Organizacne detaily

Archiv z tajných sekcí porotců pro přípravu RPG kuchyně. Všechny ročníky jsou v této jedné sekci.
jonka
Příspěvky: 1976
Registrován: 13. 12. 2006, 23:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizacne detaily

Příspěvek od jonka »

tak jestli fráze tak myslím že jedna by stačila, mohlo by to být 1 z 5, 1 ze 4 + 2 ze 3 ingredience.
..a jestli si myslíte že jsem vás přišel jenom prudit tak vězte, že vaše sklenice je jen z poloviny plná
Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizacne detaily

Příspěvek od Peekay »

Podmienka prieniku, pan kolega :)

(mna tiez napadlo "jedna fraza, jeden obrazok", ale to by fakt nedopadlo ako rocnik sutaze, obavam sa)
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
jonka
Příspěvky: 1976
Registrován: 13. 12. 2006, 23:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizacne detaily

Příspěvek od jonka »

Vaše podmínka průniku, pán kolega, se mi přestává čím dál tím míň líbit... ,-)
Proč by měly mít hry něco společné? PK, je strašně těžké vymýšlet hru, když ty omezení jsou příliš těsné. Předminulá kuchyně dopadla pro mě tragicky (2 týdny jsem přemýšlel a nakonec jsem se neúčastnil), protože jednak byly ingredience natěsno, druhak mezi ingrediencemi nebyla harmonie a šlo je těžko pospojovat. A dávat ingredience do hry jen aby tam byly se mi nechtělo.
Osobně se domnívám, že přílišná těsnost může zhoršit kvalitu soutěže. Takže bacha na to.

Jsem spíš zastáncem ingrediencí jen jako inspirace s dostatečnou volností než aby to byl "high level contest" s "férovými" pravidly.
Já naopak chci vidět různorodé hry.
Sesmolit hru je samo o sobě netriviální, ingredience by měly být koření, které použiješ, ne samotný obsah.

btw, když bude spor, můžeme udělat hlasování, nemám problém se podřídit většině, jen mám nějaké připomínky ,-)
..a jestli si myslíte že jsem vás přišel jenom prudit tak vězte, že vaše sklenice je jen z poloviny plná
jonka
Příspěvky: 1976
Registrován: 13. 12. 2006, 23:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizacne detaily

Příspěvek od jonka »

anyway

omezení: ve hře se nesmí vyskytovat větší číslice než 5.
..a jestli si myslíte že jsem vás přišel jenom prudit tak vězte, že vaše sklenice je jen z poloviny plná
Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizacne detaily

Příspěvek od Peekay »

jonka píše:Vaše podmínka průniku, pán kolega, se mi přestává čím dál tím míň líbit... ,-)
Tak to mas asi smolu, lebo to je pre mna tak akosi nutna podmienka :P

Kazdopadne, pri spravnom nastaveni ingrediencii to sutaziacich vobec neobmedzuje - resp. tuto poziadavku sutaziaci nevnima, znamena iba viac roboty pre nas, pri vymyslani ingrediencii.
jonka píše: Proč by měly mít hry něco společné?
Pretoze chcem, aby bolo na nich citit, ze su z jedneho rocnika tej istej sutaze.
jonka píše: PK, je strašně těžké vymýšlet hru, když ty omezení jsou příliš těsné.
...
Osobně se domnívám, že přílišná těsnost může zhoršit kvalitu soutěže. Takže bacha na to.
Tak za prve, zucastnujem sa prave vymyslania DrD2... takze o vymyslani hry s tesnymi podmienkami mi fakt nic hovorit nemusis ;)

Za druhe, tesnost je sposobena v prvom rade debilnymi ingredienciami. Ked su vsetky prilis specificke a nedaju sa spolu rozumne napasovat, je uplne jedno ci si mas vybrat 2 z 3, alebo 2 z 15,000. Podobne problemom prveho rocnika bola prave tesnost ingrediencii.
jonka píše: Jsem spíš zastáncem ingrediencí jen jako inspirace s dostatečnou volností než aby to byl "high level contest" s "férovými" pravidly.
Já naopak chci vidět různorodé hry.
To je v poriadku, to aj ja - ale chcem, aby bolo vidno, ze vsetky hry inspirativne vysli z toho isteho... pre mna je to prave tym zaujimave: "Kam vsade sa da dostat myslienkovym pochodom z tychto dvoch slov?"

------------------------------------------------------------------------------------

obmedzenie: hra nesmie obsahovat osobny dennik postavy
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
jonka
Příspěvky: 1976
Registrován: 13. 12. 2006, 23:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizacne detaily

Příspěvek od jonka »

ok, rozumně jsi mi to vysvětlil :)
Tak za prve, zucastnujem sa prave vymyslania DrD2... takze o vymyslani hry s tesnymi podmienkami mi fakt nic hovorit nemusis
:)
obmedzenie: hra nesmie obsahovat osobny dennik postavy
I like it.
"Hrac rozhoduje nad uspechom ci neuspechom svojej postavy. Musi mat prenho zmysel vybrat si neuspech."
I like it too.

