Anotace RPG her

Diskuze o portále RPG.sk v období mezi jeho druhým spuštěním (ve spolupráci s RPG Fórum) a úplným sloučením do nových stránek.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Arek Maldazaar
Příspěvky: 35
Registrován: 21. 9. 2007, 19:04
Bydliště: plus mínus Brnus
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arek Maldazaar »

Upravil jsem trochu puvodni anotaci, pokud ma autor neco proti, tak se omlouvam a necht se ozve a opravi to sam...

Roku 2004 byla vydána zcela nová edice Světa Temnoty, zcela odlišná od té původní. Největších změn dostál samotný systém, který výrazně zjednodušil (dříve nenáviděné) souboje, a proto zabírá mnohem méně herního času. Všechny hody ve hře jsou velice intuitivní, háže se desetistěnnými kostkami a jediné, co vyžadují od hráčů je umět sčítat od 1 do 10 (kdo neumí, naučí se). Druhou a možná stejně významnou změnou je posun prostředí více do současného světa. Původní hra pracovala s gotickým počátkem devadesátých let, nová hra je současná. Nyní je svět jiný. Ale o nic méně děsivý. Na rozdíl od minulé verze WoD, tentokrát vyšla základní pravidla v jedné knize, nazvané prostě World of Darkness, a všechny rozšiřující moduly tuto knihu vyžadují.
I don’t need to “get a life”. I’m a gamer. I have lots of lives.
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Markus píše:Nejlepší by bylo udělat samostatné anotace pro každý systém zvlášť, navíc bys u toho mohl i porovnat, jak se jednotlivé implementace liší pravidlově. Tedy pokud se na to cítíš... předem díky.
Chtěl bych je tam mít, ale sám je neznám. Díky!
Mrknu se - BTW slušnost je než to postneš nechat schválit úpravy, ale to je jedno :)) Už jenom taky proto že prostě tvoje změny nedávají smysl a totálně změnili význam. Cadwallons renesancí nemá nic společného stejně jakos životními cestami. To že nějaké větě nerozumíš neznamená že nedává smysl. :>;o) Takže prosím vrátit anotaci do původního tvaru.

Hezké je napsat d20, ale řada d20 je komplexní herní systém s apliakcemi, stejně jako prostředích, kte kterému nepotřebuješ PHB/DMG a pod. (SPYCRAFT, BLUE ROSE, AGOT...)

Rozebrat tři rlzné apliakce DL by samozřejmě šlo, ale je to pořád o prostředích.

Třeba Cortex systém nevyše jako CORE, ale jako Serenity, nebo Battlestar Galactica. IMHO herní rpsotředí patří do anotace RPG systémů. Taktéž Dreamig Cities je sice Tri Stat dX hra ale je to také Core systém pro jakékoliv Urban Fantasy.

Ještě si dovolím podotknout tuhle anotaci:
ADnD je starším přechůdcem DnD 3e a stejně jako v něm, i zde jsou postavami dobrodruhové ve fantasy světech.
TOhle není anotace systému ADnD ale porovnání s DND 3E. Co bude u DnD 1E ADnD 1E a DND 4E za úvod? :roll: První větu bych totálně zaměnl, s vazbou spíše na předchozí edice, než na nové, protože proč to vázat na 3E když ta za půl roku bdue stejně zastaralá ajko ADnD? Bazba by tam měla být na předchozí edice se zdůrazněním vývojového směru, stejně tak u DnD 3E a DND 3,5E. Tj zákald anotací by měla být DnD a pokračovat vývojově v anotacích k novejším a novějším variantám. příjde mi to logičtější.
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20838
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus »

Arek:
Díky za aktualizaci. Finální podoba Requiem je takováhle. Musel jsem to hodně zkracovat, abych se vešel do limitu 600 znaků... nejvíc jsem osekal konkrétní názvy klanů a podobné termíny, které nehráčům WoD příliš neřeknou.
Nové vydání hororové hry ze světa upírů. Důraz je kladen na uvědomění si, že upírství není darem, nýbrž prokletím. Requiem je silně inspirováno svým předchůdcem, přináší ale řadu inovací. V nové verzi se zcela změnily upíří klany a bylo upuštěno od souboje proslulých rivalů Camarilly a Sabbatu. Počet klanů byl snížen na pět, jednotliví členové se však od sebe již mohou výrazně lišit. Samotný život upíra není procházkou růžovou zahradou. Nikdy nekončící souboj s Bestií ve svém nitru se prolíná se snahou nezmizet ve víru dějin a stát se mocným, neboť to je to jediné, co neživot nabízí.
Aktualizaci nWoD s prominutím odmítnu. Ne proto, že by byla špatná, ale opět kvůli znakům - teď to má skoro 600, nemůžu to prodloužit. A pokud bych si měl vybrat, co z anotace vypustím, je to tvar kostek :-? Tak se prosmí nezlob.

----

Dalcor:

Kdybychom ty anotace psali pro nějaký časopis, kde budou publikovány a už se nebudou dát změnit, tak bych se samozřejmě předem ptal na souhlas. Ale vzhledem k tomu, že jsou na stránkách, kde je můžu změnit kdykoliv - a navíc se předpokládá, že se budou průběžně upravovat a vylepšovat - tak mi schvalování přijde jako zbytečná komplikace. Jestli chceš něco změnit, stačí prostě říct.

Za Cadwallon se omlouvám, jen jsem se snažil doplnit do anotace informace, které jsem pochytil odjinud. Tuším, že jsi někde psal, že je to renesanční fantasy, ne? No ale to je jedno. Vráceno do původního, trochu učesaného stavu. Nemyslíš, že by ten taktický element stál za delší rozvedení než jen jedním slovem?
Cadwallon je neotřelé taktické RPG z dílny autorů wargamingových her Ragnarok, Confrontation a dalších. Jedná se o fantasy hru zasazenou převážně do městského státu Cadwallonu, v němž se střetávají utečenci z válkou zmítaného kontinentu se starousedlíky. Všichni jsou poháněni věčnou touhou vyšvihnout se, která někoho zlomí, jiného posílí. Cadwallon používá dovednostní systém skládající řadu již známých mechanik do zajímavého celku. Má jednotné vyhodnocování pro sociální i bojové konflikty. Některá herní rozhodnutí nechává hra na hráči či na společné domluvě.
Tvou poznámku o d20 jsem příliš nepochopil. Co konkrétně chceš změnit?

Ohledně Dragonlance - pořád si stojím za tím, že jde o anotace systémů... přesněji řečeno samostatně hratelných(*) her, nikoliv rozšiřujících příruček. Nerad bych tam zahrnoval settingy (to by bylo spíš na samostatné anotace settingů), protože by se tam najednoun začaly míchat Forgotteny, Ravenloft, Asterion, Taria... a byl by v tom bordel.

Za postřeh k ADnD díky, tohle mi nedošlo.


---
(*) Jedinou výjimkou je nWoD, kde jde v zásadě o rozšiřující příručky. Ale uvádím je, protože jednak to ve druhé edici byly samostatné hry (a tudíž je fajn mít taky jejich přímá pokračování) a druhak mi přijde, že jsou upíři, vlkodlaci a spol. prostě chápány jako samostané hry.
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Ale WTF, tedy herní prostředí se v podstatě neliší od Dragonlance d20. Je li tam jedno, mělo by tam být druhé. Ale to je jedno.

Co třeba AGOT. Je to zcela samostatná hra psotavená na d20 (resp Tri-Stat). Totéž Dreaming Cities.

Znovu říkám co třeab Serenity a Battlestar Galactica. Hra je psotavená an systému Cortex, ale jedná s eo samostatnou hru.

Star Wars d20 a Star Wars Saga Edition zase samostatné hry, ale také aplikace d20...
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20838
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus »

Aha, tady jsme si nerozuměli. Pokud to můžu koupit v obchodě a hrát samostatně, tak to beru jako jednu hru a samozřejmě to do anotaci patří! Za anotace AGOT, Dreaming Cities, Star Wars d20 apod. budu jedině rád! Dragonlance d20 je taky samostatný produkt?

Ta kolonka d20 tam není jako zástupce všech produktů d20, ale jen jako úvod, pod kterým budou uvedeny anotace jednotlivých her.

nWoD je takový pitomý případ, tím bych se moc neřídil. Jak jsem říkal, hlavní důvod, proč tam ty hry jsou, je, že v předchozí edici byly zcela samostatné a tudíž se nějak vžila tradice chápat je jako plnohodnotné hry, nikoliv jako rozšiřující příručky. Aspoň mi to tak přijde.
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Scion Hero
Velká moc přináší velkou zodpovědnost! A nebo ne?
White Wolf Inc
http://www.white-wolf.com/scion/, http://non.d20.cz
Scion znamená anglicky potomek. A ve hře Scion hrajete potomka jedno z bohů klasických pozemských panteonů. Ať už jste Lokiho syn, nebo dcera Héry máte něco společného. Váš rodič vám dal dar a je jen na vás jak s ním naložíte. Urban Fantasy hra založená na přepracovaném systému z Exalted (a tedy přepracovaném Storyteller systému). Těm co to moc neřekne tak se jedná o dovednostní systém využívající k ověřování bank kostek. Hra je zaměřená především na to jakým způsobem se Scion postaví vůči světu. Scion je rozdělen do třech částí (Hero, Demigod a God) a neobsahuje víc příruček než tři základní. Bohužel některé mechaniky by si zasloužili větší podporu.

Dreaming Cities
Aplikace Tri-Stat dX do žánru městská fantastika
Guardians of Orders Inc.
http://non.D20.cz
Urban Fantasy je díky literárnímu směru New Weird hodně v kurzu. A Dreaming Cities je dovednostní systém, který umožňuje hráči připravit jakoukoliv hru Urban Fantasy. Kromě toho obsahuje tři různé předpřipravené herní prostředí. Jedná se o tradicionistické RPG zaměřená na unikátnost a důkladnou přípravu hráčských postav, k čemuž napomáhá design tvorby postavy. Zcela unikátní pak je přizpůsobení hry různé míře hrdinskosti jednoduchou výměnou hodnoty užívaných kostek. Kromě mechanik a trojice předpřipravených herních prostředí nabízí velmi důkladně zpracované rady pro vypravěče i hráče nejen o vedení hry, ale především o žánru Městské fantastiky

Inquisitor: Battle For Emperor’s Soul
Taktická hra s RP prvky zasazená do temného prostředí Warhammeru 40.000
Games Workshop Inc.
http://uk.games-workshop.com
V Inquisitorovi psotavy převezmou postavu Inkvizitora, nebo jeho doprovodu pohybujícího se v prostředí neo-gotické military sci-fi Warhammeru 40.000. Hra se zaměřuje především na ztvárnění taktických bitek, které podporuje velmi omezenými RP prvky, soustředěné na vývoj psychických (psycherských) a fyzických dovedností postavy . Hra používá procentuelní systém porovnání statistik. Přesně splňuje svoji vlastní deskripci „Narativní válečná hra“!

A Game of Thrones RPG
Hra odehrávající se v prostředí literární ságy Píseň ledu a ohně
Guardians of Orders Inc, distribuce Sword and Sorcery Inc.
http://white-wolf.com
Literární rytířská fantasy sága Píseň ledu a ohně amerického spisovatele G.R.R. Martina je zcela unikátním svým pohledem na rytířství a středověk, plný krve, zrady a pokleslých mravů. RPG hra vychází z první knihy ságy Hra o trůny. Jedná se o nehrdinský d20 systém s řadou unikátních mechanik (vliv, reputace, bohatství, postraumatický šok)a s oblíbenými úpravami na poli bojových mechanik (bez příležitostných útoků, zbroj jako redukce zranění, menší nárůst HP). Systém neobsahuje téměř žádnou magii a celkem věrně se drží machiavelistické předloze i v soustředění se na politické intriky. Kromě d20 verze se prodává ještě Deluxe edition obsahující jak d20 tak Tri-Stat dX aplikaci.
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20838
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus »

Ještě než to udělám, drobná prosba. Mohl bys prosím přepsat tu jednovětou charakteristiku Scionu ("Velká moc přináší velkou zodpovědnost! A nebo ne?") na něco jiného? Chtělo by to něco, co popisuje samotnou hru ("Hra o polobozích, bla bla bla") - tohle je příliš neurčité a málo informativní.

Díky.
Uživatelský avatar
Almad
Příspěvky: 631
Registrován: 12. 9. 2006, 23:19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Almad »

Naházel jsem většinu anotací do rpgpedie. Pokud s tím někdo nesouhlasí, prosím řvěte, jinak v tom budu pokračovat ,)
Uživatelský avatar
Joe
Fórový šašek; Moderátor
Příspěvky: 4705
Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Joe »

MOJE KĽUDNE!!!!!!!!!!
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ... :roll:
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Markus píše:Ještě než to udělám, drobná prosba. Mohl bys prosím přepsat tu jednovětou charakteristiku Scionu ("Velká moc přináší velkou zodpovědnost! A nebo ne?") na něco jiného? Chtělo by to něco, co popisuje samotnou hru ("Hra o polobozích, bla bla bla") - tohle je příliš neurčité a málo informativní.

Díky.
Hra o morálních rozhodnutích jedinců s napřirozenou mocí.
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajo »

Cold City

Obrázek

Malcolm Craig, 2007
Temná, špionážní hra situovaná do rozděleného Berlína na počátku studené války
domácí stránka: http://www.contestedground.co.uk/coldprev.html

Cold City je nezávislá hra navazující na myšlenky Mountain Witch, které zavedlo do hry důvěru jako ústřední téma. CC Mechaniku důvěry ještě rozvíjí, dovádí dál a zapojuje do hry v níž hráči, v roli tajných agentů zastupujících jednotlivé mocnosti, které spravují poražené a okupované Německo (USA, Británie, Francie, SSSR a právě Německo). Ve službách RPA , se vydávají po stopách zapomenutých německých technologií a okultních experimentů, aby hájili zájmy nejen své vlasti ale i ty své. Co udělají když si mezi nimi budou muset vybrat. Komu ze svých kolegů, o jejichž motivech se teprve dozvídají svěří svou důvěru?


Prince Valiant, the Storytelling Game

Obrázek

Chaosium (Greg Stafford), 1989
Jednoduché, mýticko-středověké RPG zasazené do doby Artušovských legend, inspirované slavným komixem
(domácí stránka) (články) (diskuze)

Prince Valiant je RPG, jež se snaží zaměřit jak na úplné začátečníky na poli RPG, tak i na zkušené hráče. Nabízí dvě úrovně hraní: basic a advanced. Základní pravidla zasazují hráče do rolí rytířů kulatého stylu, kteří podnikají dobrodružné výpravy za slávou. Zároveň také poskytuje celou řadu textů o tom, jak vlastně hrát RPG. Používá jednoduchou vyhodnocovací mechaniku postavenou na hodu určitým počtem mincí a vypravěči poskytuje návody na to jak vést a přirpavovat hru a pravidla na to, kdy použít tzv. GM fiat (tedy malý podvod, který má příběhový význam, jako záchrana padoucha, apod..) V rozšířené hře se možnosti hráčů zvětšují. Hra zavádí i jiné role, pomoci tzv. storyteller certifikátu přenáší vypravěčské pravomoce i na jiné hráče (a to jak kontrolou nad scénou nebo ekvivalentem GM fiat, tak vedením celého dobrodružství), pomocí zlatých hvězdiček odměňuje hráče za dobré hraní, čímž jim zvyšuje šanci na úspěch a různé jiné, na svou dobu celkem převratné elementy.

Sorcerer

Obrázek

Ron Edwards, 2001
Temně laděné RPG o nadpřirozené moci povolávat mocné démony a její cenně
domácí stránka: http://www.sorcerer-rpg.com/

Sorcerer je kultovní indie, kterým celá tato vlna nejen narativistických RPG vlastně začala. Celou hru staví na komplikovaném morálním tématu: „Jak daleko jsi schopen zajít v tom co chceš?“. Postavy hráčů jsou totiž osoby, které vládnou mocí povolat temné bytosti, démony, schopných splnit nejrůznější přání. Každé přání má však svou cenu. Budou ji hráči ochotni zaplatit? Za jakých okolností budou ochotni se uchýlit k opovrhnutí hodným činům? Jaké budou mít tyto činy následky na jejich okolí a jaké na postavy samotné? V sázce nejsou jen jejich cíle, ale i jejich lidství a duše. Démoni, ať již nabírají jakékoliv formy nebo podoby, nabízí svým pánům velkou moc. Zároveň jsou to ale zrádní služebníci a zaplést se s nimi je cesta ze které již není návratu. Je to cesta která si vybírá svou daň. Je to cesta která začíná příběh o tom, jací opravdu jsme.
Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajo »

Nevim jestli ten sorcerer neni malo informativni. Nicmene dojem ze hry u me zvitezil nad mechanikami a prijde mi, ze to je v mnoha ohledech vice o technikach a pristupu. Ale muze se to jeste predelat. Prozatim lepsi nez nic.
Samozrejme upravy nechavam na tobe, Markusi.
Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajo »

:?: :think:
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20838
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus »

Díky! Zpracoval jsem to. Cokoliv nekomentuju, to jsem přijal bez výhrad - jen jsem některé věci zkracoval, aby se vlezly do požadovaného limitu, a místy trochu změnil stylistiku.

Komentáře a finální anotace:

Scion mi zamotal hlavu. Anotaci zatím nechávám ležet stranou. Jak je to s tou hrou? Scion: Hero je základ a ty zbylé dvě jsou rozšíření vyžadující tuto knihu? Nebo jsou to tři samostatné hry?
Dreaming Cities
Aplikace Tri-Stat dX do žánru městské fantastiky
(články) (diskuze)

Dreaming Cities je dovednostní systém, který umožňuje hráči připravit jakoukoliv hru v žánru urban fantasy. Kromě toho obsahuje tři různá předpřipravená herní prostředí. Jedná se o tradiční RPG zaměřenou na jedinečnost a důkladnou přípravu hráčských postav, k čemuž napomáhá design tvorby postavy. Zcela unikátní je pak přizpůsobení hry různé míře hrdinskosti jednoduchou změnou typu užívaných kostek. Kromě mechanik a trojice předpřipravených herních prostředí nabízí velmi důkladně zpracované rady pro vypravěče i hráče nejen o vedení hry, ale především o žánru městské fantastiky.
nquisitor: Battle For Emperor’s Soul
Taktická hra s prvky roleplayingu zasazená do temného prostředí Warhammeru 40.000
Games Workshop Inc., 2004
(domácí stránka) (články) (diskuze)
V této hře, zasazené do prostředí neogotické military sci-fi Warhammeru 40.000, převezmou hráči postavy inkvizitora nebo jeho doprovodu. Hra se zaměřuje především na ztvárnění taktických bitek, které podporuje velmi omezenými prvky roleplayingu, soustředěnými na vývoj psychických („psycherských“) a fyzických dovedností postavy. Hra používá procentuální systém porovnání statistik. Přesně splňuje svůj vlastní popis: „vyprávěcí válečná hra“!
A Game of Thrones RPG
Guardians of Orders Inc, 2005
Hra odehrávající se v prostředí literární ságy Píseň ledu a ohně

Fantasy sága Píseň ledu a ohně spisovatele G.R.R. Martina je zcela unikátním svým pohledem na rytířství a středověk, plný krve, zrady a pokleslých mravů. RPG hra vychází z první knihy této ságy. Jedná se o nehrdinský d20 systém s řadou unikátních mechanik (vliv, reputace, bohatství, posttraumatický šok) a s oblíbenými úpravami na poli soubojových pravidel. Systém neobsahuje téměř žádnou magii a stejně jako machiavelistická předloha se soustředí i na politické intriky. Kromě verze d20 se prodává ještě edice Deluxe obsahující jak aplikaci na d20, tak aplikaci na Tri-Stat dX.
Cold City
Malcolm Craig, 2007
Temná, špionážní hra situovaná do rozděleného Berlína na počátku studené války
(domácí stránka) (články) (diskuze)

Cold City je nezávislá hra navazující na myšlenky Mountain Witch, které zavedlo do hry důvěru jako ústřední téma. CC mechaniku důvěry dále rozvíjí a zapojuje ji do hry, v níž postavy představují tajné agenty zastupující jednotlivé mocnosti, které spravují poražené a okupované Německo (USA, Británie, Francie, SSSR a právě Německo). Vydávají se po stopách zapomenutých německých technologií a okultních experimentů, aby hájili zájmy nejen své vlasti, ale i ty své. Co však udělají, když si mezi nimi budou muset vybrat? Komu ze svých kolegů, o jejichž motivech se teprve dozvídají, svěří svou důvěru?
Prince Valiant putuje do zásobníku anotací. Jelikož je to hra u nás neznámá a jelikož o ní neexistuje ani jeden článek, zatím tu anotaci nepublikuju. Ale stačí napsat článek a pošlu ji tam $D Více info hodím do druhého příspěvku.

Sorcerera jsem ti, Bajo, hodně zkrouhnul, nějak jsi popustil uzdu svému básnickému střevu. Mělo to asi o 300 znaků víc než povolené maximum.
Sorcerer
Ron Edwards, 2001
Temně laděné RPG zabývající se nadpřirozenou mocí povolávat mocné démony a její ceně
(domácí stránka) (články) (diskuze)

Sorcerer je kultovní indie, kterým celá tato vlna nezávislých RPG vlastně začala. Celou hru staví na komplikovaném morálním tématu „Jak daleko jsi ochoten zajít v honbě za tím, po čem toužíš?“. Postavy vládnou mocí povolat temné bytosti, démony schopné plnit nejrůznější přání. Každé přání má však svou cenu. Bude ji postava ochotna zaplatit? Démoni jsou zrádní služebníci a zaplést se s nimi je cesta, ze které již není návratu. Hra má minimalistický systém a právě v ní se poprvé objevují některé techniky Pána hry, např. známé bangy.
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Scion je jedna hra rozdělená do třech příruček, podobně jako DrD - pro začátečníky (Hero) pokročilé (Demigod) a experty (God). Abych řekl pravdu ještě jsem Demigoid neviděl, ale měl by vyžadovat vlastnění Hero.
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Zamčeno

Zpět na „Portál RPG.sk“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti