Střepy snů LITE

Střepy snů jsou hra o lidech, kteří mají své sny a velké cíle a na cestě za jejich naplněním prožívají nezapomenutelné příběhy. Budete hrát o jejich úspěších a tragédiích, vaše postavy se budou muset každou chvíli rozhodovat, co je pro ně v životě důležitější.

Moderátor: Erric

Uživatelský avatar
Erric
Příspěvky: 1469
Registrován: 17. 10. 2006, 12:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Erric » 30. 4. 2009, 23:05

Střepy snů - LITE
Dnes 1.5.2009 vycházejí Střepy snů LITE.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1782
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Sammael » 30. 4. 2009, 23:12

Blahozelam :clap:
Sice som to zatial prebehol, musim oznamit kusok male sklamanie z 28 stran. Dizajn mi pride velmi wizardovsky ale to nieje vobec zle. Ilustracie su na vysokej urovni. Vydno na tom kopu prace.

Uživatelský avatar
Erric
Příspěvky: 1469
Registrován: 17. 10. 2006, 12:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Erric » 30. 4. 2009, 23:14

Sammael: Plna verze knihy bude mit kolem 170 stran (je prave v sazbe)

Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1782
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Sammael » 30. 4. 2009, 23:19

Nejaky predbezky release date? Ci zatial to je TBA?
EDIT: Pretoze si na nu robim zalusk :>;o)
Naposledy upravil(a) Sammael dne 30. 4. 2009, 23:21, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Erric
Příspěvky: 1469
Registrován: 17. 10. 2006, 12:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Erric » 30. 4. 2009, 23:21

Vydani je planovano na leto 2009 a predobjednavky budou spusteny zacatkem Cervna.

Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Peekay » 1. 5. 2009, 00:12

Sammael píše: Sice som to zatial prebehol, musim oznamit kusok male sklamanie z 28 stran.
Tak si to precitaj poriadne, az potom hovor ;)
Sammael píše: Dizajn mi pride velmi wizardovsky ale to nieje vobec zle.
White-wolfovsky, nie wizardovsky. To su uplne neporovnatelne kategorie, drahy Watson.
Obrázek

"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5283
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Aljen » 1. 5. 2009, 10:29

Skvele spraveny uvod do Crepov
Verim ze prilaka ludi tym ze je tak odlisny a to nielen konceptom hracskych pravomoci (hereeeeza!!), mechanik a nezameranosti na fantasy... ale podla mna tym najprofesionalnejsim layoutom, dizajnom a sposobom pisania na nasom trhu.

Prepleetajuce sa pribehy pomedzi vysvetlovanie pravidiel skvele osviezia a navnadia na samotne hranie.
Vyborne :clap:


(a ano aj ja som zaujaty kedze som v tirazi :P)
Naposledy upravil(a) Aljen dne 2. 5. 2009, 09:22, celkem upraveno 1 x.
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 10248
Registrován: 13. 7. 2004, 14:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Ecthelion » 2. 5. 2009, 07:48

Rozhodně musíme jen gratulovat! :clap:

Celkový dojem z LITE je více než pozitivní - layout i ilustrace tvoří prostě současnou českou špičku. Působí přehledně a snadno se v ní orientuje, což je obrovské plus a je za tím vidět ta strašná práce, kterou to muselo dát. Zatím se neodvážíme hodnotit obsah, protože jsme ještě nestihli testovací hru, po přečtení musím ale říct, že je to velmi zajímavé... $D Erric zvolil trochu jiný a docela svěží přístup k příběhu a jeho rozvíjení. Místy je text docela zkratkovitý, ale pro potřeby LITE verze je to v pořádku.
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

Uživatelský avatar
Erric
Příspěvky: 1469
Registrován: 17. 10. 2006, 12:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Erric » 3. 5. 2009, 12:06

První reakce po hraní Střepů LITE zde: http://www.rpgpribor.webnode.cz/news/no ... repy-snu1/

Uživatelský avatar
Erric
Příspěvky: 1469
Registrován: 17. 10. 2006, 12:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Erric » 21. 6. 2009, 09:47

Strepy snu LITE maji zatim 750 stazeni a kazdy den si je stahne 15 az 20 dalsich lidi.
Zatim vim jen o dvou skupinach, ktere se od vydani LITE dostali ke hrani, je nekdo dalsi?

Uživatelský avatar
Erric
Příspěvky: 1469
Registrován: 17. 10. 2006, 12:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Erric » 2. 7. 2009, 14:29

LITE uz presahli 1000 stazeni za dva mesice od jejich vydani, coz znamena, ze mate zajem. Diky za nej!

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3632
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Charles » 17. 8. 2009, 11:14

Erricu, snad uvítáš zpětnou vazbu. Obligátně musím stejně jako ostatní pochválit šmrncovní grafiku i dobrou čtivost textu. A taky pravopis, máš dobrého korektora. :-)

Celá úvodní část představující RPG a tvorbu postavy je z mojí strany bez výhrad. Pokud jde o část systémovou, nejprve obecně. Měl jsem ve vztahu se Střepům takové tři fáze.

Když jsem četl před pár měsíci první ukázkovou kapitolu z plné verze, nevěděl jsem nic moc o indie RPGčkách ani o FATE. Myšlenka předání části vypravěčských pravomocí hráčům pro mě byla nová a měl jsem (se svou DrD+GURPS zkušeností) dokonce pochybnosti o tom, zda a jak dobře to může fungovat, jestli to úplně nerozloží zápletku apod.

V době, kdy jsem četl LITE verzi, už jsem měl vyzkoušeno (při Dogs in the Vineyard na Gameconu), že to fungovat může. Zároveň jsem souběžně s tím četl Stories of the Empire, kde jsem se seznámil s FATE upraveným Ectheliony. Ve druhé fázi jsem tak měl pocit, že Střepy (přinejmenším v LITE verzi) vlastně nepřináší nic nového, že je to jen jiná variace na FATE.

Pak jsem se nad nimi znovu zamyslel a ve třetí fázi jsem si uvědomil, že i když základ je podobný, ty mechaniky dělají víc než jenom inspirují hráče k tomu, aby vnášel do příběhu vlastnosti své postavy a své nápady. Že sjednocují představy hráčů a Vypravěče o hře, že zajišťují přirozený vývoj postavy a gradaci příběhu. Že to dělají jemně a nenápadně, přitom dobře. A že ty věci, které vypadají nejvíc jednoduše, bývají nejpracnější. A to stále mluvím jenom o LITE verzi.

Jsem tedy naladěný velmi pochvalně, i když hru jsem ještě nevyzkoušel v praxi.

To ale neznamená, že bych neměl žádné výhrady. A protože vím, že tvoje ego není rozklepaný věchýtek, nasázím je sem. Konec konců, Střepy si zaslouží, aby se o nich diskutovalo.

Úplně největší bolest jsou příklady. Já jsem na příklady vysazený, protože jedině s jejich pomocí jsem schopen pochopit pravidla (z tohoto pohledu jsou ty Tvoje postavené velmi dobře). Navíc mi ale dávají představu o tom, jaké zážitky mi to může přinést, jestli je pro mě zajímavá. Příklady by měly nalákat k hraní. Z tohoto pohledu je dobrá ta úvodní agentská ukázka a taky texty v rámečcích (či paletkách, jak říkáš). Ale moc mě nenadchly ty další s Dannym Hawkem - přišly mi dost plytké.

Jednak pro mě by bylo dobré, kdyby příklady rozvíjení konfliktu byly ve dvou liniích – jedna akční scéna a jedna víc vyjednávací, psychologická. Ale dobrá, přistupuji na to, že LITE verze musela být krátká a že jsi zvolil záměrně akční scénu, abys na ní velmi přímočaře ukázal mechaniky.

Nelíbila se mi ale moc ta vzorová postava:

- Role Hrdina mi jednak přijde moc obecná, navíc hrdina podle mě bojuje za něco a nesnaží se pouze přežít, jako Danny.

- Role Voják je podle mě příliš samozřejmá. Ve válečné kampani bude mít tak jednoduché a přímočaré využití, že bych ji dal když už, tak nanejvýš jako roli 1. úrovně. Zajímavější pro roli 2. úrovně by bylo třeba to, kdyby byl odvedenec a měl jako druhou úroveň původní občanské povolání, které by se snažil ve válce taky uplatnit (např. meteorolog, který přemluví velitele, aby odložil útok o dvě hodiny, že do té doby začne pršet a stráže zalezou; kynolog, který uklidní toulavého psa, aby je neprozradil; kriminalista, který rozpozná lež ve výpovědi zajatého vojáka nebo si všimne stop stráží, se kterými se nepočítalo apod.).

- Hodnota by podle mě měla být obecnější. Osoba (bratr) mi nepřijde jako hodnota. Mohla by to být samozřejmě sourozenecká láska. Herně zajímavější by mi ale přišlo něco jako „přátelství“ nebo „soudržnost jednotky“. To by umožnilo zajímavé a různorodé rozvíjení konfliktů. Někdo třeba zpanikaří nebo na to už nemá a Danny donutí ostatní, aby ho v tom nenechali. Nebo se někdo vzepře rozkazu a Danny jako velitel se to bude snažit řešit spíš apelováním na to, že přežít můžou jenom jako celek, namísto aby mu vyhrožoval vojenským soudem atd.

- Šrám bych naopak radši viděl konkrétnější, strach je strašně široký pojem. Jako vypravěč bych vedl hráče k tomu, aby mi dal jasnější zprávu o tom, co chce v příběhu prožívat. Je to spíš strach ze smrti nebo z bolesti? Ten první povede ke scénám typu „toho jenom zranili, teď jede domů, ten se má“. Ten druhý spíše ke scénám „když jsem viděl Jimmyho s tou utrženou nohou, bylo mi na zvracení“.

Tyhle změny by podle mě umožnily zajímavější ukázku, jak uplatnit ve hře Roli, Hodnotu a Šrám. Ovšem i kdyby Danny zůstal beze změn, tak mi přišlo, že rozvíjení příkladného konfliktu by mohlo být v některých případech více inspirující a ukázkové:

- Na str. 20 bych určitě očekával nápaditější popis od hráče, který chce uplatnit roli Vojáka. Něco, co by přineslo nějakou složitější akci a tím rozvinulo děj (rozdělení jednotky, kdy jeden člen odlákává pozornost od ostatních, nebo nějaká jiná válečná lest).

- Na str. 21 u dohození bonusových kostek bych taky očekával, že hráč za tyto kostky vnese do děje nějakou změnu a ne že jen poběží dál – mohl by sebou alespoň mrsknout na zem a překulit se a nebo se zastavit a zkusit hodit na kulometčíky granát.

Pak už mám spíš jen drobné hnidy.

1) Trochu postrádám víc takových těch legend k tomu, proč to které pravidlo je postavené právě takhle. Já samozřejmě vím, že ten pravý důvod je dobrá mechanika. Ale ty legendy působí jako taková mnemotechnická pomůcka. Když napíšeš, že čím víc Hodnotu pokoušíš, tím míň si jí můžeš být jist, tak mi to pomáhá zapamatovat si, že za jedničku si mám umazat čtvereček. Ale chtělo by to takovouhle legendu ke každému pravidlu. Něco jako: „Hráč si hází kostky za naplnění Cíle, protože úspěchy v konfliktech mu dodávají víru ve své schopnosti, která je důležitá pro překonávání dalších překážek.“
2) Na str. 16 se tvrdí, že si vysvětlíme význam symbolů v deníku bez ohledu na to, kde se v deníku nacházejí. To ale není tak úplně pravda, protože u některých čtverečků hraje roli, kde se v deníku nacházejí (jestli se kostka dohazuje nebo přihazuje, jestli obsahuje jednorázový zdroj apod.). To je trochu matoucí.
3) Na str. 20 jsem v příkladu na vsazení Šrámu nepochopil, proč Jirka nemůže přehodit víc než jednu kostku, když v Dannyho deníku jsou dvě. Není to tam vysvětlené.
4) Na str. 21 u dohození bonusových kostek se tvrdí, že v tomto případě záleží čistě na hráči, jakým směrem konflikt rozvine a co popíše. To je trochu matoucí, protože ve skutečnosti ani gradace pomocí Snových bodů není nijak tématicky omezená, pokud to dobře chápu.
5) Na str. 22 by si jednak zasloužilo víc rozvést, v čem přesně jsou pozdější konflikty náročnější (předpokládám, že jak přibývá kostek hozených v první části konfliktu, tak jsi nucen vnášet stále více těch dalších, přitom Snové body ti přibývají jen pomalu). Dále by si zasloužilo v části o Naději výslovně zmínit, že nelze (nebo lze?) s její pomocí úplně obrátit na hlavu výsledek právě dohraného konfliktu.
6) Ve Shrnutí na str. 23 mi chybí údaje, že gradace stojí Snové body a Body bolesti a že po konfliktu se taky přidává čtvereček do Naplnění nebo Zatracení.

Závěr je jasný. Pokud i takový hnidopich jako já nenašel víc, než těch pár upocených výhrad, tak se LITE verze povedla. Na podzim ji chci vyzkoušet a nejpozději do vánoc si jednoznačně objednám knižní plnou verzi. :-P

Uživatelský avatar
Erric
Příspěvky: 1469
Registrován: 17. 10. 2006, 12:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Erric » 18. 8. 2009, 20:02

Charles píše:Erricu, snad uvítáš zpětnou vazbu.
Za feedback diky, pokusim se to nejak oficialne zodpovedet. Za pozitiva kazdpoadne diky, vyjadrim se primarne k negativum.
Charles píše:Úplně největší bolest jsou příklady. Já jsem na příklady vysazený, protože jedině s jejich pomocí jsem schopen pochopit pravidla (z tohoto pohledu jsou ty Tvoje postavené velmi dobře). Navíc mi ale dávají představu o tom, jaké zážitky mi to může přinést, jestli je pro mě zajímavá. Příklady by měly nalákat k hraní. Z tohoto pohledu je dobrá ta úvodní agentská ukázka a taky texty v rámečcích (či paletkách, jak říkáš). Ale moc mě nenadchly ty další s Dannym Hawkem - přišly mi dost plytké.
Jednak pro mě by bylo dobré, kdyby příklady rozvíjení konfliktu byly ve dvou liniích – jedna akční scéna a jedna víc vyjednávací, psychologická. Ale dobrá, přistupuji na to, že LITE verze musela být krátká a že jsi zvolil záměrně akční scénu, abys na ní velmi přímočaře ukázal mechaniky.
Priklad s vojakem se v prubehu vyvoje ukazal jako nejsnadneji pochopitelna vizualizace mechanik a hraci nejlepe na tomhle chapali ten princip hry. Co se plytkosti tyce, tam vidim ze jsou jeste rezervy. V zasade jsem se snazil priklady drzet kratke, takze jsem tam nepsal z meho pohledu zbytecnosti a proto se mohou zdat hodne obecne az abstraktni, to uznavam.
Charles píše:- Role Hrdina mi jednak přijde moc obecná, navíc hrdina podle mě bojuje za něco a nesnaží se pouze přežít, jako Danny.
- Role Voják je podle mě příliš samozřejmá. Ve válečné kampani bude mít tak jednoduché a přímočaré využití, že bych ji dal když už, tak nanejvýš jako roli 1. úrovně. Zajímavější pro roli 2. úrovně by bylo třeba to, kdyby byl odvedenec a měl jako druhou úroveň původní občanské povolání, které by se snažil ve válce taky uplatnit (např. meteorolog, který přemluví velitele, aby odložil útok o dvě hodiny, že do té doby začne pršet a stráže zalezou; kynolog, který uklidní toulavého psa, aby je neprozradil; kriminalista, který rozpozná lež ve výpovědi zajatého vojáka nebo si všimne stop stráží, se kterými se nepočítalo apod.).
Role hrdina je zamerne obecna, tak strepy funguji, ze roli prvni urovne lze prakticky zapojit kdykoliv "kdyz se to dobre popise" a to je zamer, aby hraci popisovali to co je podstatou postavy a tim drzeli focus na nejakem jasnem piliri hry. Vysledkem je pak opravdu pribeh o hrdinovi.
Co se vojaka tyce tak mas jiste pravdu - ale jen v pribezich, ktere jsou vystavene na valecne scene. Ten vojak muze v pohranici potkat nejakou divku, muze se snazit presvedcit velitele, ze neni takovy budizknicemu, aby ho drzel porad zpatky, muze se hadat se svym bratrem. A k tomu je mu role vojak celkem k nicemu a pokud se mu presto podari roli vojak do techto scen zapojit, budiz mu prano. Vysledkem je pak opet focus na to co si hrac predem nastavil.
Charles píše: - Hodnota by podle mě měla být obecnější. Osoba (bratr) mi nepřijde jako hodnota. Mohla by to být samozřejmě sourozenecká láska. Herně zajímavější by mi ale přišlo něco jako „přátelství“ nebo „soudržnost jednotky“. To by umožnilo zajímavé a různorodé rozvíjení konfliktů. Někdo třeba zpanikaří nebo na to už nemá a Danny donutí ostatní, aby ho v tom nenechali. Nebo se někdo vzepře rozkazu a Danny jako velitel se to bude snažit řešit spíš apelováním na to, že přežít můžou jenom jako celek, namísto aby mu vyhrožoval vojenským soudem atd.
Tady zalezi na tom jak si to hraci nastavi. Verim, ze kazda herni skupina si nastavi prirozene (bez hlubsiho uvazovani) hodnoty, role a sram tak obecne jak jim prijde prirozene. Ja treba chci hrat pribeh o vztahu s mym bratrem a jenom mezi mnou a mym bratrem, chci se na to divat zevnitr. Ty bys radsi zase na to koukal zvenku na to jak vypada vztah vas dvou. Je tam drobna nuance a tady jsem nechal prostor pro to, jak to hracum prijde prirozene. Je to ale za cenu neprilis jasne uchopitelnosti.
Charles píše:- Šrám bych naopak radši viděl konkrétnější, strach je strašně široký pojem. Jako vypravěč bych vedl hráče k tomu, aby mi dal jasnější zprávu o tom, co chce v příběhu prožívat. Je to spíš strach ze smrti nebo z bolesti? Ten první povede ke scénám typu „toho jenom zranili, teď jede domů, ten se má“. Ten druhý spíše ke scénám „když jsem viděl Jimmyho s tou utrženou nohou, bylo mi na zvracení“.
Ano souhlasim, sram Strach se ale velmi dobre vysvetluje nezainteresovanym lidem, kteri si tak pod tim predstavi co chteji. Strach z bolesti je uz svym zpusobem specificky a mel jsem pri popisovani pocit, ze se cizim lidem lepe chapal strach jako strach ne jako konkretni strach z neceho.
Druhou veci pak je, ze stejne jako u hodnot ocekavam, ze hraci si sami nastavi hru tak jak je jim prirozene. Navic obecnost sramu, hodnot a roli ma primy vliv na obtiznost hry. Cim obecneji si to hraci nastavi, tim snadnejsi hra pro vsechny je. Specificke charakteristiky zvysuji focus, ale take zvedaji obtiznost.
Charles píše:Tyhle změny by podle mě umožnily zajímavější ukázku, jak uplatnit ve hře Roli, Hodnotu a Šrám. Ovšem i kdyby Danny zůstal beze změn, tak mi přišlo, že rozvíjení příkladného konfliktu by mohlo být v některých případech více inspirující a ukázkové: ...
Pripoustim a uznavam, ze by to bylo lepsi, ale to uz se dostavame do uplne jine urovne detailnosti prikladu, coz je hrozne nakladne na vyrobu.

Dale:
1) Radove vice legend, popisu a rozboru je v plne verzi knihy.
2) Souhlasim.
3) Pravdepodobne je tam chyba. Mel by mit moznost prehodit dve kostky. Jeste se nad tim zamyslim ale zrejme to budeme muset opravit. Je to ale chyba snad jen v LITE verzi v plne je trosku jiny priklad, takze tam by to melo byt v pohode.
4) Odpoved je zde viewtopic.php?f=213&t=7122#p241758
5) Jak s tim vsim nakladat je dodetailu popsane v plne verzi knihy, vcetne veci na ktere se ptas. Tyka se to hracske etiky, filozofie hry ze ktere vyplyva co lze a co nelze.
6) Muzeme pridat.

Jeste jednou diky za feedback, jsem zvedavy, jak se bude pozdavat plna kniha.

Uživatelský avatar
Charles
Příspěvky: 3632
Registrován: 21. 7. 2009, 19:13

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Charles » 19. 8. 2009, 07:54

Díky. Velmi profesionální odpověď, přesně jak jsem čekal. :wink:

Jen stručně:

Že je v plné verzi víc legend k herním mechanismům (někdo informaticky založený by možná řekl vaty, ale já ne!), to mě moc potěšilo. Pro mě tohle dodává popisu hry lidský rozměr a poetiku. Jen holé mechanismy mi vždycky přijdou takové "studené a hranaté". Na plnou verzi už se těším.

Pokud jde o příklady, uvědomil jsem si, že co by na mě fungovalo dobře, jiné by mohlo odradit. Já očekávám, že příklad mi ukáže "takhle to hraje někdo, kdo je v tom fakt dobrej - a ty můžeš být jednou taky". Prostě že mi představí ideální průběh hry s ideálním Vypravěčem a ideálním hráčem - v tomto případě hráčem, který dokáže i velmi podrobné nebo neobvyklé charakteristiky vnášet do hry nápaditým a přitom přirozeným způsobem. Ale je pravda, že na někoho může takové pojetí zapůsobit spíš dojmem "to je pro ňáký profesionální scénáristy, na tohle nikdy mít nebudu, to ani nebudu zkoušet, fujtajksl".

Uživatelský avatar
Erric
Příspěvky: 1469
Registrován: 17. 10. 2006, 12:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Erric » 19. 8. 2009, 08:22

Charles píše:Já očekávám, že příklad mi ukáže "takhle to hraje někdo, kdo je v tom fakt dobrej - a ty můžeš být jednou taky". Prostě že mi představí ideální průběh hry s ideálním Vypravěčem a ideálním hráčem - v tomto případě hráčem, který dokáže i velmi podrobné nebo neobvyklé charakteristiky vnášet do hry nápaditým a přitom přirozeným způsobem.
Takovy byl v podstate zamer cele hry (ale vic je to videt v plne verzi), kdy jsem chtel hracum ukazat jak hrat opravdu na urovni a zaroven je to naucit, aby mohli hrat stejne. Takze zamer byl takovy jaky popisujes. Zel priority pri vyrobe byly jine a nemel jsem uz mesic na to, abych vysperkovaval prumerne priklady na neco nadprumerneho. Ale urcite souhlasim ze tudy vede cesta ku kvalite a ani si nemyslim ze by to nekoho odradilo ve smyslu "tohle je na me moc chytry". Jen proste vyvijena vec se neda vysperkovavat donekonecna, byt by to snesla, to vis sam dobre.

Zamčeno

Zpět na „Střepy snů“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host