Hre ze světa Warhammeru 40K
-
- Příspěvky: 6299
- Registrován: 9. 5. 2005, 21:47
- Bydliště: Brno
Hre ze světa Warhammeru 40K
Když o tom tak přemýšlím, docela rád bych si zahrál něco z tohodle settingu...
Sdílí někdo můj zájem...?
Sdílí někdo můj zájem...?
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-
- Příspěvky: 6299
- Registrován: 9. 5. 2005, 21:47
- Bydliště: Brno
Tak se se díval a obstaral sem si pro vlastní potřebu nějaké materiály...
Tož jsem se rozhodl, že z Dark heresy udělám něci hratelného, jelikož se mi brutálně nelíbí. Behol, DH "hack"
Co se tvorby postavy týče, staty bych nechal tak jak sou. Tj. WS, BS, S, T, Ag, Int, Per, WP, Fel, i když upřímně mi přijde dost jedno, kolik těhle atributů postava má, ale jakékoliv číslo je stejně dobré jako libovolné jiné.
Zcela bych zrušil tvorby postavy na základě volby původu a třídy a zcela volně bych všem dal základ 20 do atributu a 108 bodů na volné rozdělení... jednak je atributů 9, 12 je takový lepší průměr hodu 2k10, a taky je to 108 posvátné číslo v několika východních náboženstvích. přičemž maximálně se dá do jednoho atributu přidělit 20 bodů.
Další tvorba posatvy je volba skillů a traitů. dal bych asitak 18 bodů (108/6) na výběr skillů a traitů, přičemž základní trained skill stojí 1 bod, vylepšený na +10 k hodu 2 body, za +20 4 body, za +30 8 bodů atd. Trait stojí podle toho jak je dobrý 1 bod (občan "státu", malý bonus na něco (i záporný), nevýrazná zajímavá vlastnost), 2 body (člen organizace, větší bonus na něco (i záporný) výraznější zajímavá vlastnost) atd. celková cena za trait závisí na GM a jak se s ním hráč dohodne. Jo a i za negativní traity se platí body, podobně jako v Burning Wheel.
Jo, jinak se podhazuje hodnota atributu při testu na skill, hod je conflict resolution, stanoví se stakes a hodí se.
Skilly sou to na co se háže, takže třeba střelba z plasmovice, krytí, lhaní, oprava, řízení, znalost démonů... cokoliv co by bylo skill ve FATE je v DH "hacku" skillem. Když úposatva nemá skill, ale je logicky možné, aby se o danou akci aspoň pokusila, tak buď dostane -10 atributu pokud má skill podobný (neumí střílet
Trait... cokoliv, co by bylo aspektem ve FATE je v DH "hacku" trait, až na to, že neposkytuje body osudu, ale prostě existuje.
Vybavení sttojí podle toho jak moc je cool 1 bod, 3 body, 7 atd. Laspistole je pro představu za 1 bod, melatgun za 3.
Jo a generátor postavy odpovídá "obyčejnému" (budiž) člověku... třeba space mariňák bude mít více bodů na rozdělování.
-no to je zatím všechno... až se mě bude chtít, ta spravím boj aby byl hratelnej a udělám z corruption a insanity něco zajímavýho a poskládám si krootího bojovníka jako vzorovou postavu a zkoužku, jesi to vůbec může fachčit-
Tož jsem se rozhodl, že z Dark heresy udělám něci hratelného, jelikož se mi brutálně nelíbí. Behol, DH "hack"
Co se tvorby postavy týče, staty bych nechal tak jak sou. Tj. WS, BS, S, T, Ag, Int, Per, WP, Fel, i když upřímně mi přijde dost jedno, kolik těhle atributů postava má, ale jakékoliv číslo je stejně dobré jako libovolné jiné.
Zcela bych zrušil tvorby postavy na základě volby původu a třídy a zcela volně bych všem dal základ 20 do atributu a 108 bodů na volné rozdělení... jednak je atributů 9, 12 je takový lepší průměr hodu 2k10, a taky je to 108 posvátné číslo v několika východních náboženstvích. přičemž maximálně se dá do jednoho atributu přidělit 20 bodů.
Další tvorba posatvy je volba skillů a traitů. dal bych asitak 18 bodů (108/6) na výběr skillů a traitů, přičemž základní trained skill stojí 1 bod, vylepšený na +10 k hodu 2 body, za +20 4 body, za +30 8 bodů atd. Trait stojí podle toho jak je dobrý 1 bod (občan "státu", malý bonus na něco (i záporný), nevýrazná zajímavá vlastnost), 2 body (člen organizace, větší bonus na něco (i záporný) výraznější zajímavá vlastnost) atd. celková cena za trait závisí na GM a jak se s ním hráč dohodne. Jo a i za negativní traity se platí body, podobně jako v Burning Wheel.
Jo, jinak se podhazuje hodnota atributu při testu na skill, hod je conflict resolution, stanoví se stakes a hodí se.
Skilly sou to na co se háže, takže třeba střelba z plasmovice, krytí, lhaní, oprava, řízení, znalost démonů... cokoliv co by bylo skill ve FATE je v DH "hacku" skillem. Když úposatva nemá skill, ale je logicky možné, aby se o danou akci aspoň pokusila, tak buď dostane -10 atributu pokud má skill podobný (neumí střílet
Trait... cokoliv, co by bylo aspektem ve FATE je v DH "hacku" trait, až na to, že neposkytuje body osudu, ale prostě existuje.
Vybavení sttojí podle toho jak moc je cool 1 bod, 3 body, 7 atd. Laspistole je pro představu za 1 bod, melatgun za 3.
Jo a generátor postavy odpovídá "obyčejnému" (budiž) člověku... třeba space mariňák bude mít více bodů na rozdělování.
-no to je zatím všechno... až se mě bude chtít, ta spravím boj aby byl hratelnej a udělám z corruption a insanity něco zajímavýho a poskládám si krootího bojovníka jako vzorovou postavu a zkoužku, jesi to vůbec může fachčit-
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12367
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
Dark Heresy bohužel moc neznám, protože jsem to po pár stranách vzdal, takže hack moc komentovat nemohu.
Osobně bych ale pro hru Wh 40k použil spíš Fate s tím, že mezi dovednostmi by bylo natvrdo WS a BS, hráči by měli T a S jako jejich rasa a 3 W. Souboje by se pak použily z WH 40k (hod na zásah, hod na wound, armor save) a jinak by se jelo podle Fatu... každopádně ale přeju hodně štěstí do další práce na hacku.
Osobně bych ale pro hru Wh 40k použil spíš Fate s tím, že mezi dovednostmi by bylo natvrdo WS a BS, hráči by měli T a S jako jejich rasa a 3 W. Souboje by se pak použily z WH 40k (hod na zásah, hod na wound, armor save) a jinak by se jelo podle Fatu... každopádně ale přeju hodně štěstí do další práce na hacku.
-
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: Hre ze světa Warhammeru 40K
Každopádně pokud se někdy bude v Brně hrát něco ze světa WH 40k, tak se rozhodně hlásím do první řady zájemců o zapaření si.
-
- Příspěvky: 6299
- Registrován: 9. 5. 2005, 21:47
- Bydliště: Brno
Re: Hre ze světa Warhammeru 40K
eerieBaatezu: Rogue Trader má za chvíli vyjít.
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Re: Hre ze světa Warhammeru 40K
Na NK ho uz maju - beznu aj limitovanu ediciu.
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
-
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15087
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Re: Hre ze světa Warhammeru 40K
Ví se už, jestli vyjde Death Watch?
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.