Příprava 31. čísla
Moderátor: Raven
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 10987
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Příprava 31. čísla
Určitě! Super.Sparkle píše:Stolní hra - Ascension
lze?

- Goran
- Don Quijote
- Příspěvky: 3390
- Registrován: 2. 5. 2006, 12:58
- Bydliště: Litoměřice/Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Příprava 31. čísla
Počítejte s druhým a snad posledním dílem Lazariánů.
Nejsem trouba, ale snažím se a s pomocí Boží se jím brzy stanu!
R.I.P.
R.I.P.
Re: Příprava 31. čísla
Počítám, ale jsem zvědav i na první díl. Snad se ho už dočkám.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 10987
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Příprava 31. čísla
Zapomněl jsem na to odpovědět... zní to skvěle! Určitě s tím počítám a moc se těším, až si to přečtu.ilgir píše:Včera mě napadl dobrý námět na doplněk: Hostince, krčmy a hospody
Nějaká ta hospoda se vyskytuje skoro v každé fantasy hře, občas tam dochází i k bojům či nějakým úkladům. Proto není od věci vědět, jak asi může být taková hospoda uspořádaná, a co všechno se v ní najde. Když totiž Vypravěč použije při popisování fantasy hospody výraz "kuchyňská linka" (stalo se), tak je to trochu k pláči.
Článek by se skládal z obecného povídání o hospodách a ze dvou nebo tří konkrétních příkladů zařízení různých kategorií doplněných plánky a nákresy.
Settingově to bude odpovídat nastavení DrD2, i když "doplněk pro DrD2 bych to nanazýval" - nebude to nijak mechanicky provázané.
Všichni: Nahodil jsem data pro další články.
Uzávěrka je 19.4. 2012, ale nezapomeňte, že do 5.3. 2012 musíte poslat perex!
Perex je krátké shrnutí (pár vět, malý odstavec) o tom, co v článku je (pro lidi, aby měli představu než začnou číst).
Re: Příprava 31. čísla
Mám dva malé věcné návrhy:
1) Abychom se vyhnuli komolení jmen při sazbě, měl by každý autor uvést do záhlaví článku jméno, pod kterých chce být v článku uveden.
2) Na stránce s úvodníkem je rámeček s prezentací Drakkaru, ale údaje v něm už jsou neaktuální, protože se ve stejné podobě kopíruje už po mnoho čísel. Navrhuji úpravu:
1) Abychom se vyhnuli komolení jmen při sazbě, měl by každý autor uvést do záhlaví článku jméno, pod kterých chce být v článku uveden.
2) Na stránce s úvodníkem je rámeček s prezentací Drakkaru, ale údaje v něm už jsou neaktuální, protože se ve stejné podobě kopíruje už po mnoho čísel. Navrhuji úpravu:
Drakkar je internetový sborník článků o RPG hrách, založený na jaře 2007. Každé dva měsíce vyzýváme vás, čtenáře, abyste nám posílali své články. K těm poté dostanete komentáře od dvou různých spolupracovníků časopisu a budete mít čas jejich návrhy zapracovat, pokud to uznáte za vhodné. Nakonec finální verze článků podrobíme korekturám, zasadíme do slušivého kabátku a vydáme jako PDF dokument. Na tomto místě bychom chtěli poděkovat všem z vás, kteří jste kdy přispěli vlastním článkem. Bez vás by se tento projekt nemohl nikdy uskutečnit. Uvažujete-li o tom, že byste také začali v Drakkaru publikovat, srdečně vás zveme do našich organizačních diskuzí.
Nepoužívat nebo vrátit!
DrD II: Hry Mocných
DrD II: Hry Mocných
Re: Příprava 31. čísla
Rád bych se zapojil i svou hrstkou do mlýna a poskytl jedno dobrodružství v systému DrD II pro postavy na prvních úrovních. Bylo by to možné?
- crowen
- Administrátor
- Příspěvky: 3458
- Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
- Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Příprava 31. čísla
Ano!Roubíček píše:Rád bych se zapojil i svou hrstkou do mlýna a poskytl jedno dobrodružství v systému DrD II pro postavy na prvních úrovních. Bylo by to možné?
Re: Příprava 31. čísla
V tom případě skvělé.crowen píše:
Ano!

Takže do 5.3. Perex?
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Příprava 31. čísla
Přesně tak. Budeme se těšitRoubíček píše:V tom případě skvělé.
Takže do 5.3. Perex?

EDIT: a zároveň s perexem nám prosím napiš, jak budeš chtít být v Drakkaru uveden - jen přezdívka, jen jméno (to bys nám pak musel poslat

Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks) — last.fm
Hraju/vedu: FATE / Příběhy Impéria, DnD5e; Další, oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch
Hrstka: Star Wars – pilot Aliance Grraugh (Stř: 3 (-1dluh), Pil: 3 (-1dluh), Osob: 2, Voj: 1); R5-K9 (motory, střelba, skok); rolz.org
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks) — last.fm
Hraju/vedu: FATE / Příběhy Impéria, DnD5e; Další, oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch
Hrstka: Star Wars – pilot Aliance Grraugh (Stř: 3 (-1dluh), Pil: 3 (-1dluh), Osob: 2, Voj: 1); R5-K9 (motory, střelba, skok); rolz.org
Re: Příprava 31. čísla
Dobrá, dobrá. A nějaké ty -jaksetomusakraříká- "naváděcí slova" ?



-
- .
- Příspěvky: 17110
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
Re: Příprava 31. čísla
Jako obvykle řeším u svých výtvorů, že moje témata se jen částečně potkávají s tématy webových světů, kde působím.
Staví to přede mne obrovskou odpvědnost; ostatním tak trochu kazím jejich hru a táhnu je do vlastních bažin.
V nejjednodušším případě se trefím zcela do nálady a myšlení ostatních.
V ideálním případě se tak úplně netrefím, ale podaří se mi tím překryvem rozšířit ostatním obory a narušit nevyhnutelnou sklerózu, kterou jinak trpí všechny weby.
V nejhorším případě jsem mimo a rozbíjím.
Věc je tím složitější, že moje novinářské psaní obvykle tvoří série; vytáhnu ze šuplíku jednu věc, zjistím, že to ušlo, takže přidám druhou, třetí... a najednou jsem mimo téma.
Literární toulky mými oblíbenci - kam jsem se zařadil drze sám - dospěly právě k tomuto kritickému bodu. Šlo tvrdit, že Lovecraft, Vetřelci, Clive Barker a sám Argonantus jsou hratelní jakožto svět.
Chtěl jsem pokračovat žánrovými výseky, třeba hororem jako takovým, fantazy, a zejména manipulovanou historií, ale přesvědčil jsem se, že zatím na to nemám znalosti. Za rok to třeba přijde znovu a lépe.
Jiní oblíbenci, jako zejména Gustav Meyrink, táhnou zcela zřejmě od RPG. Tam bych asi už byl schopen něco sestavit, i když je to taky výzva. Zatím se ozval jeden člověk, že ho to zajímá; to není nijak moc.
Šlo by taky ještě chvíli - pro velký úspěch - setrvat u Lovecrafta a dát třeba speciál na Charlese Dextera Warda, kterého jsem prohlásil za nejpodnětnějšího k jakémukoli pokračování.
Pak je samozřejmě Tolkien; ale jednak je to házení sov na stěnu a nošení hrachu do Athén, jednak jsem už něco psal na D20... a jednak to asi nebude zase až tak originální. O Tolkienovi ví každý všechno. A pár lidí ho tu nermá rádo ze zásady.
Jsou i jiní spisovatelé, ale já je buď dost neznám, nebo dost nemám rád, nebo... mi připadají z nějakého důvodu už trochu za obzorem, podivnost pro úchyly, kterou dnešní svět pěstuje už jen zprostředkovaně.
Zvažujte důkladně; je to váš časopis a já jdu jen tak okolo. Jako ostatně skoro vždycky a všude.
Klidně lze dát taky uvažovací mezeru; případně si vzpomenout dodatečně, protože obvykle vystřihnu článek dost rychle, když už vím o čem a když jsem něco takového někdy rozvažoval.
Sbohem zase někdy.
Staví to přede mne obrovskou odpvědnost; ostatním tak trochu kazím jejich hru a táhnu je do vlastních bažin.
V nejjednodušším případě se trefím zcela do nálady a myšlení ostatních.
V ideálním případě se tak úplně netrefím, ale podaří se mi tím překryvem rozšířit ostatním obory a narušit nevyhnutelnou sklerózu, kterou jinak trpí všechny weby.
V nejhorším případě jsem mimo a rozbíjím.
Věc je tím složitější, že moje novinářské psaní obvykle tvoří série; vytáhnu ze šuplíku jednu věc, zjistím, že to ušlo, takže přidám druhou, třetí... a najednou jsem mimo téma.
Literární toulky mými oblíbenci - kam jsem se zařadil drze sám - dospěly právě k tomuto kritickému bodu. Šlo tvrdit, že Lovecraft, Vetřelci, Clive Barker a sám Argonantus jsou hratelní jakožto svět.
Chtěl jsem pokračovat žánrovými výseky, třeba hororem jako takovým, fantazy, a zejména manipulovanou historií, ale přesvědčil jsem se, že zatím na to nemám znalosti. Za rok to třeba přijde znovu a lépe.
Jiní oblíbenci, jako zejména Gustav Meyrink, táhnou zcela zřejmě od RPG. Tam bych asi už byl schopen něco sestavit, i když je to taky výzva. Zatím se ozval jeden člověk, že ho to zajímá; to není nijak moc.
Šlo by taky ještě chvíli - pro velký úspěch - setrvat u Lovecrafta a dát třeba speciál na Charlese Dextera Warda, kterého jsem prohlásil za nejpodnětnějšího k jakémukoli pokračování.
Pak je samozřejmě Tolkien; ale jednak je to házení sov na stěnu a nošení hrachu do Athén, jednak jsem už něco psal na D20... a jednak to asi nebude zase až tak originální. O Tolkienovi ví každý všechno. A pár lidí ho tu nermá rádo ze zásady.
Jsou i jiní spisovatelé, ale já je buď dost neznám, nebo dost nemám rád, nebo... mi připadají z nějakého důvodu už trochu za obzorem, podivnost pro úchyly, kterou dnešní svět pěstuje už jen zprostředkovaně.
Zvažujte důkladně; je to váš časopis a já jdu jen tak okolo. Jako ostatně skoro vždycky a všude.
Klidně lze dát taky uvažovací mezeru; případně si vzpomenout dodatečně, protože obvykle vystřihnu článek dost rychle, když už vím o čem a když jsem něco takového někdy rozvažoval.
Sbohem zase někdy.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 10987
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Příprava 31. čísla
Argonantus: Sakra! Já jsem byl převědčený, že jsem odpovídal... a koukám, že neodpovídal. :>:o/ Moc se omlouvám.
Obecně můžu říct, že pokud tě něco bude bavit, určitě jdi do toho. Tvoje články se sice zdánlivě trochu míjí se zaměřením (RPG), ale podle mě jen zdánlivě. Vetřelci a Lovecraft mi připadají jako velmi zajímavá inspirace pro hraní... zkušenost se psaním je hrozně zajímavá jinak. Takže za sebe po zkušenostech s tvými články bych řekl - piš, budeme moc rádi za všechno.
Klidně i za historický článek - pokud nepůjde o analýzu matic používaných v čínských tancích druhé světové války, ale třeba článek o druhé světové válce v Číně, je to v pohodě. Pokud je to inspirativní, pak mě osobně nevadí ani historické články (naopak bych je uvítal) nebo články o literárních dílech.
Ostatní: Do odeslání perexů je 12 dní. :>;o)
Obecně můžu říct, že pokud tě něco bude bavit, určitě jdi do toho. Tvoje články se sice zdánlivě trochu míjí se zaměřením (RPG), ale podle mě jen zdánlivě. Vetřelci a Lovecraft mi připadají jako velmi zajímavá inspirace pro hraní... zkušenost se psaním je hrozně zajímavá jinak. Takže za sebe po zkušenostech s tvými články bych řekl - piš, budeme moc rádi za všechno.

