Dorn
Moderátor: Bouchi
- Thiefmaster
- Příspěvky: 132
- Registrován: 18. 9. 2006, 10:27
- Bydliště: Senec city - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Dorn
Dorn vs Proroctvi
Neviem nakolko su tieto dve deskove hry zname, ale predpokladam, ze v tychto kruhoch by mohli byt.
Ide mi o to, ze s hracmi chceme najst nejaku... hru. Taku, ktora nie je casovo az tak narocna (ako napr. DrD a pod.) a zaroven je aj zabavna, taku, na ktoru sa netreba pripravovat tyyzden dopredu, ale taku, na ktoru si povieme "hrajme" a hrame, a zaroven taku, ktora naplni nase tuzby po adventure a rpg.
Na stranke altar.cz som nasiel tieto dve veci, ktore by to mohli byt, len sa chcem spytat tohto hlboko cteneho kolektivu s vysokou hladinou RPG RH faktoru v krvi na nazor, resp. ked poznate este nieco obdobne tak von s tym
dakujem
EDIT: Ak ste o tychto hrach este v zivote nepoculi, tiez dajte vediet.
Neviem nakolko su tieto dve deskove hry zname, ale predpokladam, ze v tychto kruhoch by mohli byt.
Ide mi o to, ze s hracmi chceme najst nejaku... hru. Taku, ktora nie je casovo az tak narocna (ako napr. DrD a pod.) a zaroven je aj zabavna, taku, na ktoru sa netreba pripravovat tyyzden dopredu, ale taku, na ktoru si povieme "hrajme" a hrame, a zaroven taku, ktora naplni nase tuzby po adventure a rpg.
Na stranke altar.cz som nasiel tieto dve veci, ktore by to mohli byt, len sa chcem spytat tohto hlboko cteneho kolektivu s vysokou hladinou RPG RH faktoru v krvi na nazor, resp. ked poznate este nieco obdobne tak von s tym
dakujem
EDIT: Ak ste o tychto hrach este v zivote nepoculi, tiez dajte vediet.
Som k...t, alebo ruský tank?
...
Na ruský tank nevizerám...
...
Na ruský tank nevizerám...
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Z tychto dvoch je jednoznacne lepsi Dorn (Proroctvo vie trvat aj cely den).
Ci je to objektivne dobra hra, to uz je druha vec
Ci je to objektivne dobra hra, to uz je druha vec
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Thiefmaster
- Příspěvky: 132
- Registrován: 18. 9. 2006, 10:27
- Bydliště: Senec city - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Dorn.
(Jsem zcela nezávislý pozorovatel, v Dornu vůbec není moje jméno uvedené v poděkování, s většinou autorů se neznám osobně, v současné době jim nepřipomínkuju nápady na rozšíření, atd.)
(Jsem zcela nezávislý pozorovatel, v Dornu vůbec není moje jméno uvedené v poděkování, s většinou autorů se neznám osobně, v současné době jim nepřipomínkuju nápady na rozšíření, atd.)
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Thiefmaster
- Příspěvky: 132
- Registrován: 18. 9. 2006, 10:27
- Bydliště: Senec city - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Funguje to tak, žeThiefmaster píše:Bez kociek? tu sa zastavme
Príde hrdina k príšere TRESK! a príšera život dole.
Druhé kolo príde príšera k hrdinovi TRESK! život dole a kvapka krvi Zorkalovi.
Može sa to zdať monotónne, ale to preto, lebo sa nehrá na akciu ale na taktiku
EDIT: A ešte rozdiely medzi Proroctvím a Dornom: Kým v proroctví postavy 90% času na seba neútočia(až na konci ), v Dorne je skupina hrdinov spolu proti jednému hráčovi (Zorkalovi, ktoý vládne dungeonu).
Hrám: nič, ale chcel bych
Vediem: Družinu DrD+
čítam: Všetko, čo mi príde pod ruku.
- Thiefmaster
- Příspěvky: 132
- Registrován: 18. 9. 2006, 10:27
- Bydliště: Senec city - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Tak, duel je zřejmě rozhodnut, takže jen jako doplněk ještě co se mi líbí a co mi vadí na vítězi - Dornu.
+ žádná mizerná kostka, která zhatí i tu nejlepší taktiku (byť princip náhody a variability je stále ještě obsažen ve složení potvor, požehnáních, pokladech, rituálech...)
+ připadá mi to docela vyvážené (když pominu vyváženost hrdinů mezi sebou) Zorkal vs hrdinové si stále nejsem jistý, kdo má převahu
+ skvělý nápad, svým způsobem i atmosféra a možnost hrát za temného pána jenž dlí na trůnu v zemi Mordor, kde... pardon
- hra má tendenci se někdy nechutně protáhnout, takže díky tomu často sáhnu raději po něčem, co netrvá tak dlouho (třeba Osadníci v poslední době)
- v určitých situacích (požehnání které hýbe potvorama spolu s ohnivou bouří...) se i jeden jediný tah dost dlouho počítá a promýšlí a je dost obtížné se v tom vyznat
- někteří moji spolu/protihráči těžko psychicky nesli, když jsem jim zabil oblíbeného hrdinu a naopak za temného pána nehráli naplno (je to konfliktní hra hned od začátku a hrdinové nepůsobí tak abstraktně jako třeba ve hře šachy, takže slabší a přátelštější povahy mohou mít problém)
Určitě se dá zamakat na vyváženosti hrdinů mezi sebou, trochu doladit pravidla aby byla jasnější... ale na to, že je to první komerčně vydaná verze, je to IMHO překvapivě dobré.
+ žádná mizerná kostka, která zhatí i tu nejlepší taktiku (byť princip náhody a variability je stále ještě obsažen ve složení potvor, požehnáních, pokladech, rituálech...)
+ připadá mi to docela vyvážené (když pominu vyváženost hrdinů mezi sebou) Zorkal vs hrdinové si stále nejsem jistý, kdo má převahu
+ skvělý nápad, svým způsobem i atmosféra a možnost hrát za temného pána jenž dlí na trůnu v zemi Mordor, kde... pardon
- hra má tendenci se někdy nechutně protáhnout, takže díky tomu často sáhnu raději po něčem, co netrvá tak dlouho (třeba Osadníci v poslední době)
- v určitých situacích (požehnání které hýbe potvorama spolu s ohnivou bouří...) se i jeden jediný tah dost dlouho počítá a promýšlí a je dost obtížné se v tom vyznat
- někteří moji spolu/protihráči těžko psychicky nesli, když jsem jim zabil oblíbeného hrdinu a naopak za temného pána nehráli naplno (je to konfliktní hra hned od začátku a hrdinové nepůsobí tak abstraktně jako třeba ve hře šachy, takže slabší a přátelštější povahy mohou mít problém)
Určitě se dá zamakat na vyváženosti hrdinů mezi sebou, trochu doladit pravidla aby byla jasnější... ale na to, že je to první komerčně vydaná verze, je to IMHO překvapivě dobré.
Descent jsem v poslední době párkrát hrál a je to moc pěkná hra. Jen jsem ještě nezažil, že by hráči vyhráli. A taky netuším, jak je u nás dostupná - spoluhráči ji dovezl kolega z Ameriky, čímž prý ušetřil cca polovinu.Corvus píše:ale ak nieco v tomto dungeon crawl style tak jednoznacne Descent.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů