Hrstka 1916 (Hack na WW1)
-
- Příspěvky: 124
- Registrován: 16. 6. 2017, 14:45
Hrstka 1916 (Hack na WW1)
V prvé řadě, doufám že tohle vypújčení si systému zas tolik nevadí.
V druhé řadě, jsem ve velmi rané fázi vývoje. Sepsal jsem to dneska a ani nijak pořádně netestoval, protože ani nemám s kým. Takže kdyby se našli lidé kteří by to otestovali budu rád.
Klik
V druhé řadě, jsem ve velmi rané fázi vývoje. Sepsal jsem to dneska a ani nijak pořádně netestoval, protože ani nemám s kým. Takže kdyby se našli lidé kteří by to otestovali budu rád.
Klik
- Vallun
- Příspěvky: 32273
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hrstka 1916 (Hack na WW1)
Hezké, zajímavá myšlenka, ale chybí tam Britové...a nepodceňoval bych tak úplně kvalitu strojů z první světové...lze použít standardní pravidla - jednotlivé prvky byly proporcionálně oslabené. Já tak zkoušel jednu misi z Bigglese;)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
-
- Příspěvky: 124
- Registrován: 16. 6. 2017, 14:45
Re: Hrstka 1916 (Hack na WW1)
Pravda, asi bych tam mohl dát normální výdrž, když o tom tak zpětně přemýšlím. Briti samozřejmě budou, ale v první testovací verzi jsem tam chtěl dát radši francouze. Už jen kvůli tomu že britové jsou v originální druhoválečné.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hrstka 1916 (Hack na WW1)
Naopak, my jsme nadšeni! Strašně nás těší, že se ti hra/systém líbí natolik, že ses na jeho základě něco rozhodl postavit... a nota bene první světovou, které jsem velký fanoušek!ondralukas1010 píše: ↑16. 6. 2017, 15:10V prvé řadě, doufám že tohle vypújčení si systému zas tolik nevadí.
Teď jsem přišel z práce, takže jsem to jenom rychle prolistoval, ale vypadá to moc dobře. Máš velmi pěkný, elegantní layout a máš to logicky seřazené. Zatím jsem nestihl přečíst, ale projdeme to a ještě napíšeme zpětnou vazbu.
Nechceš to zkusit otestovat tady na Fóru? Hrstka má vlastní podsekci, kde hrajeme Hrstku play-by-post (a kde testujeme pravidla, když se nedostaneme k hraní u stolu). Chtěl jsem nějakou další hru nahodit po Slezině, ale kdyby se ti chtělo vést, tak se hlásíme jako piloti.ondralukas1010 píše: ↑16. 6. 2017, 15:10Sepsal jsem to dneska a ani nijak pořádně netestoval, protože ani nemám s kým. Takže kdyby se našli lidé kteří by to otestovali budu rád.
Moc díky, že jsi to zveřejnil, opravdu nás to dneska potěšilo!
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6644
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hrstka 1916 (Hack na WW1)
Úplně mě chytila bigglesovská nostalgie Bude to chtít vybrousit a vyzkoušet, ale ne první pohled to vypadá velmi dobře. Držím palce.
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
-
- Příspěvky: 124
- Registrován: 16. 6. 2017, 14:45
Re: Hrstka 1916 (Hack na WW1)
Paráda, možná par testovacích dogfightů mohl zkusitEcthelion píše: ↑16. 6. 2017, 15:49 Nechceš to zkusit otestovat tady na Fóru? Hrstka má vlastní podsekci, kde hrajeme Hrstku play-by-post (a kde testujeme pravidla, když se nedostaneme k hraní u stolu). Chtěl jsem nějakou další hru nahodit po Slezině, ale kdyby se ti chtělo vést, tak se hlásíme jako piloti.
-
- Příspěvky: 124
- Registrován: 16. 6. 2017, 14:45
Re: Hrstka 1916 (Hack na WW1)
Doublepost: Již jsem udělal první změnu. Nyní místo toho aby všechny stíhačky umírali na první ránu, tak v případě že střelec trefí a zároveň mu součet kostek(pouze kostek) dává sudé číslo, ubírá dva body poškození.
Edit:
https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?f=300&t=13605
Edit:
https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?f=300&t=13605
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů