Propaganda, teroristi a ekonomická krize.
Moderátor: Faskal
Re: Propaganda, teroristi a ekonomická krize.
Jo ono to melo byt kvuli muslimum. Samozrejme, jak jinak.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- Neferit Sr.
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 4. 2. 2008, 21:50
- Bydliště: Órodná Haná
Re: Propaganda, teroristi a ekonomická krize.
Neofašounský výblitek?
Má informace vychází z podkladů institutu pro studium Holocaustu při univerzitě v Tel Avivu. Není to ani lež, ani to není o muslimech, i když to tak původně bylo chápáno. Prostě jen rozhodnutí britských institucí, pravděpodobně natolik vágní, že mohlo být požito všelijak. Navíc institut před nějakou dobou svou informaci doplnil s tím, že nejde o plošnou záležitost a že je spíše na jednotlivých školách, středních školách a vysokých školách jak s tímto naloží.
To že muslimská nobilita v kléru i u moci Holocaust popírá není nic nového. Dokonce před několika lety Írán vyhlásil mezinárodní soutěž o nejlepší karikaturu na téma Holocaust.
Proto původně institut spojil upouštění od výuky o tomto jevu právě s tím, že v Británii jich žije velké množství a jsou významnou voličskou skupinou.
Jenže ta prezentace není jen o tom, co se děje či neděje v Británii. Ta je o tom, že těch skurvenců, co o nich mluvil IKE, se objevuje stále více a napříč státy, kulturami a vírami.
Bohužel text co jsi nalinkoval je pro mě nedostupný, neumím anglicky a nejde mi hodit do překladače, překrývá mi to nějaká podivnost, které tomu brání a jelikož nevím co po mě chce mám obavu o počítač.
Dotaz: Je tady vůbec možné, aby člověk diskutoval a nebyl každou chvíli obviněn z toho, že je fašoun, nácek, nebo jejich pomahač?
Má informace vychází z podkladů institutu pro studium Holocaustu při univerzitě v Tel Avivu. Není to ani lež, ani to není o muslimech, i když to tak původně bylo chápáno. Prostě jen rozhodnutí britských institucí, pravděpodobně natolik vágní, že mohlo být požito všelijak. Navíc institut před nějakou dobou svou informaci doplnil s tím, že nejde o plošnou záležitost a že je spíše na jednotlivých školách, středních školách a vysokých školách jak s tímto naloží.
To že muslimská nobilita v kléru i u moci Holocaust popírá není nic nového. Dokonce před několika lety Írán vyhlásil mezinárodní soutěž o nejlepší karikaturu na téma Holocaust.
Proto původně institut spojil upouštění od výuky o tomto jevu právě s tím, že v Británii jich žije velké množství a jsou významnou voličskou skupinou.
Jenže ta prezentace není jen o tom, co se děje či neděje v Británii. Ta je o tom, že těch skurvenců, co o nich mluvil IKE, se objevuje stále více a napříč státy, kulturami a vírami.
Bohužel text co jsi nalinkoval je pro mě nedostupný, neumím anglicky a nejde mi hodit do překladače, překrývá mi to nějaká podivnost, které tomu brání a jelikož nevím co po mě chce mám obavu o počítač.
Dotaz: Je tady vůbec možné, aby člověk diskutoval a nebyl každou chvíli obviněn z toho, že je fašoun, nácek, nebo jejich pomahač?
Naposledy upravil(a) Neferit Sr. dne 4. 7. 2018, 08:51, celkem upraveno 2 x.
"Jde o to, že kdyby o něco šlo, bylo by dobré vědět, o co vlastně jde."
neznámý voják, na kbelíku z protipožární stěny muničního skladu v Žilině, LP 1981
neznámý voják, na kbelíku z protipožární stěny muničního skladu v Žilině, LP 1981
-
- Příspěvky: 791
- Registrován: 10. 5. 2018, 07:17
Re: Propaganda, teroristi a ekonomická krize.
Myslíš tu dětinskou trucakci odvetou za karikatury Mohameda?To že muslimská nobilita v kléru i u moci Holocaust popírá není nic nového. Dokonce před několika lety Írán vyhlásil mezinárodní soutěž o nejlepší karikaturu na téma Holocaust.
Jako jo, o Íránské nobilitě to něco říká, ale možná ne nutně to, co vyvozuješ.
Omluvil se pak za to? Bylo by to na místě.Proto původně institut spojil upouštění od výuky o tomto jevu právě s tím, že v Británii jich žije velké množství a jsou významnou voličskou skupinou.
Jsem Log 1=0, jen jsem v práci a nedostanu se k normálnímu účtu.
- Neferit Sr.
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 4. 2. 2008, 21:50
- Bydliště: Órodná Haná
Re: Propaganda, teroristi a ekonomická krize.
Dětinský truc akce to byla. Moje vývody vyhází z toho, že zatím co karikatury Mohameda vyšli z nežidovského prostředí, truc akce se nezaměřila na toto prostředí, ale na Židy.
Institut?
Nevím jestli se omluvil. Ale asi ne. Izraelci s Británií dlouhodobě nevychází nejlépe. V posledních letech dokonce byla snaha zatknout na britském území izraelské občany - mimo jiné ministryni zahraničí Livniovou, na základě žalob podaných v Británii na Izraelské představitele po poslední válce v Gaze.
Takže je možné, že je to jen součást toho, co zde ve vláknu řešíme - propagandy, zde z obou stran.
Já příští týden mám přednášet na ŽOL v Olomouci, ten odkaz jim s potěšením předám a vyčkám výsledku. Nebude to trvat dlouho, oni jsou rychlíci. S tím co mi sdělí klidně seznámím i přítomné. Ten odkaz jsem už poslal i na www.israel.cz, i několika lidem co by mohli něco rozumného vědět.
Další věc je to, že celý problém pravděpodobně vznikl na základě zprávy vypracované Oddělením pro vzdělání a vědomosti (DfES) nazvané Challenges and Opportunities for Teaching Emotive and Controversial History 13-19.
Zpráva hovořila o přednášení dějepisných témat vyvolávajících emoce – jako například křižácká tažení, otrokářství nebo holokaust a o tom, jak se s tím učitelé vypořádávají. Ukázalo se, že na jedné severoanglické střední škole bylo pro učitele při výběru tématu ročníkové práce natolik důležité vyhnout se riziku antisemitských projevů, že se rozhodl vybrat pro studenty jiné zadání než holokaust. Nikdo učitelům nedoporučil se sporným tématům vyhýbat.
Potom to mohlo začít žít vlastním životem.
Například v roce 2017, poté co se ta prezentace objevila poprvé, nastalo vyšetřování a vládní studie odhalila, že některé školy s velkým počtem muslimských žáků odstraňují z výuky dějepisu kapitoly o holocaustu. Učitelé totiž mají strach, aby tím nerozčílili muslimské děti a ve třídách pak nedošlo k antisemitským výstupům. Podobně je omezována výuka o křížových výpravách. Zpráva upozorňuje, že učitelé se obávají konfrontovat tu verzi historie, kterou si děti přinášejí z domova a která je často značně odlišná od běžně přijímaného podání.
Poradce pro výuku dějepisu bývalé konzervativní vlády Chris McGovern v této souvislosti varoval, že výuka historie nemá sloužit propagaci politické korektnosti. „Děti mají mít přístup k objektivním znalostem, ať už je to pro ně jakkoliv osobně nepříjemné.“
Takže je možné, že někdo využil na pohled věcně správnou prezentaci k tomu, aby do ní vložil nepravdu či jen dílčí pravdu ze které lze udělat dalekosáhlý závěr. Více nemohu sloužit, počkám, co mi sdělí oslovené a oslovení.
Institut?
Nevím jestli se omluvil. Ale asi ne. Izraelci s Británií dlouhodobě nevychází nejlépe. V posledních letech dokonce byla snaha zatknout na britském území izraelské občany - mimo jiné ministryni zahraničí Livniovou, na základě žalob podaných v Británii na Izraelské představitele po poslední válce v Gaze.
Takže je možné, že je to jen součást toho, co zde ve vláknu řešíme - propagandy, zde z obou stran.
Já příští týden mám přednášet na ŽOL v Olomouci, ten odkaz jim s potěšením předám a vyčkám výsledku. Nebude to trvat dlouho, oni jsou rychlíci. S tím co mi sdělí klidně seznámím i přítomné. Ten odkaz jsem už poslal i na www.israel.cz, i několika lidem co by mohli něco rozumného vědět.
Další věc je to, že celý problém pravděpodobně vznikl na základě zprávy vypracované Oddělením pro vzdělání a vědomosti (DfES) nazvané Challenges and Opportunities for Teaching Emotive and Controversial History 13-19.
Zpráva hovořila o přednášení dějepisných témat vyvolávajících emoce – jako například křižácká tažení, otrokářství nebo holokaust a o tom, jak se s tím učitelé vypořádávají. Ukázalo se, že na jedné severoanglické střední škole bylo pro učitele při výběru tématu ročníkové práce natolik důležité vyhnout se riziku antisemitských projevů, že se rozhodl vybrat pro studenty jiné zadání než holokaust. Nikdo učitelům nedoporučil se sporným tématům vyhýbat.
Potom to mohlo začít žít vlastním životem.
Například v roce 2017, poté co se ta prezentace objevila poprvé, nastalo vyšetřování a vládní studie odhalila, že některé školy s velkým počtem muslimských žáků odstraňují z výuky dějepisu kapitoly o holocaustu. Učitelé totiž mají strach, aby tím nerozčílili muslimské děti a ve třídách pak nedošlo k antisemitským výstupům. Podobně je omezována výuka o křížových výpravách. Zpráva upozorňuje, že učitelé se obávají konfrontovat tu verzi historie, kterou si děti přinášejí z domova a která je často značně odlišná od běžně přijímaného podání.
Poradce pro výuku dějepisu bývalé konzervativní vlády Chris McGovern v této souvislosti varoval, že výuka historie nemá sloužit propagaci politické korektnosti. „Děti mají mít přístup k objektivním znalostem, ať už je to pro ně jakkoliv osobně nepříjemné.“
Takže je možné, že někdo využil na pohled věcně správnou prezentaci k tomu, aby do ní vložil nepravdu či jen dílčí pravdu ze které lze udělat dalekosáhlý závěr. Více nemohu sloužit, počkám, co mi sdělí oslovené a oslovení.
Naposledy upravil(a) Neferit Sr. dne 4. 7. 2018, 08:53, celkem upraveno 2 x.
"Jde o to, že kdyby o něco šlo, bylo by dobré vědět, o co vlastně jde."
neznámý voják, na kbelíku z protipožární stěny muničního skladu v Žilině, LP 1981
neznámý voják, na kbelíku z protipožární stěny muničního skladu v Žilině, LP 1981
-
- Příspěvky: 791
- Registrován: 10. 5. 2018, 07:17
Re: Propaganda, teroristi a ekonomická krize.
V podstatě se tam píše, že v některých školách mají problém s antisemity, kteří se během probírání této látky nenávistně projevovali (je to citace původního zdroje, takže nikdo nemůže říct, o co přesně šlo, mohli to popírat, ale taky to mohli zesměšňovat, svinstvo je to každopádně, ale v kontextu o zákazu výuky to má určitou roli), a učitelé v jedné škole, místo aby ty kokoty umravnili (to nemusí být nic lehkého) se rozhodli téma přeskočit. Což mohou, protože osnovy jsou v Británii obecně dost volné. Nejednalo se tedy o žádné institucionální rozhodnutí, jen jeden úlet, a instituce naopak vytváří tlak, aby se to nemohlo dít.Bohužel text co jsi nalinkoval je pro mě nedostupný, neumím anglicky a nejde mi hodit do překladače, překrývá mi to nějaká podivnost, které tomu brání a jelikož nevím co po mě chce mám obavu o počítač.
Jsem Log 1=0, jen jsem v práci a nedostanu se k normálnímu účtu.
- Neferit Sr.
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 4. 2. 2008, 21:50
- Bydliště: Órodná Haná
Re: Propaganda, teroristi a ekonomická krize.
Děkuji- takže to nebyla aktivita britských institucí, ale iniciativa někoho, kdo už měl plné zuby stupidních sporů a chtěl na škole klid. Tento sice nesprávný, ale pochopitelný ojedinělý krok stranou potom bylo možno zneužít.
"Jde o to, že kdyby o něco šlo, bylo by dobré vědět, o co vlastně jde."
neznámý voják, na kbelíku z protipožární stěny muničního skladu v Žilině, LP 1981
neznámý voják, na kbelíku z protipožární stěny muničního skladu v Žilině, LP 1981
- MarkyParky
- Příspěvky: 16470
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Propaganda, teroristi a ekonomická krize.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Argumenta ... ery_slope)Tento sice nesprávný, ale pochopitelný ojedinělý krok stranou potom bylo možno zneužít.
- Neferit Sr.
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 4. 2. 2008, 21:50
- Bydliště: Órodná Haná
Re: Propaganda, teroristi a ekonomická krize.
A co tím chtěl autor říci? Je to zajímavé čtení ale natolik naplněně definicemi a příklady, že jsem ztratil souvislost s tím co zde řešíme. Tedy to, že někdo vydal prezentaci, kde nepravdivě obvinil britské instituce z něčeho co neudělaly.MarkyParky píše: ↑4. 7. 2018, 12:59https://cs.wikipedia.org/wiki/Argumenta ... ery_slope)Tento sice nesprávný, ale pochopitelný ojedinělý krok stranou potom bylo možno zneužít.
Naposledy upravil(a) Neferit Sr. dne 4. 7. 2018, 14:05, celkem upraveno 1 x.
"Jde o to, že kdyby o něco šlo, bylo by dobré vědět, o co vlastně jde."
neznámý voják, na kbelíku z protipožární stěny muničního skladu v Žilině, LP 1981
neznámý voják, na kbelíku z protipožární stěny muničního skladu v Žilině, LP 1981
-
- Příspěvky: 791
- Registrován: 10. 5. 2018, 07:17
Re: Propaganda, teroristi a ekonomická krize.
Já myslím, že ty bys měl vysvětlit poslední větu svého příspěvku. Dá se interpretovat několika způsoby. K jednomu se Markyho odkaz skvěle hodí (já nereagoval, protože jsem vybral jinou).Neferit Sr. píše: ↑4. 7. 2018, 14:00A co tím chtěl autor říci? Prosím osvětlit význam tohoto odkazu.
Jsem Log 1=0, jen jsem v práci a nedostanu se k normálnímu účtu.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16470
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Propaganda, teroristi a ekonomická krize.
Autor tím chtěl říct, že citovaná věta nápadně připomíná argumentační klam zvaný Šikmá plocha, na který jsem ti dával odkaz (a ten odkaz vede na jednu konkétní definici na té stránce).Neferit Sr. píše: A co tím chtěl autor říci?
Přičemž někdy ho lidi používají záměrně, někdy k němu sklouznou omylem, protože podlehnou Racionalizaci.
Zároveň tomu ale možná tak není, co já vím? Prostě jsem tě chtěl upozornit, že to tak vypadá a určitě máš prostor, abys tu větu vysvětlil ... nebo si třeba uvědomil, co je na ní špatně a vzal jí zpět.
- Neferit Sr.
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 4. 2. 2008, 21:50
- Bydliště: Órodná Haná
Re: Propaganda, teroristi a ekonomická krize.
Aha chlapi,
Nevím sice, co na tom, co jsem napsal v jednom řádku, dá vysvětlovat různými způsoby, ale dobře. Já to rozepíšu.
Vysvětlili jste mi zde, že problém je v tom, že britské úřady nikdy nezadaly ukončit výuku o Holocaustu. Z toho co jsem dohledal i díky tomu co zde zaznělo, se mi zdá, že na jedné škole, o svojí vlastní vůli, protože měli potíže s částí žaků či studentů, kteří výuku o Holocaustu neuznávali, tento krok učinili a neučili o tom.
Já jsem to uzavřel větou "Tento sice nesprávný, ale pochopitelný ojedinělý krok stranou potom bylo možno zneužít".
Neobsahuje nic jiného, než to, že to považuji ne nesprávný krok. Ale za krok lidsky pochopitelný, dle všeho těch hádek měli dost. Jsou to taky jen lidi. A tento krok stanou od pravdivé výuky dějin - Holocaust se prostě stal a že skupina studentů tvrdí, že to není pravda na tom nic nezmění - potom někdo dle všeho zneužil a to opakovaně. Což se dle všeho stalo.
Co na tom mám vysvětlovat a nebo brát zpět?
Nevím sice, co na tom, co jsem napsal v jednom řádku, dá vysvětlovat různými způsoby, ale dobře. Já to rozepíšu.
Vysvětlili jste mi zde, že problém je v tom, že britské úřady nikdy nezadaly ukončit výuku o Holocaustu. Z toho co jsem dohledal i díky tomu co zde zaznělo, se mi zdá, že na jedné škole, o svojí vlastní vůli, protože měli potíže s částí žaků či studentů, kteří výuku o Holocaustu neuznávali, tento krok učinili a neučili o tom.
Já jsem to uzavřel větou "Tento sice nesprávný, ale pochopitelný ojedinělý krok stranou potom bylo možno zneužít".
Neobsahuje nic jiného, než to, že to považuji ne nesprávný krok. Ale za krok lidsky pochopitelný, dle všeho těch hádek měli dost. Jsou to taky jen lidi. A tento krok stanou od pravdivé výuky dějin - Holocaust se prostě stal a že skupina studentů tvrdí, že to není pravda na tom nic nezmění - potom někdo dle všeho zneužil a to opakovaně. Což se dle všeho stalo.
Co na tom mám vysvětlovat a nebo brát zpět?
"Jde o to, že kdyby o něco šlo, bylo by dobré vědět, o co vlastně jde."
neznámý voják, na kbelíku z protipožární stěny muničního skladu v Žilině, LP 1981
neznámý voják, na kbelíku z protipožární stěny muničního skladu v Žilině, LP 1981
-
- Příspěvky: 791
- Registrován: 10. 5. 2018, 07:17
Re: Propaganda, teroristi a ekonomická krize.
Kdo a jak? (Nejde o to, že bych si nedokázal odpovědět, jde o to, že ty odpovědi jsou různé a mají různou pravdivost.)potom někdo dle všeho zneužil a to opakovaně.
Jsem Log 1=0, jen jsem v práci a nedostanu se k normálnímu účtu.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16470
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Propaganda, teroristi a ekonomická krize.
Koukám, že tu máme úplné cvičení na odhalování argumentačních klamů. Podtrženému se zase říká Argument anonymní autoritou.Neferit Sr píše: A tento krok stanou od pravdivé výuky dějin - Holocaust se prostě stal a že skupina studentů tvrdí, že to není pravda na tom nic nezmění - potom někdo dle všeho zneužil a to opakovaně. Což se dle všeho stalo.
Re: Propaganda, teroristi a ekonomická krize.
Neferite, od tvrzení, že v Británii úřady zakazují učit o holocaustu, jsi přešel k soft verzi /že se to děje jen na některých školách a že úřady nechávají na nich, jak se s tím tématem popasují/.
Celé to sousto pro milovníky hoaxů zřejmě vzniklo tak, že britský vzdělávací institut provedl průzkum, jak se britské školy vyrovnávají s tématy, která se některým žákům či jejich rodičům mohou jevit kontroverzní. Přitom narazil právě na případ té jedné školy.
Překroucená zpráva potom v mnoha podobách prošla internetem, zákaz výuky o holocaustu byl dokonce připisován univerzitě v Kentucky, když si kdosi mylně vyložil zkratku UK.
Smyslem celé britské akce ve skutečnosti bylo, aby se všechny školy zodpovědně věnovaly všem předepsaným tématům, tedy i holocaustu.
O to, že by Evropě hrozilo zapomínání na holocaust, nejde ani trochu.
Celé to sousto pro milovníky hoaxů zřejmě vzniklo tak, že britský vzdělávací institut provedl průzkum, jak se britské školy vyrovnávají s tématy, která se některým žákům či jejich rodičům mohou jevit kontroverzní. Přitom narazil právě na případ té jedné školy.
Překroucená zpráva potom v mnoha podobách prošla internetem, zákaz výuky o holocaustu byl dokonce připisován univerzitě v Kentucky, když si kdosi mylně vyložil zkratku UK.
Smyslem celé britské akce ve skutečnosti bylo, aby se všechny školy zodpovědně věnovaly všem předepsaným tématům, tedy i holocaustu.
Nepravda čili lež, šikovně vložená mezi víceméně nevinná fakta, dělá lež z celé prezentace. Účel z toho čouhá víc než zřetelně.In fact, the education department’s plan was the opposite: to ensure that the Holocaust was taught everywhere.
O to, že by Evropě hrozilo zapomínání na holocaust, nejde ani trochu.
Čas neexistuje.
Re: Propaganda, teroristi a ekonomická krize.
Nutno podotknout, ze sikma plocha je nekdy realny fenomen, vizte https://en.wikipedia.org/wiki/Overton_window .
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Fritzs a 14 hostů