Stránka 2 z 2

Re: Fate for Dummies

Napsal: 24. 12. 2009, 14:37
od Peekay
Sosacek píše:V HotB muze jinej hrac spokojene prohlasit ze vase postava je nasilnik nebo vrah (atd) pokud vyhraje konflikt a to dost lidi nevezme.
Nie je celkom pravda, mozes sa vykupit za Style point.

Re: Fate for Dummies

Napsal: 27. 12. 2009, 13:12
od Pieta
Kdyby se to řádně žánrově omezilo, tak by i to mohlo jít. (:

Re: Fate for Dummies

Napsal: 22. 4. 2010, 12:21
od Aljen
mala pomocka pre konverziu d20 adventur do fate

http://www.rpgnow.com/product_info.php? ... s_id=51036

7 stran a free

Re: Fate for Dummies

Napsal: 5. 8. 2010, 14:08
od Wan-To
Mám dotaz - existuje nějaká lite verze Fate, která by uměla víceméně to samé, co umí osekaný Fate v Příbězích Impéria?

Nebo jinak - jaký je rozdíl mezi Fatem v tradičním pojetí a Fatem právě v Příbězích? Co je tam vynechané, případně co je tam navíc? (pravidla Fate prakticky neznám a přiznám se, že jsem líný je číst)

Re: Fate for Dummies

Napsal: 5. 8. 2010, 20:45
od Pieta
Wan-To píše:Nebo jinak - jaký je rozdíl mezi Fatem v tradičním pojetí a Fatem právě v Příbězích? Co je tam vynechané, případně co je tam navíc? (pravidla Fate prakticky neznám a přiznám se, že jsem líný je číst)
Ja teda ani jednu verzi nemam v hlave, ale co si pamatuju, tak Pribehy jsou mnohem volnejsi, mnohem min strukturovane. FATE as written ma presne dane dovednosti, a predepsane vztahy mezi jejich hodnotami, a pocet aspektu na danou zivotni fazi...

Re: Fate for Dummies

Napsal: 11. 8. 2010, 16:36
od Ecthelion
Wan-To: Nějak jsem tenhle dotaz přehlédnul. Omlouvám se za zpoždění. :wink:

Systém v Příbězích se docela liší od toho, který je v základních pravidlech Fate. Dost věcí, které se nám nezdály úplně dobré, tam chybí, dost věcí jsme pojali jinak a některé jsme přidali sami. Využíváme základ systému Fate, ale je to v podstatě Fate takový, jak jsem ho hráli a jak nám fungoval. Když jsme hráli, tak slovní pojmenování hodnoty dovedností prostě nikdy nefungovalo - lidi se museli dívat do tabulky, jaké pojmenování má jakou hodnotu a převádět to... zbytečně zdržující věc, tak jsme ji vyhodili. Používání aspektů je zásadním způsobem jiné, stejně jako jsme třeba zrušili rozlišování aspektů a specialit (zbytečné, dvakrát ta samá věc). Jiné je třeba i používání bodů osudu. V původním FATEu s nimi pracují dost oldschoolově a oproti Příběhům jsou podle nás dost omezené + je tam zavedené hodnocení hráčova vkladu do hry (vracení bodů osudu). Drobných změn je tam docela dost, navíc jsme pravidla s příklady napsali úplně znova s příklady toho, jak si myslíme, že by ten systém měl fungovat.
Původní Fate totiž přináší úžasné nápady a možnosti, ale některých z nich prostě nevyužívá, takže jsme se snažili ten diamant vybrousit tak, aby se zářil a lesknul. :wink: