[OOC] Pravidla
Nene. Jen PC.
(kdyz jsme hrali SW na vlastnim foru, mel jsem ucet i na Yodu (i kdyz je mrtvej. vlastne jsem s nim jen prudil hrace v ooc pokecu) ale tady by nas Markus uskrtil.
(kdyz jsme hrali SW na vlastnim foru, mel jsem ucet i na Yodu (i kdyz je mrtvej. vlastne jsem s nim jen prudil hrace v ooc pokecu) ale tady by nas Markus uskrtil.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: [OOC] Pravidla
Ktera edice to ma byt?Sosacek píše:FATE znáte.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Tak další otázky k FATE:
Jaký skill list?
Jaké bojové dovednosti?
Jak řešená síla?
(Ne že bych si to nedovedl sám nějak vyřešit, ale vzhledem k tomu, že různé možnosti šířky v pravidlech občas pokryjou stejné území dvěma a občas deseti dovednostmi, podle nastavených detailů, radši bych v tom měl jasno předem.)
Jaký skill list?
Jaké bojové dovednosti?
Jak řešená síla?
(Ne že bych si to nedovedl sám nějak vyřešit, ale vzhledem k tomu, že různé možnosti šířky v pravidlech občas pokryjou stejné území dvěma a občas deseti dovednostmi, podle nastavených detailů, radši bych v tom měl jasno předem.)
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Sosacek píše:Coz mi pripomina.
Nechci po vas podrobne dovdnosti pres faze. Proste napiste co postava zhruba delala, co ma z toho za nasledky (aspekt) a co se naucila. Ty veci co se naucila si potom nacpete do pyramidy jak chcete, faze nemusi byt stejne dlouhy, nemusi byt vsechny (nemusi byt vubec, pokud se vam fakt nechce) a vubec.
Dovednosti si vymyslete. Ale pokud k tomu ma postava duvod, nebojte se hodne sirokych dovednosti, neni dovud aby vojak mel dovednost "pistole" nebo "pusky" kdyz muze mit "strelba", stejnetak "boj nablizko" nema smysl rozdelovat na ruzny druhy zbrani, pokud k tomu nemate charakterovy duvod. Dalsi dovednosti ktere by vas mohly zajimat jsou "atletika" a "vydrz" kteer jsou cele 100 % dovednosti tohohle typu. Ano, i s plavanim a skakanim
U Sily se vsechny force push, force pull, force wave, force crush, force grip, force strike, force puke, ... slejou do jedne dovednosti Telekineze protoze nemam pocit ze by nekdo kdo umi skrtit lidi neumel to ostatni.
hmmm....
prvé tri neviem
dalsie tri asnovidectvo a posledne dve telepatia podla mna....
btw, postcognition je co? lebo ak si to prelozim, tak by to mohlo byt, ze nieco spravim a potom sa nad tym zamyslim
prvé tri neviem
dalsie tri asnovidectvo a posledne dve telepatia podla mna....
btw, postcognition je co? lebo ak si to prelozim, tak by to mohlo byt, ze nieco spravim a potom sa nad tym zamyslim
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
huf. dobre.
precognition je plot item, uz proto ze se to neda hrat. stejnetak vize, pokud te nejake napadaji, napis je do utrzku. pripadne tuseni budoucnosti v bitve ... ale to je otazka dovdenosti "boj zblizka".
neviditelnost se v kanonu vyskytla jednou, jako exoticka schopnost 4k let pred bitvou o Yavin, takze s tim opatrne. nenapadnost je ale normalni dovednost. postcognition se imho nevyskytla v SW nikde, ale pokud ji chces jako unikatni dovednost, je to ... dovednost.
telepatie. silne myslenky a pocity nekoho blizkeho (a fs) se asi dozvis tak jako tak (rika se tomu Silove pouto, a zpusobi ze zesilis kdyz ti zabijou zenu. hehehe). telepatii po vzoru telekineze spojim, daji se s ni cist povrchove myslenky (kratkodobe umysly, atd) a emoce. menit cizi myslenky je jina dovednost a muzes v nekom i vyvolavat konkretni emoce, ale jde to velmi tezko a na force-usery skoro vubec.
telepatii muzes delat mindrape, tj. cist neci vzpominky a hloubs schovane veci. ale nerika se tomu mindrape nahodou, ten clovek o tom samozrejme bude vedet.
neni jednodussi mi tu postavu poslat, a ja ti reknu co je moc siroke a co zbytecne uzke? jsem si jisty, ze v par iteracich se k necemu dostaneme.
EDIT: silove blesky jsou zvlast dovednost. FATE rozdava bonusy za lepsi zbran a silovy blesk se prakticky vzdycky pocita za lepsi zbran (dobra, o puskach a padesati emtrech se nebavime)
vnimani toku sily (
Luke Skywalker: "I sense a disturbance in the Force"
Kyle Katarn: "You always sense distrubances in the Force. But you're right, I sense it too.") je v dovednosti vnimani. vicemetrove skoky jsou v dovednosti atletika.
leceni. nektere postavy umi silovym lecenim ozivovat skoro mrtve ("Awaken!"), ale ve filmech se to moc neobjevovalo, a je to o par powerlevelu jinde nez by clovek cekal. rekneme silny kafe i na Yodu.
to co popisuju, tj. slejvani dovenodsti do malo dovednosti (divna veta, co) je celkovy trend. protoze si myslim, ze kdyz nebude postava potrebovat 12 dovendosti jen na to, aby mohla delat neco co je pro filmove postavy uplne bezne, zbydou bodiky na dovednosti jako je vareni caje, sbirani bylinek, gamblerstvi (nebo podvadeni, jak to nazvete), tanec nebo co ja vim. toe ten duvod proc neni potreba zvlast dovednost na nuz, vydlicku, mec a kopani do zadku.
precognition je plot item, uz proto ze se to neda hrat. stejnetak vize, pokud te nejake napadaji, napis je do utrzku. pripadne tuseni budoucnosti v bitve ... ale to je otazka dovdenosti "boj zblizka".
neviditelnost se v kanonu vyskytla jednou, jako exoticka schopnost 4k let pred bitvou o Yavin, takze s tim opatrne. nenapadnost je ale normalni dovednost. postcognition se imho nevyskytla v SW nikde, ale pokud ji chces jako unikatni dovednost, je to ... dovednost.
telepatie. silne myslenky a pocity nekoho blizkeho (a fs) se asi dozvis tak jako tak (rika se tomu Silove pouto, a zpusobi ze zesilis kdyz ti zabijou zenu. hehehe). telepatii po vzoru telekineze spojim, daji se s ni cist povrchove myslenky (kratkodobe umysly, atd) a emoce. menit cizi myslenky je jina dovednost a muzes v nekom i vyvolavat konkretni emoce, ale jde to velmi tezko a na force-usery skoro vubec.
telepatii muzes delat mindrape, tj. cist neci vzpominky a hloubs schovane veci. ale nerika se tomu mindrape nahodou, ten clovek o tom samozrejme bude vedet.
neni jednodussi mi tu postavu poslat, a ja ti reknu co je moc siroke a co zbytecne uzke? jsem si jisty, ze v par iteracich se k necemu dostaneme.
EDIT: silove blesky jsou zvlast dovednost. FATE rozdava bonusy za lepsi zbran a silovy blesk se prakticky vzdycky pocita za lepsi zbran (dobra, o puskach a padesati emtrech se nebavime)
vnimani toku sily (
Luke Skywalker: "I sense a disturbance in the Force"
Kyle Katarn: "You always sense distrubances in the Force. But you're right, I sense it too.") je v dovednosti vnimani. vicemetrove skoky jsou v dovednosti atletika.
leceni. nektere postavy umi silovym lecenim ozivovat skoro mrtve ("Awaken!"), ale ve filmech se to moc neobjevovalo, a je to o par powerlevelu jinde nez by clovek cekal. rekneme silny kafe i na Yodu.
to co popisuju, tj. slejvani dovenodsti do malo dovednosti (divna veta, co) je celkovy trend. protoze si myslim, ze kdyz nebude postava potrebovat 12 dovendosti jen na to, aby mohla delat neco co je pro filmove postavy uplne bezne, zbydou bodiky na dovednosti jako je vareni caje, sbirani bylinek, gamblerstvi (nebo podvadeni, jak to nazvete), tanec nebo co ja vim. toe ten duvod proc neni potreba zvlast dovednost na nuz, vydlicku, mec a kopani do zadku.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
To plati pro vsechny, samozrejme. To poslani postavy neni definitivni, a neni problem mi poslat pracovni verzi s necim nevyplnenym, nebo neco takoveho. Normalne bych se s vami o kazdeho postave bavil napred predevsemi a pak o samote, ale to na foru uplne nejde.Sosacek píše:neni jednodussi mi tu postavu poslat, a ja ti reknu co je moc siroke a co zbytecne uzke? jsem si jisty, ze v par iteracich se k necemu dostaneme.
proste, neco
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
Vsiml jsem si jedny zasadni veci. Cetl jsem si tak Stin vcerejska (*), a tam jsou tri dulezite dovednosti ktere ma kazda postava: React, Endure a Resist. Jsou jen defensivni, neda se s nimi nikomu ublizit, a pouzivaji se kdyz se postava brani. Jako React (tj. uhybani padajicim kladam, zdrhani z boje) nam slouzi atletika, jako endure endure (heh), ale nejak nam chybi resist, tj. neco cim mohou postavy odolavat presvedcovani, cteni myslenek, vymyvani mozku.
Coz muze byt potreba. Takze premyslejte, jeslti vase postava neco takoveho nema.
(*): a trochu lituju toho, ze pouzivame FATE. ale na to uz je ted pozde. klasika.
Coz muze byt potreba. Takze premyslejte, jeslti vase postava neco takoveho nema.
(*): a trochu lituju toho, ze pouzivame FATE. ale na to uz je ted pozde. klasika.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host