
Jeskyně a Draci
aneb
zpátky na čtverečky...
Cíle projektu



Klíčové prvky



FAQ




takze tupeho krolla nahrazuje ork a kuduka gnom. Osobne ani gnoma ani orka neberu do drd zapadajici. zalezi na tobe, ja bych je tam nedaval a zacal bych jen se "velkou ctyrkou"3: Rasy
Hobit
Trpaslík
Ork
Člověk
Elf
Gnom
na zacatek dobry, berme to tedy, ze bude: mlaticka, inteligent s necim jako kouzla a nekdo jako holka pro vsechno, tj. tulak. me jen osobne nesdi ten nazev tulak - spise bych dal dobrodruh;)5: Povolání
Bojovník
Tulák
Kouzelník
Myslím, že ork a gnom (nebo cheš-li kroll a kudůk) by ve hře docela chyběli - původně jsem chtěl dát místo orka barbara, ale ork poskytuje zajímavější background. Netvoříme nové DRD, proto si můžeme dovolit určité odchylky od standarduPetrH píše: takze tupeho krolla nahrazuje ork a kuduka gnom. Osobne ani gnoma ani orka neberu do drd zapadajici. zalezi na tobe, ja bych je tam nedaval a zacal bych jen se "velkou ctyrkou"
Dobrodruh se mi líbí, ale má to jeden háček - slovem dobrodruh se označují obecně všechny postavy ve hře, takže to bude matoucí. Ale je pravda, že tulák je znouzectnost - nepřišel jsem zatím na lepší název pro povolání slučující zloděje a hraničáře. Tulák trochu evokuje nějakého bezdomovce... Nenapadá tě ještě jiná varianta? Tulák mi přišel nejbližší v té bezprizornosti, chmatáctví a zálesáctví...na zacatek dobry, berme to tedy, ze bude: mlaticka, inteligent s necim jako kouzla a nekdo jako holka pro vsechno, tj. tulak. me jen osobne nesdi ten nazev tulak - spise bych dal dobrodruh;)
To je co? Nějaký ekvivalent vůle a moudrosti v jednom? Takovýmhle exotickým názvům bych se vyhnul. Hodí se to možná tak do gamebooku, který má vlastní setting.- Ka
To znamená, že bílá a černá magie bude používat manu, nebo ne?9: Magie
Mana
Kouzelníci a zbroje
Sesílání kouzel
Kouzelnické finesy
Kniha kouzel
- Bílá magie
- Černá magie
- Elementární magie
- Manová magie
v Sage pouzivam Rvace, Murdce a Lovece. i kdyz to nejsou archetypy povolani, ale spise balicky zakladnich vlastnosti a dovednosti, snazil jsem se je volit tak aby se s jednou profesi dalo tvorit mnoho ruznych charakteru a pritom ctenar ihned vedel k cemu maji slouzit, nebo jaky herni pristup preferuji. pro zmenu jsem mel potiz s vymyslenim pojmenovani Mudrce, protoze ten mel obsahnout vsechno od barda az po cernokneznika.skaven píše:Ale je pravda, že tulák je znouzectnost - nepřišel jsem zatím na lepší název pro povolání slučující zloděje a hraničáře. Tulák trochu evokuje nějakého bezdomovce... Nenapadá tě ještě jiná varianta? Tulák mi přišel nejbližší v té bezprizornosti, chmatáctví a zálesáctví...
Určitě je legitimní moci hrát za skřety, ale neřekl bych, že ve hře jako DrD. Vesnický hrdina prostě není skřet. Pokud chce někdo hrát atypické dobrodružství, tak si udělá home-rule.Lorwyn píše:Orkové a skřeti bývají nepřáteli postav to ano.
Tady se ovšem dělí dva přístupy.
-Jsou to ty celkem silné a primitivnější, občas i zdegenerované bytosti, často vzniklé uměle. Nikoli hráčské postavy a bitevní poměr je například 1 trpaslík : 5 skřetů.
-Jsou to plnohodnotné rasy s hráčským potenciálem vzniklé přirozenou cestou, mají vlastní kulturu, třeba i vlastní přístup k magii, řeč...
Oba ty přístupy jsou v pořádku, já jsem zprvu používala první, později spíš druhý. Každopádně bych si ráda někdy za skřetí postavu zahrála. chuť hrát skřeta, eventuálně orka mělo už mnoho mých hráčů, tak proč jim to neumožnit?
Jj, zatím to moc celkově k ničemu neodkazuje. Vlastně akorát k Legendám.PetrH píše: (...) ja osobne to vidim nevim proc divne, proste mi k puvodnimu odkazu nesedne jen mlaticka, carovac a holka na vse ostatni (...)
Tenhle přístup jsem využil v Kouzlem a mečem, pouze se tam povolání zastupují vlastnosti-kostky (je tam kouzelník - inteligence, válečník - síla a tulák - hbitost).nevim proc, ale jiz jsme nekde tenhle pristup videl, jen si nemuzu vzpomenout kde :/
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host