Kouzlem a mečem
Re: Kouzlem a mečem
Pravidla z betatestování dám určitě k dispozici na web, ale to co vydáme tiskem, se bude ubírat trošku jiným směrem (domnívám se, že pro daný žánr smysluplnějším)Jekyll píše: ↑18. 12. 2019, 11:56Chápem to správne, že KaMII vo forme, ako sme tie beta pravidlá testovali nebude?skaven píše: ↑7. 12. 2019, 10:59Máme tady první veřejnou verzi pravidel hry s pracovním názvem Grimoár, která bude nástupcem původního Kouzlem a mečem. Rozhodli jsme se, že vyvíjet budeme pokud možno co nejvíce otevřeně, takže odkrýváme karty - zde je verze 0.1.3 - budeme velice rádi za vaši zpětnou vazbu!![]()
Re: Kouzlem a mečem
A veď proti tomu nič, aj keď po prvom zbežnom prečítaní mám trochu problém so systémom zranení (čo bude spôsobené zvykom sťa železnou košeľou). Zároveň si ale nie som úplne istý, či je tento smer vhodný ako úvodný systém trebárs pre deti (čo tuším prvé KaM bolo). Každopádne, veľa zdaru, možno donútim vyskúšať hráčov aj toto

Som Knihobôľ
Hrám: Forbidden Lands/DnD 5e
Hrám: Forbidden Lands/DnD 5e
Re: Kouzlem a mečem
U dětí asi záleží na věku - pro děti od 4 let chystáme Arkánum, to jim bude vpodstatě šité na míru, starší těti třebas od 10ti let s Grimoárem (tak se nástupce Kam bude jmenovat) nebudou mít pimho problém.Jekyll píše: ↑19. 12. 2019, 11:41A veď proti tomu nič, aj keď po prvom zbežnom prečítaní mám trochu problém so systémom zranení (čo bude spôsobené zvykom sťa železnou košeľou). Zároveň si ale nie som úplne istý, či je tento smer vhodný ako úvodný systém trebárs pre deti (čo tuším prvé KaM bolo). Každopádne, veľa zdaru, možno donútim vyskúšať hráčov aj toto![]()
Re: Kouzlem a mečem
Líbí se mi to moc, asi víc než Kouzlem a mečem, takže za mě palec nahoru ... jen bych se chtěl trošku porýpat v tom systému zranění, jako koncept super - nicméně je řečeno "hráčské postavy vydrží 2 lehká a 2 těžká zranění" a v příkladu je psáno: "když postava dostane druhé těžké, je vyřazena" ... přijde mi, že je tam chyba tj. mělo by být "když má dostat třetí těžké, je vyřazena"
Obzvlášť grimoáry s klesající kostkou při seslání kouzla, je super koncept.
Zahrnutí hodin přímo do pravidel, taky skvělé ... dává to smysl, funguje stejně jako "skill challenge", co propaguje M.Colville pro DnD.
Úplně jsem se natěšil do hry ...
Obzvlášť grimoáry s klesající kostkou při seslání kouzla, je super koncept.
Zahrnutí hodin přímo do pravidel, taky skvělé ... dává to smysl, funguje stejně jako "skill challenge", co propaguje M.Colville pro DnD.
Úplně jsem se natěšil do hry ...
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 7842
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kouzlem a mečem
Dík, vím o tom. V nejnovější verzi už je to opravené. Aktualizuju odkaz jen v hlavním tématu.Hike píše: ↑22. 12. 2019, 14:03jen bych se chtěl trošku porýpat v tom systému zranění, jako koncept super - nicméně je řečeno "hráčské postavy vydrží 2 lehká a 2 těžká zranění" a v příkladu je psáno: "když postava dostane druhé těžké, je vyřazena" ... přijde mi, že je tam chyba tj. mělo by být "když má dostat třetí těžké, je vyřazena"
Noice!Úplně jsem se natěšil do hry ...
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay” -Chris McDowall, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay” -Chris McDowall, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host