Zkušenostní systém
Moderátor: Bouchi
Mně zatím nikdo neumřel (od té doby, co jsme přešli na DrD+). Ale kdyby se to stalo, přidělil bych mu úroveň ne nižší než nejnižší v družině a ne vyšší než nejvyšší v družině. Klidně bych kvůli přesnějšímu určení dal i nějaké expy do začátku. Výšku úrovně a množství expů bych určil podle povolání. Knězi a hraničáři klidně víc než zloději a čaroději. Podle mě totiž přes všechnu snahu tvůrců o vyváženost jsou některá povolání (ani ne tak mocnější jako) silnější a "uplatněníschopnější" než jiná.
- Viking
- Romikovec
- Příspěvky: 465
- Registrován: 17. 9. 2006, 11:24
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Sice je to tady OT, ale nesouhlasím. V DrD+ myslím víc než jinde záleží na tom jak hráč hraje svojí postavu. Možná se prostým výčtem dovedností dostaneme k nerovnováze, ale myslím, že to tak není. Souhlasím s tím, že některá můžou být silnější (musíme si ale položit otázku v čem), ale nesouhlasím s uplatněním. Lidé většinou posuzují z bojových dovedností a uplatnění v boji.Knězi a hraničáři klidně víc než zloději a čaroději. Podle mě totiž přes všechnu snahu tvůrců o vyváženost jsou některá povolání (ani ne tak mocnější jako) silnější a "uplatněníschopnější" než jiná.
"Leda je vobklíčit" - John Rambo
Prostý výčet dovedností jsem nedělal. Tady jde o to, že pokud chceš uplatnit kněze jako silnou postavu, potřebuješ sakra dobrého hráče i PJ, ale čaroděje uplatní každý. Kněz je super povolání, ale jistou nepraktičnost mu neodpářeš, musel bys mu přizpůsobit charakter celého dobrodružství. Čaroděj a válečník se využijí všude, bez ohledu na ladění hry.
- Allathay
- Příspěvky: 295
- Registrován: 29. 1. 2006, 13:15
- Bydliště: Stupava / BA
- Kontaktovat uživatele:
No vacsinou riesim umrtie postavy a dosadenie novej tak, ze jej lvl je zavysli od toho na akom lvl su ostatne postavy.
Ak sa hra iba rozbieha a priem. lvl druziny je okolo 3(prik.)m moze zacat od prvej urovne. Ak boli postavy uz znacne rozvite, nevidim problem dat postave vyssi level.
Je mi to v podstate jedno, ide o to, aby bola vyvazena hra (co si budeme hovorit, dobry RP je nad akukjolvek uroven )
Ak sa hra iba rozbieha a priem. lvl druziny je okolo 3(prik.)m moze zacat od prvej urovne. Ak boli postavy uz znacne rozvite, nevidim problem dat postave vyssi level.
Je mi to v podstate jedno, ide o to, aby bola vyvazena hra (co si budeme hovorit, dobry RP je nad akukjolvek uroven )
Text uvedeny vyssie ma sluzit ako hlboke intelektualne posolstvo, ktore chcem odovzdat vsetkym pozornym citatelom. Dufam, ze som ho vyuzil spravne...
- zrzavec
- Romikovec
- Příspěvky: 3671
- Registrován: 20. 7. 2006, 18:23
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Přijde mi, že zde je trokšu problém u RP a dovednsotních povolání, hlavně tedy u zloděje. Který si (pokud není tvořen po úrovních) docela nakommbí dovednosti.
RP povolání přestupují každé sezení, aby si mohl hráč postavu ošahat a ukázat mi, jak ji chce hrát a dovednostní nechávám na hráči, ale přestupem po každém sezení se to až tak moc nezpomalí
Archetypální povolání jsou jednoduchá
RP povolání přestupují každé sezení, aby si mohl hráč postavu ošahat a ukázat mi, jak ji chce hrát a dovednostní nechávám na hráči, ale přestupem po každém sezení se to až tak moc nezpomalí
Archetypální povolání jsou jednoduchá
Koukám, u tebe je radost umíratRomiK píše:Přijde mi, že zde je trokšu problém u RP a dovednsotních povolání, hlavně tedy u zloděje. Který si (pokud není tvořen po úrovních) docela nakommbí dovednosti.
RP povolání přestupují každé sezení, aby si mohl hráč postavu ošahat a ukázat mi, jak ji chce hrát a dovednostní nechávám na hráči, ale přestupem po každém sezení se to až tak moc nezpomalí
Archetypální povolání jsou jednoduchá
Míra pochopitelnosti mých příspěvků je nepřímo úměrná jejich dělce.
Tak napiš něco k tématu sám .
Už jsem sem něco podobného psal, ale znovu to zopakuju. Nemyslíte, že by bylo lepší nechat PJ víc volnosti? Nezdá se vám zkušenostní systém moc svazující? Co třeba odměny hráčům za přínos hře v podobě kostýmů a rekvizit, dobré a přehledné vedení deníku /poctivost/, snahu o fair play, jakož i odměnu za ukončené dlouhé tažení. Tohle všechno přece systém nezahrnuje. Nebo ano?
Už jsem sem něco podobného psal, ale znovu to zopakuju. Nemyslíte, že by bylo lepší nechat PJ víc volnosti? Nezdá se vám zkušenostní systém moc svazující? Co třeba odměny hráčům za přínos hře v podobě kostýmů a rekvizit, dobré a přehledné vedení deníku /poctivost/, snahu o fair play, jakož i odměnu za ukončené dlouhé tažení. Tohle všechno přece systém nezahrnuje. Nebo ano?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti