Výroba pastí pro zloděje

Oficiální diskuze o Dračím doupěti Plus.

Moderátor: Bouchi

Uživatelský avatar
Valor
Příspěvky: 306
Registrován: 12. 6. 2010, 12:05

Výroba pastí pro zloděje

Příspěvek od Valor »

Nikde neni v prirucce zminka o vyrobe pasti pro zlodeje. Jsem ovsem presvedcen ze zlodej by mel mit moznost pasti vyrobit (Vyroba) i je pokladat (Pasti). Zabyval se nekdo touto tematikou? Nemate nahou nekolik pasti, o ktere by jste se byli ochotni podelit, vcetne statistik jak pro vyrobu, tak pro jejich polozeni, tak i pro nebohe obeti, jenz na ne vstoupi?

Dekuji mnohokrat :)
Uživatelský avatar
Gran
Váš Astrální Brácha .)
Příspěvky: 1904
Registrován: 15. 8. 2006, 12:36
Bydliště: Praha

Re: Výroba pastí pro zloděje

Příspěvek od Gran »

Čoveče, mě pasti nikdy moc nebraly. =)
It's Alive!
Uživatelský avatar
Valor
Příspěvky: 306
Registrován: 12. 6. 2010, 12:05

Re: Výroba pastí pro zloděje

Příspěvek od Valor »

Dobre, v prubehu casu jsem udelal nekoli pasti a bomb pro zlodeje, zajimal by me vas nazor ohledne jejich sily, narocnosti ceny atd. Veskere pripominky jsou vitany casem pridam dalsi

Strepinka
Cena: 20z
Cena Vyroby: 10z
Vaha: 200g
Obtiznost Vyroby: 20
Doba Vyroby: +51 (1 hodina)

Tato kovova bombicka velka jako pest je naplnena tekavou dvojslozkovou smesi doplnenou hrsti ostrych srapnelu. Po zatlaceni pojistkoveho spinace se smesi spoji nasledny otres vyvola explozi, jenz vsechny srapnely posle do blizkeho okoli.

Efektivni dosah je priblizne +20 (10m). Kazdy v dosahu je zasazen.

Obr + 2k6 + Kryt proti strele + Vzdalenost (min 0, max 20) vs

15 - 12 ZZ - Plny zasah
21 - 6 ZZ - Castecny zasah
27 - 0 ZZ - Castecny uhyb
33 - plny uhyb

Bomba nezpusobi nikdy velke zraneni, zraneni zpusobene srapnely se bere jako bodne.


Draci Plivanec
Cena: 28g
Cena Vyroby: 18g
Vaha: 300g
Obtiznost Vyroby: 25
Doba Vyroby: +57 (2 hodiny)

Mala pruhledna lahvicka obsahujici nazlatlou vizkozni kapalinu, jenz se pri kontaktu se vzduchem stava velmi nestabilni a samovznetlivou. Po rozstristeni se v blizkem okruhu rozpouta prakticky ohnive peklo.

Efektivni dosah vymrstene horici smesi je priblizne +14 (5m).

Obr + 2k6 vs 16 Je popalen/neni popalen

V pripade zasahu na cily ulpi mnozstvi smesi odpovidajici 20 - vzdalenost - kryt proti strelam. Kazde kolo pak tato smes hori a ma ZZ odpovidajici svoji velikosti. Na konci kazdeho kola se velikost smesi zmensi o 6. Cil se muze rozhodnou ohen aktivne hasit pote se zmensi za dane kolo o 12. Ve chvili kdy substance dosahne velikosti -10 sama uhasina.


Zeleny oblak
Cena: 25g
Cena Vyroby: 14g
Vaha: 150g
Obtiznost Vyroby: 23
Doba Vyroby: +51 (1 hodina)

Mala kulicka naplnena smesi hlodovniku a tarborie se pri narazu rozristi a vypusti oblak nazelenalych par. Kazdy v zasazene oblasti zacne mit neodolatelnou touhu spat a nekteri okamzite usnou nehlede na okolnosti kolem nich.

Efektivni dosah je priblizne +20 (10m) za bezvetri a oblak pretrva 3 kola. Jed je vstrebavan kuzi, takze zatajeni dechu nezabrani expozici.

Odo + 2k6 vs

12 - zasazeny usina, bude spat minimalne minutu a pak podle okolnosti (pri ramusu se probere atd)
15 - Zasazeny pocituje silnou ospalost na nasledujicich 6 kol dostava -3 k BC a -1 k UC/OC


Slunce Severu
Cena: 17g
Cena Vyroby: 9g
Vaha: 150g
Obtiznost Vyroby: 21
Doba Vyroby: +49 (40 minut)

bombicka naplnena smesi hliniku a stribra ay nekolika dalsich drobnych ingredienci. Opatrena tenkym nekourivym doutnakem. Pri vybuchu nevyda zadny zvuk, jen probleskne, a to natolik silne ze dokaze oslepit za dne.

Efektivni dosah svetla je priblizne +26 (20m), v temnych prostredich i vice. Muze explodovat jiz v zapalenem kolen nebo az o maximalne pet kol pozdeji podle delky doutnaku.

Sms + 2k6 + serozrakost + denni doba vs

15 - Oslepeni na tolik kol kolik byl rozdil v hodu oproti pasti
21 - postih k BC o velikosti rozdilu v hodu, kazde kolo se snizuje o 1

Bonus/postih za denni dobu je jas/10 takze uplna tma prida -20 a naopak zamraceny den poskytne +4.


Tlapka
Cena: 22g
Cena Vyroby: 12g
Vaha: 1,2 kg
Obtiznost Vyroby: 22
Doba Vyroby: +63 (4hodiny)

Tlapka je bezna medvedi past lehce upravena pro ucely zlodeje. Neni potrba takove sily jako u medvedi pasti, zato je potreba aby past byla mensi a lepe skrytelna a navic, aby znovu oteviraci mechanismus mel nekolik pojistek proti znovurotevreni nepoverenou osobou.

Prvne zlodej musi past ukryt, velikost jejiho ukryti je kapsarstvi + zrc + 2k6 + prostredi a trva 3 kola vcetne nastaveni.

Pokud cil pres past projde je sance ze do ni vkroci

Obr + 2k6 vs 12 vkroci/nevkroci do pasti, PJ muze udelit bonusy/ postihy za zpusob a rychlost pohybu.

Cil jenz vstoupi do pasti obdrzi zraneni 6 ZZ (secne) a dokud past nesunda, ztraci kazde kolo 1 zivot krvacenim. Sundani tlapky je bud past na silu : sil + 2k6 vs 14 nebo na zrucnost Zrc +2k6 vs 15. Pokud past sundava jina postava ma bonus +3 a za kazde kolo jenz se o sundani pokousi ta sama postava zjiskava bonus +1 (takze past driv nebo pozdeji sunda kazdy). Past muze sundavat jen jedna osoba v jednu chvili.

Past je znovu pouzitelna.


Smrtihlav
Cena: 32g
Cena Vyroby: 20g
Vaha: 1,5kg
Obtiznost Vyroby: 26
Doba Vyroby: +65 (5 hodin)

Smrtihlav je je obavanou zbrani. Nekolik malych kovovych kulicek pripevnenych k plosinkam s perky je pospojovano slozitym mechanismem se serii naslapnych plotenek nebo napnutych dratku. Pri spusteni plosinky vymrsti kulicky do ruznorode vyse priblizne pul az dva metry. Zde kazda kulicka exploduje vypoustic desitky kratkych ostrych vroubkovanych jehel. Jehlicky pokryji velkou plochu pusobic zkazu a paniku mezi zasazenymi. Ac zraneni nejsou vazna, zkuseny felcar je treba k vyjmuti jehlicky, jinak se rana jen velmi tezko zahoji.

Prvne zlodej musi past ukryt, velikost jejiho ukryti je kapsarstvi + zrc + 2k6 + prostredi a trva 12 kol vcetne nastaveni.

Efektivni dosah je +40 (20m) pasti, zde zpusobi

Obr + 2k6 vs 18 Neuhne/uhne jehlickam

Kazdy cil je zasazen tolika jehlickami o kolik podhodi past. Jehlicky diky svemu tvaru lehce proniknou i tezkou platovou zbroji.
Kazda jehlicka zpusobi ZZ -8 a a zpusobuje nasledujici postizeni

Dom: Fyz
Prd: Den
Zdr: Akt
Vlas: Odo
Vel: Pocet jehlicek
Ucinek: !-Sila leceni podle Vel

Vyjmuti jehlicky je narocna prace pokud ma byt provedena bez zraneni postizeneho. Je to past

Zrc + 2k6 + Bonusy vs

9 - Nevyjmul (ZZ -5)
12 - Vyjmul bolestne (ZZ -5)
18 - Vyjmul bezbolestne

Bonusy se mysli prvni pomoc (+1/uroven dovednosti) popripadne hranicarska rychla pomoc (2*PX)
Vyjmuti jehlicky zabere +36 (10 minut)
Uživatelský avatar
Shako
Příspěvky: 100
Registrován: 23. 3. 2009, 21:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výroba pastí pro zloděje

Příspěvek od Shako »

Pasti: koukam na to a pisu jen prvnich par poznamek, co me napadaji.

Strepinka:
- obtiznosti 15-33 mi prijdou trosku moc.
- klidne by se ty intervali dali zredukovat.. Rozdil mezi 27 a 33 uz v podstate neni - bud mel nekdo obrovske stesti a nebo ma uzasnou obratnost. Nejspis oboji.
- trosku nesystemovy hod, bych bych udelal hod na obranu (s nejakym bonusem za kryt, treba i dvojnasobnym) nebo past na obr, vcetne bonusu za atletiku, akrobacii a podobne dovednosti.
- DrD+ nezna zrnaneni, ktere je velke a zaroven neni velke - pokud je to za vic nez pul radku, tak je to velke zraneni a neda se rict, ze by neco velke zraneni nezpusobovalo. Pokud to nema zpusobovat velka zraneni, dej tomu mensi ZZ.

Draci plyvanec:
- hasit asi muze kdokoliv tj. snizoval bych -6 za kazdeho cloveka, ktery se pokousi hasit

Slunce severu:
- vybuch nevydava zadny zvuk? Vazne? Ani nic ticheho? :)

Tlapka:
- oprava je zdarma a vyroba, ne?
- proc by nemohlo past odstranovat vice lidi?

Smrtihlav:
- velikost postizeni mi prijde hodne neumerna tomu popisu. Bud to jsou male jehlicky, ktere nemuzou pusobit takove problemy a pak se tedy skutecne spatne vyndavaji nebo jsou to poradne hrebiky, ktere sice pusobi takove zraneni, ale nemel by byt problem jim uhnout, spatrit je nebo je aspon vyndat, kdyz uz jsem to koupil.
Pokud jsou to male jehlicky, tak by velikost poskozeni mela byt asi pocet jehlicek/2, mozna /4


Testoval si ty pasti v nejake svoji druzince? Vyuzivas to ty jako zlodej nebo nejaky jiny tvuj zlodej u vas ve druzince?
gamecon.cz - GameCon, největší festival nepočítačových her

diplomacie.net - legendární desková hra hraná po mailech
Uživatelský avatar
jefri1241
Příspěvky: 221
Registrován: 13. 8. 2009, 17:00
Bydliště: nenapíšem

Re: Výroba pastí pro zloděje

Příspěvek od jefri1241 »

Shako: Aj malé ihličky môžu urobiť veľké problémy. Ak sa dostanú dosť hlboko tak môžu poškodiť orgány, čiže z môjho pohľadu to môže byť kludne aj veľké zranenie.
Uživatelský avatar
Valor
Příspěvky: 306
Registrován: 12. 6. 2010, 12:05

Re: Výroba pastí pro zloděje

Příspěvek od Valor »

Shako:
Strepinka : vsiml jsi si ze do hodu zjiskavas bonus dle vzdalenosti od vybuchu? Tzn stojis li 2 mety mas uz +6.Prumerny valecni nizke urovne, rekneme obr 4, se strednim stitem stojici 8 metru od mista exploze ma hod 4 + 5 + 18 + 2K6 takze mu staci hodit 6 aby se kompletne vyhnul.
Co se velkeho zraneni tyce je to hromada malych srapnelu takze on spis dostane 4 srapnely po 0 ZZ (vlastne 12 ZZ tim padem).

Draci plyvanec: Zajimavy napad

Tlapka: Nejak nechapu co tim myslis? Past vyrobis a jeji znovu pouzity uz nevyaduje zadne dodatecne suroviny protoze je to past ciste mechanicka.
Vice lidi se k ni proste nevejde. Kazdy taha na jednu stranu, jinak silne atd.

Smrtihlav: Myslis postizeni nebo Zraneni? Velikost Zraneni je opravdu mala, 1-3 krizky, velikost postizeni je umerna poctu jehlicek, protoze si predstav ze mas nekde ve svalu kousek zeleza dlouhy par centimetru. Ta rana se vlastne sama nikdy nezahoji bude hnisat atd .. mozna casem ale potrva ji to.
Uživatelský avatar
Shako
Příspěvky: 100
Registrován: 23. 3. 2009, 21:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výroba pastí pro zloděje

Příspěvek od Shako »

Valor píše:siml jsi si ze do hodu zjiskavas bonus dle vzdalenosti od vybuchu?
Nn, todle jsem nekde prehlid. Namitku ohledne cisle beru zpet.. nicmene v ramci prehlednosti bych se drzel nejakych typovych situaci a nevymyslel nove mechnismy. Nepamatuju si, ze by nekde byli 4 intervaly... Carodej ma napriklad 3 ruzne urovne, na kterych muze sesilat sva kouzla.. vetsina veci ma pak bud uspech nebo neuspech.
Valecnik: Ok, obr 4 a stit... Ok, takhle to funguje. A co treba prumerny knez/theurg bez stitu? Obratnost tak 1.. ale jinak diky za nazorny priklad.;-)

Tlapka: ok, predpokladal bych, ze se troku nici s kazdym pouziovanim, ale asi nic podstatneho, co by stalo za nejakou dalsi byrokracii.

Smrtihlav: V prvni casti jsem resil, zda je to tedy maly hrot nebo proradny hreb - z toho bych pak odvozoval to poskozeni. Z popisku mi plyne, ze to jsou spis male jehlice, takze zraneni je ok.
Jen potom nedava smysl to nasledne postizeni, tedy jeho velikost mi pripada neumerna vzhledem k poctu sipek. Predstavim si, ze jsem koupil 8 malych hrotu a to mi v podstate zabranuje v jakemkoliv leceni? Neprijde ti to divne? Ocekaval bych treba postihy k fyzickym atributum a neco malo k sile leceni. Nicmene bych rekl, ze jestli tech jehlic mas v sobe 6 nebo 10 uz takovy rozdil nebude.. stejne jako jestli mas 3 nebo 4.. Proto bych navrhoval, aby poskozeni melo spis velikost: pocet jehlic/2 (napriklad).

Jinak nemam odhad, jak moc jsou tydle pasti vyvazene vzhledem k ostatnim zlodejovym dovednostem, ani vzhledem k ostatnim povolanim.
Jo a neber to jako kritiku, ze se mi to nelibi.;-) Jen pisu, ze mi netkere veci vadi nebo se mi zdaji spatne zahrunutelne do systemu DrD+, ktery uz sam o sobe dost slozity a neteba tedy do nej zavadet dalsi mechanismy. Naopak nove veci je treba delat na starych mechanismech tj. snazit se najit neco tomu podobneho.
gamecon.cz - GameCon, největší festival nepočítačových her

diplomacie.net - legendární desková hra hraná po mailech
Uživatelský avatar
Valor
Příspěvky: 306
Registrován: 12. 6. 2010, 12:05

Re: Výroba pastí pro zloděje

Příspěvek od Valor »

Jasny rozumim, proto to sem davam, aby vznikla nejaka diskuze. Jinak treba theurg ma 4 moznosti uspechu pri vstupu do sfery. Fatalni neuspech, neuspech, castecny uspech a plny uspech takze takovy typ pravidla uz v priruckach je :wink:
Žabikuch
Příspěvky: 4
Registrován: 23. 2. 2012, 08:48

Výroba pastí pro zloděje

Příspěvek od Žabikuch »

Já bych měl dotaz. Hraji za zloděje a nikde se mi v pravidlech nepodařilo vyčíst jestli zloděj může vyrábět pasti. Tady jsem se tedy dočetl, že logicky ano.
Tak by mě zajímalo přes jakou schopnost by pasti mohl vyrábět? Domnívám se, že by to měla umět schopnost Výroba, ale nikde se o tom ve výrobě pravidla nezmiňují.
Nevíte někdo pomocí jaké schopnosti by pasti mohl vyrábět? Nebo snad pasti může vyrábět jiná postava z DrD plus? To ovšem nevím, protože jsem četl pravidla pouze pro zloděje.
Uživatelský avatar
Valor
Příspěvky: 306
Registrován: 12. 6. 2010, 12:05

Re: Výroba pastí pro zloděje

Příspěvek od Valor »

V pravidlech neni zminka o pastech vubec bohuzel. U nas v druzine se tat schopnost dala zlodejovi, a zaradila se pod schopnost Vyroba. Myslim si ze kdyz si je zlodej schopen vytvorit dymnovnici tak proc ne past nebo jinou Bombu.
Ovsem pokud u vas bude chtit zlodej pasti vyrabet, bude si muset s PJ dohodnout nejaky seznam, a problem bude zajiste s balancovanim obtiznosti/ceny/efektivity.
Žabikuch
Příspěvky: 4
Registrován: 23. 2. 2012, 08:48

Re: Výroba pastí pro zloděje

Příspěvek od Žabikuch »

No, je fakt velká škoda, že na to tvůrci nepamatovaly. :-(
Odpovědět

Zpět na „Dračí doupě Plus“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host