Klidně i za historický článek - pokud nepůjde o analýzu matic používaných v čínských tancích druhé světové války, ale třeba článek o druhé světové válce v Číně, je to v pohodě. Pokud je to inspirativní, pak mě osobně nevadí ani historické články (naopak bych je uvítal) nebo články o literárních dílech.
Ostatní: Do odeslání perexů je 12 dní. :>;o)
Re: Příprava 31. čísla
Vymyslím něco jinýho než recenzi na Ascension, páč jiný blog o hrách vypotil mega podrobnou recenzi na Ascension, takže by bylo zbytečný psát to samý. Vyberu nějakou jinou hru. Může být i figurková, když nebude desková?
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 10987
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Příprava 31. čísla
Rozhodně. Já mám figurkové hry rád, takže se těším.Sparkle píše:Vymyslím něco jinýho než recenzi na Ascension, páč jiný blog o hrách vypotil mega podrobnou recenzi na Ascension, takže by bylo zbytečný psát to samý. Vyberu nějakou jinou hru. Může být i figurková, když nebude desková?

- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 19369
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Příprava 31. čísla
Otázka - byl by opravodý zájem o recenzi rozšíření ke Space Alertu? Případně recenzi Wings of War (pokud už v Drakkaru nebyla)?
hraju: Projekt Omega
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host