Stránka 17 z 20

Re: Oživení Stínu meče

Napsal: 28. 8. 2009, 13:06
od Wolfus
Suhlasim, hlavny prinos by som videl v levelovani nad 10. uroven. Co sa povolani tyka, je to v podstate ako hovoris, premenovat si lovca alebo val. druida na hraniciara je jednoduche a efektne, kedze zameranie maju v praxi takmer identicke.

Re: Oživení Stínu meče

Napsal: 28. 8. 2009, 13:10
od PetrH
a nebo se vykaslat na levelovani (pak ams hru do nekonecneho levelu:D ) a schopnoti postave postupne pridavat se spolupraci s ph postupne, tak jak se postava vyviji, uci, ziskava zkusenosti, jestli to vyjadruju dobre;)

Re: Oživení Stínu meče

Napsal: 28. 8. 2009, 13:51
od Wolfus
Cize nieco v style WoD - za skusenosti sa "nakupuju" priamo schopnosti? Tu by ale bolo treba patricne prekopat mechanizmy, lebo mam pocit, ze niekde sa pre ucely vypoctov pouziva uroven ako velicina...

Re: Oživení Stínu meče

Napsal: 28. 8. 2009, 14:07
od Lemmy
PetrH píše:a nebo se vykaslat na levelovani (pak ams hru do nekonecneho levelu:D ) a schopnoti postave postupne pridavat se spolupraci s ph postupne, tak jak se postava vyviji, uci, ziskava zkusenosti, jestli to vyjadruju dobre;)
Hm, tak jsem to taky plánoval - jednak je to jednodušší: můžeš reagovat na situaci na dané úrovni a jednak ti nezabere tolik práce samotná tvorba systému (je mnohem snazší vytvořit pro hráče návhry na jednu další úroveň - nebo několik dalších úrovní - , než vytvořit celý systém až do konce... a taky to zabere méně času).

Re: Oživení Stínu meče

Napsal: 28. 8. 2009, 14:11
od PetrH
lemmy: +1 pokud bych byl nucen nejak tuto hru hrat bral bych spis tento pristup, zarucuje mi vice a vice casu s postavou:) a mmuzu ji posouvat nejakym smerem...

Re: Oživení Stínu meče

Napsal: 28. 8. 2009, 14:22
od Lemmy
PetrH píše: a muzu ji posouvat nejakym smerem...
Právě.
Je to svobodnější i pro hráče. Nevidím problém v tom, že bych se při takovéto hře na tvořbe s hráči domlouval a každá postava by takto byla individuální (i dva válečníci by ve výsledku mohli být úplně jiní, ikdyž sdílejí stejné povolání... jednoduše "popiš mi co bys chtěl" a nějak to zkusíme dát dohromady a vyrovnáme s postavami ostatních hráčů).

První úrovně jsou ale pevně dané (s tím, že pokud to někdo chce jinak, opět na dohodě), což by bylo s ohledem na další úrovně v takovémhle postupu možná divné, ale mohlo by se říct, že postava si osvojuje základy svého povolání. Aneb když chceš dělat nějaké zaměření, musíš znát základ k tomuto zaměření - z ničeho totiž něco neuděláš.

Re: Oživení Stínu meče

Napsal: 9. 10. 2009, 10:12
od Thanathos
Nu vrátil jsem se zrovna včas :D

K pravidlům:
1) Stále na nich děláme, útlum byl důsledkem rozpadu původní družinu kolem Stínu meče.
2) Šmarjá!!! Fakt jsme to udělali složitější :oops: (prosím doplnit kde a co )
3) K tabulkám: vyrovnanost byl záměr, respektivě jinak to nešlo - nepodařilo se nám prolomit původní výpočtový vzorec (třeba u druida a kněze) a to ani za pomoci mých kamarádů z MatFyzu a jejich početních programů $D (tímto jim opět děkuji ). Vyrovnanost by však stejně nastala! Zejména u povolání kněze a druida, kde dochází ke snižování hodnoty procent!!! při kouzlení.

K těm ostatním "rýpalům o stránku před"
1) Stín meče je chybový, složitý a pravidlový a plně chápu, že ti kteří hledají "herní svobodu založenou na vlastních slovech" od něj upustili. Děkujeme, běžte dál, nás to baví $P
2) Nelze srovnávat Stín meče a DRD, tam kde DrD bylo průlom do českých vod, byl Stín meče snaha udělat jen "něco dalšího a zajímavějšího" v rukách amatérů bez přístupů k pořádným betatestům (ať je DrD+ země lehká $D )
3) Pokud nám opravdu chcete pomoci a poradit, pak Vás prosím jukněte na pravidla vydaná naším týmem (www.stinmec.webgarden.cz) a dejte mi vědět jestli zapadají do původního konceptu pravidel, bude Vám opravdu vděčen.

Tak to je snad vše a já jsem zde opět bránit něco co je již dávno "rozsekané" na kousky $P

Re: Oživení Stínu meče

Napsal: 18. 8. 2010, 11:50
od Thanathos
Tak po sakra dlouhé době se opět něco hnulo vpřed. A to: hledám dobrodince kteří by měli zájem "připomínkovat" Nekromikon aneb příručku nekromanta do Stínu meče. Takže kdo máte zájem pište na: thanathos@email.cz

Jinak co se týče vývoje dalších kousků pro Stín meče. Vývoj byl na dobu delší než 1 rok zastaven z jednoduchého důvodu. Nenašel jsem nikoho kdo má chuť spolupracovat a naše skupina jak tak přetížená tím co zbylo po předchozích tvůrcích, že prostě nestíháme (jen pro Vaši představu - předchozí on-line team zanechal po sobě cca 850 stran návrhů, rozšíření a úprav)

Nyní se vše opět rozbíhá a tak hledám on-line dobrodince co chtějí pomoct.

Snad se někdo najde.

Re: Oživení Stínu meče

Napsal: 18. 8. 2010, 11:59
od Markus
Zkus napsat novinku na hlavní stranu... tam to možná přitáhne víc zájemců. Napiš něco o vašem oživovacím projektu. To, že máš příručku nekromanta a hledáš testery bych možná napsal někam hodně dopředu nebo dokonce do nadpisu, to by mohlo zaujmout.

Já vím, je to skoro jako marná snaha, halt Stín meče už dneska skoro nikdo nehraje :-? Držím palce, ať někoho najdeš.

Re: Oživení Stínu meče

Napsal: 18. 8. 2010, 12:58
od BasilisK
my jsme hrali letos o prazdninach kratsi kampan ve starem duchu. Vyhoda - stin mece jsou pravidla v jedne knize (+ "za par supu"). To ze tam je malo urovni? schopnosti jsou prece popsane az do dvacateho levelu (stacilo dodelat tabulku expu, ktera je kupodivu jen pro 9 levelu).

Re: Oživení Stínu meče

Napsal: 18. 8. 2010, 14:28
od Lemmy
BasilisK píše:Vyhoda - stin mece jsou pravidla v jedne knize (+ "za par supu"). To ze tam je malo urovni? schopnosti jsou prece popsane az do dvacateho levelu (stacilo dodelat tabulku expu, ktera je kupodivu jen pro 9 levelu).
Myslím, že je to něco přes dvacátý level pokud si dobře pamatuji.
A opravená verze operuje i s vyššími úrovněmi, tuším, že tam je zmínka i o nějaké přes-40 cáté úrovni (něco mi říká, že to je v popisu střelce)... Z toho by se mohlo i možná usuzovat, že tam těch úrovní je "neomezeně" (samozřejmě s ohledem na reálnost hry - staří postav a takové věci).

Expy jsou tím nejmenším.
Podle mě je hlavním problémem magie - nové stupně kouzel a hlavně vyvážení jejich síly se silou jiných postav (vzhledem k tomu, že i v těch 9 prvních úrovních je kněžské kouzlo, které může dát o něco málo vyšší rozsah zranění jako dlouhý meč a jako správné kouzlo do všech částí těla).
Další problém je životaschopnost (teď nemyslím přímo životy) hrdinů, kterým se životy nezvyšují, alespoň o tom není žádná zmínka v prvních 9 úrovních... s ohledem na to, že NPC můžou být soudě i podle těch silnějších v knize na dalších úrovních hodně brutální.
A s těmi schopnostmi to taky není zrovna moc slavné... jsou trochu ploché, pokud člověk za postavu chce hrát opravdu velmi dlouho kampaň klasického ražení... chtělo by to něco víc specifického pro povolání na vyšších úrovních (schopnosti zábavnost hry za postavu rozhodně netvoří, ale určitě na to nějaký, alespoň malý vliv mít budou).


Kampaň? Jak probíhala?
Už dlouho jsem neslyšel o někom, kdo by hrál Stína.

Re: Oživení Stínu meče

Napsal: 18. 8. 2010, 15:34
od BasilisK
ja mam opravenou verzi (bylo to dokonce napsane na takove nalepce co byla soucasti toho sesitu :D ).
kampan je asi vznesene slovo pro prolezani dungeonu, niceni kamennych svatyn zapomenutych bohu a par konfliktu v pohranici (a samozrejme, ze nebyly socialni).

Re: Oživení Stínu meče

Napsal: 18. 8. 2010, 18:16
od Jerson
Thanathos píše:Tak po sakra dlouhé době se opět něco hnulo vpřed. A to: hledám dobrodince kteří by měli zájem "připomínkovat" Nekromikon aneb příručku nekromanta do Stínu meče. Takže kdo máte zájem pište na: thanathos@email.cz
Já mám ještěp ořád zájem o to ukázkové hraní, na které nakonec nedošlo 8)

Re: Oživení Stínu meče

Napsal: 18. 8. 2010, 18:29
od Aljen
Na Slezine mozeme dat.

Spravim si pixie s krompacom* .... ultimate killer

* ci motykou? ... Nieco co ma poriadny piercing + neviditelnost at will

Re: Oživení Stínu meče

Napsal: 18. 8. 2010, 20:11
od Jerson
Aljen píše:Na Slezine mozeme dat.

Spravim si pixie s krompacom* .... ultimate killer

* ci motykou? ... Nieco co ma poriadny piercing + neviditelnost at will
ALe zranění steně bude minimální :-) Nicméně myslel jsem spíše jindy, protože na Slezině mívám málo času a chci vyzkoušet jiné hry.