Časy se mění
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Časy se mění
Anotace v databázi
Vážení soudruzi a soudružky,
vítejte vás u nás na OBIČ, Oddělení bránícím integritu času. Těší nás, že jste odpověděli na náš příkaz k odvodu, a dobrovolně jste přijali naši nabídku zaměstnání. Vaše poslání bude veledůležité. Brilantní mozky sovětských vědců totiž vynalezly stroj pro cestování časem, jehož plány se - vinou zrady - dostaly přes železnou oponu a záhy se začaly šířit na imperialistickém volném trhu. Západní kriminálníci se nyní vydávají do minulosti v zájmu vlastního obohacení a svými činy ovlivňují budoucnost. Časy se mění. Víte, co to znamená?
Naši odborníci spočítali, že šance na vznik a uchycení komunismu byly jedna ku milionu. Žijeme v požehnané realitě, kde se tato šance vyplnila. Každý zásah do minulosti, byť sebenicotnější, však může způsobit, že Sovětský svaz nejen zanikne, ale že nikdy ani neexistoval.
Soudruzi, spoléháme na vás. Jako časoběžníci musíte cestovat do minulosti a navracet změny napáchané západními škůdci. Minulost musí zůstat nezměněna. Budoucnost přítomnosti leží na vašich bedrech.
Ke stažení
1. verze hry vyšla jako soutěžní příspěvek do RPG Kuchyně 2009. To ještě nebyla zasazena do SSSR a používala tuny barevných kostek. Odkaz ke stažení je připojen na konci 1. příspěvku
2. verze hry vyšla jako příloha přílohy Dech draka v říjnovém čísle časopise Pevnost (10/2009). Hra má od základu přepsané texty a je zasazena do prostředí Sovětského svazu. Změny mechanik jsou jen kosmetické. Verze ke stažení je tady.
- Přílohy
-
- Časy se mění 2. verze.pdf
- (2.6 MiB) Staženo 151 x
-
- Časy se mění.pdf
- (1.17 MiB) Staženo 565 x
Re: [RPG Kuchyně 2009] Časy se mění
Jo, já taky. Rozečetl jsem si ji v menze, schovával jsem obálku, jakoby to byl...ehm...pornomagazín.
Lego power-miners z druhé strany is to blame !
Lego power-miners z druhé strany is to blame !
Where thou'rt cut off upon thy neck, kind brother, the falling of one head lifts up another.
I know this, which I never learnt in schools, the world's divided into knaves and fools.
I know this, which I never learnt in schools, the world's divided into knaves and fools.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [RPG Kuchyně 2009] Časy se mění
Díky, díky, děláte mi všichni radost, hlavně Hodnas. Asi budu muset někde založit místo pro fanart Díky, je to moc pěkné... jenom mezi tím "minulost" a "soudruzi" by měla být čárka.
Ještě větší radost byste mi ale udělali, kdybyste to přečetli a dali vědět, co si myslíte.
Ještě větší radost byste mi ale udělali, kdybyste to přečetli a dali vědět, co si myslíte.
Re: [RPG Kuchyně 2009] Časy se mění
Tak dneska jsem prelouskal cele pravidla ktere vysly v pevnosti Je to paradni jen me napada - kam zmizely povahove rysy? To si kazdy urci to me napadlo, ale nebylo vysvetleno ze se kazdy typ reseni situaci musi objevit alespon jednou jinak je to OK... a to stou carkou uz resim
Naposledy upravil(a) Hodnas dne 6. 10. 2009, 18:14, celkem upraveno 6 x.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [RPG Kuchyně 2009] Časy se mění
Hodnas píše:nebylo vysvetleno ze se kazdy typ reseni situaci musi objevit jen jednou
Errata už volají...
Re: [RPG Kuchyně 2009] Časy se mění
Tadáá - trochu jsem pozmenil obtazeni toho loga... aby to vypdalo lip
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22590
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [RPG Kuchyně 2009] Časy se mění
Ha, našel jsem to správné téma.
Dnes jsem si Pevnost koupil, abych si tenhle systém taky přečetl. Rád bych ho vyzkoušel na Festivalu Fantasie speciál, jen si nejsem jistý, jestli zvládnu tak široké rozpětí prostředí. Markusi, jaké máš zkušenosti s hraním této verze? Zkoušeli jste ji na Slezině?
Dnes jsem si Pevnost koupil, abych si tenhle systém taky přečetl. Rád bych ho vyzkoušel na Festivalu Fantasie speciál, jen si nejsem jistý, jestli zvládnu tak široké rozpětí prostředí. Markusi, jaké máš zkušenosti s hraním této verze? Zkoušeli jste ji na Slezině?
hraju: Ω Projekt Omega
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [RPG Kuchyně 2009] Časy se mění
Na Slezině jsme si zkoušeli projet tvorbu postavy a tvorbu hry, všechno to vyšlo celkem pěkně. Měli jsme se vydat do Versailles Ludvíka XIV., kde měl jakýsi krvěžíznivý žoldák zavraždit nějakého vévodu. Vinou imperialistů, kteří tam vtrhli a cosi narušili, k této vraždě nedošlo, a po Versailles teď pobíhal bezprizorní žoldák, který mordoval jednoho šlechtice za druhým. Postavy se tam musely vrátit a zajistit, aby se vražda odehrála podle plánu. Neodehráli jsme to, protože byly už 2 hodiny ráno a já padal únavou, ale samotná tvorba byla zábavná. Tvorba postav "v roli" je myslím taky dobrá, ale je třeba hlídat si, aby ses příliš dlouho nevykecával... to byl přesně můj problém, přes samé hraní postav jsem zapomněl, že tohle má být jenom rychlý prolog.
Jaké mám zkušenosti s hraním této verze? No, od té předchozí se prakticky neliší, nevím, v čem novém by mohla dělat problémy. Jak jsi to myslel s tím "širokým rozpětím prostředí"? Jestli ti nesedne tabulka na generování misí, sestav si vlastní, do které zapojíš jen ty prostředí a prvky, které sám zvládneš odehrát.
Mimochodem, jak se ti Časy líbily? To, že je chceš odehrát, bych asi měl brát jako velkou pochvalu, že? Tak díky.
Jaké mám zkušenosti s hraním této verze? No, od té předchozí se prakticky neliší, nevím, v čem novém by mohla dělat problémy. Jak jsi to myslel s tím "širokým rozpětím prostředí"? Jestli ti nesedne tabulka na generování misí, sestav si vlastní, do které zapojíš jen ty prostředí a prvky, které sám zvládneš odehrát.
Mimochodem, jak se ti Časy líbily? To, že je chceš odehrát, bych asi měl brát jako velkou pochvalu, že? Tak díky.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22590
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [RPG Kuchyně 2009] Časy se mění
No, podobným způsobem jsem zamýšlel udělat pravidla pro Omegu, totiž napsat je - alespoň z části - jako příručku pro postavy (včetně Vypravěče), tak jsem chtěl vědět, jak ses s tím vypořádal.
Jinak nahazování misí jsem posledně začal řešit tak, že nechám hráče navrhnout témata (dělal jsem to tak v InSpecters), takže to asi použiju i v CsM.
A ta tvorba postav je docela zajímavá, i to vyhodnocování, jen archytypy mi přijdou trochu podivné, nebo spíše mají zvláště rozvržené dovednosti - i když ne že by na tom tak moc záleželo.
Jen jsem tedy nabyl dojmu, že Vypravěč může hráče vcelku snadno přeházet, pokud nebudou všichni spolupracovat. Chápu dobře, že po neúspěchu může hráč / vypravěč házet dál, dokud mu nepadne úspěch? I když co vlastně brání Vypravěči, aby vždycky nepoužil všechny kostky, které má k dispozici?
Jinak nahazování misí jsem posledně začal řešit tak, že nechám hráče navrhnout témata (dělal jsem to tak v InSpecters), takže to asi použiju i v CsM.
A ta tvorba postav je docela zajímavá, i to vyhodnocování, jen archytypy mi přijdou trochu podivné, nebo spíše mají zvláště rozvržené dovednosti - i když ne že by na tom tak moc záleželo.
Jen jsem tedy nabyl dojmu, že Vypravěč může hráče vcelku snadno přeházet, pokud nebudou všichni spolupracovat. Chápu dobře, že po neúspěchu může hráč / vypravěč házet dál, dokud mu nepadne úspěch? I když co vlastně brání Vypravěči, aby vždycky nepoužil všechny kostky, které má k dispozici?
hraju: Ω Projekt Omega
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [RPG Kuchyně 2009] Časy se mění
Ty jsi těmi zkratkami fakt posedlý, co?Jerson píše:i v CsM.
Chápeš to dobře, házíš tak dlouho, dokud máš kostky a dokud neuspěješ.Jerson píše:Jen jsem tedy nabyl dojmu, že Vypravěč může hráče vcelku snadno přeházet, pokud nebudou všichni spolupracovat. Chápu dobře, že po neúspěchu může hráč / vypravěč házet dál, dokud mu nepadne úspěch? I když co vlastně brání Vypravěči, aby vždycky nepoužil všechny kostky, které má k dispozici?
Můžeš házet, dokud máš kostky, a Vypravěči skutečně nic nebrání. Snažil jsem se výchozí pravděpodobnosti nastavit tak, aby Vypravěč měl navrch. Hráči jsou tím pádem nuceni:
- pomáhat si
- nebo používat kostýmy a předměty
- nebo používat hrátky s časem
Často všechno najednou
Je to záměr, chtěl jsem, aby hrátky s časem byly nejen efektivní, ale i užitečné. Nakolik jsem pravděpodobnosti vybalancoval, to je samozřejmě věc jiná. Je to brutálně netestované. Dej vědět, jak se to odvědčí ve hře.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22590
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [RPG Kuchyně 2009] Časy se mění
To mám z předválečného Německa (: ) Ale jak jinak tomu mám říkat, "Časy"? I když pokud se nepletu, tak to je rusky "hodinky" nebo tak něco, to by i šlo.Markus píše:Ty jsi těmi zkratkami fakt posedlý, co?
No, mně šlo o to, jestli jsem dobře pochopil, že čím více bodů v dovednosti má postava, tím více různých přístupů používá pro jednu situaci (což je zajímavá myšlenka), ale technicky by vyšlo nastejno, kdyby si hráči i GM hodili všemi kostkami najednou, protože je nic neomezuje.Chápeš to dobře, házíš tak dlouho, dokud máš kostky a dokud neuspěješ.
Zakostým je kostka navíc a za předmět taky? A když použiju všechny tři předměty i kostým, tak mám čtyři kostky navíc v každé scéně? Já jen jestli to chápu dobře, v takovém případě bych totiž později zkusil zavést nějaké omezené zdroje, které mám v CPH. A obnovoval bych je také za chronobody (i když u nich asi zavedu své oblíbené hodnocení všech všemi, ať to zase nerozděluju jen já jako Vypravěč, tenhle přístup se mi osvědčuje.- nebo používat kostýmy a předměty
Jestli to hráči budou chtít hrát, tak určitě dám. I když mě napadlo, že vlastně budu nabízet to samé ve čtyřech variantách - InSpecters, Paranoiu, Časy se mění, a Omegu (: )Je to brutálně netestované. Dej vědět, jak se to odvědčí ve hře.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: [RPG Kuchyně 2009] Časy se mění
Tak máme za sebou první hru a byl to fakt zážitek! Díky za to!
Jen jedna scéna pro vykreslení atmosféry, postavy se přibližují k osadě, Jižní Morava, okolo r. 1420:
"Soudruh Akakijevič v mnišské kutně se blíží k jakési nuzné vísce, aby zjistil směr cesty. Ostatní soudruzi i soudružka Veronikovovová ho kryjí. V ústrety Akakijevičovi vybíhá jakýsi pomatený tlouštík v rouše Adamově. Vrhá se na Akakijeviče, vroucně ho líbaje. Vykřikuje divoce, aby Akakijevič odhodil své roucho a nechal se 'spasit láskou'. Z osady začínají vybíhat další a další poloodění a neodění nuzáci i nuzačky, někteří evidentně nakažení nějakou velmi ošklivou chorobou. Na vzniklou situaci reaguje soudruh Stavrovski frenetickou střelbou z krácené verze automatu Ak-47. Soudruh Denisenko neopouští svůj úkryt v křoví, pouze řve příkazy do vysílačky a ze zlosti, že ho ostatní soudruzi neposlouchají, píše káravé poznámky o prohřešcích soudruhů do svého bločku. Soudružka Veronikovovová sice střílí nazdařbůh ze svého minirevolveru, ale daleko intenzivněji než na střelbu myslí na to, s kterým soudruhem se večer po svazácku sblíží a dovolí mu, aby ji důvěrně oslovoval 'Tami'...."
Jen jedna scéna pro vykreslení atmosféry, postavy se přibližují k osadě, Jižní Morava, okolo r. 1420:
"Soudruh Akakijevič v mnišské kutně se blíží k jakési nuzné vísce, aby zjistil směr cesty. Ostatní soudruzi i soudružka Veronikovovová ho kryjí. V ústrety Akakijevičovi vybíhá jakýsi pomatený tlouštík v rouše Adamově. Vrhá se na Akakijeviče, vroucně ho líbaje. Vykřikuje divoce, aby Akakijevič odhodil své roucho a nechal se 'spasit láskou'. Z osady začínají vybíhat další a další poloodění a neodění nuzáci i nuzačky, někteří evidentně nakažení nějakou velmi ošklivou chorobou. Na vzniklou situaci reaguje soudruh Stavrovski frenetickou střelbou z krácené verze automatu Ak-47. Soudruh Denisenko neopouští svůj úkryt v křoví, pouze řve příkazy do vysílačky a ze zlosti, že ho ostatní soudruzi neposlouchají, píše káravé poznámky o prohřešcích soudruhů do svého bločku. Soudružka Veronikovovová sice střílí nazdařbůh ze svého minirevolveru, ale daleko intenzivněji než na střelbu myslí na to, s kterým soudruhem se večer po svazácku sblíží a dovolí mu, aby ji důvěrně oslovoval 'Tami'...."
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [RPG Kuchyně 2009] Časy se mění
Díky za krásnou scénu, Eyrone, a zároveň tě vítám na RPG Fóru. Je mi ctí, že první příspěvek máš zrovna u Časů.
Jižní Morava, rok 1420... to vám padlo husitské řádění, nebo jste používali nějakou vlastní tabulku? Nebo jste vůbec neházeli? A co to, proboha, bylo za nudistické kacíře?
Re: [RPG Kuchyně 2009] Časy se mění
Markus píše:A co to, proboha, bylo za nudistické kacíře?
Tipoval bych adamity
I FUCKING TRAVELED THROUGH TIME AND JUMPED ON A DINOSAUR AND USED IT TO KILL MOTHERFUCKING ROBOT ZOMBIES.
Re: [RPG Kuchyně 2009] Časy se mění
http://cs.wikipedia.org/wiki/Adamit%C3%A9A co to, proboha, bylo za nudistické kacíře?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů