Legendy
Re: Legendy
Škoda když jsem začal pročítat tohle vlákno měl sem pocit že prezentace na Gameconu by byla zajímavá, tedy alespoň mě to co sem tu zatím přečetl zaujalo.
Re: Legendy
Inu mrzí nás to. Budeme se ale snažit poskytovat ucelené informace prostřednictvím stránek projektu, Kupříkladu dnes vychází nový článek nabitý otázkami a odpověďmi na nejčastější otázky, které v současnosti dostáváme (část z nich se objevila zde na fóru).Chors píše:Škoda když jsem začal pročítat tohle vlákno měl sem pocit že prezentace na Gameconu by byla zajímavá, tedy alespoň mě to co sem tu zatím přečetl zaujalo.
Re: Legendy
Takze v Legendach bude i Steampunk jako v Lonewolfovi (napr. ty obrovske lokomotivy z Panu Temnot, parniky drakkarimu a pod)? Neco jako konflikt tradicni fantasy (to byli ti hodni) a technika, mracna dymu a niceni krajiny na ukor zisku (Pani Temnot)? To by se mi hodne zamlouvalo .
Life is just a dream on the way to death.
Dobře už bylo
Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Dobře už bylo
Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Re: Legendy
Obávám se, že tak daleko to nezajde (resp. v pravidlech určitě o lokomotivách jako takových zmínka nebude). Plánujeme ale vzducholodě a obecná pravidla pro pohyb a souboj dopravních prostředků, pravidla budou zahrnovat pojednání o technologii, míra zapojení technologických prvků tak bude do značné míry záviset na hráčích a jejich představách. Jinými slovy, pokud bys chtěl mít v legendách železnici, nebude to problém a nebude to vyžadovat zásah do pravidel.BasilisK píše:Takze v Legendach bude i Steampunk jako v Lonewolfovi (napr. ty obrovske lokomotivy z Panu Temnot, parniky drakkarimu a pod)? Neco jako konflikt tradicni fantasy (to byli ti hodni) a technika, mracna dymu a niceni krajiny na ukor zisku (Pani Temnot)? To by se mi hodne zamlouvalo .
Re: Legendy
ty "lokomotivy" nebyly moc rozsirene ani v LW (pouzival je jen jeden narod a i tak jen na jednom miste). LW mi atmosferou taky priminali stare PC hry jako Hexen, Heretic (proste temna atmosfera - technika byla urcita odnoz magie...). Vzducholode zni velice slibne.
Life is just a dream on the way to death.
Dobře už bylo
Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Dobře už bylo
Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Re: Legendy
Podobně to pojímáme i v legendách, technologie (resp. složitější technické vymoženosti typu motor) zde nebude fungovat bez přispění Magie - to je rozdíl oproti např. Arcanum kde je magie vyloženě v opozici k technologii.BasilisK píše:LW mi atmosferou taky priminali stare PC hry jako Hexen, Heretic (proste temna atmosfera - technika byla urcita odnoz magie...). Vzducholode zni velice slibne.
Re: Legendy
takze blize k napr. Lionheart? (Da Vinci - vynalezce = mag)
Life is just a dream on the way to death.
Dobře už bylo
Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Dobře už bylo
Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Re: Legendy
Jdu na mrknout na představení settingu k Legendám.
Ta inspirace Lone wolfem mě zajímá (ne, že bych svět Lone Wolfa moc znal, ale jiné gamebooky - Fighting Fantasy jsem párkrát hrával a jejich atmosféra se mi hodně líbila).
Ad steampunk:
Uvažujete i o něčem, jako konstrukti?
Já je dost využívám i v jinak klasické fantasy (ikdyž spíš ve formě "oživlých soch", než vyloženě konstruktů - v podstatě to samé, neživeno energií, ale magií... něco ve smyslu golemů a tak).
EDIT: Tak zatím podle napsaného bych si odpověděl sám, že konstrukti v této hře nebudou žádný problém
To, co jsem četl, se mi líbí.
Od základního pojetí, přes věkové zaměření a jakousi jednoduchost pravidel, kterou z toho zatím cítím.
Ta inspirace Lone wolfem mě zajímá (ne, že bych svět Lone Wolfa moc znal, ale jiné gamebooky - Fighting Fantasy jsem párkrát hrával a jejich atmosféra se mi hodně líbila).
Ad steampunk:
Uvažujete i o něčem, jako konstrukti?
Já je dost využívám i v jinak klasické fantasy (ikdyž spíš ve formě "oživlých soch", než vyloženě konstruktů - v podstatě to samé, neživeno energií, ale magií... něco ve smyslu golemů a tak).
EDIT: Tak zatím podle napsaného bych si odpověděl sám, že konstrukti v této hře nebudou žádný problém
To, co jsem četl, se mi líbí.
Od základního pojetí, přes věkové zaměření a jakousi jednoduchost pravidel, kterou z toho zatím cítím.
Re: Legendy
Lionheart bohužel neznám. Nám šlo zejména o to, zachovat ve hře ráz fantastiky, nutnost používat magii (jakým způsobem, to prozradíme v některém z dalších článků) je tedy úlitba fantastice, abychom nesklouzli to fantasy-steampunku příliš hluboko.BasilisK píše:takze blize k napr. Lionheart? (Da Vinci - vynalezce = mag)
Ano, máme v plánu několik "uměle" stvořených pomocníků - v Legendách bude k mání poměrně velké množství společníků, někteří z nich budou zvířecí, jiní magičtí a jiní "technologičtí". Někteří budou dostupní jen některým národům nebo jen znalcům určité specifické dovednosti. Každý z nich bude mít specifické užití a bude postavě napomáhat při nějaké činnosti. pravidla pro společníky budou vpodstatě univerzální, velice jednoduchá. Takže ve hře si užijete nejen psí a ptačí společníky, ale třebas zmiňované golemy, mechanické miniony, pavouky apod.Lemmy píše:Uvažujete i o něčem, jako konstrukti? Já je dost využívám i v jinak klasické fantasy (ikdyž spíš ve formě "oživlých soch", než vyloženě konstruktů - v podstatě to samé, neživeno energií, ale magií... něco ve smyslu golemů a tak).
Re: Legendy
ruzni spolecnici v druzine - to vypada lakave. zatim jsem mel ve skupine jen psa, kocku (popr dablika ci havrana - proste DrD) a krecka (nezapomenutelny Baldur´s Gate). mit v druzine nejake mechanoida (nejlepe nejakeho pavouciho) zni bezvadne. cim vetsi rozmanitost tim lepe.
Life is just a dream on the way to death.
Dobře už bylo
Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Dobře už bylo
Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Re: Legendy
Keď sa už hovorí o ,,říznutí steampunkem", ako sa staviate k WOTC svetu Eberron, ktorý je prakticky fantasy + steampunk (áno, aj lokomotívy, áno aj konštrukty) v oficiálnom plášti D&D?
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Re: Legendy
Přiznám se, že Eberron nemám příliš načtený, z toho, co jsem viděl mi příjde docela sympatický. Setting v Legendách bude ale trochu jiný, v určitém směru více klasičtější (žádné nebo minimum nových ras; technologie, magické plavidla apod. nebudou tolik běžné) a co do vizuální stránky ne tak renesanční. Nicméně Ebberon je kompletní propracovaný svět, je popsaný v mnoha příručkách, geograficky, politicky, sociálně... v Legendách bude setting spíše naznačen, utvořený sumou zápletek, zajímavých míst či postav, nebude tak detailní a tak determinující.Alef0 píše:Keď sa už hovorí o ,,říznutí steampunkem", ako sa staviate k WOTC svetu Eberron, ktorý je prakticky fantasy + steampunk (áno, aj lokomotívy, áno aj konštrukty) v oficiálnom plášti D&D?
Re: Legendy
Dnes na stránkách Legend vychází další článek, tentokráte věnovaný základnímu kostkovému hernímu mechanismu. Více na http://legendy.mytago.cz/legendy/legend ... chanismus/
Re: Legendy
kostky 0,1,2 jsem ocekaval - z Legend Armandie. nechavate vyrabet specialni kostky (tak jako drevene fudge kostky pro SotE) nebo budou karticky?
Life is just a dream on the way to death.
Dobře už bylo
Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Dobře už bylo
Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Re: Legendy
Určitě bude obojí.BasilisK píše:kostky 0,1,2 jsem ocekaval - z Legend Armandie. nechavate vyrabet specialni kostky (tak jako drevene fudge kostky pro SotE) nebo budou karticky?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host