Dračí poloostrov
Re: Dračí poloostrov
Ok, hra tedy platí v téměř plné sestavě (omlouvám se tímto Swd, bohužel mezi 8 a 9 to už vidím na konec hry, účast by byla asi zbytečná) - Crenshaw, Ragallach, Tacit.
Připomínám, že hrajeme od 5.
EDIT:
Pokud zahradjeme one-shot s pokračováním příští týden (volil bych spíše tuhle možnost), promyslete prosím, za co budete hrát (staty a výbavu doděláme před hrou).
S příběhy se nemusíte prakticky vůbec dělat (stačí základní shrnutí toho, co je postava zač).
Možné je prakticky cokoliv a bude to pod těžce primitivním, zato blbuvzdorným systémem, který ještě domyslím - hodů však bude málo
Hra bude začínat staromilecky v krčmě (jak jinak ) malého města, kam jste jako poutníci a dobrodruzi právě dorazily.
Připomínám, že hrajeme od 5.
EDIT:
Pokud zahradjeme one-shot s pokračováním příští týden (volil bych spíše tuhle možnost), promyslete prosím, za co budete hrát (staty a výbavu doděláme před hrou).
S příběhy se nemusíte prakticky vůbec dělat (stačí základní shrnutí toho, co je postava zač).
Možné je prakticky cokoliv a bude to pod těžce primitivním, zato blbuvzdorným systémem, který ještě domyslím - hodů však bude málo
Hra bude začínat staromilecky v krčmě (jak jinak ) malého města, kam jste jako poutníci a dobrodruzi právě dorazily.
Re: Dračí poloostrov
Čtvrt hodina spoždění nevadí, my se zatím dohodneme na podrobnostech.
a) museli by se udělat postavy
b) minimálně jeden hráč by se musel naučit pravidla
c) vypravěč by si musel přečíst a naučit se pravidla
e) magie pořádně nefachá
Dalo by se to určitě okleštit na primitiv systém, ale se zapojením magie do současného systému si moc nevím rady (jelikož prakticky nemám ucelenou představu, jak v DrD2 funguje) - zdroje jsou dobré, ale celkový koncept ohrožení apod. mi pro staromileckou hru moc nesedí.
Uvidíme na místě, něco navrhnu, kdyžtak se dohodneme jinak.
EDIT: Napadá mě, že celá pravidla jsou vlastně jenom o tom, mít nějaké vodítko, podle kterého se člověk může řídit (méně nebo více svazující) a které napomáhá vyřešit pravděpodobnosti. V podstatě by nám stačil jenom jeden hod kostkou při fakt těžkých rozhodováních (např. hodíš 4-6* z kostky by byla šance 50-50) a zbytek bychom mohli řešit čistou dohodou a logikou věci a sostředit se tak jen na příběh.
* myslím, že šestistěnka, kde je jeden bod zaokrouhleně 15% šance by k poměřování bohatě stačila, ale klidně můžeme řešit desetistěnkou (pro 1 bod 10%) nebo 2k6 (při 1,1 - fatál neúspěch, 6,6 - totál úspěch), která má lepší výsledek v Gaussovce, co se týká průměru.
U DrD2 by byly tyhle problémy:Ragallach píše:a drd2 neni primitivni a blbuvzdorny?
a) museli by se udělat postavy
b) minimálně jeden hráč by se musel naučit pravidla
c) vypravěč by si musel přečíst a naučit se pravidla
e) magie pořádně nefachá
Dalo by se to určitě okleštit na primitiv systém, ale se zapojením magie do současného systému si moc nevím rady (jelikož prakticky nemám ucelenou představu, jak v DrD2 funguje) - zdroje jsou dobré, ale celkový koncept ohrožení apod. mi pro staromileckou hru moc nesedí.
Uvidíme na místě, něco navrhnu, kdyžtak se dohodneme jinak.
