RPG trilogie Void

Diskuze k českým a slovenským hrám, které nemají samostatnou sekci.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 1257
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od Gediman »

To s těmi implantáty a talismany bych chtěl nějak vyřešit. Jenže u implantátů to dává smysl - jsou pevnou součástí těla. Talisman ne, takže by neměl ovlivňovat základní staty... ale jako, můžu to tak nastavit. Bonusy implantátů a talismanů určitě přezkoumám.

Útoky... jsem popsal tak, jak by v rámci systému měly logicky fungovat.

Co se týče ras... nah, taky můžu upravit, ale nevím jak. Nicméně zrovna u Obra (a Zlobra) s jeho DAM-V zbraněmi je to dobrá protiváha. A kdo chce vyšší CCO/RCO, může ho získat dodatečně.

Odlišnost specializací je ale pojata takto záměrně. I jsem to psal v tom článku na D20. Zápasník a střelec jsou zaměřeni na boj a bez nich to je těžké - což jsme ostatně několikrát sami zažili. To je ok. Ale jsou zase na ten boj zaměřeni úzce a neumí nic jiného. Ostatní specializace jsou v boji support. A pak třeba Infiltrátor není vhodný ani pro otevřený boj a ani jako support, jeho hraní vyžaduje jiný přístup - což se mi líbí.
tak by každé povolnání mělo mít možnost adekvátně zazářit v každé situaci
S tímto přístupem bych se právě bál, že odlišnost specializací by se setřela. Čím větší odlišnost, tím lépe. I když ji to přinese nevýhody.

U lékaře a technika bych tedy teoreticky mohl nějak přepracovat drogy resp. dampery, aby měly větší efekt a mohly třeba nějak víc škodit. To bych musel promyslet.

Zaměření kněžích je takovéto - hráč si může vybrat, jestli ho chce mít dobrého pro boj nebo na mimobojové aktivity. Podle toho vybere boha. Nicméně i někteří ti více "mimo-bojoví" bohové dostali v rozšiřující příručce rituály, které jsou užitečné v boji.
Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 1257
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od Gediman »

Void 2.0, Základní kniha: Implantáty a talismany



Další část Základní knihy Void 2.0 je tady! De facto poslední čistě "hráčská" část.

Některé implantáty a talismany byly upraveny, některé přidány pro lepší balanc. Jak už jsem navrhoval výše - talismany, které byly ve Fantasy přístupné jen Bílým říším, jsou nyní přístupné všem. A Bílé říše mají mocnější talismany navíc. A stejně tak implantáty, které byly ve Science Fiction přístupné jen Černým říším, jsou nyní přístupné všem. A Černé říše mají mocnější implantáty navíc.

S cenami a modifikacemi atributů jsem nakonec moc nehýbal, protože výhoda talismanů je nyní v tom, že si je lze vyměňovat za pochodu. Což s implantáty nejde, no :)

Novinkou jsou "transformace" (lepší název jsem nenašel, ale pokud najdu, tak to změním) - možnost přesunout svůj mozek/duši do uměle vytvořeného těla (alá Robocop, Alita, Motoko Kusanagi či Necroni). Přístupné jen Černým říším v Science Fiction a Bílým říším ve Fantasy.


Stahujte zde:
http://www.gediman.cz/seznamclanku.php? ... -talismany
Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 1257
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od Gediman »

Je tady nový Void mod...

Starship Troopers


Opět rozdělen na dvě časová období - První a Druhá broučí válka. Obsahuje prvky z filmového univerza, tedy ze tří hraných filmů a dvou CGI animovaných + odvozených PC her (zatím je tam jedna, ale do budoucna počítám s druhou).



Would you like to know more? Stahujte zde!
http://www.gediman.cz/seznamclanku.php? ... p-troopers
Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 1257
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od Gediman »

Void 2.0, Základní kniha: Zvířata



Další část Základní knihy Void 2.0.

Pravidla jsou různě poupravena - například ochočování divokých zvířat teď zabírá dny (a nikoliv týdny), velikost jezdce a zvířete se nesčítá, zjednodušil jsem taky pravidla pro zásah jezdce/zvířete, atd.


Stahujte zde:
http://www.gediman.cz/seznamclanku.php? ... ha-zvirata
Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 1257
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od Gediman »

Void 2.0, Základní kniha: Protivníci



Další část Základní knihy Void 2.0. V podstatě poslední zásadní část - teď už zbývají jen dopravní prostředky a fluff.
Došlo k redukci Armor a přidal jsem i staty zbraní - viz komentář u mě na webu.



Stahujte zde:
http://www.gediman.cz/seznamclanku.php? ... protivnici
Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 13205
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od OnGe »

Jsou tam nějaké zásadní novinky?
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 1257
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od Gediman »

Vypustil jsem Zvířata verzi 2.1 - upravil jsem formátování a i přidal rostliny, nemoci a jedy. Plus, hlodavce a chytré ptáky si lze pořídit jako hejno a poslat je na nepřítele :)

Edit: A teď i Systém verzi 2.2.
Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 1257
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od Gediman »

Teď pracuji na příručce o vozidlech... a chtěl bych znát váš názor.

Jak nejlépe vyjádřit podsvětelnou rychlost vesmírných letadel a plavidel? V současné době se počítá v milionech km/h, ale nejsem si jist, jestli je to nejlepší (nejpraktičtější) možnost. Tedy, pokud je nějaká lepší, rád ji vezmu.

Pár příkladů z jiných RPG:

:arrow? W40k Wrath and Glory udává u vesmírných lodí jen bojovou rychlost, v kilometrech za kolo.

:arrow? W40k Rogue Trader používá v boji jednotky VU (void units), což je napůl abstraktní hodnota, ideálně 10.000 km za kolo. Mimo boj je to abstraktní zcela.

:arrow? Star Wars od FFG používá v boji abstraktní jednotku, mimo boj udává jen přibližné trvání cesty mezi různými vzdálenostmi.

:arrow? Mutant Chronicles 3. edice rovnou říká, že udávat rychlost by bylo stejně nepřesné a tak jen udává dolet ve dnech + je tam tabulka trvání cesty mezi planetami, podobně jako ve Star Wars.



Tabulku trvání cest jsem udělal i nyní (Základní kniha: Systém) - v podstatě jako alternativu pro případy, kdy rychlost není až zas tak důležitá.
Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 13205
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od OnGe »

I když odhlédneme od toho, že fixní cestovní rychlost při cestování vesmírem nedává smysl a je to celé trollfyzika... dává smysl tenhle údaj vůbec uvádět? Je to k něčemu dobré?
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 1257
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od Gediman »

Někdy to může být užitečné, třeba když jedna loď chce dostihnout či předstihnout druhou. Jako, nevyžaduji fyzikálně přesný model, spokojím se s "filmovou" logikou, aby to bylo dobře uchopitelné a použitelné v příběhu.

Jasně, je tu několik dalších zvláštních prvků - z pohledu sci-fi obecně. Třeba: je menší loď v STL rychlejší, než větší? A co v FTL? Ve Voidu jsem to nastavil tak, že menší lodě jsou obratnější a rychlejší.
Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 1257
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od Gediman »

Void 2.0, Základní kniha: Dopravní prostředky



Poslední pravidlová část Základní knihy Void 2.0!
Seznam změn je v komentáři u mě na webu. Původně jsem ještě chtěl dodat popisy zbraní (jako u Protivníků), ale nepodařilo se mi je tam nějak přehledně vecpat. Navíc by to musely být stejně jen ukázky, protože možnosti výzbroje jsou široké. Ale budu o tom ještě přemýšlet...


Stahujte zde:
http://www.gediman.cz/seznamclanku.php? ... prostredky
Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 1257
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Void: Sci-Fantasy

Příspěvek od Gediman »

Mám teď trochu dilema s poslední částí Základní knihy Void 2.0 – fluffem. Koukám, že spoustu informací, které jsem dal do části Tvorba postavy, bych spíš využil ve Fluffu – jsou to totiž většinou popisy frakcí. Tak se chci zeptat:

Jaké background informace by bylo lepší dát do příručky Tvorba postavy (aby je hráč měl při ruce, když tvoří postavu), resp. jaké byste tam čekali nebo chtěli? Případně ty informace můžu dát na obě místa, tedy do Tvorby postavy i do Fluffu, to by asi taky nebyl problém…

A druhá věc. Co říkáte na design příruček? Font, nadpisy, odstavce, tabulky? Jasně, žádné obrázky tam zatím nejsou. Měl bych něco vylepšit či přidat? Zase bych to ale nechtěl nijak přehánět, líbí se mi spíš minimalistická grafika.
Odpovědět

Zpět na „České a slovenské hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti