[2e] pocet hracu a delka sezeni?
Peekay: Ale jistě, diváci mají vstupné poměrně levné... To víš, žádná komedie není zadarmo.
No, Vlasák vždy naplánoval hru na takové tři hodiny a pravdou je, že déle jak šest hodin se potom nikdy nehrálo. Holt rychlost hráčů...
Se soubojem je hlavní problém při první hře, než všichni pochopí, jak se to vlastně hraje. Ale zkrácení souboje na čtyři políčka je myslím velice účelné.
No, Vlasák vždy naplánoval hru na takové tři hodiny a pravdou je, že déle jak šest hodin se potom nikdy nehrálo. Holt rychlost hráčů...
Se soubojem je hlavní problém při první hře, než všichni pochopí, jak se to vlastně hraje. Ale zkrácení souboje na čtyři políčka je myslím velice účelné.
- Bifi
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7484
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
No myslím, že aj hej.Antharon píše:tak urobil som nieco rychle s minimom magie, bez moznosti pokracovania, cize do takych dvoch sedeni sa snad zmestim, nechce sa vam spravit nam vo stvrtok vecer odborny dozor?
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
mno, tak musim sa pochvalit, prve sedenie mame za sebou, stalo nas to sice hodne sil, ale stihli sme za ten cas celu jednu "poviedku"
bolo to podla jedneho hororu (taky horor s catherine zeta-jones, o strasidelnom dome, je podla neho spravene scary movie2), akurat, ze trosicku viac psychadelicke, a aj ked sa to kvoli postavam zvrhavalo casto do humoru, som celkom spokojny... aby som to upresnil, postavy boli: schizofrenicky alkoholik s tazkym detstvom adoptovany vplyvnou rodinou, zidovsky financnik, ktory nenavidi zidov, seba a trpi stavmi uzkosti a nakoniec mexicky emigrant, ktory trpel paranojou, ze po nom ide mexicka tajna policia.
tento dom bol ovladany dusou hodnostara SS, ktory tam veznil duse mucenych zidovskych deti a svojej 12-rocnej manzelky
skratka ideal.......
mozno napisem aj nejaky zaznam
bolo to podla jedneho hororu (taky horor s catherine zeta-jones, o strasidelnom dome, je podla neho spravene scary movie2), akurat, ze trosicku viac psychadelicke, a aj ked sa to kvoli postavam zvrhavalo casto do humoru, som celkom spokojny... aby som to upresnil, postavy boli: schizofrenicky alkoholik s tazkym detstvom adoptovany vplyvnou rodinou, zidovsky financnik, ktory nenavidi zidov, seba a trpi stavmi uzkosti a nakoniec mexicky emigrant, ktory trpel paranojou, ze po nom ide mexicka tajna policia.
tento dom bol ovladany dusou hodnostara SS, ktory tam veznil duse mucenych zidovskych deti a svojej 12-rocnej manzelky
skratka ideal.......
mozno napisem aj nejaky zaznam
Nie že možno! :>;o) Určite!Antharon píše: mozno napisem aj nejaky zaznam
Najlepšie by bolo, ak by si aj uviedol niečo z mechaník, teda ako ste používali aspekty/schopnosti a hlavne dodať postavy.
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
malinko mi zacina vychazet
pocet hracu (vyjimaje DM) = pocet hodin
pocet hracu (vyjimaje DM) = pocet hodin
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host