EDIT: Napadá mě, že celá pravidla jsou vlastně jenom o tom, mít nějaké vodítko, podle kterého se člověk může řídit (méně nebo více svazující) a které napomáhá vyřešit pravděpodobnosti. V podstatě by nám stačil jenom jeden hod kostkou při fakt těžkých rozhodováních (např. hodíš 4-6* z kostky by byla šance 50-50) a zbytek bychom mohli řešit čistou dohodou a logikou věci a sostředit se tak jen na příběh.
* myslím, že šestistěnka, kde je jeden bod zaokrouhleně 15% šance by k poměřování bohatě stačila, ale klidně můžeme řešit desetistěnkou (pro 1 bod 10%) nebo 2k6 (při 1,1 - fatál neúspěch, 6,6 - totál úspěch), která má lepší výsledek v Gaussovce, co se týká průměru.
Re: Dračí poloostrov
a) postavy se musej delat tak jako tak
b) aspoň já ty pravidla znám
c) ÁÁÁ tady na tom to určitě padá
d) mezi fungováním magie a mácháním mečem je pravidlově jediný rozdíl => u magie se musí platit zdroje za ničivost a trvanlivost
ale nemam problem se prizpusobit nejakym "bata (no)rules", stejne se to pres ten bod c neprocpe
b) aspoň já ty pravidla znám
c) ÁÁÁ tady na tom to určitě padá
d) mezi fungováním magie a mácháním mečem je pravidlově jediný rozdíl => u magie se musí platit zdroje za ničivost a trvanlivost
ale nemam problem se prizpusobit nejakym "bata (no)rules", stejne se to pres ten bod c neprocpe
Ressova skupina
Re: Dračí poloostrov
Omlouvám se ale vzhledem k nové práci jsem se tam zdržel déle než jsem chtěl ...jeste jendou se omlpouvam a uvidim jak to zvladnu napriste... :/
Král zemřel, Ať žije král.
Re: Dračí poloostrov
V pohodě.
Příští týden máme hru od půl 6 (jelikož do 9 to rozpouštím).
Včera jsme rozjeli příběh, příští hru by se mohl ideálně uzavřít - družina je v současné chvíli v pozdemí zříceniny, takže bude menší problém případně napojit postavu, ale půjde to.
Pokud jde o další hru po této, bude to až v lednu, zase u Rese.
Předběžně všem (Rese a Džedáje nevím) vyhovuje pondělí.
A co se týká času, jeden z nás odpadne či bude standardně chodit brzo / pozdě (záleží asi dost na Resovi, jak mu to bude vyhovovat) - Ty kvůli jobu stíháš později, já kvůli jobu musím brzo chrápat.
Příští týden máme hru od půl 6 (jelikož do 9 to rozpouštím).
Včera jsme rozjeli příběh, příští hru by se mohl ideálně uzavřít - družina je v současné chvíli v pozdemí zříceniny, takže bude menší problém případně napojit postavu, ale půjde to.
Pokud jde o další hru po této, bude to až v lednu, zase u Rese.
Předběžně všem (Rese a Džedáje nevím) vyhovuje pondělí.
A co se týká času, jeden z nás odpadne či bude standardně chodit brzo / pozdě (záleží asi dost na Resovi, jak mu to bude vyhovovat) - Ty kvůli jobu stíháš později, já kvůli jobu musím brzo chrápat.
Re: Dračí poloostrov
Děcka, zítra to dáme na standardních 18:00, ne na 17:30 (Ragallach by možná měl menší zpoždění a já si potřebuji taky něco zařídit).
Re: Dračí poloostrov
Dobrá, dobrá.
Takže dobrodružství uzavřeno, dohráno.
Navrhuji hromadný přesun pro předběžnou dohodu k další hře zpět sem:
viewtopic.php?f=244&t=8595
(Pokud by se pokračovalo v této hře, pamatujte, že na další budete mít na přestup).
Takže dobrodružství uzavřeno, dohráno.
Navrhuji hromadný přesun pro předběžnou dohodu k další hře zpět sem:
viewtopic.php?f=244&t=8595
(Pokud by se pokračovalo v této hře, pamatujte, že na další budete mít na přestup).
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů