Končina
Končina
Anotace v Databázi RPG
Nová česká hra vydaná pod sdružením autorů si za cíl stanovila dosti vysokou laťku. V komunitě vydání pdf udělalo kontroverzní prostředí. Tato směs steampunku a fantasy nutí hráče vybrat si stranu vleklého konfliktu a nebo jen prostě přežít... Na výběr máte různé kombinace ras a dovedností, prý se dočkáme i dalších rozšíření.
Re: Končina
Eh, těžko říct. Spíš mi tam něco chybí.Co se týče krunýře, vadí ti popis nebo mechanika?
Skoro myslíme to samé:Tak mu dám výhodu, protože je kreativní (nebo inspiraci, kterou využije k výhodě, ale to je zbytečně zdlouhavé).
"Stojí proti vám hrozivý netvor... ...je celý kryt takřka neprorazitelným pancířem, kromě kloubů, tam je jeho kůže volná."Já třeba hráčům zase nerad dávám věci zadarmo, že v pravidlech je, že příšera má skuliny a díky tomu může mít výhodu.
- Ladislav.Karpianus
- Příspěvky: 152
- Registrován: 5. 3. 2014, 20:04
Re: Končina
tam se píše doslova "v útrobách leptoroga", ne? Představujeme si to tak, že nejde o žaludek ve lidském slova smyslu, spíše o dutinu, kde jako žaludeční šťáva funguje právě napolykana kyselina...
Krunýř u šrotoče je také napsaný jinak, je tam, že je křehký, ale tužší než silná ocel. Záměr byl, že je to něco á la diamant, trvdý, ale křehký. Formulace je ale pitomá a zbytečně zavádějící, navíc to nikde ani mechanicky není podpořené, takže to upravíme, díky za poznámky...
Krunýř u šrotoče je také napsaný jinak, je tam, že je křehký, ale tužší než silná ocel. Záměr byl, že je to něco á la diamant, trvdý, ale křehký. Formulace je ale pitomá a zbytečně zavádějící, navíc to nikde ani mechanicky není podpořené, takže to upravíme, díky za poznámky...
Vyvíjím se svým týmem setting i pravidla pro interaktivní RPG Končina
Re: Končina
Myslím, že u šrotoče je správné slovo "tvrdý" než "tuhý". Tvrdé věci mohou být křehké, ale u tuhých se přepokládá že budou... no... tuhé.
S leptorogem je to spíš matoucí. Jako třeba technicky nemá žaludek, ale dutina v jeho břiše má naprosto totožnou funkci, akorát nemá sliznici produkující kyselinu a tak si jí musí loknout.
Mě teda nejvíc ze všeho trhají žíly feety. Vážně, proč feety?
S leptorogem je to spíš matoucí. Jako třeba technicky nemá žaludek, ale dutina v jeho břiše má naprosto totožnou funkci, akorát nemá sliznici produkující kyselinu a tak si jí musí loknout.
Mě teda nejvíc ze všeho trhají žíly feety. Vážně, proč feety?
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
- Ladislav.Karpianus
- Příspěvky: 152
- Registrován: 5. 3. 2014, 20:04
Re: Končina
Ježišmarjáááá... Ignorujte ty čengliš věci! Spíš mě zajímá, jestli odpovídá CRko, jestli se vám něco nezdá moc silné, slabé atd...
Vyvíjím se svým týmem setting i pravidla pro interaktivní RPG Končina
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22611
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Končina
V popisu kyselinového dechu je doslova "z žaludku". A pokud je to dutina, ve které tráví potravu, není důvod to nazývat jinak než žaludek. Nemusí to být samostatný orgán.
hraju: Ω Projekt Omega
- Ladislav.Karpianus
- Příspěvky: 152
- Registrován: 5. 3. 2014, 20:04
Re: Končina
Aha, to mi uniklo... Oukej, díky!
Vyvíjím se svým týmem setting i pravidla pro interaktivní RPG Končina
Re: Končina
Hodnotím jen dojem, ne staty. Nehrabte kurnik na ty biologický pojmy. Je důležitý jak ta mrcha vypadá a co chrlí, ne odkud to chrlí a z čeho má krunýř. Že z chitinu je zbytečný nesmysl, který hře nic nepřidává, jen mate nebo nasírá lidi. A pokud tam ty pojmy chcete mít, tak nad nima víc přemýšlejte.
Jinak s chrlivým pseudokrokoušem problém nemám. Ad brouci, když je ten krunýř teda pevný a křehký....tak jako vydrží tlak, ale ne úder nebo co? Zapracujte na popisech, jinak grafiku máte pěknou a délka popisu je taky vpoho.
Jinak s chrlivým pseudokrokoušem problém nemám. Ad brouci, když je ten krunýř teda pevný a křehký....tak jako vydrží tlak, ale ne úder nebo co? Zapracujte na popisech, jinak grafiku máte pěknou a délka popisu je taky vpoho.
Ne, nezemřelo to, co věčně odpočívá,
a dlouhý věků běh i smrtí smrti bývá.
a dlouhý věků běh i smrtí smrti bývá.
Re: Končina
Ještě pár postřehů:
Šrotoč:
Vybuchující šrotoč rozmetá střepiny do vzdálenosti 6 metrů... není to trochu moc? Ten brouk je skoro jak chodící granát.
Text u "POŽÍRÁNÍ KOVU" mi nedává moc smysl. Nejvíc si lámu hlavu, co se stane, když šrotoč zbroj úplně prožere.
"PŘIVOLÁNÍ POMOCI" za 1k20 kol - kolik tak kol normálně trvá souboj v DnD? Nehodilo by se spíš dát menší kostku a třeba +1? Případně když souboj mezi tím skončí, přiženou se třeba za nějaký čas?
Leptorog:
Nad leptorogovým chytinovým krunýřem, co je pružný, ale tvrdý jako sklo, musím konstatovat, že ty fyzikální vlastnosti jsou popsané fakt hrozně divně.
"KYSELINOVÝ DECH" - leptorog bleje kužel do vzdále 9 metrů a dává zranění za 35 životů. Chápu to správně, že kdybychom postavili postavy z Krotitelů draků do 9 metrů zhruba směrem před leptoroga, tak musí hodit save, jinak jsou okamžitě všichni mrtví? Je to tak správně? Nemám představu, jak životy rostou s úrovní.
Sežraná postava dostává menší čočku, než postava zasažená kyselinovým dechem.
Šrotoč:
Vybuchující šrotoč rozmetá střepiny do vzdálenosti 6 metrů... není to trochu moc? Ten brouk je skoro jak chodící granát.
Text u "POŽÍRÁNÍ KOVU" mi nedává moc smysl. Nejvíc si lámu hlavu, co se stane, když šrotoč zbroj úplně prožere.
"PŘIVOLÁNÍ POMOCI" za 1k20 kol - kolik tak kol normálně trvá souboj v DnD? Nehodilo by se spíš dát menší kostku a třeba +1? Případně když souboj mezi tím skončí, přiženou se třeba za nějaký čas?
Leptorog:
Nad leptorogovým chytinovým krunýřem, co je pružný, ale tvrdý jako sklo, musím konstatovat, že ty fyzikální vlastnosti jsou popsané fakt hrozně divně.
"KYSELINOVÝ DECH" - leptorog bleje kužel do vzdále 9 metrů a dává zranění za 35 životů. Chápu to správně, že kdybychom postavili postavy z Krotitelů draků do 9 metrů zhruba směrem před leptoroga, tak musí hodit save, jinak jsou okamžitě všichni mrtví? Je to tak správně? Nemám představu, jak životy rostou s úrovní.
Sežraná postava dostává menší čočku, než postava zasažená kyselinovým dechem.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
- Ladislav.Karpianus
- Příspěvky: 152
- Registrován: 5. 3. 2014, 20:04
Re: Končina
- 6 sáhů na rozmetáni je možná moc
- pozirani kovu - to je ten fór, když ti to na tobě sežere všechno kovového, dal se o tebe nezajímá. Je to stvůra s trochou primesi nějakého reoleplaye. Dokážu si představit scénu, kdy jeden srotoc privolava skupinu. Dobrodruzi ví, co to doprdele znamená. Zabijou ho a třeba takovej wizard rychle pomáhá valecnikovi dostat z nej zbroj. Když to všechno naskladas na kupu a u sebe nemáš nic kovového, srotoc se o tebe nezajímá. Ale zloděj si u sebe nechal speciál kudlu plus tři. A...
- jako zažil jsem i epic bitvy na víc jak deset kol, ale je to rare. Na druhou stranu. Menší kostka by byla fakt nebezpečná. To hejno je cr level 8. Tedy musí být dobrodruzi čtyři minimálně level 8 aby na to hejno měli.
- a tvoje poslední poznámka je hodně good point. Díky za nej! To musíme změnit.
- leptorog na to navazuje. Mrkni na cr leptoroga. A level hrdinu krotitelu draku. Ano. Leptorog by je sejmul jednou ranou a troufám si tvrdit, ze tak je to správně. Nás leptorog je hustá potvora v intencích někde mezi young a adult dragonem v dndcku
- pozirani kovu - to je ten fór, když ti to na tobě sežere všechno kovového, dal se o tebe nezajímá. Je to stvůra s trochou primesi nějakého reoleplaye. Dokážu si představit scénu, kdy jeden srotoc privolava skupinu. Dobrodruzi ví, co to doprdele znamená. Zabijou ho a třeba takovej wizard rychle pomáhá valecnikovi dostat z nej zbroj. Když to všechno naskladas na kupu a u sebe nemáš nic kovového, srotoc se o tebe nezajímá. Ale zloděj si u sebe nechal speciál kudlu plus tři. A...
- jako zažil jsem i epic bitvy na víc jak deset kol, ale je to rare. Na druhou stranu. Menší kostka by byla fakt nebezpečná. To hejno je cr level 8. Tedy musí být dobrodruzi čtyři minimálně level 8 aby na to hejno měli.
- a tvoje poslední poznámka je hodně good point. Díky za nej! To musíme změnit.
- leptorog na to navazuje. Mrkni na cr leptoroga. A level hrdinu krotitelu draku. Ano. Leptorog by je sejmul jednou ranou a troufám si tvrdit, ze tak je to správně. Nás leptorog je hustá potvora v intencích někde mezi young a adult dragonem v dndcku
Vyvíjím se svým týmem setting i pravidla pro interaktivní RPG Končina
- Ladislav.Karpianus
- Příspěvky: 152
- Registrován: 5. 3. 2014, 20:04
Re: Končina
A Lorwyn - díky za názor. Mas pravdu, jen to musím zpracovat. Vím, co tím myslíš. My se snažili do popisu přidat kus nějakého rádoby biologického popisu, aby to znělo autenticky. Ale asi je to slepá ulička.
Vyvíjím se svým týmem setting i pravidla pro interaktivní RPG Končina
Re: Končina
Tohle jsem z textu vůbec nepochopil a ani teď, když vím, že by to tam mělo být, mi to z toho moc nevyplývá. Ale jinak je to božíLadislav.Karpianus píše: ↑19. 4. 2019, 19:30 - pozirani kovu - to je ten fór, když ti to na tobě sežere všechno kovového, dal se o tebe nezajímá. Je to stvůra s trochou primesi nějakého reoleplaye. Dokážu si představit scénu, kdy jeden srotoc privolava skupinu. Dobrodruzi ví, co to doprdele znamená. Zabijou ho a třeba takovej wizard rychle pomáhá valecnikovi dostat z nej zbroj. Když to všechno naskladas na kupu a u sebe nemáš nic kovového, srotoc se o tebe nezajímá. Ale zloděj si u sebe nechal speciál kudlu plus tři. A...
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: Končina
Hejno šrotočů má CR 8 a 425 životů? WTF? To je fakt šíleně moc.
Šrotoč má hned dvě atypické mechaniky. Měnící se OČ a měnící se OČ pro protivníka. To přidá zbytečné počítání. Nevím, co má zobrazovat to měnící se OČ, ale raději bych mu dal rys, že pokud je sražený, je zranitelný bodně/sečně/drtivě. A tím svým požíráním kovu by neměl útočit, ale vynucovat záchranu na obratnost. Tím dosáhnete toho, že obratné postavy se tomu snadněji vyhnou, a zbroj nikomu nepomůže. Což je to, co potřebujete.
Přidal bych nějakou možnost útočit, i když cíl nemá zbroj. A z toho textu není to, co jsi odpověděl OnGemu moc jasné.
Naopak bych dal cíli i možnost se přisátého šrotoče zbavit.
Šrotoč má hned dvě atypické mechaniky. Měnící se OČ a měnící se OČ pro protivníka. To přidá zbytečné počítání. Nevím, co má zobrazovat to měnící se OČ, ale raději bych mu dal rys, že pokud je sražený, je zranitelný bodně/sečně/drtivě. A tím svým požíráním kovu by neměl útočit, ale vynucovat záchranu na obratnost. Tím dosáhnete toho, že obratné postavy se tomu snadněji vyhnou, a zbroj nikomu nepomůže. Což je to, co potřebujete.
Přidal bych nějakou možnost útočit, i když cíl nemá zbroj. A z toho textu není to, co jsi odpověděl OnGemu moc jasné.
Naopak bych dal cíli i možnost se přisátého šrotoče zbavit.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
- Ladislav.Karpianus
- Příspěvky: 152
- Registrován: 5. 3. 2014, 20:04
Re: Končina
Za jakoukoliv podporu budeme opravdu vděčnííííííí!!!!!!
Vyvíjím se svým týmem setting i pravidla pro interaktivní RPG Končina
Re: Končina
Jako... HODNĚ dobrý! Kvalita je vynikající. První díl Critical Role před vámi tiše bledne. Máte můj obdiv.
Mou krevní skupinou je nejvíc Matyáš. Ale dost dobří jsou všichni hráči včetně PJ.
Toto se vám fakt povedlo.
Jen možná jediná drobná výtka ke Startovači: K těm nejvyšším odměnám jste mohli přihodit i základní trojici pravidel (PHB+DMG+MM). Podporovatelé by byli určitě rádi a měli by snadnou možnost, jak si hru zahrát, aniž by se museli složitě shánět s pravidly (nebo by to využili jako dárek pro někoho jiného). A vy byste tím ještě víc podpořili komunitu hráčů DnD 5e.
Mou krevní skupinou je nejvíc Matyáš. Ale dost dobří jsou všichni hráči včetně PJ.
Toto se vám fakt povedlo.
Jen možná jediná drobná výtka ke Startovači: K těm nejvyšším odměnám jste mohli přihodit i základní trojici pravidel (PHB+DMG+MM). Podporovatelé by byli určitě rádi a měli by snadnou možnost, jak si hru zahrát, aniž by se museli složitě shánět s pravidly (nebo by to využili jako dárek pro někoho jiného). A vy byste tím ještě víc podpořili komunitu hráčů DnD 5e.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host