Keep them comming.
..a jestli si myslíte že jsem vás přišel jenom prudit tak vězte, že vaše sklenice je jen z poloviny plná
Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizacne detaily

Příspěvek od Peekay »

Poznamka pod ciarou - na mechanickych obmedzeniach nedokazeme sposobit prienik, ak budeme davat iba jedno (pripadne na vyber jedno z dvoch)... ale zasa dve mechanicke obmedzenia na jednu hru by boli megabrutal, takze tam holt prienik nebude. I can be reasonable too, see? $D

Takze by som to uzavrel na "2 z 3 ingrediencii, 1 z 2 mechanickych obmedzeni". Moze byt? (Ak nemoze, rychlo kricte nech stihame)
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
jonka
Příspěvky: 1976
Registrován: 13. 12. 2006, 23:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizacne detaily

Příspěvek od jonka »

2 z 3 ingredience, 1 ze 2 omezení, 1 z ? výrok (?)

případně

2 z 3 ingredience, 1 z ? výrok (?)
..a jestli si myslíte že jsem vás přišel jenom prudit tak vězte, že vaše sklenice je jen z poloviny plná
Uživatelský avatar
Mytko
Příspěvky: 1191
Registrován: 6. 5. 2005, 18:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizacne detaily

Příspěvek od Mytko »

ja by som to spravil nasledovne:
takže 2 z 3 + jeden z: citát, omezenie

- prienik medzi ingredienciami zabezpeci, ze hry budu mat nieco spolocne
- dalej si sutaziaci moze vyberat ci si prida dalsiu ingredienciu vo forme vyroku, alebo mechanicke obmedzenie. Nerad by som siroku mnozinu moznych obmedzeni/vyrokov, aby bolo medzi hrami co najviac spolocnych crt.

Pokial ide o citat a omezenie, najviac sa mi paci (do tejto kombinacie by som siel aj naraz:
  • "Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá."
  • "Hrac rozhoduje nad uspechom ci neuspechom svojej postavy. Musi mat prenho zmysel vybrat si neuspech."
PS: mozno by som ten vyber urobil este volnejsi
3 z ingrediencia, ingrediencia, ingrediencia, omezenie, vyrok
DRD2
"I thrust that you understand it isn't just the Narator's job to make sure everybody's having fun. It's everybody's job to make sure everybody is having fun."
- Jonh Wick, Houses of the Blooded
jonka
Příspěvky: 1976
Registrován: 13. 12. 2006, 23:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizacne detaily

Příspěvek od jonka »

Mytko píše:PS: mozno by som ten vyber urobil este volnejsi 3 z ingrediencia, ingrediencia, ingrediencia, omezenie, vyrok
tohle zní fajn, jsem pro.

Mytko píše:Pokial ide o citat a omezenie, najviac sa mi paci (do tejto kombinacie by som siel aj naraz:
  • "Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá."
  • "Hrac rozhoduje nad uspechom ci neuspechom svojej postavy. Musi mat prenho zmysel vybrat si neuspech."
líbí
..a jestli si myslíte že jsem vás přišel jenom prudit tak vězte, že vaše sklenice je jen z poloviny plná
Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizacne detaily

Příspěvek od Peekay »

Who am I to argue? (aj mne sa to pozdava) - takze uz len vybrat tri dostatocne nejednoznacne ingrediencie a mozeme vyhlasovat.
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Uživatelský avatar
Mytko
Příspěvky: 1191
Registrován: 6. 5. 2005, 18:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizacne detaily

Příspěvek od Mytko »

Ako ingrediencie sa mi velmo pacia:
Lakota (koncepcne sa mi to hodi k "Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá.")
Hviezdy (evokuje mi to viacero veci - vesmir, osud, noc, ...)
DRD2
"I thrust that you understand it isn't just the Narator's job to make sure everybody's having fun. It's everybody's job to make sure everybody is having fun."
- Jonh Wick, Houses of the Blooded
Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizacne detaily

Příspěvek od Peekay »

Mytko píše: Hviezdy (evokuje mi to viacero veci - vesmir, osud, noc, ...)
... celebrity ;)

Toto je podla mna priklad dobrej ingrediencie - moze znamenat divoko odlisne veci.
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Uživatelský avatar
Mytko
Příspěvky: 1191
Registrován: 6. 5. 2005, 18:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizacne detaily

Příspěvek od Mytko »

Dalsia moznost:
koruna
- ako kralovstvo
- ako peniaze
- ako symbol moci/klenot
- ako popredne postavenie
DRD2
"I thrust that you understand it isn't just the Narator's job to make sure everybody's having fun. It's everybody's job to make sure everybody is having fun."
- Jonh Wick, Houses of the Blooded
jonka
Příspěvky: 1976
Registrován: 13. 12. 2006, 23:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Organizacne detaily

Příspěvek od jonka »

Hvězdy a Koruna se mi líbí, Lakota.. hm vybral bych buď lakotu nebo korunu protože obě jdou až moc dobře k sobě.

Pole
- obilné pole
- pole působnosti

Měsíc
- časový úsek
- jako měsíc

Cesta
- fyzická cesta
- duchovní cesta
- obchodní cesta

Strom
- strom života
- strom jako struktura
- jako rostlina
..a jestli si myslíte že jsem vás přišel jenom prudit tak vězte, že vaše sklenice je jen z poloviny plná
Zamčeno

Zpět na „Zákulisí RPG Kuchyně“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů