Human2.0
Human2.0
Anotace v databázi
Ke stažení tady v příloze"Human 2.0 je akční papírová RPG hra z blízké budoucnosti. Má jednoduchá pravidla, zaměřuje se především na realistické chování zbraní, absolutní volnost, realismus a svět v roce 2031."
(...)
Hra obsahuje i základní informace o settingu v podobě Prahy roku 2031, kde je možné zálohovat vědomí, provádět na lidech augmentace a sílí průmyslová špionáž.
V pravidlech je pro Střelbu v příkladech použita desetistěnná kostka, ale hazí se jí dvakrát pro určení procesnt, v mechanikách je tedy uvedena i k100.
- Přílohy
-
- Human 2.0 - Zbraně.pdf
- (211.43 KiB) Staženo 79 x
-
- Human 2.0 - Vybavení.pdf
- (422.06 KiB) Staženo 65 x
-
- Human 2.0 - Rady pro Pána hry.pdf
- (98.07 KiB) Staženo 62 x
-
- Human 2.0 - Pravidla.pdf
- (1.64 MiB) Staženo 93 x
-
- Human 2.0 - Deník postavy.pdf
- (118 KiB) Staženo 62 x
Naposledy upravil(a) Kmotr dne 9. 3. 2013, 15:42, celkem upraveno 1 x.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Human2.0
Kmotr píše: ↑8. 3. 2013, 23:33 Human 2.0 je akční papírová RPG hra z blízké budoucnosti. Má jednoduchá pravidla, zaměřuje se především na realistické chování zbraní, absolutní volnost, realismus a svět v roce 2031. Hra je k dispozici zdarma.
http://www.human2.cz
Ke hře vznikl i teaser, na youtube dokonce ve full HD
https://www.youtube.com/watch?v=zsKjuLAFPUI
Pokud se chcete dozvědět něco dalšího ze světa Human2.0, můžete si poslechnout povídku:
https://soundcloud.com/petr-dudek/n-v-t ... u-human2-0
V Human2.0 se podařilo sehnat krásné ilustrace, ne všechny se vešly do hry, v blízkém čase budou všechny dostupné na oficiálních stránkách (některé i barevné)
Nějak nevidím možnost kde si pravidla stáhnout. A realistické chování zbraní ve stolní RPG chci tedy vidět
hraju: Ω Projekt Omega
Re: Human2.0
je tam odpocitavanie odhalenia...odteraz za 5h
realizmus mno...uvidime ci zase dalsi drd heartbreaker v scifi style
obrazky su ale pekne
realizmus mno...uvidime ci zase dalsi drd heartbreaker v scifi style
obrazky su ale pekne
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Human2.0
Ty ilustrace jsou výborné!
Můžu se zeptat kdo to dělal? Vypadá to hodně jako architektonická kresba...
Můžu se zeptat kdo to dělal? Vypadá to hodně jako architektonická kresba...
Re: Human2.0
meno som nenašiel, ale podľa twittru nejaký 15 ročný chalan. tie ilustrácie sú perfektné, uvidíme, aká bude hra (ale podľa twítov to vyzerá, že k hre sa autor postavil pragmaticky, občas niečo škrtal, takže to kľudne môže dopadnúť dobre.)
Re: Human2.0
Realistické chování zbraní: jedna kulka tě dokáže bez problémů zabít, tělo je rozděleno na 36 zásahových zón a z toho 12 jich je smrtelných atd... Zbraní je tam kopa, musel jsem to trochu proškrtat, ale přes 20 jich tam určitě zbylo
ilustrace dělali celkem tři lidi, jeden je 15letý Kambodžan (myslím) - takové ty realistické, komiksové (Ukázka stylů hry) dělal už dospělý student umělecké školy, a třetí dělal zde populární Onge (ten dělal nějaké vybavení, bude jen v pravidlech).
Díky za pochvalu, všichni ilustrátoři odvedli dokonalou práci.
ilustrace dělali celkem tři lidi, jeden je 15letý Kambodžan (myslím) - takové ty realistické, komiksové (Ukázka stylů hry) dělal už dospělý student umělecké školy, a třetí dělal zde populární Onge (ten dělal nějaké vybavení, bude jen v pravidlech).
Díky za pochvalu, všichni ilustrátoři odvedli dokonalou práci.
Re: Human2.0
Jinak na FB máme komunitu Human2.0
Ilustrátoři tam jsou jako Vita Denis a Karel Osoha. kromě stránek tam bude asi hlavní provoz.
A ještě máme Twitter:
Kód: Vybrat vše
http://www.facebook.com/pages/Human20/555277324506965?ref=ts&fref=ts
A ještě máme Twitter:
Kód: Vybrat vše
https://twitter.com/Human20RPG
- Jarxes
- Příspěvky: 425
- Registrován: 28. 3. 2010, 16:50
- Bydliště: Praha 10 Křeslice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Human2.0
Jé, taky by se mi hodil ilustrátor (aspoň jeden)
Jinak docela pěkný, pročetl sem to zatim jen tak zběžně, ještě se na to mrknu.
Jinak docela pěkný, pročetl sem to zatim jen tak zběžně, ještě se na to mrknu.
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!
Re: Human2.0
Jeste jsem to necetl, ale tohoto se opravdu bojim:
pockam si az co na to Jerson, toho beru jako kapacitu pres realisticke chovani se zbrani.Kmotr píše:Realistické chování zbraní: jedna kulka tě dokáže bez problémů zabít, tělo je rozděleno na 36 zásahových zón a z toho 12 jich je smrtelných atd...
Re: Human2.0
Nechci nějak podkopávat Jersonovu kapacitu, ale nebylo by lepší se na to podívat a udělat si vlastní názor?
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: Human2.0
ne netreba, ja cizi nazory bezne beru s rezervou a vim ze se jich nemam ridit na 100%. Ale zase stejne tak vim ze on je militarista, airsoftak a ma nacteno hodne pravidel na to abych castecne dal na jeho nazor. pokud rekne "vyborne" tak si to prectu. pokud rekne "zbytecne", tak to cist nebudu a usetrim si neco casu ktereho mam v posledni dobe nedostatek. Cokoli mezi tim me primeje si to prolistovat alespon kvuli obrazkum ci hledani neotrelych napadu. ale do te doby niconge píše:Nechci nějak podkopávat Jersonovu kapacitu, ale nebylo by lepší se na to podívat a udělat si vlastní názor?
Re: Human2.0
Taky jsem byl na pár airsoftech a se zbraněma mi dost pomáhal (vpodstatě vybral a konzultoval) kámoš ze softu, z Ježků, takže bych se moc nebál. Navíc je jedna kapitola věnovaná jen tomu, jak zbraně skutečně fungují. Načítal jsem kvůli tomu i články a knihy o účinku neprůstřelných vest a tomu, jaké zranění lastně kulka způsobí (např. starší, kniha Sniper - odstřelovač).
Re: Human2.0
ja som sa na to pozrel a keď už komentujem hry z Kuchyne, tak k nim prihodím aj toto
(onge - skvelá ilustrácia neviditeľnej zbroje )
ešte než sa vrhnem do nejakého komentáru, rád by som zúfalo zakričal Y U NO USE JUSTIFY?
najväčší problém, ktorý s Human 2.0 mám je ten, že je to vpodstate len komplikovaný súbojový systém a tým to začína aj končí. v celej knihe sa nerieši prakticky nič iné a aj tých pár vecí bokom (napríklad postih/bonus za staty) zostane neukončených, nevysvetlených a je len nadohodených v príručke Pána hry. tam nájdeme aj odstavec o akciách mimo streľby, ktorý má dohromady 6 riadkov.
samotný systém vyzerá vcelku dobre vyvážený (aj keď napríklad neviem, načo by som si vytváral silnú postavu, keď obratnosť a inteligencia sú pre streľbu omnoho dôležitejšie a zvyšné body radšej upotrebím v odolnosti, aby som mal viac životov) a predpokladám, že bol viackrát testovaný, takže aj keď nemám možnosť ho vyskúšať, budem predpokladať, že funguje. je to ale obrovské množstvo počítania. ak som to správne zrátal, pri každom výstrele musím spraviť až 4 matematické úkony, 4 hody kockou, potom čísla porovnať a potom zistiť, čo som vlastne trafil. netvrdím, že sú to nejak zložité matematické operácie, ale zaberie to strašne veľa času a hráč na to minie strašne veľa energie. takisto tam vzniká obrovské miesto pre náhodu.
páči sa mi surovosť systému. jeden-dva náboje a končíš, ale inak ma úprimne ničím neoslovil. vlastne vôbec nerieši inú možnosť ako streľbu a tak sa bojím, že v kombinácii s bionickými časťami tela (ak by sme pridali nesmrteľnosť) by z toho vznikla výborná kulhánkovina.
je to vpodstate len systém streľby. Veľmi dobrý (aj keď pri hre trošku zdĺhavý) systém streľby, ale nič viac. dokonca nerieši ani boj na kontaktnú vzdialenosť. od niečoho, čo sa volá Human 2.0 by som asi čakal niečo viac. neviem, možno človeka vo verzii 2.0
vzhľadom na to, že prvý prípevok na twittri vznikol niekedy na konci novembra, nemyslím si, že to bude taký heartbreaker, ako predpovedal aljen a vidím v tom systéme streľby istý potenciál, ale nemyslím si, že je to dosť na kompletné pravidlá hry. netvrdím, že nie je prevoditeľná do hrateľnej podoby, ale bude to chcieť ešte kopu úsilia, kým sa bude dať povedať, že je to kompletná hra
nakoniec by som chcel pochváliť ilustrátorov, ktorí odviedli perfektnú prácu a vlastne tiež autora, ktorý mal ideu, držal sa jej a vlastne vôbec nevytvoril zlý súbojový systém (aj keď zdĺhavý), len to ešte bude chcieť ďalej na ňom pracovať, aby to bola plnohodnotná hra
tadeas - je to pár strán a nečíta sa to zle, kľudne sa do toho pusti
(onge - skvelá ilustrácia neviditeľnej zbroje )
ešte než sa vrhnem do nejakého komentáru, rád by som zúfalo zakričal Y U NO USE JUSTIFY?
