Splašený anděl
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
Splašený anděl
Prostředí : poušť / džungle / možná interiér a samozřejmě diesel punk
Postavy : řádoví rytíři odění v těžké zbroji na válečném koni
Primární cíl : polapit splašeného anděla v barvách svaté inkvizice s kardinálem za zadkem
Sekundární cíl : zajistit průzkum pro předsunutou základnu železnice
Počet hráčů : přesně pět !!!
Systém : Cold city (atributy, důvěra, řešení setkání), Warhammer 40k (boj), DnD4e (systém setkání, powers), magie podle Jersona
Žánr : pokus o humorný horor
Jde mimo jiné i o test systému a settingu. Další info ještě doplním.
Postavy : řádoví rytíři odění v těžké zbroji na válečném koni
Primární cíl : polapit splašeného anděla v barvách svaté inkvizice s kardinálem za zadkem
Sekundární cíl : zajistit průzkum pro předsunutou základnu železnice
Počet hráčů : přesně pět !!!
Systém : Cold city (atributy, důvěra, řešení setkání), Warhammer 40k (boj), DnD4e (systém setkání, powers), magie podle Jersona
Žánr : pokus o humorný horor
Jde mimo jiné i o test systému a settingu. Další info ještě doplním.
Naposledy upravil(a) Trevenorboven dne 10. 9. 2008, 21:27, celkem upraveno 2 x.
Válka neni cukr.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ja bych do toho sel
(i kdyz sis z dnd nevzal to nejlepsi(boj) a pouzil to (pro me zatim)nefunkcni(skill challenges))
edit: ja s tebou ale muzu hrat relativne casto, takze kdyztak prenecham flek
(i kdyz sis z dnd nevzal to nejlepsi(boj) a pouzil to (pro me zatim)nefunkcni(skill challenges))
edit: ja s tebou ale muzu hrat relativne casto, takze kdyztak prenecham flek
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
Quentin : Ok pokud bude malý zájem, nemilosrdně Tvé místo přesunu do Prahy, páč tady se (možná i stejnou) hru chystám hrát taky.
Fritzs : Bude mi ctí.
Majo : Samozřejmě.
Zapomněl jsem se zeptat.
Humor, horor nebo humorný horor ?
Na to druhé nemusí být nálada, upozorňuji. Hru bych nasadil v pátek odpoledne s možností pokračovat večer.
Fritzs : Bude mi ctí.
Majo : Samozřejmě.
Zapomněl jsem se zeptat.
Humor, horor nebo humorný horor ?
Na to druhé nemusí být nálada, upozorňuji. Hru bych nasadil v pátek odpoledne s možností pokračovat večer.
Válka neni cukr.
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ja bych to nehral jako humor. Ale jako brutalni sword and sorcery. Pach strelneho prachu, tezka jizda, tak krvave boje, jak jen se daji popsat. Cela hra spinava, kruta a prizemni ... az do setkani s andelem!
zni to divne?
(ale teda az v praze)
zni to divne?
(ale teda az v praze)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
Kine prosím vezmi tištěná pravidla WH40k. Kdokoli vemte prosím takové ty větší skleněné čudle. Čim barevnější, tim líp. Ale snad jich na slezině celkově bude dost. Pokud máte nějaký kamínek do velikosti centimetru, vezměte si ho. Zbytek doimprovizujeme z šutrů z řeky.
Krom toho zatím přihlášení - Fritzs, Kin, Bart, Drizzt, Goran a náhradníci Quentin s daphnee. Na místě případně doberu někoho jiného. Tvorba postavy je dost interaktivní, rozhodně je součástí hry a určitě se Vám bude líbit.
Předběžný termín : pátek odpoledne + večer
Hra má tři akty a do konce je nutné dohrát všechny tři. Dají se ale zkrátit a je možné, že se zkrátí i samy, když nebudu mít šťávu na improvizaci.
Krom toho zatím přihlášení - Fritzs, Kin, Bart, Drizzt, Goran a náhradníci Quentin s daphnee. Na místě případně doberu někoho jiného. Tvorba postavy je dost interaktivní, rozhodně je součástí hry a určitě se Vám bude líbit.
Předběžný termín : pátek odpoledne + večer
Hra má tři akty a do konce je nutné dohrát všechny tři. Dají se ale zkrátit a je možné, že se zkrátí i samy, když nebudu mít šťávu na improvizaci.
Válka neni cukr.
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host