[Poison'd] Shiver me timbers! I'm poisoned!
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
Re: [Poison'd] Shiver me timbers! I'm poisoned!
Tohle byl střízlivý odhad. Takhle v sedmi by hra nemohla mít dlouhodobou perspektivu. Nicméně hra se povedla na víc, než výbornou. Myslím, že si zahráli všichni. Skvělý potenciál má i mechanika "Kdo si urve slovo, má ho" a mechanika hry vůbec je hustá.Markus píše:Předpokládám, že může hrát tak 4-5 hráčů.
Hra se prostě vyvedla a víc už snad jen případný zápis. Díky za hru. Třikrát hurá Markusovi a kapitánu Jorgemu.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9336
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hurá
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20944
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
A co si myslíte o hře jako takové? Myslím pravidla, pojetí, brutalita? :>;o)
Co se vám na našem hraní nejvíc líbilo, co vám naopak přišlo špatné? Co byste rozhodně nechali a co byste zlepšili?
Nenudil jste se nikdo? Měl jsem problémy udržet si v sedmi lidech přehled v tom, komu věnuju kolik pozornosti. Ale... já vás varoval!
Mrzí mě, že jsme neodehráli finální útok na přístav, to by mohla být švanda.
Co se vám na našem hraní nejvíc líbilo, co vám naopak přišlo špatné? Co byste rozhodně nechali a co byste zlepšili?
Nenudil jste se nikdo? Měl jsem problémy udržet si v sedmi lidech přehled v tom, komu věnuju kolik pozornosti. Ale... já vás varoval!
Mrzí mě, že jsme neodehráli finální útok na přístav, to by mohla být švanda.
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
Dle mého je PoisonD ryze excelentní pro hraní lodi plné pirátů.
Hrát na piráty s celou posádkou, počítáním tun nákladu, zásob jídla, koulí do děl, "životy" lodi a každého námořníka na ní, rychlosti lodí a kolik stojí jaké vylepšení lodi a co dělá a staráním se o to jaký má vliv která dovednost kterého námořníka na celou loď se sice dá... dá se to a zkoušel jsem to... ale je to administrativní onanie a také vychytat systém k plné funkčnosti trvá roky (mám tak 70% vychytáno).
Není to tedy o vtipnosti momentu poslední koule do děla nebo posledních čtrnácti poenů (posádkoden jídla), ale dost dobře i může být, když se to tak zahraje. Já tomuto systému dávám jedničku a budu nad ním ještě koumat, než ho zatratím / přijmu. Ono asi dost záleží od hráčů.
Co se týče mechanik hry - považuji je za velmi komixové a těším se, že to bude zahráno vážněji, než na slezině. Na slezině to mělo lehounce fraškální tendenci - vydatně bržděnou nejen těmi, kdo ji sami plodili (ne že bych mezi ně nepatřil ), takže se nakonec moc neprojevila ani v náznacích.
Získávání Xek a nikoli už tolik jejich následné využití nicméně k fraškálnosti trochu svádí a je potřeba si to asi hodně hlídat a také si hlídat ten vztah flashbacků k příběhu, aby se nerozpadl celkový obraz. Obzvláště při hře více lidí.
Mechanika soubojů je velmi silná. Souboje se dají hrotit rychle. Xka dodávají onu komixovost - díky nim jedna postava může porazit i celou posádku lodi !
Bargains jsou kromě zdroje zábavy také užitečný nástroj, jak dostat některé hráče do hry.
Hrát na piráty s celou posádkou, počítáním tun nákladu, zásob jídla, koulí do děl, "životy" lodi a každého námořníka na ní, rychlosti lodí a kolik stojí jaké vylepšení lodi a co dělá a staráním se o to jaký má vliv která dovednost kterého námořníka na celou loď se sice dá... dá se to a zkoušel jsem to... ale je to administrativní onanie a také vychytat systém k plné funkčnosti trvá roky (mám tak 70% vychytáno).
Není to tedy o vtipnosti momentu poslední koule do děla nebo posledních čtrnácti poenů (posádkoden jídla), ale dost dobře i může být, když se to tak zahraje. Já tomuto systému dávám jedničku a budu nad ním ještě koumat, než ho zatratím / přijmu. Ono asi dost záleží od hráčů.
Co se týče mechanik hry - považuji je za velmi komixové a těším se, že to bude zahráno vážněji, než na slezině. Na slezině to mělo lehounce fraškální tendenci - vydatně bržděnou nejen těmi, kdo ji sami plodili (ne že bych mezi ně nepatřil ), takže se nakonec moc neprojevila ani v náznacích.
Získávání Xek a nikoli už tolik jejich následné využití nicméně k fraškálnosti trochu svádí a je potřeba si to asi hodně hlídat a také si hlídat ten vztah flashbacků k příběhu, aby se nerozpadl celkový obraz. Obzvláště při hře více lidí.
Mechanika soubojů je velmi silná. Souboje se dají hrotit rychle. Xka dodávají onu komixovost - díky nim jedna postava může porazit i celou posádku lodi !
Bargains jsou kromě zdroje zábavy také užitečný nástroj, jak dostat některé hráče do hry.
geniální soubojovej systém, slušný základní mechaniky, výborná myšlenka a atmosféra
ale trochu bych možná šáhnul do tvorby postavy - mám pocit,že nabízenejch aspektů je moc málo, resp. jsou sinavzájem moc podobný, takže si budou podobný i postavy - jeden nevěřící brutální jednookej teplouš vedle druhýho - možná bych utvářel duši nezávisle na ďáblu podle dobrejch skutků, který kdo kdy udělal (doteď byla kladná postava ta, která byla nejmíň vyprofilovaná, protože spáchala nejmíň hříchů a brutalit), což by se mohlo nějak promítnout i do ambic a slibů... ale to dost střílim od boku.
ale trochu bych možná šáhnul do tvorby postavy - mám pocit,že nabízenejch aspektů je moc málo, resp. jsou sinavzájem moc podobný, takže si budou podobný i postavy - jeden nevěřící brutální jednookej teplouš vedle druhýho - možná bych utvářel duši nezávisle na ďáblu podle dobrejch skutků, který kdo kdy udělal (doteď byla kladná postava ta, která byla nejmíň vyprofilovaná, protože spáchala nejmíň hříchů a brutalit), což by se mohlo nějak promítnout i do ambic a slibů... ale to dost střílim od boku.
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host