[4th edition] Od Soumraku do Úsvitu
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12367
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Ok. Nevím jak ostatní, ale my jsme byli spokojení - zdálo se mi, že všichni měli nějakou svoji scénu (Thári v kapli, Ariniel a Bubák při průzkumu, Fritzs našel knížky a pak závěr, Fin kdykoli se jednalo o pečeti a Thóri... ten byl vlastně vzbuzen v hospodě ) a dostali jsme se všichni ke slovu... šest už je docela dost (ve třech to ubíhalo svižněji), takže myslíme, že na počet hráčů to bylo úplně v pohodě...Conlai píše: A mám dotaz: Měli jste pocit, že jsem vám ve hře věnoval dost pozornosti? Primo, každému jako hráči, sekundo, postavám (background snippets, things to do...)?
Klidně bychom propříště taky ocenili i nějaké ty vlčí jezdce, ale jinak jsme velmi a velmi spokojeni...
International Mountain Bicycling Association ???Conlai píše: PK je IMHO v 4E imba.
- Fingalen
- Příspěvky: 1198
- Registrován: 25. 1. 2007, 13:39
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ano. ale myslena celkom vazne...boubaque píše:Ehm... to je narážka na náš rozhovor v trolejbusu? Nebo jsem něco přehlídl?
2 Conlai: Ja si myslim, ze tak, ako povedali ini, pozornost bola venovana vzhladom na pocet hracov dostatocne. Teda celkovo myslim, ze bola skor celkovo nedostatocna ale relativna rovnomerna. Zrozumitelno?
Hrajeme si a víme, že si hrajeme, tedy jsme něčím víc než jen rozumnými bytostmi, neboť hra je nerozumná..
I've joined the resistance.
I've joined the resistance.
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6652
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Po té otázce jsem nad tím trochu víc přemýšlel... šanci bych tomu ještě chtěl dát, začít s novým systémem (navíc tak komplexním, jako je DnD) není jednoduché. Ale musím říct, že mi taky přišlo, že už nás bylo moc, i když se Conlai snažil věnovat nám pozornost rovnoměrně a dařilo se mu to. Takže pokud se příště nesjdeme všichni, tak to ještě zkusím, ale když se domluví všichni ostatní, tak nejspíš nepřijdu - jde hlavně o to, že v tak velkém počtu stejně nepřijdu na to, jestli se mi to může dostatčně líbit, a pak je zbytečné abych chodil, když se vám v menším počtu bude hrát líp.
A jinak moje dosavadní postřehy na DnD: přijde mi to jako ani to, ani to. Jako skutečná RPG mi to moc nepřijde, většina času má být strávena bojem, ale boj samotný nedosahuje zdaleka (taktických) možností třeba Hrdinů Fantasy, kterých si tímto vážím opět o něco víc Navíc, jak už jsem psal nedávno do "co se vám nelíbí na d20/DnD?", ta k20 je příšerná a v taktické hře nemá co dělat!
Role strikera (v classu rangera) mi taky přišla trochu zvláštní, dobře jsem zasáhl vlastně jen jednou za celou hru (a to ještě díky rougueovské power), což by mi až tak extra nevadilo, kdybych měl dojem, že to bylo mou neschopností a ne čistě náhodou, a naopak bych schytával rány od protivníků (kteru jsem nechytil ani jednu). Vůbec je ranger divný class - ale to bude tím, že všechny classy jsou pojaté jako bojovníci
A jinak moje dosavadní postřehy na DnD: přijde mi to jako ani to, ani to. Jako skutečná RPG mi to moc nepřijde, většina času má být strávena bojem, ale boj samotný nedosahuje zdaleka (taktických) možností třeba Hrdinů Fantasy, kterých si tímto vážím opět o něco víc Navíc, jak už jsem psal nedávno do "co se vám nelíbí na d20/DnD?", ta k20 je příšerná a v taktické hře nemá co dělat!
Role strikera (v classu rangera) mi taky přišla trochu zvláštní, dobře jsem zasáhl vlastně jen jednou za celou hru (a to ještě díky rougueovské power), což by mi až tak extra nevadilo, kdybych měl dojem, že to bylo mou neschopností a ne čistě náhodou, a naopak bych schytával rány od protivníků (kteru jsem nechytil ani jednu). Vůbec je ranger divný class - ale to bude tím, že všechny classy jsou pojaté jako bojovníci
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
- Conlai
- Správce rozbitých snů; Moderátor
- Příspěvky: 2399
- Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak jak to vidíte s dalším termínem? Já jsem od 1.7. do 7.7. pryč před tím mohu více méně kdykoli, potom do 16.7.
Tohle jsem předtím v pravidlech minul. Týká se to sil, jako například comeback strike. Docela zásadní věc.Reliable - If you miss while using a reliable power, you don't expend the use of that power.
- Fingalen
- Příspěvky: 1198
- Registrován: 25. 1. 2007, 13:39
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Co je to reliable power?Conlai píše:Tak jak to vidíte s dalším termínem? Já jsem od 1.7. do 7.7. pryč před tím mohu více méně kdykoli, potom do 16.7.
Tohle jsem předtím v pravidlech minul. Týká se to sil, jako například comeback strike. Docela zásadní věc.Reliable - If you miss while using a reliable power, you don't expend the use of that power.
Ja som cez vikend prec a buduci tyzden sa stahujem. CO znamena, ze nebudem chodit do prace a budem sa len balit a presuvat. Cize cas asi mat budem, ale este neviem, ako sa podari vybavit stahovakov.
Hrajeme si a víme, že si hrajeme, tedy jsme něčím víc než jen rozumnými bytostmi, neboť hra je nerozumná..
I've joined the resistance.
I've joined the resistance.
- Conlai
- Správce rozbitých snů; Moderátor
- Příspěvky: 2399
- Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Reliable power je síla, kterou nevyplýtváš, když s ní "netrefíš". Viz ta citace.
Doteď jsem si toho nevšiml a celkem to zvyšuje použitelnost sil, které jsou lvl 2+...
Například:
Doteď jsem si toho nevšiml a celkem to zvyšuje použitelnost sil, které jsou lvl 2+...
Například:
Comeback Strike Fighter Attack 1
A timely strike against a hated foe invigorates you, giving you the strength and resolve to fight on.
Daily ✦ Healing, Martial, Reliable, Weapon
Standard Action Melee weapon
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC
Hit: 2[W] + Strength modifier damage, and you can spend a healing surge.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů