Albion a Svět mýtů
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20878
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Albion a Svět mýtů
Diskuze o projektech Albion a Svět mýtů. Toto téma je následníkem starší sekce, kterou nyní najdete v archivu.
Herní svět Albion: Temný vek
Píše sa 376. slnečný cyklus po Návrate elfov, rok 420 po príchode Pána podľa počítania kresťanov.
Veľký Oheň, katastrofa, ktorej príčina zmizla v hlbinách času, spôsobil mohutné zmeny na tvári Albionu. Civilizácia sa zachovala iba na nemnohých miestach, na ostrovoch trčiacich z hlbín oceánu. ¼udia sa postupne spamätávajú z tejto katastrofy, avšak takmer všetko, čo poznali, je zničené. O svoje životy a živobytie musia tvrdo bojovať s ostatnými obyvateľmi Albionu. Keď sa z mora vynorili elfovia, aby sa vrátili do svojej starej domoviny, ľudia začali počítať slnečné cykly. Nastal nový vek, ktorí ľudia príznačne označili ako temný...
Ľudia si vytvorili nové náboženstvo, stále viac ich hľadá ochranu proti Temnote v náručí slnečného boha Hallior, ochranca svetla. Veria, že ich ochráni pred temnotou. Ale kto ich ochráni pred temnotou v ich srdciach? O to sa snaží Svätá Inkvizícia, ruka zákona Svätej Matky Cirkvi katolíckej, ktorá vyhlasuje Halliorových vyznavačov za heretikov a snaží sa ich prinavrátiť späť k viere v Boha. V plameňoch ohňov, ktoré majú kresťanov chrániť pred temnom, hynú nie len ľudskí hereciti veriaci v Halliora, ale aj elfovia, trpaslíci, goblini, orkovia a mnohí iní obyvatelia Albionu...
Herní systém Svet Mýtov
Svet Mýtov je primárne určený pre stredoveké fantasy prostredie, kde vládnu králi, cirkev, povery a povesti jednoduchého ľudu. Funguje tu mágia, nadprirodzené schopnosti a okrem ľudí žijú aj iné rasy a stvorenia z povestí a mýtov.
Herní svět Albion: Temný vek
Píše sa 376. slnečný cyklus po Návrate elfov, rok 420 po príchode Pána podľa počítania kresťanov.
Veľký Oheň, katastrofa, ktorej príčina zmizla v hlbinách času, spôsobil mohutné zmeny na tvári Albionu. Civilizácia sa zachovala iba na nemnohých miestach, na ostrovoch trčiacich z hlbín oceánu. ¼udia sa postupne spamätávajú z tejto katastrofy, avšak takmer všetko, čo poznali, je zničené. O svoje životy a živobytie musia tvrdo bojovať s ostatnými obyvateľmi Albionu. Keď sa z mora vynorili elfovia, aby sa vrátili do svojej starej domoviny, ľudia začali počítať slnečné cykly. Nastal nový vek, ktorí ľudia príznačne označili ako temný...
Ľudia si vytvorili nové náboženstvo, stále viac ich hľadá ochranu proti Temnote v náručí slnečného boha Hallior, ochranca svetla. Veria, že ich ochráni pred temnotou. Ale kto ich ochráni pred temnotou v ich srdciach? O to sa snaží Svätá Inkvizícia, ruka zákona Svätej Matky Cirkvi katolíckej, ktorá vyhlasuje Halliorových vyznavačov za heretikov a snaží sa ich prinavrátiť späť k viere v Boha. V plameňoch ohňov, ktoré majú kresťanov chrániť pred temnom, hynú nie len ľudskí hereciti veriaci v Halliora, ale aj elfovia, trpaslíci, goblini, orkovia a mnohí iní obyvatelia Albionu...
Herní systém Svet Mýtov
Svet Mýtov je primárne určený pre stredoveké fantasy prostredie, kde vládnu králi, cirkev, povery a povesti jednoduchého ľudu. Funguje tu mágia, nadprirodzené schopnosti a okrem ľudí žijú aj iné rasy a stvorenia z povestí a mýtov.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host