najväčší problém, ktorý s Human 2.0 mám je ten, že je to vpodstate len komplikovaný súbojový systém a tým to začína aj končí. v celej knihe sa nerieši prakticky nič iné a aj tých pár vecí bokom (napríklad postih/bonus za staty) zostane neukončených, nevysvetlených a je len nadohodených v príručke Pána hry. tam nájdeme aj odstavec o akciách mimo streľby, ktorý má dohromady 6 riadkov.
samotný systém vyzerá vcelku dobre vyvážený (aj keď napríklad neviem, načo by som si vytváral silnú postavu, keď obratnosť a inteligencia sú pre streľbu omnoho dôležitejšie a zvyšné body radšej upotrebím v odolnosti, aby som mal viac životov) a predpokladám, že bol viackrát testovaný, takže aj keď nemám možnosť ho vyskúšať, budem predpokladať, že funguje. je to ale obrovské množstvo počítania. ak som to správne zrátal, pri každom výstrele musím spraviť až 4 matematické úkony, 4 hody kockou, potom čísla porovnať a potom zistiť, čo som vlastne trafil. netvrdím, že sú to nejak zložité matematické operácie, ale zaberie to strašne veľa času a hráč na to minie strašne veľa energie. takisto tam vzniká obrovské miesto pre náhodu.
páči sa mi surovosť systému. jeden-dva náboje a končíš, ale inak ma úprimne ničím neoslovil. vlastne vôbec nerieši inú možnosť ako streľbu a tak sa bojím, že v kombinácii s bionickými časťami tela (ak by sme pridali nesmrteľnosť) by z toho vznikla výborná kulhánkovina.
je to vpodstate len systém streľby. Veľmi dobrý (aj keď pri hre trošku zdĺhavý) systém streľby, ale nič viac. dokonca nerieši ani boj na kontaktnú vzdialenosť. od niečoho, čo sa volá Human 2.0 by som asi čakal niečo viac. neviem, možno človeka vo verzii 2.0
vzhľadom na to, že prvý prípevok na twittri vznikol niekedy na konci novembra, nemyslím si, že to bude taký heartbreaker, ako predpovedal aljen a vidím v tom systéme streľby istý potenciál, ale nemyslím si, že je to dosť na kompletné pravidlá hry. netvrdím, že nie je prevoditeľná do hrateľnej podoby, ale bude to chcieť ešte kopu úsilia, kým sa bude dať povedať, že je to kompletná hra
nakoniec by som chcel pochváliť ilustrátorov, ktorí odviedli perfektnú prácu a vlastne tiež autora, ktorý mal ideu, držal sa jej a vlastne vôbec nevytvoril zlý súbojový systém (aj keď zdĺhavý), len to ešte bude chcieť ďalej na ňom pracovať, aby to bola plnohodnotná hra
tadeas - je to pár strán a nečíta sa to zle, kľudne sa do toho pusti
Re: Human2.0
som sa praveze celkom obaval nadbytocnej komplexnosti. 36 zasahovych zon mi pride privela, uz to samo je odstrasujuce. Trochu som dufal ze ak pockam na Jersona tak sa dozviem ze tych 12 smrtelnych zon ma opodstatnenie, a potom by som to mozno aj precital. Takto ma odradilo uz len PR a promo. totizto sam dobre viem ze niekedy je menej viac. komplexnost malokedy napomaha realisticnosti, skor naopak, cim viac toho pridas, tym castejsie sa objavuje nejake wtf. a prilis nepomohlo ani tvoje zhrnutie ktore zacina:morech11 píše: tadeas - je to pár strán a nečíta sa to zle, kľudne sa do toho pusti
a tak sa to stalo: odsudil som system bez toho aby som ho precital niesom z toho nadseny, ale je to tak. No napriek tomu uz i to moze byt pre tvorcov prinosom. Mozu skusit tu propagaciu pojat trocha inak aby neodradzovali hracov mojho typu, alebo sa mozu zmierit s tym ze minimalne mna odstrasili (ale hadam ze niesom sam ktory nema rad nadbytocne komplexne systemy pre boj).morech11 píše:najväčší problém, ktorý s Human 2.0 mám je ten, že je to vpodstate len komplikovaný súbojový systém a tým to začína aj končí. v celej knihe sa nerieši prakticky nič iné a aj tých pár vecí bokom (napríklad postih/bonus za staty) zostane neukončených, nevysvetlených a je len nadohodených v príručke Pána hry. tam nájdeme aj odstavec o akciách mimo streľby, ktorý má dohromady 6 riadkov.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host