[2009] Brainstorm!
[2009] Brainstorm!
Protože (jen) udržováním řádu a pořádku se nikdy ničeho nedosáhne, je třeba vnést do procesu vytváření ingrediencí trochu chaosu. A to v podobě brainstormovacího threadu.
Tento thread by měl sloužit k dvěma věcem:
1) dávejte sem nápady na ingredience, zajímavé slova, opisy nebo obrazy (myslel jsem obraz=popis situace)
2) nápady na mechanická omezení samozřejmě taky
3) popadněte některý z návrhů v předchozích příspěvcích, a napište věci které vám asociuje
POZOR
Toto není thread na návrhy ingrediencí! Takže říkat o něčem jak nevhodné to je je tvrdě OFF TOPIC.
Říkat o něčem že se vám to nelíbí jako představa nebo slovo je asi přijatelné, ale tak tak.
So, let the brainstorm begin!
Tento thread by měl sloužit k dvěma věcem:
1) dávejte sem nápady na ingredience, zajímavé slova, opisy nebo obrazy (myslel jsem obraz=popis situace)
2) nápady na mechanická omezení samozřejmě taky
3) popadněte některý z návrhů v předchozích příspěvcích, a napište věci které vám asociuje
POZOR
Toto není thread na návrhy ingrediencí! Takže říkat o něčem jak nevhodné to je je tvrdě OFF TOPIC.
Říkat o něčem že se vám to nelíbí jako představa nebo slovo je asi přijatelné, ale tak tak.
So, let the brainstorm begin!
Naposledy upravil(a) Kelton dne 5. 2. 2009, 12:54, celkem upraveno 1 x.
"You are already playing WTF," Coriander, quite seriously, explained.
Re: Brainstorm!
A já rovnou začnu:
Světlo
Oko
Mozek
Bouřka
Řetěz
Ptačí pero
Paví pero
Oko - asociuje mi zrak, blesky, boha (takový ten klasický obrázek trojúhelníčku s okem), okno
Řetěz - skřípání, pouta, kotva, vězeň, nebezpečí
Mechanické omezení: pravidla hry nesmí obsahovat žádná čísla
Mechanické omezení: Jméno postavy by měla být hlavní herní statistika
Světlo
Oko
Mozek
Bouřka
Řetěz
Ptačí pero
Paví pero
Oko - asociuje mi zrak, blesky, boha (takový ten klasický obrázek trojúhelníčku s okem), okno
Řetěz - skřípání, pouta, kotva, vězeň, nebezpečí
Mechanické omezení: pravidla hry nesmí obsahovat žádná čísla
Mechanické omezení: Jméno postavy by měla být hlavní herní statistika
"You are already playing WTF," Coriander, quite seriously, explained.
Re: Brainstorm!
Nápady:
Obrazovka - okno do duše, monitor (monitorovanie, sledovanie), správy, posol dobrých správ/zlých správ
Búrka - vietor, tornádo, odniesť, uniesť, vyššie sféry, výťah, oko búrky -> Oko
Vtáčie pero - ľahký ako pierko, lietanie, oblaky, blesky -> Búrka
Still readable?
Obrazovka - okno do duše, monitor (monitorovanie, sledovanie), správy, posol dobrých správ/zlých správ
Búrka - vietor, tornádo, odniesť, uniesť, vyššie sféry, výťah, oko búrky -> Oko
Vtáčie pero - ľahký ako pierko, lietanie, oblaky, blesky -> Búrka
Still readable?
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
Re: Brainstorm!
Indeed it is : )Joe píše:Still readable?
Zámek - klíč, něco cenného nebo nebezpečného (proč by to jinak zamykali?), cvakající kovové části, pečeť, ozdoba
"You are already playing WTF," Coriander, quite seriously, explained.
Re: Brainstorm!
Mozog - stred niečoho, rozmýšľanie, veliteľ, "evil mastermind", nervové centrum, uzlíček nervov, malý mozog, hlupák, málo vyvinutá rasa, centrálna procesorová jednotka, superpočítač, vedenie mesta
Kameň - dlhé veky, zvetrávanie, civilizácia, opracovanie kameňa, kamenné nástroje, kamenné stroje, golem, hradby, náboj do praku, mažiar
Pávie pero - nadradenosť, krása, farebnosť, trblietanie, šľachta, prenikavý zvuk, čert
Kameň - dlhé veky, zvetrávanie, civilizácia, opracovanie kameňa, kamenné nástroje, kamenné stroje, golem, hradby, náboj do praku, mažiar
Pávie pero - nadradenosť, krása, farebnosť, trblietanie, šľachta, prenikavý zvuk, čert
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brainstorm!
Olympiada, sutaz, losovanie, podvod
mechanicke obmedzenie: vytvorenie kazdej hracskej postavy je kolektivnym dielom vsetkych hracov
mechanicke obmedzenie: vytvorenie kazdej hracskej postavy je kolektivnym dielom vsetkych hracov
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Invictus
- Nerozhodný volič
- Příspěvky: 7462
- Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brainstorm!
Hustý.
Výtah-> Mrakodrap, kladka, motor, havárie (jako zaseklý výtah, třeba kvůli výpadku proudu), výška, strach, tlačítka
Čert-> Rohy, oheň, tma, křik (hříšníků trpících v kotlích, nebo jinak mučených ), onen svět, peklo
Nadřazenost-> Pohrdání, násilí, útlak, pýcha, kasta, panovník, moc, otrok, mučení, sluha, přepych-> šlechta
Losovanie-> Lístek, ruská ruleta (už zase), hazard, výherní tiket, výhra, peníze (asociuje mi to taky tahání slámky ve skupině hladovějích polárníků, koho snědí teď)
Přihazuju:
Motorka
Šílenství
Čaj
Lano
Hlubina
Obálka
Výtah-> Mrakodrap, kladka, motor, havárie (jako zaseklý výtah, třeba kvůli výpadku proudu), výška, strach, tlačítka
Čert-> Rohy, oheň, tma, křik (hříšníků trpících v kotlích, nebo jinak mučených ), onen svět, peklo
Nadřazenost-> Pohrdání, násilí, útlak, pýcha, kasta, panovník, moc, otrok, mučení, sluha, přepych-> šlechta
Losovanie-> Lístek, ruská ruleta (už zase), hazard, výherní tiket, výhra, peníze (asociuje mi to taky tahání slámky ve skupině hladovějích polárníků, koho snědí teď)
Přihazuju:
Motorka
Šílenství
Čaj
Lano
Hlubina
Obálka
Iron Within
Iron Without
Iron Without
Re: Brainstorm!
Obrazovka - obraz, zrcadlo, hranice mezi dvěma světy (skutečný/vymyšlený?)
Kámen - jiskra, prasklina, drahokam. Studený, bezcitný
Podvod - lhaní, plán, figurky na šachovnici, Xanatos gambit, tricster, kitsune
Hlubina - hladina (pohled zespodu na sluneční paprsky), tma, svítící ryby, podvědomí, poklad (samozřejmě v truhle), mrtvé lodě
Šílenství - nemoc, halucinace, drogy, pravda, střepy, Sparta :p
Motorka - kožená bunda, kůň, stříbrný jednorožec, trenchcoat & katana, brždění smykem, stopy gum na asfaltu
Srdce - střed, jádro, slabina, červená, krev, život, slabina
Chrom - pozlátko, cyber, moderní, sterilní, odraz
Ježek
Píseň
Zvon
Přesýpací hodiny
Mechanické omezení - každý hráč (ne postava) musí mít nějakou, odlišnou roli
Mechanické omezení - hráči musí mít možnost manipulovat s herním časem
Mechanické omezení - pravidla musí brát v úvahu okolní prostředí hráčů (místo, věci, zvuky, čas, etc)
Kámen - jiskra, prasklina, drahokam. Studený, bezcitný
Podvod - lhaní, plán, figurky na šachovnici, Xanatos gambit, tricster, kitsune
Hlubina - hladina (pohled zespodu na sluneční paprsky), tma, svítící ryby, podvědomí, poklad (samozřejmě v truhle), mrtvé lodě
Šílenství - nemoc, halucinace, drogy, pravda, střepy, Sparta :p
Motorka - kožená bunda, kůň, stříbrný jednorožec, trenchcoat & katana, brždění smykem, stopy gum na asfaltu
Srdce - střed, jádro, slabina, červená, krev, život, slabina
Chrom - pozlátko, cyber, moderní, sterilní, odraz
Ježek
Píseň
Zvon
Přesýpací hodiny
Mechanické omezení - každý hráč (ne postava) musí mít nějakou, odlišnou roli
Mechanické omezení - hráči musí mít možnost manipulovat s herním časem
Mechanické omezení - pravidla musí brát v úvahu okolní prostředí hráčů (místo, věci, zvuky, čas, etc)
"You are already playing WTF," Coriander, quite seriously, explained.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15027
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brainstorm!
Obálka - tajemství, smrt, povolávák, láska, úplatek, anonym, poslední vůle, vítězem se stává, výběrové řízení
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: Brainstorm!
Tá práca s herným časom sa mi páči!
Shifting through time!
Shifting through time!
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15027
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brainstorm!
Napadla mě podmínka, ale nejsem schopný ji nějak rozumně dát do slov.
Pointa je asi taková - zajímá mě, kolika různými způsoby se dá zařídit, aby hráči nevadilo, když mu umře postava. (:
Pointa je asi taková - zajímá mě, kolika různými způsoby se dá zařídit, aby hráči nevadilo, když mu umře postava. (:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: Brainstorm!
Udělejte ze smrti postavy výhodu pro další postavu hráče!
Smrt postavy musí být pro hráče přínosem!
Jedna postava nestačí!
Smrt postavy musí být pro hráče přínosem!
Jedna postava nestačí!
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15027
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brainstorm!
Chtěl bych to co nejširší, aby to určitě nevyloučilo žádný z nápadů, který jsem k tématu dostal nebo viděl:Joe píše:Udělejte ze smrti postavy výhodu pro další postavu hráče!
Smrt postavy musí být pro hráče přínosem!
Jedna postava nestačí!
- Smrt je cílem hry, postavy jsou nesmrtelní hledající únik z věčného života.
- Hraje se na horrorové téma a dobře si zabít jednu postavu znamená výhodu pro hráče do dalšího hraní.
- Každý hraje za celý jeden rod a dobrá smrt je pro potomky lepší, než špatný život.
- Smrt postavy je první scénou hry, zbytek se hraje za duchy.
- Hráč, kterému umřela postava, se přesouvá do hloučku vypravěčů. Přežívající postavy se tak ocitají ve světě, který je čím dál tím schizofrennější.
- Plus obvyklá řešení, jako třeba Toon.
Jasně! "Smrt postavy není něco, čeho by se měl hráč obávat."
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15027
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brainstorm!
Přeměna - magie, vlkodlaci, larva a motýl, alchymie, Řehoř Samsa
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů