Testovací hraní: Unity is falling down
Moderátor: Erric
To All:
Pietovi a Keltonovi dekuji za Hodnoty jejich postav, Siriene, cekam i na tve vyjadreni.
Nyni je potreba pohnout s tou tvorbou trochu dale a to nastavenim roli (aspektu, crt) v pribehu.
Kazda z vasich postav muze mit az tri role, ktere urcuji, co vlastne bude postava v pribehu delat (role udavaji zasadni bonusy k hodum v pripade, ze postava jedna v ramci sve role)
Zakladni role muze byt napr: Hrdina, Sympatak, Zradce, Karierista... A bude to znamenat, ze vzdycky kdyz se bude zradce nekoho zrazovat, dostane bonus za tu roli.
Na ni muze byt navazana podrole napr.: Robot, Agent, Detektiv, ostrostrelec...
Za podroli mate jakoby vic kostek navic a podrole muze byt navazana jen na nejakou roli. Takze napr: Hrdina -> Robot Pokud se bude postava chovat hrdinsky dostane bonus za hrdinu a pokud bude pritom pouzivat svou ultramecharuku 3001 tak dostane kostek vic
No a pak na podroli muze byt navazana jeste specializace, coz muze byt schopnost, kterou postava umi fakt dobre a za to dostane jeste vic kostek
Hrdina-> Robot -> Rezani traverz
Vzdycky kdyz bude robot rezat traverzu dostane vic kostek nez kdyby ji ohybal.;o)
Takze cim obecnejsi tim min kostek, cim specifictejsi tim vic, ale mene casto ji pouzijete.
Mate tedy tri role a je jedno jak je naskladate, jestli to budou tri obecne nebo dve obecne a na jednu z nich bude navazana podrole, nebo role->podrole->specializace...
Dalsi veci jsou sramy. Kazda postava ma nejakou jizvu z minulosti, neco co ji trapi. At uz je to zraneni, psychicky blok, strach atd.
No a tyhle veci ji budou ve hre omezovat a navic tim ze zvolite postave nejaky sram date me najevo: Chci aby se moji postave stavalo tohle. Takze kdyz zvolite sram Fyzicke zraneni, tak se da ocekavat, ze na konci pribehu bude postava zalita krvi a bude mit par zlamanych koncetin. Kdyz si date strach, znamena to ze ji bude v pribeho porad neco desit.
Fantasii se meze nekladou neco nadhodte, pak to uceseme.
Sramy si zvolte 1-3 (cim vic tim casteji vas budou otravovat, ale tim slabsi budou. Kdyz si zvolite jeden, ozve se jen jednou za cas, ale zase vas omezi hodne)
Tak hura do toho
Pietovi a Keltonovi dekuji za Hodnoty jejich postav, Siriene, cekam i na tve vyjadreni.
Nyni je potreba pohnout s tou tvorbou trochu dale a to nastavenim roli (aspektu, crt) v pribehu.
Kazda z vasich postav muze mit az tri role, ktere urcuji, co vlastne bude postava v pribehu delat (role udavaji zasadni bonusy k hodum v pripade, ze postava jedna v ramci sve role)
Zakladni role muze byt napr: Hrdina, Sympatak, Zradce, Karierista... A bude to znamenat, ze vzdycky kdyz se bude zradce nekoho zrazovat, dostane bonus za tu roli.
Na ni muze byt navazana podrole napr.: Robot, Agent, Detektiv, ostrostrelec...
Za podroli mate jakoby vic kostek navic a podrole muze byt navazana jen na nejakou roli. Takze napr: Hrdina -> Robot Pokud se bude postava chovat hrdinsky dostane bonus za hrdinu a pokud bude pritom pouzivat svou ultramecharuku 3001 tak dostane kostek vic
No a pak na podroli muze byt navazana jeste specializace, coz muze byt schopnost, kterou postava umi fakt dobre a za to dostane jeste vic kostek
Hrdina-> Robot -> Rezani traverz
Vzdycky kdyz bude robot rezat traverzu dostane vic kostek nez kdyby ji ohybal.;o)
Takze cim obecnejsi tim min kostek, cim specifictejsi tim vic, ale mene casto ji pouzijete.
Mate tedy tri role a je jedno jak je naskladate, jestli to budou tri obecne nebo dve obecne a na jednu z nich bude navazana podrole, nebo role->podrole->specializace...
Dalsi veci jsou sramy. Kazda postava ma nejakou jizvu z minulosti, neco co ji trapi. At uz je to zraneni, psychicky blok, strach atd.
No a tyhle veci ji budou ve hre omezovat a navic tim ze zvolite postave nejaky sram date me najevo: Chci aby se moji postave stavalo tohle. Takze kdyz zvolite sram Fyzicke zraneni, tak se da ocekavat, ze na konci pribehu bude postava zalita krvi a bude mit par zlamanych koncetin. Kdyz si date strach, znamena to ze ji bude v pribeho porad neco desit.
Fantasii se meze nekladou neco nadhodte, pak to uceseme.
Sramy si zvolte 1-3 (cim vic tim casteji vas budou otravovat, ale tim slabsi budou. Kdyz si zvolite jeden, ozve se jen jednou za cas, ale zase vas omezi hodne)
Tak hura do toho
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15087
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Podotýkám, že Pietro není psychicky/fyzicky zaměřený, Pietro je zaměřený dovednostně, což je obojí.Erric píše:Proste takova nejaka postava zamerena na fyzicke veci v te sestave zatim chybi, vsichni si vybrali psychicke featury, tak je tedy otazkou, jestli v tom pokracovat nebo ne.
Role: Hledač
Podrole: Detektiv, Instinkty
Šrám: Ztráta jistoty o vlastním já
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Pošlu hned co se k tomu dostanu...
Pieta: Bohužel se asi nevyhnu tomu že náš (naše) šrámy budou podobné, ne-li prakticky stejné
Pieta: Bohužel se asi nevyhnu tomu že náš (naše) šrámy budou podobné, ne-li prakticky stejné
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Role: Faust, Šaman
Podrole: š -> Vědec
Nevím jak to podat stručně moderně. Tyhle ale sedí: on vyměňuje kousky sebe sama za pochopení a vhled, a vidí/komunikuje s entitami které ostatní přímo zachytit nemohou (plus občas působí dost mimo ).
Šrámy: Odtrženost (Ivory tower - do jisté míry vnímá svět přez své teorie a ztratil schopnost uvažovat a chovat se jako běžný člověk.)
Přízraky a představy (komplexní algoritmy které používá dokážou vytvořit představu entity tam, kde jí nikdo nevidí. Možná i tam, kde žádná není ... nebo jo?)
Podrole: š -> Vědec
Nevím jak to podat stručně moderně. Tyhle ale sedí: on vyměňuje kousky sebe sama za pochopení a vhled, a vidí/komunikuje s entitami které ostatní přímo zachytit nemohou (plus občas působí dost mimo ).
Šrámy: Odtrženost (Ivory tower - do jisté míry vnímá svět přez své teorie a ztratil schopnost uvažovat a chovat se jako běžný člověk.)
Přízraky a představy (komplexní algoritmy které používá dokážou vytvořit představu entity tam, kde jí nikdo nevidí. Možná i tam, kde žádná není ... nebo jo?)
"You are already playing WTF," Coriander, quite seriously, explained.
AdAlbert McCain
EDIT:AdAlbert McCain je bývalý člen protiguerillového komanda, účastnil se během svého života několika ozbrojených konfliktů a poslední rok si užíval dle jeho názoru velice zasloužené penze po boku mladé milenky. Nicméně popté se mu začaly zdát sny, zpočátku o jakýchsi pbizarních expwerimentech, které na něm porváděli v laboratoři skryté kdesi v džungli, později o lidech, ktzeré nikdy před tím neviděl i když měl jistotu, že je zná. Chvíli tomu nevěnoval žádnou větší pozornost, koneckonců síťové implantáty (nebo čím se připojují na éter?) mohou mít občas takovéto vedlejší účinky a koneckonců se mu to i několikrát stalo, nicméně když se sny dlouho neztácely, rozhodl se kontaktovat člověka, kterého považoval za svého nejlepšího přítele a který byl mimo jiné i armádní lékař, dr. Kowalského. Kowalský jej informoval, že je to nejspíš jen drobná nepříjemnost způsobená přílišným stresem, nicméně že se za ním do zítřka zastaví.
Přišli si pro něj v noci, asi deset ozbrojených chlapů v kuklách, nicméně podařilo se mu otéci ze svého domu do kanalizace, kde se mu v spleti chodem podařilo své pronásledovatele setřást. Od té doby žije na útěku a ví, že jeho pronásledovatelé čekají na jeho první chybu aby jej mohli polapit... A jeho sny jsou stále živější a živější
Jináč, bylo by cool, kdyby se někdy v 3/4 hry ukázalo, že ani jedna z jeho identit není ta pravá.
Hodnoty:
Jistota-chce si být jistý, chce vědět, že věci jsou, tak jak jsou, protože je to tak správné
Klid-už by chtěl svůj klid, koneckonců si ho ve svém věku zaslouží.
Stabilita-nemá rád změny, a to ať už společenské, nebo technické, nebo jakékoliv jiné.
Role: Veterán
Podrole: Bývalý člen protiguerillového komanda (prostě taková ti fakt drsní hoši)
Role: Štvanec
Šrám: Ztráta jistoty (o vlastní identitě)
Je to takhle OK...?
EDIT:AdAlbert McCain je bývalý člen protiguerillového komanda, účastnil se během svého života několika ozbrojených konfliktů a poslední rok si užíval dle jeho názoru velice zasloužené penze po boku mladé milenky. Nicméně popté se mu začaly zdát sny, zpočátku o jakýchsi pbizarních expwerimentech, které na něm porváděli v laboratoři skryté kdesi v džungli, později o lidech, ktzeré nikdy před tím neviděl i když měl jistotu, že je zná. Chvíli tomu nevěnoval žádnou větší pozornost, koneckonců síťové implantáty (nebo čím se připojují na éter?) mohou mít občas takovéto vedlejší účinky a koneckonců se mu to i několikrát stalo, nicméně když se sny dlouho neztácely, rozhodl se kontaktovat člověka, kterého považoval za svého nejlepšího přítele a který byl mimo jiné i armádní lékař, dr. Kowalského. Kowalský jej informoval, že je to nejspíš jen drobná nepříjemnost způsobená přílišným stresem, nicméně že se za ním do zítřka zastaví.
Přišli si pro něj v noci, asi deset ozbrojených chlapů v kuklách, nicméně podařilo se mu otéci ze svého domu do kanalizace, kde se mu v spleti chodem podařilo své pronásledovatele setřást. Od té doby žije na útěku a ví, že jeho pronásledovatelé čekají na jeho první chybu aby jej mohli polapit... A jeho sny jsou stále živější a živější
Jináč, bylo by cool, kdyby se někdy v 3/4 hry ukázalo, že ani jedna z jeho identit není ta pravá.
Hodnoty:
Jistota-chce si být jistý, chce vědět, že věci jsou, tak jak jsou, protože je to tak správné
Klid-už by chtěl svůj klid, koneckonců si ho ve svém věku zaslouží.
Stabilita-nemá rád změny, a to ať už společenské, nebo technické, nebo jakékoliv jiné.
Role: Veterán
Podrole: Bývalý člen protiguerillového komanda (prostě taková ti fakt drsní hoši)
Role: Štvanec
Šrám: Ztráta jistoty (o vlastní identitě)
Je to takhle OK...?
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
Fritz: Jo, tohle uz je ok.
Jen hodnoty mas hodne podobne, obzvlaste jistota a stabilita mi prijdou prakticky to stejne.
Ten sram Ztrata jistoty uplne nechapu co to bude ve hre znamenat. Sramy v podstate v urcitych scenach davaji postih postave. Otazkou tedy je, v jakych scenach se bude tahleta ztrata jistoty projevovat.
Pieta: Sram Ztrata jistoty o vlastnim ja neni zcela vhodny - bud je potreba dopsat, v jakych scenach se bude projevovat, nebo ho nejak preformulovat.
Jeste pripominam, ze Sramy muzete mit 1-3 a cim vic jich mate tim casteji ale slabeji se projevuji. Kdyz mate jen jeden, nebude se projevovat prilis casto, ale vliv bude mit zasadni.
Jinak ale zadny problem, sramy se budou behem hry pridavat a posilovat:o)
Jen hodnoty mas hodne podobne, obzvlaste jistota a stabilita mi prijdou prakticky to stejne.
Ten sram Ztrata jistoty uplne nechapu co to bude ve hre znamenat. Sramy v podstate v urcitych scenach davaji postih postave. Otazkou tedy je, v jakych scenach se bude tahleta ztrata jistoty projevovat.
Pieta: Sram Ztrata jistoty o vlastnim ja neni zcela vhodny - bud je potreba dopsat, v jakych scenach se bude projevovat, nebo ho nejak preformulovat.
Jeste pripominam, ze Sramy muzete mit 1-3 a cim vic jich mate tim casteji ale slabeji se projevuji. Kdyz mate jen jeden, nebude se projevovat prilis casto, ale vliv bude mit zasadni.
Jinak ale zadny problem, sramy se budou behem hry pridavat a posilovat:o)
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15087
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Uf. "Flashbacky cizích životů".Erric píše:Pieta: Sram Ztrata jistoty o vlastnim ja neni zcela vhodny - bud je potreba dopsat, v jakych scenach se bude projevovat, nebo ho nejak preformulovat.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Pokusim se to lepe vysvetlit.
Sram je vec, kterou si postava sebou nese a v urcitych scenach ji omezuje. Takze napriklad Tony je vojak strelec. Ma sramy: Alkoholismus, Zraneni
Tony lezi v zakopu a chce strilet, jenze predtim do rana nasaval, takze je nevyspaly a jeste lehce pripity. Vyuzije se sram Alkoholismus, ktery mu snizi sanci na uspech.
Protoze se tony nemuze trefit a nepratele se blizi, rozhodne se utect. Jenze v minulych scenach se nekolikrat zranil a s velkou ranou v noze se mu blbe pobezi - aplikuje se sram Zraneni.
Jde o to, abyste mi byli schopni dopredu hrube popsat ve kterych scenach se ty vase sramy aplikuji.
Protoze by pak mohlo dochazet k tomu, ze se vam budou aplikovat porad, nebo naopak nikdy.
Sram je vec, kterou si postava sebou nese a v urcitych scenach ji omezuje. Takze napriklad Tony je vojak strelec. Ma sramy: Alkoholismus, Zraneni
Tony lezi v zakopu a chce strilet, jenze predtim do rana nasaval, takze je nevyspaly a jeste lehce pripity. Vyuzije se sram Alkoholismus, ktery mu snizi sanci na uspech.
Protoze se tony nemuze trefit a nepratele se blizi, rozhodne se utect. Jenze v minulych scenach se nekolikrat zranil a s velkou ranou v noze se mu blbe pobezi - aplikuje se sram Zraneni.
Jde o to, abyste mi byli schopni dopredu hrube popsat ve kterych scenach se ty vase sramy aplikuji.
Protoze by pak mohlo dochazet k tomu, ze se vam budou aplikovat porad, nebo naopak nikdy.
Scrupus
Tři hodnoty:
Individuální svoboda a soukromí
Zničení současné unifikované kultury (ale nikoliv civilizace jako celku - jde o revoluci případně evoluci, nikoliv destrukci)
Udržení si alespoň zbytku z dojmu vlastního individuálního já
Šrámy:
Ztráta vlastního já - chaos v tom kdo je skutečný, kdo je jen alter-ego a konstrukt a kdo je on sám
Ztráta přehledu o okolí - jiní lidé, umělé konstrukty a vlastní životy se mu prolébvají dohromady. Když někoho potká, může mít dojem že ho zná i když ho vživotě nepotkal, nebo naopak může nepoznat dobrého přítele, může mít dojem že někoho zná, ale považuje ho za někoho jiného...
Role:
Hacker
Revolucionář (? nevím jak to nazvat. Ve FATE bych si dal aspekt "přináší změnu" nebo tak něco)
Šedá eminence (prostě jako že působí rád nepřímo, zpozadí, zprostředkovaně - raději manipuluje jinými kteří jednají než aby sám jednal)
Erric: Děsně se omlouvám za zpoždění, pokud se něco nehodí k tomu co už máš udělaný tak to klidně ignoruj a nějak se to přerovná namístě
Tři hodnoty:
Individuální svoboda a soukromí
Zničení současné unifikované kultury (ale nikoliv civilizace jako celku - jde o revoluci případně evoluci, nikoliv destrukci)
Udržení si alespoň zbytku z dojmu vlastního individuálního já
Šrámy:
Ztráta vlastního já - chaos v tom kdo je skutečný, kdo je jen alter-ego a konstrukt a kdo je on sám
Ztráta přehledu o okolí - jiní lidé, umělé konstrukty a vlastní životy se mu prolébvají dohromady. Když někoho potká, může mít dojem že ho zná i když ho vživotě nepotkal, nebo naopak může nepoznat dobrého přítele, může mít dojem že někoho zná, ale považuje ho za někoho jiného...
Role:
Hacker
Revolucionář (? nevím jak to nazvat. Ve FATE bych si dal aspekt "přináší změnu" nebo tak něco)
Šedá eminence (prostě jako že působí rád nepřímo, zpozadí, zprostředkovaně - raději manipuluje jinými kteří jednají než aby sám jednal)
Erric: Děsně se omlouvám za zpoždění, pokud se něco nehodí k tomu co už máš udělaný tak to klidně ignoruj a nějak se to přerovná namístě
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Dekuji vsem zucastnenym za hru. Pokusim se to jeste nejak sesumirovat dodat jeste nejake informace. Keltona jsem poprosil, jestli by neudelal zapis, takze pokud se mu to podari, tak jej vyvesim na stranky Strepu snu a zverejnim link na tuto diskusi, aby se zajemci mohli podivat jak se takova hra pripravuje.
Ac jsme prisli na nejake veci, diky kterym je potreba cast systemu prepracovat, myslim ze ta hra byla dostatecne demonstrativni - jak mohou dobre fungovat v pribehu abstrakne pracujici postavy.
Skoda jen ze jsme nemeli vic casu, aby bylo mozne rozvinout i posledni cast pribehu a zabyvat se myslenkou, jak spolecnost Jednoty nakonec dopadla.
Jeste jednou diky.
Ac jsme prisli na nejake veci, diky kterym je potreba cast systemu prepracovat, myslim ze ta hra byla dostatecne demonstrativni - jak mohou dobre fungovat v pribehu abstrakne pracujici postavy.
Skoda jen ze jsme nemeli vic casu, aby bylo mozne rozvinout i posledni cast pribehu a zabyvat se myslenkou, jak spolecnost Jednoty nakonec dopadla.
Jeste jednou diky.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15087
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Víceméně ano, hra skutečně odpovídala tomu, jak jsem si ji předem představoval. Snad jediný zádrhel byl v tom, že jsem dopředu neznal systém, takže jsem na místě přerozděloval šrámy.Erric píše:Mate dojem, ze tim, ze jsme se dopredu spolecne domluvili na settingu, ze jste si vybrali dopredu postavy, vybrali jim role a charakterove rysy, casto i motivace a cile, ze jste nakonec od hry dostali to co jste sami ocekavali?
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Takřka určitě ano.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Do značné míry ano. Při zpětném pohledu moje postava zažila o něco méně přímé akce než jsem si představoval, ale to nehodnotím jako chybu. (Což je taky dané tím, jaká byla zápletka. Měl jsem jistou představu do jakých scén se vrhnout, ale ve hře pak dávaly smysl jen ty plotící). Neuplatnily se pochopitelně všechny vložené myšlenky, ale hrubý obraz seděl dobře a většina menších témat taky.
"You are already playing WTF," Coriander, quite seriously, explained.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů