Napsal: 21. 8. 2008, 23:56
Tak jsem zpět. Trvalo mi to déle než jsem předpokládal.
Tak začnem tam, kde jsem zkončili.
Kouzlo osobnosti:
To už teď neplatí. Obzlvášť trpaslíci jsou echt sebevědomí.
Jezdectví:
Nejde o to, co stanovil autor. To si každý upravý podle sebe, ale jde o původní myšlenku a to:
1) kůň pro rytíře je jeho život, jeho druh a svým způsobem i životní přítel
2) pro paladina má být kůň jen prostředek dopravy nic víc, tudíž by mělo paladinovo jedzectví
- věř mi, takhle to autor myslel (někde jsem totiž vyhraval jeho komentáře) ježe to tam jaksi zapomněli dát, takže ve finále má paladinovo jezdectví sloužit i k ovládání jiných dopravních potvor (a to i vzdušných, vodních) a rytířovo jezdectí má být skutečně jen pro koně, vyváženo to má být právě tou možností rytíře koně později ochočovat a chovat.), možná to je trochu přitažený za vlasy, ale nám tohle vysvětlení sedí, ale tyhle komentáře autora byli dost rozšířený (byli totiž k dispozici hlavně jako komentáře k první verzi) možná by se nechaly najít ještě dnes u některých "pamětníků" na lopuchu nebo možná na meteoře.
Odhad ceny: odhad ceny podle dvojkový verze slouží k odhadování ceny jen u luxusního zboží jako je umění, tisky a šperky, ale rytíř se samozřejmě může stále seknout
Znalost tvorů: už to není tak brutální, i když to paladin nehodí stále pozná kategorii (nemrtvý, elementál a tak)
paladin a odhad ceny: ne nebyl by to problém, problém není přímo v dovednostech (asi jsem to špatně napsal) ale v jejich zkombiování, jelikož každé povolání má přesně daný počet dovedností, tudíž kdyby měl mít někdo nějaké navíc, bylo by to zvýhodnění a to nejde. navíc k tomu aby byl paladin skuteně paladinem musí mít i určité specifické dovednosti (třeba tu znalost tvorů) takže bych musel hráči rytíře nějaké dovednosti vzít a nějaké přidat (přišel jsem na to včera, když jsem uvažoval nad tvýma poznámkama) jinak by to šlo bez výraznějších úprav (tedy kombo z rytíře na paladina, kombo z kněze na paladina jsem to ještě nedomyslel)
Základní dovednosti:
Ano popravě ano znám postavu která měla jednu bojovou a jednu magickou vlastnost - byl to šaman/vlken (měl boj s více soupeři a vícenásobné seslání). Hlavní problém je v tom, že rytíř jedná rychleji než paladin, tzn. jeho vícenásobné útoky jsou tuším po 7 a paladinovy tuším po 9 (nemá tu pravidla tak nevím přesně), takže by se muselo upravit i tohle (řešení tak to rytíři zvednem na úroveň paladina mi nepřijde fér vůči hráči, který už tak musí zvedat určité atributy a podávat extra výkony ve hře a abych byl upřímný zatím mne uspokojivé řešení nenapadlo)a mají (tuším) i rozdílný boj s více soupeři
zastrašení dobra/zla jako dovednost není, je nalezení dobra/zla. Zastrašování je už specifické na určité skupiny tvorů (démony, ďábly, elementály, magické tvory, vlkodlaky, nemrtvý a draky) ty draci jsou echt úsměvný -a navíc každý zastrašování funguje trochu jinak.
Tak snad jsem odpověděl na vše. Doufám, že tím naše debata nekončí. Protože obzvášť tahle poslední mi dala pár nápadů na vylepší systému.
K tomu srazu:
Já se těžko někam dostanu. Za prvé jsem línej někde lítat (a proto hodně jezdím na služebky
) a za druhý jako ženatej chlap s rodinou je můj časový fond zábavy silně omezen na dva večery v týdnu, které trávím hraním s partou.Čímž se samozřejmě nezříkám pozvání na sraz, jen se těžko někam dostávám.
Rád bych tě poprosil, jestli máš víc takhle dobrých nápadů, tak to sem hoď mi to nějak zpracujem a zašlem ti to ke schválení jakožto autoru nápadu, jsi pro?
Tak začnem tam, kde jsem zkončili.
Kouzlo osobnosti:
To už teď neplatí. Obzlvášť trpaslíci jsou echt sebevědomí.
Jezdectví:
Nejde o to, co stanovil autor. To si každý upravý podle sebe, ale jde o původní myšlenku a to:
1) kůň pro rytíře je jeho život, jeho druh a svým způsobem i životní přítel
2) pro paladina má být kůň jen prostředek dopravy nic víc, tudíž by mělo paladinovo jedzectví
- věř mi, takhle to autor myslel (někde jsem totiž vyhraval jeho komentáře) ježe to tam jaksi zapomněli dát, takže ve finále má paladinovo jezdectví sloužit i k ovládání jiných dopravních potvor (a to i vzdušných, vodních) a rytířovo jezdectí má být skutečně jen pro koně, vyváženo to má být právě tou možností rytíře koně později ochočovat a chovat.), možná to je trochu přitažený za vlasy, ale nám tohle vysvětlení sedí, ale tyhle komentáře autora byli dost rozšířený (byli totiž k dispozici hlavně jako komentáře k první verzi) možná by se nechaly najít ještě dnes u některých "pamětníků" na lopuchu nebo možná na meteoře.
Odhad ceny: odhad ceny podle dvojkový verze slouží k odhadování ceny jen u luxusního zboží jako je umění, tisky a šperky, ale rytíř se samozřejmě může stále seknout
Znalost tvorů: už to není tak brutální, i když to paladin nehodí stále pozná kategorii (nemrtvý, elementál a tak)
paladin a odhad ceny: ne nebyl by to problém, problém není přímo v dovednostech (asi jsem to špatně napsal) ale v jejich zkombiování, jelikož každé povolání má přesně daný počet dovedností, tudíž kdyby měl mít někdo nějaké navíc, bylo by to zvýhodnění a to nejde. navíc k tomu aby byl paladin skuteně paladinem musí mít i určité specifické dovednosti (třeba tu znalost tvorů) takže bych musel hráči rytíře nějaké dovednosti vzít a nějaké přidat (přišel jsem na to včera, když jsem uvažoval nad tvýma poznámkama) jinak by to šlo bez výraznějších úprav (tedy kombo z rytíře na paladina, kombo z kněze na paladina jsem to ještě nedomyslel)
Základní dovednosti:
Ano popravě ano znám postavu která měla jednu bojovou a jednu magickou vlastnost - byl to šaman/vlken (měl boj s více soupeři a vícenásobné seslání). Hlavní problém je v tom, že rytíř jedná rychleji než paladin, tzn. jeho vícenásobné útoky jsou tuším po 7 a paladinovy tuším po 9 (nemá tu pravidla tak nevím přesně), takže by se muselo upravit i tohle (řešení tak to rytíři zvednem na úroveň paladina mi nepřijde fér vůči hráči, který už tak musí zvedat určité atributy a podávat extra výkony ve hře a abych byl upřímný zatím mne uspokojivé řešení nenapadlo)a mají (tuším) i rozdílný boj s více soupeři
zastrašení dobra/zla jako dovednost není, je nalezení dobra/zla. Zastrašování je už specifické na určité skupiny tvorů (démony, ďábly, elementály, magické tvory, vlkodlaky, nemrtvý a draky) ty draci jsou echt úsměvný -a navíc každý zastrašování funguje trochu jinak.
Tak snad jsem odpověděl na vše. Doufám, že tím naše debata nekončí. Protože obzvášť tahle poslední mi dala pár nápadů na vylepší systému.
K tomu srazu:
Já se těžko někam dostanu. Za prvé jsem línej někde lítat (a proto hodně jezdím na služebky

Rád bych tě poprosil, jestli máš víc takhle dobrých nápadů, tak to sem hoď mi to nějak zpracujem a zašlem ti to ke schválení jakožto autoru nápadu, jsi pro?