[Podzimní Slezina 2008] - Stolné hry
Ee, Carcassone znám, ale ten se tam nehrál. Byla to takové jednoduché. Každý čtvereček měl z jedné strany dvě vyústění cesty a ty si ty čtverečky dával k sobě. Tvoje figurka se pak po tom co si položil čtvereček pohla co nejdál mohla. Prohrál jsi pokud ses srazil s jiným panáčkem nebo pokud si dojel na kraj hrací plochy. Vyhrál ten, kdo na hrací ploče vydržel co nejdýl.
..a jestli si myslíte že jsem vás přišel jenom prudit tak vězte, že vaše sklenice je jen z poloviny plná
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
To, comu neviete prist na meno, sa vola Tsuro.
Dalej sa tam hrali este minimalne Chrononauti, The Great Dalmuti, En Garde! a Risiko Express. Mal som so sebou este kopec inych veci, ale akosi nebol cas.
Dalej sa tam hrali este minimalne Chrononauti, The Great Dalmuti, En Garde! a Risiko Express. Mal som so sebou este kopec inych veci, ale akosi nebol cas.
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Co sa tyka tebou zmeskanych spolocenskych hier, nuz... vies, kde byvamJoe píše: Skoda skoda skoda ze som tam nebol.
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22624
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Ilgire, stačilo by, aby jednotka mohla ovládat pouze prostor okolo sebe, ale v případě že se nepohybovala, tak mohla by se pohnout v této fázi. Nicméně by byla nutnost vyložit bojovou kartu na stůl, jen aby bylo jasné, že "má munici" - pokud jsem pochopil, tak o tuhle kartu hráč stejně nepřijde.
A v případě, že by se pohnula na pole, kam ustoupila poražená bránící se jednotka, byla by tato jednotka definitivně rozprášena, protože by byla obklíčena. Tedy menší dosah, nutnost mít volný tah a mít jednu kartu jednotek k dispozici. U tanků a dělostřelectva by nebylo nutné ani utratit zdroje.
Btw snad jen jednou jsem viděl úspěšné strategického bombardování, jinak bylo vždy znegováno protiletadlovou obranou.
A v případě, že by se pohnula na pole, kam ustoupila poražená bránící se jednotka, byla by tato jednotka definitivně rozprášena, protože by byla obklíčena. Tedy menší dosah, nutnost mít volný tah a mít jednu kartu jednotek k dispozici. U tanků a dělostřelectva by nebylo nutné ani utratit zdroje.
Btw snad jen jednou jsem viděl úspěšné strategického bombardování, jinak bylo vždy znegováno protiletadlovou obranou.
hraju: Ω Projekt Omega
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti