[2e] [Postavy, NPC] "pochlubte se" : )

Fate je moderní hra s málo pravidly, orientovaná na rozvíjení dramatu a příběhu.
jonka
Příspěvky: 1976
Registrován: 13. 12. 2006, 23:14
Kontaktovat uživatele:

[2e] [Postavy, NPC] "pochlubte se" : )

Příspěvek od jonka »

Postavy a NPC ve vasich hrach. Ucelem tohohle vlakna je vystavit na svet svoji postavu nebo NPC jako inspiraci pro ostatni zajemce o Fate. Prece jenom je tvorba ve Fate dost zajimava a orginalni, takze si myslim ze si zaslouzi svuje misto, treba pro tu inspiraci.

Format si muzete zvolit jaky chcete, muzete poslat i historii nebo komentar ke hrani postavy.
jonka
Příspěvky: 1976
Registrován: 13. 12. 2006, 23:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jonka »

Tobi

[Tobi je postava ze stredoveke Parize. GM nepripravoval svet, a ukolem kazdeho z nas hracu bylo "privest" si s sebou do hry kousek jejiho sveta, s tim ze Gm to pak zamicha dohromady a pribehy postav se budou vzajemne prolinat. (c) by jonka&johny : D
Tobiho jsem chtel jako maleho kluka mezi temi zrudami, tzn okolni svet je pro nej plny nebezpeci a nastrah a mezi tim zije na ulici kluk, ktereho nejvic zajimaji vlastni sny, zaroven jsem si chtel vyzkouset jak se hraje dite a jestli to vubec zvladnu ,) Tobiho jsem zatim hral jednou v kratsim oneshotu a nebylo to spatne, doufam ze se mi ho podari zahrat si jeste.
]

Tobi je klucina, 10 let, trochu umastene delsi svetle hnede vlasy, ofina padajici do oci, stredni vzrust na svuj vek, detsky atleticka postava.
Tobi je poulicni tulak. Obcas se flaka po meste, obkukuje a posloucha umelce a kejklire, dost casto ho nekdo zaukoluje nejakou praci za drobaky, jidlo, obcasny nocleh nebo koupel. Vetsinou spi nekde na prihodne schovanem miste na ulici.
Povahove je trochu rostak, ale jinak poctivka a snilek. Tobi je na uteku (dlouhodobem) a v neustalem ohrozeni (asi tak jako sam 10tilety kluk ve stredoveke Parizi).

Historie s aspekty

1-4 let: neznámo (ani mne ne, nechané místo pro pripadny aspekt do budoucna kdy bych o tom chtel bádat, pravdepodobne ale syn carodejky nebo jine nechtene osoby)


4-7 let: U "strýce" Bernarda
Mládí strávené na maloměstě nedaleko Paříže bylo perné a moc jsem si ho neužil. Strýc - aspoň si tak říkal - byl nelida, snad jen na zákazníky byl chvilkově milý. Tento obtloustlý majitel krámku s věčně umaštěnou pusou vychovával své čtyři syny rákoskou, případně přivolával pekelníky nebo hrozil dráby když mu kluci něco vyvedli - a že toho nebylo málo - a načež to svedli na mně - a že to bylo skoro dycky.
Od začátku mne rodina brala jako někoho navíc, ačkoliv jsem nechápal proč. A i když okolní lidé byli milí, brzo jsem pochopil, že tady pšenka nepokvete a jednoho dne, kdy jsem měl dostat zase výprask utekl jsem oknem ze světnice, nasedl na povoz a dojel až do velkého města.
Vzpomínky ještě zůstávají na toulání se ulicema maloměsta se staršími "bratry" a na problémy a výprasky, které jsem si zavinil svojí trochu prořízlou pusou.

Aspekt: Kecka []
+ dokáže se vykecat z nepříjemných situací
- občas něco nepěkného řekne i když to nemyslí zle

Házení kamenem (+ prak)
Odolej výprasku (bolesti)
Odhad lidí (emoce, nálada, záměry)
Znalost ulice


7-9 let: Klášter St. Denis
Při příjezdu do Paříže jsem se chvíli živil kradením jídla na tržnicích, ale nemělo to dlouhého trvání, protože mě uviděli v noci spát nějací pochopové z kláštera a odvlekli mě. Prvně mi dali najíst a umyli mne, ale pak už nás nepustili pryč a nechali si mne na "výuku" (převýchovu). Ráno jsme brzo vstávali na motlitby, během dne jsme pracovali na zahradě, v kuchyni nebo jsme rozdávali jídlo chudým, nebo asistovali sestrám u nemocných. V týdenních intervalech jsme pak měli výuku, modlení, čtení z bible. Nevím jestli jsem měl radši pohlavky a krutou disciplínu při výuce nebo pohled na nemocné a mizérii pařížských ulic, každopádně jsem hodně času trávil i ve speciálních celách díky své prostořekosti a umíněnosti a sváděl boj o místo s krysama.
Když mi bylo 11 vážně jsem onemocněl - častý pobyt v celách nedělá dobře. Představení kláštera se rozhodli, že jsem na převýchovu nevhodný a že mne převezou do opatství svatého Tomáše což byl vyhlášený.. dobytčinec. Při převozu kdesi na okraji Paříže jsem nelenil a uštědřil opatovi ránu do slabin a opět jsem utekl.

Aspekt: Klášter St.Denis (dějový)
+ překonávání strachu, církevní znalosti
- strach z církevních autorit, neustále hrozí že budu chycen a odvlečen zpět do kláštera (Tobi má znamení o kterém neví)


Církevní pieta (zachovávání ticha v potřebnou chvíli a splynutí s davem)
Čtení a psaní
Odmlouvání/vymlouvání
Údery do slabin
Naslouchání

9-10 let: ulice
Měl jsem štěstí, protože hned první den, jsem narazil na nějakého chlápka jmenem Moses, byl to mouřenín s velkým nosem, širokým úsměvem bez zubů a rukama jak palice. Pracoval v přístavu a dal mi do začátku nějakou občasnou práci, kotakty na pár lidí, pro které teď občas pracuju a hlavně spoustu dobrých rad jak přežít na ulici. Po té co se jednoho dne nalodil jsem se osamostatnil a sice dál nemám střechu nad hlavou, ale dokážu se o sebe postarat a nemám hlad. Taky Paříž mi přijde lepší, našel jsem si pár míst, kde se hrají divadlo a zní hudba a když mám volno, nebo mám cestu okolo tak tam rád zajdu.

Aspekt: "Život je tvrdý"
+ v situacích kdy jde o přežití, získání výdělku
- svým jednáním se dostanu do situace kdy je "život tvrdý", věci kolem mě mají tendenci se stávat nebezpečnými

Běh
Útěky
Znalost ulice
Rychlé prsty

Sumárum

Aspekty:

Kecka []
Klášter St.Denis []
"Život je tvrdý" []

dovednosti:

Znalost ulice 2
Naslouchání
Házení kamenem
Odolej výprasku
Odhad lidí
Církevní pieta
Čtení a psaní
Údery do slabin
Odmlouvání/vymlouvání
Běh
Rychlé prsty

vybavení:
kudlička, prak, drobáky, kalhoty, triko, plášť, něco k snědku


Addum:

Tobi nechápe dospělé lidi. Jejich důvody se mu zdají malicherné nebo nepodstatné - příliš dospělé. S dospělýma tak žije v paralelním světě. Moc si ani nerozumí se svými vrstevníky, ti mu zase připadají příliš dětinští.
Práci získává hlavně od diplomata, kupce a zametače u divadla. Buď někde něco zanese, nebo někde je a poslouchá a pak předává info. občas něco na tžnici šlohne, ale jen malé jabko a jen od kupců, kteří jsou podle něj příliš bohatí, nebo mu připomínají strýce.
inspirace: Jméno růže, hlavně témata jako chudoba, nemoci, náboženský teror a takový ten specifický středověký feeling (se vší parádou..)
hlavní místa výskytu: tržnice, artistické náměstí, ulice (4. cenová), ulice kdekoliv, občas hostinec.
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6642
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boubaque »

O následující postavě a několika dalších se můžete dočíst i v tématu Benátský sníh.

[Náš svět je spojen místy s Druhým světem – světem Sidhe, elfů, skřítků, trollů, obrů, mluvících zvířat, čar a kouzel. Oba se prolínají a protínají bez jasné hranice a z jednoho se dá přejít do druhého. V našem světě zůstaly uzavřené bubliny nebo kapsy kouzelného světa, které sousedí s Férií a z některých se do ní dá přejít. V těchto okrajových zónách v našem světě žijí ti z Férie, kteří se ve věčné válce dvora Léta a Zimy nepřipojili ani na jednu stranu, nebo odešli z vlastních důvodů. Neslouží žádnému z dvorů a nemají nad sebou žádného pána. Jediný, jehož slovo vyslechnou je Král olší, ale ten se do záležitostí Dvorů nemíchá.

Benátky byly odedávna sídlem mnoha Sidhe a dobrodruhů z Fearie. Ve městě se mísí nádhera východu s moudrostí západu a žije zde mnoho cizinců ze všech koutů světa, mezi kterými se i bytosti Férie ztratí. Benátčané nosí i v běžném životě masky, které kryjí jejich identitu a znemožňují jejich identifikaci. Proto se z Benátek stalo místo dekadence, rozkoší a perverzí, kde nikdo není za své činy odpovědný. Město se stalo přirozeným cílem přeživších uprchlíků, kteří unikli ze zkázy Letního dvora. Ten byl znenadání přepaden, zničen a dobyt ledovými rytíři Zimy. Královna i další dvořané zmizeli, byli zabiti nebo rozehnáni a vláda dvora Léto se nachýlila. Na Zemi začala další doba ledová, Věčná zima, která ale teď možná neskončí. Kanály Benátek zmrzly, střechy paláců pokrývá sníh a led.

Setkali se zde bytosti, které jako jediné z dvořanů přežily tuto zkázu a které musí navrátit světu Léto, pokud nemá zmizet pod ledem Věčné zimy...]


Artur (Postava není vytvářena po fázích a je to vidět, ale po fázích bychom možná dostali nehratelné postyavy)


Rasa: medvěd
Hodnost u Dvora: Strážce královské pečeti
Zvláštní předměty: králova pečeť a žezlo

Celé se to seběhlo děsivě rychle a neuvěřitelně, jako ve snu … ale takových se mu zdálo celých několik posledních měsíců. Byl zrovna s králem, když vojáci zimního dvora prorazili až do trůnního sálu. Čas jako by se zastavil a nepřirozený chlad ovládl sál, všichni strnuli a do vyražených dveří vstoupil se samolibým úsměvem ledový kouzelník Boreás. Artur se jako jediný pohnul a několika rychlými skoky, během nichž se prohloubily jeho medvědí rysy se dostal až k Boreovi. Stále se nikdo jiný nepohnul. V dokončení svého pohybu jediným mocným máchnutím způsobil kouzelníkovi čtyři dlouhé šrámy přes celý obličej a srazil ho až za práh. Tehdy se teprve začal svět znovu hýbat. Boreás v záchvatu zuřivosti s ledovým kouzlem, které vrhnul proti Arturovi, pronesl kletbu nespavosti... Když muži Caethrú Mór za velkých ztrát vytlačili vetřelce ze sálu a zatarasili dveře břevny a kouzly domu, obrátil se král k Arturovi, stále otřeseném po útoku ledokněžníka a podal mu své žezlo. "Běž, Arture! Chraň žezlo za každou cenu! Spočívá na něm velký osud a nesmí se dostat do spárů Zimy." Artur se uklonil a šel. Dva přátelé jej doprovázeli cestou chodbami, kde zuřil boj jako náhlý plamen a jen on se probil z obklíčení. Posledního střetnutí v trůnním sále se Artur již nezúčastnil...

Artur se v lidském světě pohybuje v lidské podobě, přestože některých medvědích prvků se nikdy nezbaví. I proto nosí hustý plnovous a masku pouze pro horní polovinu obličeje. Boreovo prokletí z něj udělalo jediného medvěda Letního Dvora, který neupadl v zimní spánek. Proto pokud je rozeznán jako Faeřan ( ), je většinou hned jasné, o koho se jedná. To je jeden z důvodů, proč Artur hledá v Benátkách bezpečné místo k uložení cenných předmětů, které s sebou nosí. Dalším důvodem jsou jeho smysly, které se vinou nespavosti stále zhoršují a už několikrát Artura zmátly.

Jeho vzhled nejvíce určuje skutečnost, že je insomniakem. Zarudlé oči jsou vidět i přes masku a lehce shrbená postava prozrazuje únavu, pod touto slupkou se ale skrývá cílevědomá, zarputilá osobnost se silnou vůlí. Artur je zcela oddán svému Králi, a to nejen kvůli slibu, že ochrání žezlo Léta, které není jen obyčejným symbolem. Ani Artur ale není jen vykonavatelem, jak doufá, osudu... má i svůj osobní cíl – Hledá svého syna Auberona, medvídě, který nebyl ani doma ve Faerii, ani v "kapse" poblíž Benátek, kde by se měl on i se svou matkou zdržovat, kdyby nastal nějaký problém. Co ho nejvíce znervózňuje, je to, že matka v "kapse" byla, ale podle stop tam byl i někdo další potom, co usnula.

Motivace: (Jsou "navíc", aby měl Vypravěč míň práce ;) )
>> Vypátrám v Benátkách Kyrilla, člověka (ne)známého tím, že Faeřanům poskytuje nejjistější a nejdiskrétnější služby, samozřejmě za nemalou cenu.
>> Zjistím, co se stalo s Auberonem a dostanu ho do bezpečí.
>> Za každou cenu se vyhnu Boreově bezprostřední přítomnosti, dokud nebude obnovena vláda Letního Dvora.

Vztahy
Boreás: ledový kouzelník, který Atrura proklel; ví, že Artur skrývá Žezlo, ale chce ho polapit svými silami a získáním žezla odčinit chybu, které se dopustil
Auberon: syn, medvídě, pravděpodobně unesen

ASPEKTY:
Spící medvěd []
Ochránce žezla []
Neoblomnost [] []
Otec medvědí rodiny []


Dovednosti: (jsou "přejmenovány", aby lépe odpovídaly charakteru postavy)
Hrubá síla -- výborná ........................(Boj beze zbraně)
Podezřívavost -- dobrá ........................(Obezřetnost)
Nenápadnost -- dobrá .........................(Skrývání)
Nezdolnost -- slušná ..........................(Vytrvalost)
Medvědí krok -- slušný ...........................(Atletika)
Benátky znám jako svoje boty -- slušně..............(Orientace)
Kořenářství -- průměrné ............................(Léčitelství)
Silácké řeči -- průměrné ............................(Zastrašování)
Zajímavé příběhy -- průměrné ........................(Drby)
Rodinné klenoty -- průměrné .......................(Zdroje - peníze)

...to, že jsou dovednosti přejmenovány s sebou nese ovšem i změnu využitelnosti. Poslední dovednost jsme přidali, abychom nemuseli počítat peníze. Prostě určuje, jak jsme bohatí a co si můžeme dovolit.
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20838
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus »

Postavy ze sigilské spediční společnosti Ulsz Spedio
(vytvořili Markus a Conlai, s výjimkou Kun Kamuna, jenž je od Bifiho)

Postavy vytvořené pro odlehčené hry v mnohoversmíru herního světa Planescape! Ulzs Spedio je společnost, která najímá náhodné a postradatelné zaměstnance, aby pro ni z různých koutů sfér přiváželi roztodivné zásilky, případně je doručovali tamtéž.

Abeceda

aspekty
umělkyně  (výborný)
bariaurka  (dobrý)
nevinné děvče  (slušný)
brašny plné věcí  (slušný)

dovednosti
umělecký všeuměl  výborný
hatmatilka  dobrý
vyvolávání emocí pomocí umění  dobrý
svůdnost  dobrý
běh  slušný
naivita  slušný
šikovné prstíky  slušný
trkání a kopání  slušný
odlákání pozornosti  průměrný
ostré smysly  průměrný
přesvědčivost  průměrný
pláč  průměrný
salónní triky  průměrný

speciality
růžky a kopyta (přirozená zbraň; při rozběhu bonus +1) 
obrovská nosnost (na svém hřbetu unese i fakt těžké věci) 

výbava
kožená vestička, na hřbetu sedlové brašny plné pergamenů, per, štětců, barev, dlát, hudebních nástrojů, pravítek a vůbec všeho, co souvisí s uměním

popis
Abeceda je bariaurka. To je něco jako kentaurka, akorát není z půlky kůň, ale z půlky koza. Z druhé půlky je to velmi sympatické mladé děvče s kouzelným úsměvem a očima, za které se zabíjí. Jenomže... ta kozí polovina se nedá přehlédnout. Jo a taky je vegetariánka.

Abeceda je taky členkou Chaotických, což je spolek, jenž věří, že stereotyp je špatná věc, že člověk by měl naopak být co nejvíce pestrý, nepředvídatelný a nepochopitelný. Nezasvěcenému připadají chaotici jako sebranka mumlajících bláznů, protože jsou ze vteřiny na vteřinu schopni změnit názory, jednání i povahu, ale Chaotici věcí, že ve skutečnosti jsou věci jinak. Víte... člověk sice musí být nepředvídatelný, ale také by si měl zvolit nějaký prostředek sebevyjádření. Abecedino sebevyjádření spočívá v umění. Všechno, cokoliv se snaží řešit pomocí umění v jakékoliv podobě. Když si vás chce získat, namaluje vám obrázek (a na něm bude něco jako dítě s obrovskýma zubama a žlutým tulipánem – nezapomínejte, že je Chaotička), když vás chce vaštvat, zarecituje urážlivou báseň. ¨

Když zrovna nevyvádí nesmysly, Abeceda je milé, zvídavé a místy až naivní děvče. Vidí svět růžovými brýlemi, je zcela nezkažená světem. Vždy a za všech okolností je optimistická a milá... a taky nebezpečně chytrá. Může sice být Chaotik a dělat navenek nesmyslné věci, ale věřte mi – ona moc dobře ví, co dělá a čeho tím chce dosáhnout.

Nepovinně
Abecedino 2. sebevyjádření – mluví podle abecedy. Každý „odstavec“ řeči začíná podle abecedy – tj. na začátku hry začne od A, potom mluví od B, potom od C, atd... (asi takhle: nehlídají se jednotlivé věty, ale „odstavce“. Když poprvé začne mluvit, první slovo začíná na A. Jenom první slovo, dál si mluví, jak chce. Ale jakmile se na chvíli odmlčí – třeba když jí někdo odpovídá – tak když potom začne znovu mluvit, její první slovo musít začínat na B, atakdále).

Povaha
milá, optimistická, nepochopitelná
Albus Bělavec

Aspekty
ledová magie  (výborný)
nešika  (dobrý)
uhlazený aristokrat  (slušný)
finanční potíže  (slušný)

dovednosti
herectví  výborný
zmražování vody  dobrý
udržování čistoty  dobrý
matení ostatních  dobrý
diplomacie  slušný
ledový dech  slušný
švihání hůlkou  slušný
etiketa a dvornost  slušný
rozkazování  průměrný
poezie  průměrný
odhad ceny  průměrný
sochání ledových sošek  průměrný
módní cit  průměrný


speciality
Ledová číše (sklenice, v níž je za každých okolností ledový chlad; nerozbitná) 

výbava
Běloskvoucí honosné oblečení, vycházková hůlka, ledová číše, větrové bonbóny pro „ledově svěží dech“

popis
Krása spočívá v čistotě a křehkosti. Albus miluje takovou krásu. Nosí čisťounce bílé róby, boty i rukavičky (a každý večer musí své oblečení prát). Vyhledává křehké věci a kochá se jejich nádherou. Miluje růže. Miluje led. Zbožňuje, když může usrkávat bílé vínko z křišťálové číše...

...a jako na potvoru je strašný nešika. Jakákoliv křehká věc v jeho přítomnosti nemá šanci na dlouhý život, protože se vždycky ukáže - kdo by to byl řekl - že ji někdo postavil na kraj stolu, že ji někdo položil Albovi pod nohy, nebo že měla výrobní vadu. No a co? Říká se přece, že střepy přinášejí štěstí.

Albus je elegantní a zdvořilý aristokratický mladík. Chová se za každých okolností uhlazeně, dvorně, s vybraným chováním. Ve volných chvílích se zabývá tím, co s oblibou nazývá „magií ledu“. Rozumí si s zimou, s bílým sněhem, s rampouchy i s ledovými sochami. Jenom mu je, u všech bohů, nepůjčuje do rukou.

Proč takový uhlazený elegán pracuje ve Spediu? No... on si Albus na toho Arostokrata jenom hraje. Všechny ty „rekvizity“, delikátní jídlo a jiné libůstky však stojí nějaké peníze – a Albus na ně nemá. Pracoval jako úředník a mohl by si dovolit žít celkem slušný život, nicméně jeho výdaje jsou takřka šlechtické... a on ty peníze prostě někde musí sehnat.

Povaha
uhlazený, vychovaný mladík; ale roztržitý a místy popletený
Erinaceus

aspekty
alkoholik  (slušný)
tvrdohlavost  (slušný)
chlap jak hora  (výborný)
ďas v hlavě  (dobrý)

dovednosti
Rváč  výborný
Vyhrožování  dobrý
Ničení věcí  dobrý
Špinavé triky  dobrý
Omračování  slušný
Chlastání  slušný
Blafování  slušný
Soustředění  slušný
Hazard  průměrný
Živoření na ulici  průměrný
Pašování  průměrný
Odhad lidí  průměrný
Rovnováha  průměrný

speciality
Oko ďasa (když zavřeš jedno oko, tím druhým vidíš věci, co běžné oko nevidí... ) 
Bodliny (řezavé vousy a pichlavé vlasy) 

popis
Tieflingové jsou kříženci lidí a... nějakého ďasa. Erinaceus je chlap jak hora, samý sval a samá bodlina. Všechny jeho chlupy i vlasy jsou totiž jaksi píchavé. Na vlasy by mohl napichovat jablíčka a když se potřebuje oholit, musí použít adamantinovou břitvu.

Erinaceus je bývalý zápasník. Kdysi se proslavil jako „jediný chlap, který holýma rukama umlátil ďasa“. Málokdo už však zmiňuje, že tento souboj ho stál oko. Erinaceus si potom za všechny své peníze sehnal oko nové. Jako na postvoru to bylo oko ďasa, které má tak trochu vlastí vůli. Někdy nevidí vůbec, jindy vidí normálně a stále častěji vídá „divné“ věci.

Ďas ve vlastní hlavě dohání Erinacea k šílenství. Erinaceus už dávno nezápasí – nedokáže to. On totiž nedokáže dělat skoro nic. Bezcílně bloumá a upíjí se do bezvědomí, jen aby ty hlasy v hlavě na chvíli utišil...

Povaha
drsňák, ale celkem chytrý; nikdy se nevzdává; cílevědomý, až zatvrzelý
Hadremon Hroznýš

aspekty
fascinace smrtí  (výborný)
asketa  (slušný)
kazatel  (slušný)
„Bolest nás očišťuje“  (dobrý)

dovednosti
Zašívání  výborný
Snášení bolesti  dobrý
Líčení  dobrý
Anatomie  dobrý
Děsivý pohled  slušný
Nenápadnost  slušný
Apelování na dobré mravy  slušný
Předstírání mrtvého brouka  slušný
Sečtělost  průměrný
Smlouvání  průměrný
Dobrý pozorovatel  průměrný
Zavařování  průměrný
Tichošlápek  průměrný

speciality
Mluvení s mrtvými (stačí jim dát kousek svého života) 
Mistr převleků (když si sundá kutnu, nikdo ho nepoznává) 

výbava
Kutna, skalpel, brašna s patologickým náčiním, balzamováním a posmrtýni líčidly,

popis
Humanoid v šedé kutně. To je asi tak jediné, co z něj vidíte. Je to Spalovač, příslušník frakce, která věří, že nás život není skutečný. V minulých životech jsme byli špatní, a proto teď za trest „žijeme“ v tomto nedokonalém světě, plném bolesti, zločinu a utrpení. Cílem života je očistit se ze svých hříchů, umřít „čistý“ a po smrti se narodit v lepším světě.

Hadremon dříve pracoval jako patolog a preparátor v Márnici. Snažil se empiricky pochopit, jak vypadá Skutečná smrt. Nezjistil to, seknul z prací a vydal se do světa. Aby smrt poznal v terénu.
Kromě toho, že je velmi zručný v práci s jehlou a nití (jenom ta anestetika se nikdy nenaučil používat), dovede Hadremon mluvit s mrtvými věcmi. Oni rozumí jemu a on rozumí jim. Někdy si s nimi rozumí více než s živými.

Povaha
podivín, asketa, patolog, zvědavý (co se týká smrti)
Kun Kamun

aspekty
stařec  (slušný)
mistr meče  (výborný)
migrény a deprese  (dobrý)
čest  (slušný)

dovednosti
poezie meče (cokoliv nebojového)  výborný
boj mečem  dobrý
mistrovská rýchlost a akrobacie  dobrý
uklidňování emocí beze slova  dobrý
odolnost vůči zmatení  slušný
meditace  slušný
způsobování depresí  slušný
zenové umění (kaligrafie, hudba...)  slušný
nepozorovaný pohyb  průměrný
vytrvalost  průměrný
odzbrojení holýma rukama  průměrný
lámané ovládání všech řečí  průměrný
odříkání  průměrný

speciality
Jednostraně broušený meč vykovaný v Pandemoniu (vždy ostrý; je-li odloučen ud Kuna, pláče) 

výbava
Meč, slaměný klobouk, šikmé oči, vyblednuté kimono, kaligrafická souprava, píšťala

popis
Cizokrajné vzeření, slaměný klobouk, jednostranně broušený meč. Kdo je tento postarší mužík? Kun Kamun, jak jinak.

Pokud si myslíte, že s mečem jde leda tak sekat do ostatních lidí, jste na omylu. To, co s čepelí dokáže Kun, vám vytře zrak. Za letu chytat listí padající ze stromů, porcovat čersvé ryby, smotávat lístky usušeného čaje - pro Kuna je meč prodlouženou rukou a neexistuje nic, co by s ním nedokázal. Je to mistr meditace, esoterismu a zbraně.

Jenom škoda, že trpí migrénami a chronickými depresemi. Kun strávil dlouhá léta meditacemi a rozjímáním nad smyslem života, až na to konečně přišel... život nemá smysl. To zjištění ho připravilo o veškerou energii. Ne snad proto, že by ho nesmyslnost vesmíru zklamala, to ne. Ale proto, že si uvědomil, že strávil celé mládí hledáním Pravdy, která neexistuje. Teď je starý, život má za sebou, a nic na tom nezmění.

Důsledkem toho trpí Kun depresemi a výčitkami svědomí. Nemedituje, nerozjímá a svůj meč používá leda tak k tomu, aby se o něj opřel, když se mu zamotá hlava. Má však okamžiky, kdy si řekne: „Kune, zbývá ti posledních pár let života, tak neseď jen tak na zadku a něco pořádného dělej...“ tyto chvíle ho ještě drží na nohou. Otázka, která se Kunovi honí pořád hlavou je: „Jak využít ta poslední léta, co jsem ještě nepromarnil?“

Povaha
Stařec plný moudrosti. Rozpolcený – někdy má depku, jindy se snaží být aktivní, pak zas chce na poslední chvíli předat svá moudra jiným, pak zas medituje...
Royce

aspekty
jedový elf  (dobrý)
závistivost  (dobrý)
všeuměl  (slušný)
„Vykašli se na to!“  (dobrý)

dovednosti
Výmluvy  výborný
Chraptivý zpěv  dobrý
Hra na loutnu  dobrý
Fackovací panák  dobrý
Rapír  slušný
Svádění žen  slušný
Prchání  slušný
Znalost jedů  slušný
Ochutnávač  průměrný
Útěk ze zajetí (pouta, zámky, aj.)  průměrný
Hraní na city  průměrný
Skrývání  průměrný
Povzbuzování  průměrný

speciality
Plačící loutna (když na ni hraje, všichni v okolí začnou být smutní) 
Sírová dýmka (dá se v ní spálit cokoliv – i věcy, které by jinak nehořely) 

výbava
Loutna, dýmka, rapír

popis
Royce je jedový elf, a jako takový je imunní vůči všem jedům. Žádný jed mu nic neudělá - ba naopak, některé otravy mu dělají dobře. Třeba otrava alkoholem. A nebo tabákem - Royce neustále kouří dýmku naspanou Sulphuriem, nejsilnějším tabákem z Propasti.

Tvrdí o sobě, že je básník a zpěvák. Ošlehaná loutnam, jíž s sebou nosí, by tomu napovídala. Má hlas jako nakřáplé vejce a navíc ho nikdy nikdo neslyšel zpívat. Royce totiž už dávno nehraje (hrát pořád umí!), ani nezpívá (to už neumí). Jako mladý elf měl krásný medový hlas a početné publikum. Později se však začal projejovat ono „jedový“ v názvu rasy, Royce ochraptěl a rázem přišel o svou slávu. Dnes mu tuto dobu připomínají dva povahové rysy: (a) nemá rád, když je označován ze elfa, (b) je velmi závistivý a závidí všem lidem, kteří mají víc než on (víc úspěchu, víc peněz, víc štěstí)... takže jim dělá podlé naschvály.

Čím se živí? Tak všelijak. Jednu dobu dělal ochutnávače, pak barmana, jindy ochránce (jen krátce, moc se na to nehodil). Nakonec se živil jako průvodce po sférách. Koneckonců, viděl a zažil už mnohé.

Povaha
cynik, jízlivý, ale přátelský a společenský
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Quentin »

markus: Kun Kamun je vybornej!
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
sirien
Enfant terrible
Příspěvky: 8895
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sirien »

Vlasák by někde ještě mohl mít mojí postavu z tý hry před rokem a půl, jak sme u mě hráli... mám namysli jak tam M hrál toho paranoidního paladina, já toho bývalýho vládce Utopie, Alnag Máru všeználka, Quasit toho závistivýho jedovýho elfa co zlikvidoval ten večírek a Qual toho kněze bezesmyslnosti... to byla taky super sebranka
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Quentin »

setting nazvany Hell on Earth (vzniknul behem asi 15ti minut diskuze marka, wanta a me)

2010 - pod nejvetsimi mesty sveta se otevrou brany pekelne a na povrch se vyvali hordy demonu - prichazi ragnarok

lide vsech narodu zapasi o preziti vsim co maji, vznikaji tajne bunkry, zakladny v horach a oceanech. Svet upada do temnoty a nad driv nejvetsimi sidly lidstva je ted vecne horici nebe krizovane blesky a mezi zborenymi domy se plizi demoni vsech podob (okridleni, s chapadly, zbranemi, jedovati, slizci, supinati, hadoviti, maly, velci, giganticti, humanoidni, zvireci, sucuby, balori...)

Zbyvajici lide dochazeji k nazoru, ze pokud existuje peklo, tak mohou existovat i ostatni myty. Byly objeveni upiri a dalsi objevy na sebe nejspis nenechaji cekat; byli vyslany ponorky hledat atlantidu, svet zaplavuje vlna fanatickych krestanu a jinych sektaru, nachazeji se prvni postupy k reanimaci nemrtvych.

hra zacina roku 2018 v ruske zakladne na islandu, kde Bogriš Savaskij vede archeologicky vyzkum.

hracske postavy jsou

Borg Šilenčev (wanto)
[][] vedec
[][] velice spatna povest
[] extravagantni

Michaluv biochemik, ktereho si nepamatuju

a
Hrothgar syn odinuv, pan na Skale a knez smrti (marek)
tato postava je kompletne ispirovana kapelou Manowar, vetsina aspektu a dovednosti i herni hlasky jsou uryvky textu manowar

Rusaci ho nasli i s jeho kladivem v ledu a rozmrazili; vytrhli ho tak z hostiny ve valhale, kam se on ted chce vratit

[][] son of odin
[][] warrior of the world
[] bloodlust

jeho kladivo Hammer of Doom nese runovy napis "Bring them all destruction, suffering and pain. We are the hammer of the gods, we are thunder, wind and rain!" a ma aspekt []Shake the ground

Obrázek

a takhle by to v nejlepsim pripade melo skoncit - sjednotit vsechny vlajky v bitve proti Diablovi





mno vetsi ptakovinu jsem dlouho nehral, ale je to neskutecna prdel :D
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
sirien
Enfant terrible
Příspěvky: 8895
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sirien »

Proč hrajete v Rusku a chcete sjednocovat všechny vlajky v boji proti Čáblovy v čele s Americkou? $D
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ecthelion »

Postavy brněnských meziválečných světoběžníků. :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ecthelion »

Viktoriánské postavy z poslední hry z Férie jsou k nalezení tady. :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Fate“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů