[Poison'd] Shiver me timbers! I'm poisoned!

Sekce pro plánování a organizování Sleziny RPG Fóra, která se bude konat už letos v září. Hip hip hurá!
Uživatelský avatar
Trevenorboven
Příspěvky: 728
Registrován: 11. 10. 2004, 16:03
Bydliště: Marzipan

Re: [Poison'd] Shiver me timbers! I'm poisoned!

Příspěvek od Trevenorboven » 1. 10. 2007, 13:18

Markus píše:Předpokládám, že může hrát tak 4-5 hráčů.
Tohle byl střízlivý odhad. Takhle v sedmi by hra nemohla mít dlouhodobou perspektivu. Nicméně hra se povedla na víc, než výbornou. Myslím, že si zahráli všichni. Skvělý potenciál má i mechanika "Kdo si urve slovo, má ho" a mechanika hry vůbec je hustá.

Hra se prostě vyvedla a víc už snad jen případný zápis. Díky za hru. Třikrát hurá Markusovi a kapitánu Jorgemu.

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 6865
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Quentin » 1. 10. 2007, 13:20

Hurá
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 1748
Registrován: 16. 10. 2004, 15:34
Bydliště: Praga Mater Urbium

Příspěvek od Jiron » 1. 10. 2007, 13:20

Ať žije kapitán Jorge a první důstojník Javier :>;o) No a možná taky ještě Markus...

Fakt super hra!!!
"Když už to čůro vyndáš, musíš bejt připravenej ho použít"
obecná poučka o zbraních

Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 9731
Registrován: 18. 8. 2001, 23:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus » 4. 10. 2007, 11:59

A co si myslíte o hře jako takové? Myslím pravidla, pojetí, brutalita? :>;o)

Co se vám na našem hraní nejvíc líbilo, co vám naopak přišlo špatné? Co byste rozhodně nechali a co byste zlepšili?

Nenudil jste se nikdo? Měl jsem problémy udržet si v sedmi lidech přehled v tom, komu věnuju kolik pozornosti. Ale... já vás varoval!

Mrzí mě, že jsme neodehráli finální útok na přístav, to by mohla být švanda.

Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 1748
Registrován: 16. 10. 2004, 15:34
Bydliště: Praga Mater Urbium

Příspěvek od Jiron » 4. 10. 2007, 12:12

Velmi se mi líbil soubojový systém a pravidla slibů. Celkově mi systém seděl výborně a moc se mi líbila jeho aplikace. O tvorbě postavy snad ani nemluvím.
"Když už to čůro vyndáš, musíš bejt připravenej ho použít"
obecná poučka o zbraních

Uživatelský avatar
zrzavec
Romikovec
Příspěvky: 3671
Registrován: 20. 7. 2006, 17:23
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zrzavec » 4. 10. 2007, 12:19

Mě to vcelku sedlo, ale dost mě to svádělo k provádění co největších zlotřilostí. Protože jseme to všechno mohl házet na hlavu postavy a nikolv na sebe :-)

Ale systém je dobrý, za další hru to rozhodně stojí. Líbil se mi systém, boje a vše okolo :-)
Hraji a vedu: DnD 4e - Naše stránky

Dříve RomiK, nyní Zrzavec :)

Uživatelský avatar
Trevenorboven
Příspěvky: 728
Registrován: 11. 10. 2004, 16:03
Bydliště: Marzipan

Příspěvek od Trevenorboven » 4. 10. 2007, 12:22

Dle mého je PoisonD ryze excelentní pro hraní lodi plné pirátů.

Hrát na piráty s celou posádkou, počítáním tun nákladu, zásob jídla, koulí do děl, "životy" lodi a každého námořníka na ní, rychlosti lodí a kolik stojí jaké vylepšení lodi a co dělá a staráním se o to jaký má vliv která dovednost kterého námořníka na celou loď se sice dá... dá se to a zkoušel jsem to... ale je to administrativní onanie a také vychytat systém k plné funkčnosti trvá roky (mám tak 70% vychytáno).

Není to tedy o vtipnosti momentu poslední koule do děla nebo posledních čtrnácti poenů (posádkoden jídla), ale dost dobře i může být, když se to tak zahraje. Já tomuto systému dávám jedničku a budu nad ním ještě koumat, než ho zatratím / přijmu. Ono asi dost záleží od hráčů.

Co se týče mechanik hry - považuji je za velmi komixové a těším se, že to bude zahráno vážněji, než na slezině. Na slezině to mělo lehounce fraškální tendenci - vydatně bržděnou nejen těmi, kdo ji sami plodili (ne že bych mezi ně nepatřil :roll: ), takže se nakonec moc neprojevila ani v náznacích.

Získávání Xek a nikoli už tolik jejich následné využití nicméně k fraškálnosti trochu svádí a je potřeba si to asi hodně hlídat a také si hlídat ten vztah flashbacků k příběhu, aby se nerozpadl celkový obraz. Obzvláště při hře více lidí.

Mechanika soubojů je velmi silná. Souboje se dají hrotit rychle. Xka dodávají onu komixovost - díky nim jedna postava může porazit i celou posádku lodi !

Bargains jsou kromě zdroje zábavy také užitečný nástroj, jak dostat některé hráče do hry.

Uživatelský avatar
Bart
Příspěvky: 2416
Registrován: 8. 8. 2006, 19:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bart » 5. 10. 2007, 20:45

geniální soubojovej systém, slušný základní mechaniky, výborná myšlenka a atmosféra
ale trochu bych možná šáhnul do tvorby postavy - mám pocit,že nabízenejch aspektů je moc málo, resp. jsou sinavzájem moc podobný, takže si budou podobný i postavy - jeden nevěřící brutální jednookej teplouš vedle druhýho - možná bych utvářel duši nezávisle na ďáblu podle dobrejch skutků, který kdo kdy udělal (doteď byla kladná postava ta, která byla nejmíň vyprofilovaná, protože spáchala nejmíň hříchů a brutalit), což by se mohlo nějak promítnout i do ambic a slibů... ale to dost střílim od boku.

Uživatelský avatar
Trevenorboven
Příspěvky: 728
Registrován: 11. 10. 2004, 16:03
Bydliště: Marzipan

Příspěvek od Trevenorboven » 6. 10. 2007, 03:06

Řekl bych, že v tom je dost dobře pointa...
Něco jako "Banda nevěřících jednookejch teploušů na lodi - tak se čiňte, roleplayeři..."

Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 1748
Registrován: 16. 10. 2004, 15:34
Bydliště: Praga Mater Urbium

Příspěvek od Jiron » 8. 10. 2007, 10:29

Já si myslím, že by se měla tvorba postavy spíše omezit. Že by k jednotlivým zvěrstvům mělo docházet spíš až během hry.
"Když už to čůro vyndáš, musíš bejt připravenej ho použít"
obecná poučka o zbraních

Uživatelský avatar
Trevenorboven
Příspěvky: 728
Registrován: 11. 10. 2004, 16:03
Bydliště: Marzipan

Příspěvek od Trevenorboven » 8. 10. 2007, 19:46

To podle plánované délky hry. Na one shotu se toho moc nestihne.

Zamčeno

Zpět na „Podzimní Slezina 2007“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host