Stránka 1 z 1

[2e] Zaujímavé aspekty do hier

Napsal: 29. 11. 2007, 11:22
od Joe
Ak máte vymyslené nejaké zaujímavé aspekty, ktoré ste buď použili alebo sa použiť chystáte, podeľte sa s nami!

Najlepšie bude, ak uvediete aj cieľový objekt, ktorý bude mať aspek pripísaný (teda postava, situácia, predmet apod.) a typ žánru/atmosféry hry, v ktorých bude najlepšie aspekt použitý (horor, komédia, sci-fi, fantasy atď.).

Niečo takéto:

"Smrť v očiach!"
postava, atmosféra pretekárskych vozidiel

"Nenávidím androidov..."
postava, sci-fi opera

"Slnečný lúč ťa zbaví nečistoty"
predmet (meč), fantasy

Napsal: 29. 11. 2007, 14:39
od Sirien
RPG Pavučina (viz ZDE kde můžete k dost těmhle NPC najít podrobnosti) - urbanfantasy, na pozadí "normálního" světa se nachází svět Skutečný - to nejdivočejší DnD high fantasy high magic.

((tímto bych asi požádal Sathel, Quasita a Vlasáka aby tenhle post přeskočili))

( > = úroveň aspektu)

Starý > , umírající >> , mistr >>>
Lui´me Ro. Pár set let starý mocný čínský mág, přítel jedné PC z její předchozí inkarnace. Extrémně mocný, ale svou sílu už nemůže moc přivolávat, protože to z něj vysává i ten zbyteček života co ještě má. Jinak má skilly typu Znalost Tao +5, kouzlo života +6, vlastnění duší +4, kung-fu +3...
Tyhle aspekty nejsou jeho jediné, ale jsou jediné zatím nějak zajímavé pro hru. Přišla mi zajímavá ta jejich navazující kombinace :D

Z bažiny >>, Sama za sebe >
Dysamona, mladá mágině (asi 20 let), utekla od rodiny a roky žila ve sféře bažin (drsné prostředí plné divných kreatur, kde přežijí jen silní). Nějak se zapletla do průserů a pak byla prodána do otroctví, odkud ji PC vysekaly (protože měli omylem podíl na tom že jí tam dostali... ah to svědomí :D )

Přehlížený >, Jsem tu taky >
Roy, Dysamonin (viz výše) jedenáctiletý bratr, kvůli kterému se dostala do těch problémů

Patřím ke špatným hochům >
Gorm (další aspekty Půlobr >>, Motorkář >>, Lovec odměn >>, e otřeba říkat víc?) Podstatné na tomhle aspektu je, že přes celkové vyznění postavy jakožto lovce odměn a víceméně spíše antagonisty se jedná o týpka který není špatný sám o sobě.

Živá >, Neemotivně vyrovnaná >, Ve stínu Stínů >
Osmiletá holka které zemřeli rodiče když byla malá - od té doby necítí žádné emoce. Je to mizerná manipulativní mrcha, i když jí je jen osm, a z Dianina deníku (sathelina postava) si můžete zjistit, jak naprosto totálně s PCs mávala a zametala, než se jí zbavili :D

Napsal: 3. 1. 2008, 21:05
od Conlai
Nerealizovaná postava do Benátského sněhu, hry o vílách a válce mezi Letním dvorem a Zimním dvorem. Kronikář Letního dvora:

Tisíc let zkušeností - žijte dost dlouho a budete znát "každý špinavý trik v knize"... a v Kronikářově případě jde o zatraceně velkou knihu.
Vyhnanec - Za přehnanou pravdivost a nelichotivost svých zápisů byl Kronikýř před tisíci lety vykázán ode Dvora.
Prokletí pravdy - "Když se pyšníš tím, že píšeš jen pravdu, červe, buď tedy pravdou navždy proklet." to byl knížecí dar na rozloučenou. Kronikář nemůže lhát.

Napsal: 4. 1. 2008, 09:41
od Fritzs
Conlai píše:Prokletí pravdy - "Když se pyšníš tím, že píšeš jen pravdu, červe, buď tedy pravdou navždy proklet." to byl knížecí dar na rozloučenou. Kronikář nemůže lhát.
Drsné... postavu s touhle, či inverzní vlastností bych si chtěl jednou zahrát.

Napsal: 4. 1. 2008, 11:51
od Goran
Mírnější varianta, člověka který nerad lže a když zkusí lhát, pozná to na něm úplně každý, patří k mým oblíbeným. V GURPSech jsem za jednu takovou postavu hrál ve špionážně-detektivním dobrodružství. Sranda byla, když nás nakonec vyslýchali, ostatní postavy lhaly jak to jenom šlo a já mluvil (skoro) čistou pravdu. :P

Napsal: 4. 1. 2008, 13:07
od Antharon
ono na druhú stranu, kronikár s 1000 rokmi skúseností určite vie, ako nepovedať pravdu, aj keď to nebude lož

Napsal: 4. 1. 2008, 13:57
od Jerson
Nebo řekne celou pravdu a nic než pravdu - hezky od začátku, tak jak si ji pamatuje (: )

Napsal: 4. 1. 2008, 20:04
od Sirien
jedna postava ze SarGate Atlantis má nádhern rys který by se dal převést do Aspektu:

Mám tolik nožů, kolik bude potřeba

Abych to vysvětlil - postavy byly vrženy do zajetí, načež se rozhodly se odtamtud dostat, a to tak že vezmou nůž a vrhnou ho do ovládací konzole (hele, je to americkej seriál, jasný?). Shapperd vzal skrytý nůž, hodil... a minul. Ronon přišel, odstrčil ho, vytáh svůj nůž, vrhl... a minul. Shapperd se zatvářil zklamaně, Ronon, se jen ušklíbl, vytáhl další nůž, a minul. Sáhl do dredů, vytáhl třetí nůž... a minul.

Když vytáhl čtvrtý nůž, tak se Shapperd zeptal: Kolik jich ještě máš? A Ronon s klidem: Tolik kolik jich bude potřeba

Střih. V další scéně je okolí ovládací konzole obházený nožema jak jehelníček, načež se Ronon n-tým nožem trefí a de si je sebrat.

Narozdíl od jiných podobných rysů postav, tahle neskončila jen u jedné scény, a průběžně se pak v seriálu několikrát vyskytla, když byl třeba (zase) Ronon v zajetí s ještě jedním typoněm a byli totálně odzbrojený, svázaný... tak opět odněkud vytáhl nějakej nůž a prostě se prořezal ven...