[2009] Brainstorm!

Archiv z tajných sekcí porotců pro přípravu RPG kuchyně. Všechny ročníky jsou v této jedné sekci.
Kelton
Příspěvky: 887
Registrován: 2. 10. 2007, 18:06
Bydliště: Praha

[2009] Brainstorm!

Příspěvek od Kelton » 5. 2. 2009, 12:48

Protože (jen) udržováním řádu a pořádku se nikdy ničeho nedosáhne, je třeba vnést do procesu vytváření ingrediencí trochu chaosu. A to v podobě brainstormovacího threadu.

Tento thread by měl sloužit k dvěma věcem:

1) dávejte sem nápady na ingredience, zajímavé slova, opisy nebo obrazy (myslel jsem obraz=popis situace)
2) nápady na mechanická omezení samozřejmě taky
3) popadněte některý z návrhů v předchozích příspěvcích, a napište věci které vám asociuje

POZOR
Toto není thread na návrhy ingrediencí! Takže říkat o něčem jak nevhodné to je je tvrdě OFF TOPIC.
Říkat o něčem že se vám to nelíbí jako představa nebo slovo je asi přijatelné, ale tak tak.

So, let the brainstorm begin!
Naposledy upravil(a) Kelton dne 5. 2. 2009, 12:54, celkem upraveno 1 x.
"You are already playing WTF," Coriander, quite seriously, explained.

Kelton
Příspěvky: 887
Registrován: 2. 10. 2007, 18:06
Bydliště: Praha

Re: Brainstorm!

Příspěvek od Kelton » 5. 2. 2009, 12:53

A já rovnou začnu:

Světlo
Oko
Mozek
Bouřka
Řetěz
Ptačí pero
Paví pero


Oko - asociuje mi zrak, blesky, boha (takový ten klasický obrázek trojúhelníčku s okem), okno

Řetěz - skřípání, pouta, kotva, vězeň, nebezpečí


Mechanické omezení: pravidla hry nesmí obsahovat žádná čísla

Mechanické omezení: Jméno postavy by měla být hlavní herní statistika
"You are already playing WTF," Coriander, quite seriously, explained.

Uživatelský avatar
Joe
Fórový šašek; Moderátor
Příspěvky: 4406
Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
Bydliště: Bratislava

Re: Brainstorm!

Příspěvek od Joe » 5. 2. 2009, 13:00

Nápady:

Obrazovka - okno do duše, monitor (monitorovanie, sledovanie), správy, posol dobrých správ/zlých správ

Búrka - vietor, tornádo, odniesť, uniesť, vyššie sféry, výťah, oko búrky -> Oko

Vtáčie pero - ľahký ako pierko, lietanie, oblaky, blesky -> Búrka



Still readable? 8)
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: Primetime Adventures (začíname...)
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Tri-Stat dX, Primetime Adventures
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com

Kelton
Příspěvky: 887
Registrován: 2. 10. 2007, 18:06
Bydliště: Praha

Re: Brainstorm!

Příspěvek od Kelton » 5. 2. 2009, 13:03

Joe píše:Still readable? 8)
Indeed it is : )

Zámek - klíč, něco cenného nebo nebezpečného (proč by to jinak zamykali?), cvakající kovové části, pečeť, ozdoba
"You are already playing WTF," Coriander, quite seriously, explained.

Uživatelský avatar
Joe
Fórový šašek; Moderátor
Příspěvky: 4406
Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
Bydliště: Bratislava

Re: Brainstorm!

Příspěvek od Joe » 5. 2. 2009, 13:15

Mozog - stred niečoho, rozmýšľanie, veliteľ, "evil mastermind", nervové centrum, uzlíček nervov, malý mozog, hlupák, málo vyvinutá rasa, centrálna procesorová jednotka, superpočítač, vedenie mesta

Kameň - dlhé veky, zvetrávanie, civilizácia, opracovanie kameňa, kamenné nástroje, kamenné stroje, golem, hradby, náboj do praku, mažiar

Pávie pero - nadradenosť, krása, farebnosť, trblietanie, šľachta, prenikavý zvuk, čert :-)=
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: Primetime Adventures (začíname...)
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Tri-Stat dX, Primetime Adventures
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com

Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brainstorm!

Příspěvek od Peekay » 5. 2. 2009, 14:36

Olympiada, sutaz, losovanie, podvod

mechanicke obmedzenie: vytvorenie kazdej hracskej postavy je kolektivnym dielom vsetkych hracov
Obrázek

"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis

Uživatelský avatar
Invictus
Nerozhodný volič
Příspěvky: 6742
Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Brainstorm!

Příspěvek od Invictus » 5. 2. 2009, 15:01

Hustý.

Výtah-> Mrakodrap, kladka, motor, havárie (jako zaseklý výtah, třeba kvůli výpadku proudu), výška, strach, tlačítka
Čert-> Rohy, oheň, tma, křik (hříšníků trpících v kotlích, nebo jinak mučených :) ), onen svět, peklo
Nadřazenost-> Pohrdání, násilí, útlak, pýcha, kasta, panovník, moc, otrok, mučení, sluha, přepych-> šlechta
Losovanie-> Lístek, ruská ruleta (už zase), hazard, výherní tiket, výhra, peníze (asociuje mi to taky tahání slámky ve skupině hladovějích polárníků, koho snědí teď)

Přihazuju:
Motorka
Šílenství
Čaj
Lano
Hlubina
Obálka
Iron Within
Iron Without

Kelton
Příspěvky: 887
Registrován: 2. 10. 2007, 18:06
Bydliště: Praha

Re: Brainstorm!

Příspěvek od Kelton » 5. 2. 2009, 17:08

Obrazovka - obraz, zrcadlo, hranice mezi dvěma světy (skutečný/vymyšlený?)

Kámen - jiskra, prasklina, drahokam. Studený, bezcitný

Podvod - lhaní, plán, figurky na šachovnici, Xanatos gambit, tricster, kitsune

Hlubina - hladina (pohled zespodu na sluneční paprsky), tma, svítící ryby, podvědomí, poklad (samozřejmě v truhle), mrtvé lodě

Šílenství - nemoc, halucinace, drogy, pravda, střepy, Sparta :p

Motorka - kožená bunda, kůň, stříbrný jednorožec, trenchcoat & katana, brždění smykem, stopy gum na asfaltu

Srdce - střed, jádro, slabina, červená, krev, život, slabina

Chrom - pozlátko, cyber, moderní, sterilní, odraz

Ježek

Píseň

Zvon

Přesýpací hodiny


Mechanické omezení - každý hráč (ne postava) musí mít nějakou, odlišnou roli

Mechanické omezení - hráči musí mít možnost manipulovat s herním časem

Mechanické omezení - pravidla musí brát v úvahu okolní prostředí hráčů (místo, věci, zvuky, čas, etc)
"You are already playing WTF," Coriander, quite seriously, explained.

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 12739
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Brainstorm!

Příspěvek od Pieta » 6. 2. 2009, 00:02

Obálka - tajemství, smrt, povolávák, láska, úplatek, anonym, poslední vůle, vítězem se stává, výběrové řízení
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.

Uživatelský avatar
Joe
Fórový šašek; Moderátor
Příspěvky: 4406
Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
Bydliště: Bratislava

Re: Brainstorm!

Příspěvek od Joe » 6. 2. 2009, 09:04

Tá práca s herným časom sa mi páči!

Shifting through time!
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: Primetime Adventures (začíname...)
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Tri-Stat dX, Primetime Adventures
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 12739
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Brainstorm!

Příspěvek od Pieta » 6. 2. 2009, 23:45

Napadla mě podmínka, ale nejsem schopný ji nějak rozumně dát do slov.

Pointa je asi taková - zajímá mě, kolika různými způsoby se dá zařídit, aby hráči nevadilo, když mu umře postava. (:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.

Uživatelský avatar
Joe
Fórový šašek; Moderátor
Příspěvky: 4406
Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
Bydliště: Bratislava

Re: Brainstorm!

Příspěvek od Joe » 6. 2. 2009, 23:50

Udělejte ze smrti postavy výhodu pro další postavu hráče!

Smrt postavy musí být pro hráče přínosem!

Jedna postava nestačí!
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: Primetime Adventures (začíname...)
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Tri-Stat dX, Primetime Adventures
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 12739
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Brainstorm!

Příspěvek od Pieta » 7. 2. 2009, 00:02

Joe píše:Udělejte ze smrti postavy výhodu pro další postavu hráče!

Smrt postavy musí být pro hráče přínosem!

Jedna postava nestačí!
Chtěl bych to co nejširší, aby to určitě nevyloučilo žádný z nápadů, který jsem k tématu dostal nebo viděl:
- Smrt je cílem hry, postavy jsou nesmrtelní hledající únik z věčného života.
- Hraje se na horrorové téma a dobře si zabít jednu postavu znamená výhodu pro hráče do dalšího hraní.
- Každý hraje za celý jeden rod a dobrá smrt je pro potomky lepší, než špatný život.
- Smrt postavy je první scénou hry, zbytek se hraje za duchy.
- Hráč, kterému umřela postava, se přesouvá do hloučku vypravěčů. Přežívající postavy se tak ocitají ve světě, který je čím dál tím schizofrennější.
- Plus obvyklá řešení, jako třeba Toon.

Jasně! "Smrt postavy není něco, čeho by se měl hráč obávat."
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.

Kelton
Příspěvky: 887
Registrován: 2. 10. 2007, 18:06
Bydliště: Praha

Re: Brainstorm!

Příspěvek od Kelton » 7. 2. 2009, 14:34

Přeměna

Jméno
"You are already playing WTF," Coriander, quite seriously, explained.

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 12739
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Brainstorm!

Příspěvek od Pieta » 7. 2. 2009, 14:45

Přeměna - magie, vlkodlaci, larva a motýl, alchymie, Řehoř Samsa
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.

Zamčeno

Zpět na „Zákulisí RPG Kuchyně“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host