Benátský sníh

Klika záhadných lidí v temných kápích. Přísně tajné!
Zamčeno
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20838
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Benátský sníh

Příspěvek od Markus »

Benátský sníh

Je už to pár let, ci v Benátkách naposledy napad sníh. Teď byli všichni překvapeni, když se bělostné vločky začaly snášet k zemi uprostřed května. A nikdo to nechápe ani dnes, s počínajícím červnem, když město leží přikryto pod sněhovou peřinou, na kanálech leží ledová krusta a gondoly se nehýbou. Zdá se, že se děje něco podivného...

Obrázek

Jen zasvěcení vědí, že tyto události jsou obrazem výrazných změn ve Férii, říši na druhé straně, domova elfů, skřítků, obrů a jiných čarodějných stvoření. Mezi elfími domy Zimy a Léta zuří válka již od nepaměti věků, nicméně nedávno se stalo něco nečekaného - Zima v překvapivém útoku vyhladila prakticky všechny vysoké hodnostáře Léta a stala se svrchovaným pánem v magické říši.

Změny se záhy začaly projevovat i v lidském světě, odkud zmizelo léto, teplo a lidská vřelost, místo nichž přišla zima, mráz a chlad v očích smrtelníků. Zavládla Zima.

Mnozí elfové, především sympatizanti Léta, přišli v takzvané Třídenní válce o domovy. Do lidských končin proudí zástupy pohádkových uprchlíků, kteří se snaží mezi smrtelníky zůstat v utajení. A jaké město je pro utajení vhodnější než Benátky, karnevalové sídlo uvolněných mravů, kde každý pán i dáma skrývají svou tvář za anonymitou masky? Nikdo nemá ponětí, kolik elfů dnes kráčí mezi lidmi...


Obrázek

Vítejte v Benátkách!
Náš svět je spojen místy s Druhým světem – světem Sidhe, elfů, skřítků, trollů, obrů, mluvících zvířat, čar a kouzel. Oba se prolínají a protínají bez jasné hranice a z jednoho se dá přejít do druhého. V našem světě zůstaly uzavřené bubliny nebo kapsy kouzelného světa, které sousedí s Férií a z některých se do ní dá přejít. V těchto okrajových zónách v našem světě žijí ti z Férie, kteří se ve věčné válce dvora Léta a Zimy nepřipojili ani na jednu stranu, nebo odešli z vlastních důvodů. Neslouží žádnému z dvorů a nemají nad sebou žádného pána. Jediný, jehož slovo vyslechnou je Král olší, ale ten se do záležitostí Dvorů nemíchá.

Benátky byly odedávna sídlem mnoha Sidhe a dobrodruhů z Fearie. Ve městě se mísí nádhera východu s moudrostí západu a žije zde mnoho cizinců ze všech koutů světa, mezi kterými se i bytosti Férie ztratí. Benátčané nosí i v běžném životě masky, které kryjí jejich identitu a znemožňují jejich identifikaci. Proto se z Benátek stalo místo dekadence, rozkoší a perverzí, kde nikdo není za své činy odpovědný. Město se stalo přirozeným cílem přeživších uprchlíků, kteří unikli ze zkázy Letního dvora. Ten byl znenadání přepaden, zničen a dobyt ledovými rytíři Zimy. Královna i další dvořané zmizeli, byli zabiti nebo rozehnáni a vláda dvora Léto se nachýlila. Na Zemi začala další doba ledová, Věčná zima, která ale teď možná neskončí. Kanály Benátek zmrzly, střechy paláců pokrývá sníh a led.

Setkali se zde bytosti, které jako jediné z dvořanů přežily tuto zkázu a které musí navrátit světu Léto, pokud nemá zmizet pod ledem Věčné zimy...

Žánr: Pohádka bratří Grimmů, chvílemi temná, ale pořád dobrodružná pohádka. No World of Darkness, please!

Atmosféra: Vážná. Jako u správné pohádky, i zde samy vyplynou odlehčené chvíle, ale nechci, aby do hry někdo cíleně tahat vtípky, nebo nedejbože vytvořil fraškovitou postavu.

Motiv: Všudypřítomná Zima, ztráta Léta.

Styl hry: Příběhy hnané kupředu osobními ambicemi postav. Hra vedená čistě pomocí bangů, žádný předpřipravený příběh. Počítám s hlavní dějovou linií pro všechny, která bude prokládána samostatnými scénami, kdy jednotlivé postavy řeší své vedlejší dějové linii.

Tvůrčí záměr: Chtěl jsem po dlouhé době sednout k nějakému klasičtějšímu hraní a zároveň vyzkoušet utvořit dobrý příběh. Tohle není oddechová hraní, kdy přijdete a já vás pobavím - hra bude náročná na všechny zúčastněné; nikoliv však na váš čas (sám nemám rád dlouhé přípravy), ale na vaši kreativitu. Chci, abychom se společně snažili vytvořit něco "kvalitního", nikoliv abychom se jen tak vyblbli.

Nebojte, sice se tvářím, že všechnu práci nechám na vás, ale ve skutečnosti se budu hodně snažit udělat hru zajímavou. Jenom chci, abyste do toho šli se mnou :wink:
Naposledy upravil(a) Markus dne 11. 11. 2008, 21:52, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20838
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus »

Obrázek

Tvorba postav

Hra má být hnána dopředu postavami. Přestože bude i nějaká "hlavní dějová linie", kterou budete plnit jako družina :P , chtěl bych, aby vaše postavy měly své osobní motivace a cíle, jimž bychom mohli věnovat soukromé scény.

Nejdůležitější otázka na vaši postavě tedy je: "O co vaše postava usiluje? Co chce? Čeho chce dosáhnout?" Cokoliv kromě obligátního "porazit Zimu," kterážto motivace se implicitně předpokládá u všech.

Druhá v pořadí důležitosti je otázka: "Kdo vaše postava je?" Osobně doporučuji pracovat od konce - nejdřív si ujasnit cíle a teprv poté jim uzpůsobit postavu. Když to uděláte naopak, motivace možná budou působit strojeně.

Pro mě nedůležitá je otázka: "Jakou má vaše postava povahu? Jak se chová?" Do toho mi nic není a jak budete svou postavu hrát, to je jen na vás. Nemusíte si předem sepsat scénář chování, oblíbené barvy a fobii ze švestkové omáčky.

A naprosto podřadná otázka je: "Co vaše postava umí?" To bude fungovat jen jako barva, kterou podtrhneme předchozí body. Ale i tak si rozmyslete, zda vaše postava používá magii, a pokud ano, tak jakou...


O své postavě napište
Stručné pojednání, souvislý text zhruba o dvou odstavcích (cokoliv delšího je zbytečné), který nám ji představí.

Pro mě jako Pána hry však je důležité, abyste napsali ještě následující věci.

Král, nebo královna?
Dům Léta má dva vládce - Krále olší a Královnu (zatím bez přídomku). Ti dva jsou velmi odlišní, různí se ve svém temperamentu i v povaze svých oddaných. Nejsou však nepřáteli, vzájemně se doplňují a utvářejí harmonický celek.

Král olší je rytíř, válečník a politik. Má pod sebou nekonečnou pyramidu vazalů a poddaných, velí rytířům, angažuje se v politických intrikách. Je tvrdý, ale spravedlivý. Mezi jeho oddanými nalezneme dvořany nalezneme rytířstvo, byrokraty, dvořany, šlechtu i běžné vazaly. Cení si cti, přímočarosti, schopnosti zatnout zuby a překonat útrapy, na druhou stranu však i průbojnosti, jež občas hraničí s bezohledností a arogancí.

Královna jako by v ničem nepřipomínala svět svého druha. Vyznačuje se svou krásou, manipulativností, lstivostí a magií. Nevládne žádnou formální mocí, nicméně řady je jích věrných - kejklířů, čarodějů, cestovatelů, dětí štěstěny či věumělů - zdaleka nejsou bezmocné. Královna představuje ženský prvek, kouzlo osobnosti, umění jemného tahání za nitky.

Na vás je, abyste si vybrali, ke kterému z obou panovníků vaše postava patří. Počítejte s tím, že povaha Krále či Královny se promítne do vaší postavy. Zvolte si jednoho z nich a vymyslete ai nějaké osobní pouto k této postavě - důvod, proč jste oddaným právě jeho či jejím. Zkrátka a prostě vysvětlete svou náklonost Královně či Králi, klidně jednou stručnou větou. Dobrým příkladem budiž Kai, jemuž královna vdechla život.


Osobní motivace

A přesně ve stylu Burning Wheel mi napište tři vaše přesvědčení - tj. věci, ve které skálopevně věříte. Snažte se do nich zakomponovat nějaký cíl. Právě díky přesvědčením já poznám, co vaše postava chce, a to mi umožní připravit se na hru.

Například "Lidé jsou potenciálními spojenci v naší válce," zní slibně. Ale mnohem lepší je: "Lidé jsou potenciálními spojenci v naší válce. Přesvědčím poručíka Tiziana, aby se svou jednotkou vstoupil do našich služeb."

Dobré doporučení je napsat:
- 1 přesvědčení s cílem, který se dá splnit v následujícím sezení (např. přesvědčit poručíka Tiziana, aby se k nám přidal).
- 1 přesvědčení s cílem, který bude nejspíš trvat sezení několik (např. Zjistím, kdo vězní mého bratra, a poté bratra osvobodím.)
- 1 nesplnitelné přesvědčení, ani ne tak cíl jako spíš ideologické stanovisko (např. Lidi jsou proradná verbež a dům Léta s nimi nesmí mít nic společného).

Právě na přesvědčeních a vašich cílech bude postavena hra, tak si s nimi dejte záležet :wink:


Vztahy

Nakonec doplňte vazbu na nějaké NPC, které bude v příběhu hrát roli. Je mi jedno, jestli to je přítel, nepřítel, nemesis, láska či sudička. Doplňte dvě věty o dané postavě.

Tohle je vcelku jednoduché a úplně nejsnazší je navázat NPC na své cíle. Viz zmíněný příklad. Cíl "Získám lidské vojsko na svou stranu" přepíšete třeba na "Přemluvím poručíka Tiziana, aby mi se svým družstvem pomohl". A doplníte, že Tizian je už šedivějící chlapík, se kterým se znáte z kavárny, kam jste ještě za klidných dob chodili debatovat o knihách. A že netuší nic o vaši skutečné povaze.

Stačí takhle utvořit jednu postavu.
Naposledy upravil(a) Markus dne 22. 10. 2007, 11:46, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20838
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus »

Rezervováno pro popisy postav.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20838
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus »

Rezervováno pro pozdějí popisy lokalit, NPC a dalších blbin.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20838
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus »

Rezervováno pro pozdějí popisy lokalit, NPC a dalších blbin.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20838
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus »

Obrázek

Ták a je to tady. Pokyny ohledně postav ještě doplním, ale už teď se můžeme o hře začít bavit. Sám musím říct, že už se hrozně těším :P

Chtěl bych s vámi udělat ještě druhé přípravné sezení, kde doladíme postavy. Jak jsme se domlouvali, sejdeme se tuhle středu. Potvrďte mi všichni, že přijdete. Ecthelioni říkali, že nemůžou, s nimi to vyřeším dálkově.

Do středy si vymyslete náměty na postavu. Neočekávám hotové postavy, vždyť se scházíme kvůli tomu, abychom je společně připravili. Ale rozmyslete si, co byste asi chtěli hrát a připravte si nápady.

Kdybyste někdo měl další náměty pro herní prostředí, tak je taky uvítám... ale jinak se o to postarám sám.
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6642
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boubaque »

Já ve středu přijdu a snad do té doby vytvořím nějaký ten námět na postavu...
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20838
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus »

Překrásná postava jednoho z Ecthelionů, bohužel nevím kterého $D Nemám, co bych dodal. Skvělé je, že postava má jednak (a) důvod držet se hlavní dějové linii, (b) osobní motivace. Skvělé díky!

Samozřejmě po vás ostatních nežádám, abyste měli postavy takhle definitivně zpracované... vezměte s sebou ve středu to, co máte, a společně to nějak poladíme. Zatím!

Jméno: Kai
Rasa: troll
Hodnost u Dvora: Praporečník
Předměty: obnošené šaty viktoriánského gentlemana, vysoký klobouk, bauta, kouzelná píšťalka na provázku na krku, větvička hlohu, obsidiánový meč, prapor Seelie

Kai je rytířem Dvora se ctí nosit standartu Seelie. Postavou připomíná normálního trolla – je vysoký, šlachovitý a má dlouhé ruce a nohy. V jeho pohybech se skrývá velká síla a pohybuje se s jistou lehkostí. Má dlouhé vlasy, které trochu kryjí jeho obličej. Má kůži šedé až zelené barvy, dlouhý nos, špičaté uši a ústa plná špičatých zubů jako ostatní jeho druhu. Jeho levý obličej je ale rozbit a zjizven. Na levé oko je slepý a rozbitý obličej a trochu nachýlená postava a krok, jakoby od špatně srostlých kostí, ho trochu odlišují. V jediném vidoucím oku mu sálá neuhasitelný žár ohně. Jako všichni trollové ale nesnáší dotek studeného železa. Působí mu bolest a rány způsobené železem se mu nehojí. Nemůže také vstoupit do domu na jehož dveřích je železná podkova nebo stejně jako ostatní Sidhe na posvěcenou půdu.
Jako mladý rytíř se v šarvátce střetl s ledovými rytíři dvora Unseelie a v žáru mladické nerozvážnosti a bitvy se postavil maršálovi Dvora zimy Arawnovi. Pro tohoto smrtícího válečníka nebyl žádnou výzvou a brzy Kaiovo roztříštěné tělo padlo ledovému maršálovi k nohám bez života. Jeho odvážný čin však nějakou neušel pozornosti královně a na zšeřelém kolbišti se k němu shýbla a přitiskla své rty ke rtům mrtvého trolla, přičemž mu vdechla do těla oheň Fëa, který mu od té doby dává sílu života. Kai od té doby žije Zapůjčený čas. Je již napůl v záhrobí a vidí proto duše mrtvých, které dlí z různých příčin stále v tomto světě. Stal se Praporečníkem Dvora a na nějaký čas se stal váženým dvořanem. V srdci ale nebyl šťastný. Už při jeho narození bylo předpovězeno, že ve chvíli, kdy se do něj zamiluje dívka, kterou miluje, toto děvče zemře. A Kai miluje. Miluje celým srdcem, celou bytostí a nespoutaným ohněm, který v něm zuří. Miluje dívku z královniny družiny Eileen, která se na něj ani pro jeho zmrzačený obličej nedívá spatra a jejíž úsměv mu působí neskonalé blaho i nesnesitelná muka, která ho hrozí připravit o příčetnost... Pak ale přišel den konce Dvora a Kai si marně svým obsidiánovým mečem razil cestu k Eileeniným komnatám – byla pryč, stejně jako ostatní dívky i sama královna. Nikdo z těch, kterým se podařilo uniknout, neví, co se s ní stalo – zda byla zabita, zajata nebo se jí podařilo uprchnout... Ze zkázy Dvora se mu podařilo vynést prastarou standartu Léta, kterou nosí složenou na srdci a doufá, že jednou nastane čas, kdy ji znovu pozvedne, vítr ji rozevlaje a Zima skončí.
V Kaiovi dřímá spalující oheň, který ale s nástupem Zimy postupně uhasíná a s koncem léta skončí i Kaiův život. K obnově dvora ho nutí protichůdné pocity – chuť žít dál, vděčnost královně a snaha nezklamat její důvěru, loajalita k Seelie, touha pomstít se maršálovi Zimy Arawnovi a v neposlední řadě zjistit, co se stalo s Eileen...
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ecthelion »

Kterého? Toho, který pořád telefonoval (zpětná omluva)... $D
Díky moc za pochvalu, na druhé postavě se pracuje... tu středu bohužel vážně nestíháme... :cry:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ecthelion »

Tak, tady je druhá postava (to je ten co netelefonoval $D):

Jméno: Bran na Caethrú Mór (havran)
Rasa: Skřítek
Hodnost u Dvora: Pán elfů z Ceathrú Mór, dvořan
Předměty: zatím neurčeno

Havran z Caetrhrú Mór. Bran patří mezi ty, jimž lidé nejčastěji říkají elfové, älvor, skřítci nebo též víly. Jmen pro ně je mnoho, protože skřítků je také mnoho. Většina z nich má nejrůznější povahy a vládne různou mocí. Ze všech sil, kterými vládnou je jimi nejvíce ceněná moc nad iluzí a trikem. Vládnou nad svým vlastním vzhledem. Bran se tak mnohým a mnohdy zdá jako asi jen něco přes metr padesát vysoký skřítek, oblečený v krákém kabátku anglického stylu, vestě se zlatými knoflíky a drobným cylindrem na nosaté hlavě. Úsměv, jenž zdobí více zubů než by bylo běžnému pozorovateli milé, je rámován šedivou kozí bradkou. Ze všeho nejvíc však Branův obličej připomíná havraní tvář. Mnohdy havrana připomíná pouze třpytem v oku nebo křivkou ostře řezaného nosu, jindy je od havrana téměř k nerozeznání. Až nevíte, zda proti vám stojí skřítek ve viktoriánském ošacení nebo šedivý pták. Bran si ve své přirozené podobě nejvíc zakládá na stříbrné vázance, kterou má vždy předpisově uvázanou a náprsních zlatých hodinkách.
Protože jsou elfové marniví, domýšliví a jejich zálibou jsou pouťová kouzla a iluze, jeví se mnohdy a mnohým jako sličný bojovník s jasným třpytem v očích, oděný v zářivé zbroji s blyštivým mečem. Zlatovlasý bojovník Bran. Po světě lidí nejčastěji chodí viděn jako kultivovaný gentleman ušlechtilých rysů, s trochu dekadentním chováním a vlezlým úsměvem. Nijak se neštítí rozhazovat kolem sebe důvěřivcům své elfské zlato (které se do druhého dne změní v suché žluté listí), které mu cinká v kapsách a popouzet si tak všechny důvěřivce ve svém okolí.
Bran je hlavou domu z Caethrú Mór, jedním z nejmocnéjších a nejvlivnějších domů rytířů. Rytíři z Caethrú Mór byli pověřeni ochranou samotného Dvora. Mnozí z nich byli členy osobní stráže královny. Během Třídení války se všichni účastnili boje o Dvůr a všichni byli do jednoho pobiti. Zkáza domu Caethrú Mór tím však ještě nebyla dokonána. Dolmeny jejich síní byly ozvěnou konce Léta odtrženy od Fearie a poztrácely se v rovinách realit. Caethrú Mór, místo které stálo na mnoha místech, bylo všude a zároveň nikde, je nyní ztraceno v ledových bouřích. Duše skřítků domu, kteří zahynuli ve Třídení válce, se tak nemají kam vrátit a uvízly zde. Bran je tak stále doprovázen svou družinou. Skupina mlčenlivých duší ho neslyšně následuje, kamkoli jde. Včetně bílé labutě – nejsličnější z jeho lidu. Ne všichni je vidí, ale Bran ví, že jsou zde. Jediná chvíle, kdy k němu duše promlouvají je tehdy, když sní. Bran už se radši v noci nepokouší spát ani snít.
Bran ve své duši cítí hlubokou zodpovědnost za osud domu Léta i svého vlastního domu a hrůzu, že bude posledním z pánů domu. V jeho vlastním srdci roste stracha a obava o své vlastní postavení v očích ostatních přeživších rytířů Léta. Není jasné, co se stalo v poslední bitvě před trůnem Léta a je velmi pravděpodobné že někdo z letních pánů zradil. Možná to byl někdo z krve Caethrú Mór. Pokud by něco takového vyšlo najevo, jakkoli to Bran považuje za nepravděpodobné, znamenalo by to velkou ránu Branovu postavení. A na své postavení je Bran velmi pyšný.
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ecthelion »

Příští týden jsme celý mimo republiku, takže první hra bude buď bez nás nebo až pak... :oops: Promiňte, ale je to studijní cesta - jedeme studovat Benátky zblízka... $D
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Fingalen
Příspěvky: 1198
Registrován: 25. 1. 2007, 13:39
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fingalen »

myslite, ze by sa dalo pridat? :roll:
Hrajeme si a víme, že si hrajeme, tedy jsme něčím víc než jen rozumnými bytostmi, neboť hra je nerozumná..

I've joined the resistance.
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6642
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boubaque »

Fingalen: Já bych tě rozhodně rád zase viděl! Je nás už celkem hodně, ale asi se stejně nikdy nesejdeme všichni, takže bych to nezavrhoval... ale asi by se měl vyjádřit i Markus a ostatní.

Markus: Dneska kdy kde?
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20838
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus »

Dneska v 18:00 v Modré čajovně (Konečného náměstí)



Fine, jak už jsem ti psal - moc rád bych si s tebou zahrál, bohužel už ale mám šest hráčů a víc jich nechci - i šest je celkem dost. :-?

Máš-li chuť, přijď za námi dneska do čajovny, nebudeme tam stejně všichni, a můžeš nám pomoci s postavami. A samozřejmě jen tak pokecat.

Zatím!
Uživatelský avatar
Joe
Fórový šašek; Moderátor
Příspěvky: 4705
Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Joe »

Čiste informatívne - systém / bez systému?
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ... :roll:
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
Zamčeno

Zpět na „Brněnský klub“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti