Hraní: Probuzení do chladu
Moderátor: Erric
Re: Hraní: Probuzení do chladu
Pecan přijede do Brna na celý ten víkend i s rodinou. Tudíž jeden den (nejlépe sobotu) můžeme nechat naše ženy, ať se spolu druží a hrát do mrtva. Akorát pochybuju, že z Pecana vylomím trailer.
Trailer 1:
Horská stezka, šero, někde vpředu se klopýtavě blíží světlo baterky. Dva šepotavé hlasy:
"Kdo to, sakra, je? Tady nemá v noci nikdo co dělat."
"Na tom nezáleží. Každopádně si nemůžeme dovolit, aby o nás vyprávěl."
Trailer 2:
Kamera klouže po pečlivě uklizené pracovně. Na stěnách mapy s populačními údaji, na stolech srovnávací tabulky, medicínské záznamy, stará hlášení v němčině. Zády ke kameře stojí muž v uniformě a mluví s druhým mužem sedícím za stolem.
"Tohle nedovolím!"
"Skutečně?" muž v křesle se opře dozadu. "Víte, že jsem si až dosud nevšiml, jak výrazně modré máte oči?"
Trailer 1:
Horská stezka, šero, někde vpředu se klopýtavě blíží světlo baterky. Dva šepotavé hlasy:
"Kdo to, sakra, je? Tady nemá v noci nikdo co dělat."
"Na tom nezáleží. Každopádně si nemůžeme dovolit, aby o nás vyprávěl."
Trailer 2:
Kamera klouže po pečlivě uklizené pracovně. Na stěnách mapy s populačními údaji, na stolech srovnávací tabulky, medicínské záznamy, stará hlášení v němčině. Zády ke kameře stojí muž v uniformě a mluví s druhým mužem sedícím za stolem.
"Tohle nedovolím!"
"Skutečně?" muž v křesle se opře dozadu. "Víte, že jsem si až dosud nevšiml, jak výrazně modré máte oči?"
Projekty: fantasy prostředí "Taria" - sci-fi prostředí "Sen! Na doživotí..." - vyjednávací hra Senát a lid římský - historický šerm Revertar
Re: Hraní: Probuzení do chladu
Ten termin plati. Armon muze prespat u nas to je v poho. Co se tyce mista na hrani, Charlesi budes mit tedy neco k dispozici? U nas je to fakt malinke a navic mame v byte dalsi spolubydlici.
Re: Hraní: Probuzení do chladu
U nás budou dvě ženy a tři děti. Mohli bychom se zavřít v obýváku, ale i tak se obávám, že soustředění na hru nebude dostatečné.
Navrhoval bych nějakou kombinaci. Třeba u nás začít hrát, a pak se na druhou půlku hry přesunout do nějaké čajovny, kde snáz udržíme soustředění a atmosféru...
Potřebujeme ještě nějakou samostatnou přípravu třeba v pátek večer, nebo už to zvládneme dopilovat na začátku samotné hry?
Navrhoval bych nějakou kombinaci. Třeba u nás začít hrát, a pak se na druhou půlku hry přesunout do nějaké čajovny, kde snáz udržíme soustředění a atmosféru...
Potřebujeme ještě nějakou samostatnou přípravu třeba v pátek večer, nebo už to zvládneme dopilovat na začátku samotné hry?
Projekty: fantasy prostředí "Taria" - sci-fi prostředí "Sen! Na doživotí..." - vyjednávací hra Senát a lid římský - historický šerm Revertar
Re: Hraní: Probuzení do chladu
Aha, no jeste ze jsem to tema otevrel:o) Rikal jsi drive neco o kancelari, to je mozne, nemozne? Idealni by bylo vyuzit nejakou zasedacku u nas v praci, jenze za to by mi vedeni utrhlo hlavu. Mame vsude na dverich nalepky Nepovolanym vstup zakazan a kdyby vas tu nekdo videl... no proste to nejde.
Nejake posezeni bych udelal v patek, spis tak volne, pobavit se o te hre, seznamit se s pecanem, sepsat deniky a tak - zadna krec, jen v pohode.
Nejake posezeni bych udelal v patek, spis tak volne, pobavit se o te hre, seznamit se s pecanem, sepsat deniky a tak - zadna krec, jen v pohode.
Re: Hraní: Probuzení do chladu
Máš pravdu, na to jsem úplně zapomněl. Objednám tedy v práci jakože tělocvičnu na sobotu, ale náš "trénink" proběhne u mně v kanceláři. Akorát to nebudeme moct táhnout extra dlouho do večera, takže bych začal hned po obědě.
A v ten pátek čajovna nebo hospůdka nevadí, ne?
A v ten pátek čajovna nebo hospůdka nevadí, ne?
Projekty: fantasy prostředí "Taria" - sci-fi prostředí "Sen! Na doživotí..." - vyjednávací hra Senát a lid římský - historický šerm Revertar
Re: Hraní: Probuzení do chladu
Nějak jsem to zase zazdil.
Nuže:
Trailer 3:
Kamera stále zabírá ruku v gumové rukavici, která položí na stůl skleněnou nádobku, naplněnou sytě modoru kapalinou. Na nádobce je žlutá nálepka s nápisem "!HÖCHST VORSICHTIG GEBRACUHEN!" * a pod ním lebka se skříženými hnáty. Ruka v rukavici odstraní vršek nádoby a z jejího hrdla vyjde oblak namodralé páry. Část modré kapaliny je nabírána do inječní stříkačky. Lze poznat, že osoba držící injekci kráčí do jiné místnosti, přestože kamera stále zabírá jen ruku svírající injekci. Po chvíli se ruka s injekcí odkloní na stranu a kamera zabere překvapený obličej. Jakoby zpoza kamery se ozve hlas: "Svlékněte se! Ničeho se nebojte, musíme vám jen píchnout protilátku!"
*záběr ukáže na pár vteřin české titulky: "užívat nanejvýš opatrně"
Trailer 4
Scéna je tmavá; nejvýrazněji lze vnímat dupot několika nohou, který náhle utichne.
Zadýchaný hlas: "To je konec! Už odsud nevyvázneme!"
Ledově klidný hlas: "Ale vžyť oni taky ne!"
Záběr na ruku, která tahá za červenou páku....
Nuže:
Trailer 3:
Kamera stále zabírá ruku v gumové rukavici, která položí na stůl skleněnou nádobku, naplněnou sytě modoru kapalinou. Na nádobce je žlutá nálepka s nápisem "!HÖCHST VORSICHTIG GEBRACUHEN!" * a pod ním lebka se skříženými hnáty. Ruka v rukavici odstraní vršek nádoby a z jejího hrdla vyjde oblak namodralé páry. Část modré kapaliny je nabírána do inječní stříkačky. Lze poznat, že osoba držící injekci kráčí do jiné místnosti, přestože kamera stále zabírá jen ruku svírající injekci. Po chvíli se ruka s injekcí odkloní na stranu a kamera zabere překvapený obličej. Jakoby zpoza kamery se ozve hlas: "Svlékněte se! Ničeho se nebojte, musíme vám jen píchnout protilátku!"
*záběr ukáže na pár vteřin české titulky: "užívat nanejvýš opatrně"
Trailer 4
Scéna je tmavá; nejvýrazněji lze vnímat dupot několika nohou, který náhle utichne.
Zadýchaný hlas: "To je konec! Už odsud nevyvázneme!"
Ledově klidný hlas: "Ale vžyť oni taky ne!"
Záběr na ruku, která tahá za červenou páku....
Re: Hraní: Probuzení do chladu
Trailer 3 vypadá velmi slibně.
Já mám bohužel špatnou zprávu. Pecan dorazí až v sobotu dopoledne, v pátek má nějakou služební cestu. Jak napsal do mailu: "mrzi me, ze me kluci poznaji az jako prudiveho, statisticky odmereneho nacka."
V sobotu máme od 13:00 do cca 21:00 rezervovanou tělocvičnu u nás v práci (budem samozřejmě u mně v kanclu). Je to na adrese Údolní 39.
Já mám bohužel špatnou zprávu. Pecan dorazí až v sobotu dopoledne, v pátek má nějakou služební cestu. Jak napsal do mailu: "mrzi me, ze me kluci poznaji az jako prudiveho, statisticky odmereneho nacka."
V sobotu máme od 13:00 do cca 21:00 rezervovanou tělocvičnu u nás v práci (budem samozřejmě u mně v kanclu). Je to na adrese Údolní 39.
Projekty: fantasy prostředí "Taria" - sci-fi prostředí "Sen! Na doživotí..." - vyjednávací hra Senát a lid římský - historický šerm Revertar
Re: Hraní: Probuzení do chladu
Poslední dny byly nějak hektické, a tak jsem neměl čas napsat nějaký feedback. Taky jsem si pohrával s myšlenkou, že bych přece jen napsal nějaký zápis, ale je toho fakt příliš, co musím stíhat.
Nicméně musím říct, že se mi příběh moc líbil. Střepy se ukázaly jako velmi funkční systém, obzvláště když si člověk osvojil umění "když nemáš nápad, vzdej konflikt, o nic nejde". Ona stačí jedna pořádná gradace (jako ta Erricova ve scéně s Helgou a provazem) a scéna se stává nezapomenutelnou bez ohledu na to, jestli hráč konflikt vyhrál nebo prohrál.
Pecan vzkazuje, že ho překvapilo, že navzdory velké volnosti, kterou nám systém dával, působil Erric dojmem, že má jako Vypravěč příběh pevně v rukou a nereaguje pouze pasivně na naše nápady. A oběma se nám moc líbil způsob, jakým Armon pojmul svoji roli - jeho vkládaná německá slůvka a špatný přízvuk, který se navíc měnil podle toho, jestli mluvil zrovna s Rusy nebo s Brity, nám úžasně umocňovaly atmosféru.
Takže moc děkujeme za skvělý zážitek.
A závěrem pro připomenutí neopakovatelná hláška soudruha generála Tarkovského(?) do vysílačky:
generál: Pokud plán selže, chci, abyste Weisskopfa naložil do vlaku a zajistil, že bude přepraven do naší okupační zóny.
Bauman: Ale to je ... unmöglich, soudruhu generále. Nemožné. To by byla jistá sebevražda.
generál: Ale pokusíte se o to, že?
Nicméně musím říct, že se mi příběh moc líbil. Střepy se ukázaly jako velmi funkční systém, obzvláště když si člověk osvojil umění "když nemáš nápad, vzdej konflikt, o nic nejde". Ona stačí jedna pořádná gradace (jako ta Erricova ve scéně s Helgou a provazem) a scéna se stává nezapomenutelnou bez ohledu na to, jestli hráč konflikt vyhrál nebo prohrál.
Pecan vzkazuje, že ho překvapilo, že navzdory velké volnosti, kterou nám systém dával, působil Erric dojmem, že má jako Vypravěč příběh pevně v rukou a nereaguje pouze pasivně na naše nápady. A oběma se nám moc líbil způsob, jakým Armon pojmul svoji roli - jeho vkládaná německá slůvka a špatný přízvuk, který se navíc měnil podle toho, jestli mluvil zrovna s Rusy nebo s Brity, nám úžasně umocňovaly atmosféru.
Takže moc děkujeme za skvělý zážitek.
A závěrem pro připomenutí neopakovatelná hláška soudruha generála Tarkovského(?) do vysílačky:
generál: Pokud plán selže, chci, abyste Weisskopfa naložil do vlaku a zajistil, že bude přepraven do naší okupační zóny.
Bauman: Ale to je ... unmöglich, soudruhu generále. Nemožné. To by byla jistá sebevražda.
generál: Ale pokusíte se o to, že?
Projekty: fantasy prostředí "Taria" - sci-fi prostředí "Sen! Na doživotí..." - vyjednávací hra Senát a lid římský - historický šerm Revertar
Re: Hraní: Probuzení do chladu
Mam rozhodne radost, ze se ta hra libila. Ve skutecnosti jste si ji ale upekli sami, ja uz pak jen zongloval s vasimi muffiny. Bohuzel musim rict, ze jsem z toho hrani uz dost vypadl, jak hravam jen jednou za cas. Priste to z me strany urcite chce vic detailu a lepsi hlasove a herecke schopnosti. Holt, kdyz to clovek nedela pravidelne, tak z toho vypadne.
Re: Hraní: Probuzení do chladu
I já bych tímto velice rád všem poděkoval za hru.
Přiznám se, že bezprostředně po dohrání jsem měl trochu rozpačitý pocit, protože mi přišlo, že jsem svou roli možná neuchopil úplně nejlépe a zejména popis některých konfliktů mohl být lepší (i já jsem podobně jako Erric už delší dobu nehrál a trochu jsem to na sobě cítil).
Nicméně když se mi to trochu uleželo v hlavě a podívám se zpět, musím říct, že hra se jako celek velmi povedla. Příběh byl od začátku do konce velmi dramatický a po celou dobu působil i poměrně realisticky.
Z nápadů vnesených Vypravěčem se mi velmi líbilo výsledné pojetí mlčenlivého údržbáře a pozadí toho, co přesně dělal. Do hry to zaneslo ono požadované tajemno, ale zároveň to příliš nenarušilo žánr.
Charlesových cílů s Helgou jsem se původně malinko obával, původně jsem si moc nedokázal představit, jak je do příběhového prostředí "nenásilně" zapojit. Nicméně vývoj hry ukázal, že to šlo perfektně a ve skutečnosti to tam sedlo naprosto výborně. A již zmiňovaná scéna s provazem skutečně naháněla mrazení v zádech a jen tak se na ni rozhodně nezapomene.
A ztvárnění Pecanova nacistického vědce bylo skutečně díky patřičným "rasovým hláškám" vskutku ohromující ("rozdělte mi lidi podle barvy očí, sourozence společně; dětem do 14 let dejte papíry na kreslení a výsledky zaznamenejte" )
Takže ještě jednou všem moc díky
Přiznám se, že bezprostředně po dohrání jsem měl trochu rozpačitý pocit, protože mi přišlo, že jsem svou roli možná neuchopil úplně nejlépe a zejména popis některých konfliktů mohl být lepší (i já jsem podobně jako Erric už delší dobu nehrál a trochu jsem to na sobě cítil).
Nicméně když se mi to trochu uleželo v hlavě a podívám se zpět, musím říct, že hra se jako celek velmi povedla. Příběh byl od začátku do konce velmi dramatický a po celou dobu působil i poměrně realisticky.
Z nápadů vnesených Vypravěčem se mi velmi líbilo výsledné pojetí mlčenlivého údržbáře a pozadí toho, co přesně dělal. Do hry to zaneslo ono požadované tajemno, ale zároveň to příliš nenarušilo žánr.
Charlesových cílů s Helgou jsem se původně malinko obával, původně jsem si moc nedokázal představit, jak je do příběhového prostředí "nenásilně" zapojit. Nicméně vývoj hry ukázal, že to šlo perfektně a ve skutečnosti to tam sedlo naprosto výborně. A již zmiňovaná scéna s provazem skutečně naháněla mrazení v zádech a jen tak se na ni rozhodně nezapomene.
A ztvárnění Pecanova nacistického vědce bylo skutečně díky patřičným "rasovým hláškám" vskutku ohromující ("rozdělte mi lidi podle barvy očí, sourozence společně; dětem do 14 let dejte papíry na kreslení a výsledky zaznamenejte" )
Takže ještě jednou všem moc díky
Re: Hraní: Probuzení do chladu
Rozhodl jsem se tuhle hru trochu zmodifikovat a vzit ji k zahrani pro zajemce na Gamecon
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti