Human2.0

Diskuzní sekce určená všem českým a slovenským hrám - jak těm, které vyšly v tisku, tak těm, které jsou dostupné zadarmo na internetu. Výjimka: Dračí doupata mají samostatnou sekci.
Kmotr
Příspěvky: 21
Registrován: 19. 10. 2010, 18:13

Human2.0

Příspěvek od Kmotr » 8. 3. 2013, 23:33

Human 2.0 je akční papírová RPG hra z blízké budoucnosti. Má jednoduchá pravidla, zaměřuje se především na realistické chování zbraní, absolutní volnost, realismus a svět v roce 2031. Hra je k dispozici zdarma.

http://www.human2.cz

Ke hře vznikl i teaser, na youtube dokonce ve full HD
https://www.youtube.com/watch?v=zsKjuLAFPUI

Pokud se chcete dozvědět něco dalšího ze světa Human2.0, můžete si poslechnout povídku:
https://soundcloud.com/petr-dudek/n-v-t ... u-human2-0

V Human2.0 se podařilo sehnat krásné ilustrace, ne všechny se vešly do hry, v blízkém čase budou všechny dostupné na oficiálních stránkách (některé i barevné)

Obrázek
Naposledy upravil(a) Kmotr dne 9. 3. 2013, 15:42, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 16582
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Human2.0

Příspěvek od Jerson » 9. 3. 2013, 09:01

Nějak nevidím možnost kde si pravidla stáhnout. A realistické chování zbraní ve stolní RPG chci tedy vidět :-)

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5283
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Human2.0

Příspěvek od Aljen » 9. 3. 2013, 09:08

je tam odpocitavanie odhalenia...odteraz za 5h
realizmus mno...uvidime ci zase dalsi drd heartbreaker v scifi style
obrazky su ale pekne
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 10458
Registrován: 13. 7. 2004, 14:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: Human2.0

Příspěvek od Ecthelion » 9. 3. 2013, 09:49

Ty ilustrace jsou výborné! :clap:

Můžu se zeptat kdo to dělal? Vypadá to hodně jako architektonická kresba... $D
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

Uživatelský avatar
morech11
Příspěvky: 3924
Registrován: 28. 11. 2011, 18:47
Bydliště: Žltá ponorka

Re: Human2.0

Příspěvek od morech11 » 9. 3. 2013, 10:03

meno som nenašiel, ale podľa twittru nejaký 15 ročný chalan. tie ilustrácie sú perfektné, uvidíme, aká bude hra (ale podľa twítov to vyzerá, že k hre sa autor postavil pragmaticky, občas niečo škrtal, takže to kľudne môže dopadnúť dobre.)

Kmotr
Příspěvky: 21
Registrován: 19. 10. 2010, 18:13

Re: Human2.0

Příspěvek od Kmotr » 9. 3. 2013, 11:51

Realistické chování zbraní: jedna kulka tě dokáže bez problémů zabít, tělo je rozděleno na 36 zásahových zón a z toho 12 jich je smrtelných atd... Zbraní je tam kopa, musel jsem to trochu proškrtat, ale přes 20 jich tam určitě zbylo :-)
ilustrace dělali celkem tři lidi, jeden je 15letý Kambodžan (myslím) - takové ty realistické, komiksové (Ukázka stylů hry) dělal už dospělý student umělecké školy, a třetí dělal zde populární Onge :-) (ten dělal nějaké vybavení, bude jen v pravidlech).

Díky za pochvalu, všichni ilustrátoři odvedli dokonalou práci.

Kmotr
Příspěvky: 21
Registrován: 19. 10. 2010, 18:13

Re: Human2.0

Příspěvek od Kmotr » 9. 3. 2013, 11:55

Jinak na FB máme komunitu Human2.0

Kód: Vybrat vše

http://www.facebook.com/pages/Human20/555277324506965?ref=ts&fref=ts
Ilustrátoři tam jsou jako Vita Denis a Karel Osoha. kromě stránek tam bude asi hlavní provoz.

A ještě máme Twitter:

Kód: Vybrat vše

https://twitter.com/Human20RPG

Kmotr
Příspěvky: 21
Registrován: 19. 10. 2010, 18:13

Re: Human2.0

Příspěvek od Kmotr » 9. 3. 2013, 14:04

Pravidla jsou od teď ke stažení.

Uživatelský avatar
Jarxes
Příspěvky: 420
Registrován: 28. 3. 2010, 15:50
Bydliště: Praha 10 Křeslice
Kontaktovat uživatele:

Re: Human2.0

Příspěvek od Jarxes » 9. 3. 2013, 14:44

Jé, taky by se mi hodil ilustrátor (aspoň jeden) $cry$
Jinak docela pěkný, pročetl sem to zatim jen tak zběžně, ještě se na to mrknu.
Kdysi jsem měl nick: Jakub88
Stále tvořím:
- Mythos, Slovanský Fantasy Svět
- Fantasy Univerzum Mezisféry, inspirovaný Planescapem a WFRP
- Transcendenci, Pokračovatele Mezisfér překlenující do Sci-fi, stále silně ovlivněné Planescapem (a Sagou, SW, a dost umírající Coorabií)
- Metropolis, Postapo Setting, zakončující éru Mezisfér pádem do prachu a popelu hvězdných civilizací
Vyvíjím: Modus & Dice Modulární Univerzální Systém pro hraní RPG
Založil jsme a Spravuji: komunitu Hry na Hrdiny Fb & Web
Jsem Freeform hráč, s tabulkama na mě nechoďte!

Uživatelský avatar
Tadeas
Příspěvky: 586
Registrován: 10. 7. 2009, 14:58
Bydliště: Holic

Re: Human2.0

Příspěvek od Tadeas » 9. 3. 2013, 14:59

Jeste jsem to necetl, ale tohoto se opravdu bojim:
Kmotr píše:Realistické chování zbraní: jedna kulka tě dokáže bez problémů zabít, tělo je rozděleno na 36 zásahových zón a z toho 12 jich je smrtelných atd...
pockam si az co na to Jerson, toho beru jako kapacitu pres realisticke chovani se zbrani.

Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 10217
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Human2.0

Příspěvek od OnGe » 9. 3. 2013, 15:01

Nechci nějak podkopávat Jersonovu kapacitu, ale nebylo by lepší se na to podívat a udělat si vlastní názor?
Nežít je jediná životní prohra

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:?: Horní progressbar - to se budete divit... možná
:?: Dolní progressbar - dávám tomu rok... maximálně dva

Uživatelský avatar
Tadeas
Příspěvky: 586
Registrován: 10. 7. 2009, 14:58
Bydliště: Holic

Re: Human2.0

Příspěvek od Tadeas » 9. 3. 2013, 15:31

onge píše:Nechci nějak podkopávat Jersonovu kapacitu, ale nebylo by lepší se na to podívat a udělat si vlastní názor?
ne netreba, ja cizi nazory bezne beru s rezervou a vim ze se jich nemam ridit na 100%. Ale zase stejne tak vim ze on je militarista, airsoftak a ma nacteno hodne pravidel na to abych castecne dal na jeho nazor. pokud rekne "vyborne" tak si to prectu. pokud rekne "zbytecne", tak to cist nebudu a usetrim si neco casu ktereho mam v posledni dobe nedostatek. Cokoli mezi tim me primeje si to prolistovat alespon kvuli obrazkum ci hledani neotrelych napadu. ale do te doby nic :)

Kmotr
Příspěvky: 21
Registrován: 19. 10. 2010, 18:13

Re: Human2.0

Příspěvek od Kmotr » 9. 3. 2013, 15:35

Taky jsem byl na pár airsoftech a se zbraněma mi dost pomáhal (vpodstatě vybral a konzultoval) kámoš ze softu, z Ježků, takže bych se moc nebál. Navíc je jedna kapitola věnovaná jen tomu, jak zbraně skutečně fungují. Načítal jsem kvůli tomu i články a knihy o účinku neprůstřelných vest a tomu, jaké zranění lastně kulka způsobí (např. starší, kniha Sniper - odstřelovač).

Uživatelský avatar
morech11
Příspěvky: 3924
Registrován: 28. 11. 2011, 18:47
Bydliště: Žltá ponorka

Re: Human2.0

Příspěvek od morech11 » 9. 3. 2013, 15:37

ja som sa na to pozrel a keď už komentujem hry z Kuchyne, tak k nim prihodím aj toto
(onge - skvelá ilustrácia neviditeľnej zbroje :D)
ešte než sa vrhnem do nejakého komentáru, rád by som zúfalo zakričal Y U NO USE JUSTIFY?

najväčší problém, ktorý s Human 2.0 mám je ten, že je to vpodstate len komplikovaný súbojový systém a tým to začína aj končí. v celej knihe sa nerieši prakticky nič iné a aj tých pár vecí bokom (napríklad postih/bonus za staty) zostane neukončených, nevysvetlených a je len nadohodených v príručke Pána hry. tam nájdeme aj odstavec o akciách mimo streľby, ktorý má dohromady 6 riadkov.
samotný systém vyzerá vcelku dobre vyvážený (aj keď napríklad neviem, načo by som si vytváral silnú postavu, keď obratnosť a inteligencia sú pre streľbu omnoho dôležitejšie a zvyšné body radšej upotrebím v odolnosti, aby som mal viac životov) a predpokladám, že bol viackrát testovaný, takže aj keď nemám možnosť ho vyskúšať, budem predpokladať, že funguje. je to ale obrovské množstvo počítania. ak som to správne zrátal, pri každom výstrele musím spraviť až 4 matematické úkony, 4 hody kockou, potom čísla porovnať a potom zistiť, čo som vlastne trafil. netvrdím, že sú to nejak zložité matematické operácie, ale zaberie to strašne veľa času a hráč na to minie strašne veľa energie. takisto tam vzniká obrovské miesto pre náhodu.
páči sa mi surovosť systému. jeden-dva náboje a končíš, ale inak ma úprimne ničím neoslovil. vlastne vôbec nerieši inú možnosť ako streľbu a tak sa bojím, že v kombinácii s bionickými časťami tela (ak by sme pridali nesmrteľnosť) by z toho vznikla výborná kulhánkovina.
je to vpodstate len systém streľby. Veľmi dobrý (aj keď pri hre trošku zdĺhavý) systém streľby, ale nič viac. dokonca nerieši ani boj na kontaktnú vzdialenosť. od niečoho, čo sa volá Human 2.0 by som asi čakal niečo viac. neviem, možno človeka vo verzii 2.0 :)

vzhľadom na to, že prvý prípevok na twittri vznikol niekedy na konci novembra, nemyslím si, že to bude taký heartbreaker, ako predpovedal aljen a vidím v tom systéme streľby istý potenciál, ale nemyslím si, že je to dosť na kompletné pravidlá hry. netvrdím, že nie je prevoditeľná do hrateľnej podoby, ale bude to chcieť ešte kopu úsilia, kým sa bude dať povedať, že je to kompletná hra :)

nakoniec by som chcel pochváliť ilustrátorov, ktorí odviedli perfektnú prácu a vlastne tiež autora, ktorý mal ideu, držal sa jej a vlastne vôbec nevytvoril zlý súbojový systém (aj keď zdĺhavý), len to ešte bude chcieť ďalej na ňom pracovať, aby to bola plnohodnotná hra :)

tadeas - je to pár strán a nečíta sa to zle, kľudne sa do toho pusti :)

Uživatelský avatar
Tadeas
Příspěvky: 586
Registrován: 10. 7. 2009, 14:58
Bydliště: Holic

Re: Human2.0

Příspěvek od Tadeas » 9. 3. 2013, 15:55

morech11 píše: tadeas - je to pár strán a nečíta sa to zle, kľudne sa do toho pusti :)
som sa praveze celkom obaval nadbytocnej komplexnosti. 36 zasahovych zon mi pride privela, uz to samo je odstrasujuce. Trochu som dufal ze ak pockam na Jersona tak sa dozviem ze tych 12 smrtelnych zon ma opodstatnenie, a potom by som to mozno aj precital. Takto ma odradilo uz len PR a promo. totizto sam dobre viem ze niekedy je menej viac. komplexnost malokedy napomaha realisticnosti, skor naopak, cim viac toho pridas, tym castejsie sa objavuje nejake wtf. a prilis nepomohlo ani tvoje zhrnutie ktore zacina:
morech11 píše:najväčší problém, ktorý s Human 2.0 mám je ten, že je to vpodstate len komplikovaný súbojový systém a tým to začína aj končí. v celej knihe sa nerieši prakticky nič iné a aj tých pár vecí bokom (napríklad postih/bonus za staty) zostane neukončených, nevysvetlených a je len nadohodených v príručke Pána hry. tam nájdeme aj odstavec o akciách mimo streľby, ktorý má dohromady 6 riadkov.
a tak sa to stalo: odsudil som system bez toho aby som ho precital :) niesom z toho nadseny, ale je to tak. No napriek tomu uz i to moze byt pre tvorcov prinosom. Mozu skusit tu propagaciu pojat trocha inak aby neodradzovali hracov mojho typu, alebo sa mozu zmierit s tym ze minimalne mna odstrasili (ale hadam ze niesom sam ktory nema rad nadbytocne komplexne systemy pre boj).

Odpovědět

Zpět na „České a slovenské hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host