Střepy snů LITE

Střepy snů jsou hra o lidech, kteří mají své sny a velké cíle a na cestě za jejich naplněním prožívají nezapomenutelné příběhy. Budete hrát o jejich úspěších a tragédiích, vaše postavy se budou muset každou chvíli rozhodovat, co je pro ně v životě důležitější.

Moderátor: Erric

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5282
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Aljen »

ved v dalsom vydani to uz doklepnes.
napriklad v tom anglickom ;)
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Uživatelský avatar
Erric
Příspěvky: 1473
Registrován: 17. 10. 2006, 13:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Erric »

Střepy snů LITE překročily 2000 stažení.
Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Bajo »

:clap: Jen tak dal 8)
PetrGasparik
Příspěvky: 7
Registrován: 23. 6. 2011, 14:52

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od PetrGasparik »

Zdar.

Zkouším hrát LITE verzi. Pročetl jsem kde co (vč.manuálu :) a nenašel odpověď na otázku:

Kolik bodů je na začátku v Hodnotě a Šrámu?

Tipuji, že 1, protože 0 mi nedává smysl.
PetrGasparik
Příspěvky: 7
Registrován: 23. 6. 2011, 14:52

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od PetrGasparik »

A ještě bych si rád zrekapituloval, až kolik kostek může být při úplně prvním konfliktu ve hře:

-- úvod
Hráč: 1 kostka z cíle
Vypravěč: 2 kostky z cíle

-- hráč může zvyšovat
1 nebo 2 kostky z role
1 kostka Hodnoty (viz předchozí dotaz)

-- vypravěč může zvyšovat
1 kostka šrámu (viz předchozí dotaz)

-- hráč může gradovat
1 nebo 2 jednorázové snové body z cíle

-- vypravěč může gradovat
1 jednorázový body bolesti z hodnoty a/nebo 1 jednorázový body bolesti ze šrámu

-- bonusové kostky
0 - hráč na začátku nemá

celkem tedy je možno teoreticky naházet:
HRÁČEM: 6 kostek
VYPRAVĚČEM: 5 kostek

za což by v tomto případě přibylo:
1 bod do cíle
1 bod do Hodnoty nebo do Šrámu

a v druhém konfliktu může teoreticky vstoupit do hry o 4 kostky víc, mínus 4 spotřebované jednorázové v prvním kole.

je to tak?
Uživatelský avatar
ValMor
Příspěvky: 165
Registrován: 22. 7. 2009, 06:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od ValMor »

lite verzi si nepamatuju ale ze sramu a hodnot se normalne kostky nehazi ale prehazuji jiz hozene...
PetrGasparik
Příspěvky: 7
Registrován: 23. 6. 2011, 14:52

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od PetrGasparik »

ValMor píše:lite verzi si nepamatuju ale ze sramu a hodnot se normalne kostky nehazi ale prehazuji jiz hozene...
To mi nepomohlo, sorry. Kdy použít hodnoty a šrámy vím.
Uživatelský avatar
Erric
Příspěvky: 1473
Registrován: 17. 10. 2006, 13:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Erric »

Petr: Ano nazacatku jsou Hodnota i Sram rovny 1.

Ale jak spravne pise ValMor, za ne se kostky nePRIhazuji, ale PREhazuji. To znamena vemes jednu svou kostku na stole a hodis s ni znova.
Takze ve tvem vypoctu je o jednu kostku na kazde strane navic. A az se Hodnoty a Sramy zvetsi, stale nepridavaji kostky na stole, ale jen umoznuji hodit znovu vice kostkami.
PetrGasparik
Příspěvky: 7
Registrován: 23. 6. 2011, 14:52

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od PetrGasparik »

Erric píše:Petr: Ano nazacatku jsou Hodnota i Sram rovny 1.

Ale jak spravne pise ValMor, za ne se kostky nePRIhazuji, ale PREhazuji. To znamena vemes jednu svou kostku na stole a hodis s ni znova.
Takze ve tvem vypoctu je o jednu kostku na kazde strane navic. A az se Hodnoty a Sramy zvetsi, stale nepridavaji kostky na stole, ale jen umoznuji hodit znovu vice kostkami.
AHA! Tohle mi v pravidlech uniklo. A to jsme je tolikrat cetl.
Timto se omlouvam ValMorovi - sorry!

Takze, kolik je v prvnim konfliktu mozne mit maximalne na stole kostek? za hrace a vypravece, pri maximalni eskalaci.
dik
PetrGasparik
Příspěvky: 7
Registrován: 23. 6. 2011, 14:52

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od PetrGasparik »

zkusim si odpovedet sam:
max za hrace v prvnim konfliktu: 1 cíl + 2 role + 2 jednorázové cíl
max za vypravěče v prvním konfliktu: 2 cíl + 2 jednorázové hodnota+šrám
-- snažím si ujasnit zda správně chápu mechaniku

a ještě jedna otázka mi nedá spát:
uzavření sázek, vsazení role, vsazení hodnoty, vsazení šrámu, gradace - tohle vše by mělo posouvat děj, chápu to správně?
mělo by to zamezit tomu, aby se jedna akce opakovala dokola.
Příklad:
kouzelník se snaží otevřít kouzlem bránu, je to konflikt. když se mu to povede, brána se otevře, když ne, nezdařené kouzlo jej odmrští a vysílí tak, že nebude schopen dalšího kouzla. Hráč prohraje, ale zahraje roli hrdina, která mu umožní meditací dobít energii, aby mohl zkusit další kouzlo.
Je to správně zahrané?
Uživatelský avatar
Erric
Příspěvky: 1473
Registrován: 17. 10. 2006, 13:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Střepy snů LITE

Příspěvek od Erric »

Petr:
ad vypocet - ano takhle uz je to spravne

ad konflikt - Sazka do konfliktu muze byt napriklad: Otevre branu/ Neotevre branu *nebo* Otevre branu vcas/ Otevre branu pozde *nebo* Otevre branu/Otevre branu, ale zrani se *nebo* Otevre branu a bude za machra/Neotevre branu a bude zesmesnen

No a pak jak spravne pises, kazdy ten pokus nekam posouva to co se v te scene deje, takze se zadna akce neopakuje.

Takze to odmrsteni je napriklad Gradace vypravece: V brane to zachrastilo, zablesklo se a odmrstilo te to dal, kolem brany se otevrely dve vypuste a zacaly se z nich sypat hadi.

Nacez nas kouzelnik najednou musi pocitat s hady a zacne kouzlit treba na ne.

Neni cilem zkusit jedno kouzlo, pak jine kouzlo pak jeste jine kouzlo na ty stejne dvere, to neni az tak zabavne. Ale je zabavne bojovat s kouzelnymi dvermi, kdyz te pronasleduje banda nazgulu a vase skupina se potrebuje dostat sakra rychle dovnitr.
Zamčeno

Zpět na „Střepy snů“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů