Tředí edice Fate
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21019
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Jojo, přesně tak. Tohle je podle mě výborný nápad třetí edice. Přišlo mi hloupé mít dvě herní měny (body osudu, políčka aspektů) tak, kde můžu mít jen jednu (body osudu).
Zároveň zjišťuji, že negativní vyvolávání aspektů mi vůbec nesedí. Buďto vytváří roztodivné komplikace (tvé Dlouhé vlasy se ti zamotaly do lana...), které jsou dobré leda tak do ohlehčené hry, nebo vytváří zajímavé konflikty a herní situace. Ty jsou super, ale nechápu, proč by se měly dát přeplatit a vyrušit. Vzájemně se to tluče s tím, že jsem hráče nechal ve stylu Burning Wheel vypsat jejich osobní cíle a ideály a na základě nich poté vymýšlím bengy.
Celkově mám dojem, že negativní vyvolávání aspektů začne po chvíli vytvářet příliš monotónní situace, které se nehodí do každé hry. Takže jsme negativní úplně zrušili.
Zároveň zjišťuji, že negativní vyvolávání aspektů mi vůbec nesedí. Buďto vytváří roztodivné komplikace (tvé Dlouhé vlasy se ti zamotaly do lana...), které jsou dobré leda tak do ohlehčené hry, nebo vytváří zajímavé konflikty a herní situace. Ty jsou super, ale nechápu, proč by se měly dát přeplatit a vyrušit. Vzájemně se to tluče s tím, že jsem hráče nechal ve stylu Burning Wheel vypsat jejich osobní cíle a ideály a na základě nich poté vymýšlím bengy.
Celkově mám dojem, že negativní vyvolávání aspektů začne po chvíli vytvářet příliš monotónní situace, které se nehodí do každé hry. Takže jsme negativní úplně zrušili.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
myslel jsem si to, osobne negativni vyvolavani aspektu taky moc nezvladam/nevyuzivam.
moje dalsi otazka tedy je, kde hraci berou fate pointy? za co odmenujes, kdy a kolika?
(u nas je to zatim nastavene jako expy, po hre cele deni shrneme, zkodnotime, kdo jak hral aspekty, kdo se libil, kdo se snazil soupat dal a rozdame FP na dalsi hru)
moje dalsi otazka tedy je, kde hraci berou fate pointy? za co odmenujes, kdy a kolika?
(u nas je to zatim nastavene jako expy, po hre cele deni shrneme, zkodnotime, kdo jak hral aspekty, kdo se libil, kdo se snazil soupat dal a rozdame FP na dalsi hru)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Pravdepodobne to negatívne vyvolávanie bude najlepšie sedieť pre SotC a podobné superhrdinské hry.
Zase musím skonštatovať, že som zvedavý, ako bude vyzerať core FATE 3.0 (predpokladám, že takéto veci bude brať do úvahy a bude poskytovať alternatívy).
Zase musím skonštatovať, že som zvedavý, ako bude vyzerať core FATE 3.0 (predpokladám, že takéto veci bude brať do úvahy a bude poskytovať alternatívy).
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21019
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
No, na začátku každé hry se jim obnoví zásoba bodů na tuhle hru. S přesným počtem zatím experimentuju.
Po hře jsme se domluvili, že v průběhu hry budu hry rozdávat vždy, když někdo skvěle zahraje postavu. V minulé hře ty momenty byly dva - jedna postava naštvavě zabila vránu a poté se v zapadlé uličce rozbrečela, druhá postava předstírala chlípníka a nutně chtěla zůstat v bordelu (kde měli všichni tajnou schůzku a moc se jim tam nelíbila), nechala se obletovat děvami a laškovala, jen aby po odchodu z ostatních panicky vyskočila z okna a šla si za vlastními cíly.
Minule jsem za to ještě body nedával, ale po hře jsme si řekli, že by to byla příjemná náhrada za negativní vyvolávání. Bodů jim zezačátku dávám spíš méně (zatím 4), aby měli potřebu je obnovovat.
Po hře jsme se domluvili, že v průběhu hry budu hry rozdávat vždy, když někdo skvěle zahraje postavu. V minulé hře ty momenty byly dva - jedna postava naštvavě zabila vránu a poté se v zapadlé uličce rozbrečela, druhá postava předstírala chlípníka a nutně chtěla zůstat v bordelu (kde měli všichni tajnou schůzku a moc se jim tam nelíbila), nechala se obletovat děvami a laškovala, jen aby po odchodu z ostatních panicky vyskočila z okna a šla si za vlastními cíly.
Minule jsem za to ještě body nedával, ale po hře jsme si řekli, že by to byla příjemná náhrada za negativní vyvolávání. Bodů jim zezačátku dávám spíš méně (zatím 4), aby měli potřebu je obnovovat.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
markus: sice to s tim nesouvisi, ale posunuli jste tabulku obtiznosti, tak aby se nemusela odecitat od skillu jednicka
average 0
mediocre -1
posun
average +1
mediocre 0
? edit: priste dodam "a proc?"
average 0
mediocre -1
posun
average +1
mediocre 0
? edit: priste dodam "a proc?"
Naposledy upravil(a) Quentin dne 5. 12. 2007, 11:17, celkem upraveno 1 x.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
No jo... aj ten Dresden Files sa naťahuje...
Jedna svetlá vec je, že by onedlho malo vyjsť Starblazer Adventures - SciFi setting s upravenou verziou Fate zo Spirit of the Century.
Jedna svetlá vec je, že by onedlho malo vyjsť Starblazer Adventures - SciFi setting s upravenou verziou Fate zo Spirit of the Century.
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nejake zmeny, nebo treba datum vydani? (joe, nevis?)
SotC se mi celkem zamlouva ... bral bych nejakou univerzalni (nebo aspon fantasy) variantu
SotC se mi celkem zamlouva ... bral bych nejakou univerzalni (nebo aspon fantasy) variantu
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Zatiaľ žiadna zmena, ani žiadny dátum v dohľadne
Myslím, že najprv vyjdu Dresden Files (aplikácie FATE 3) a až potom core systém...
Neostáva nič iné, len čakať....
Myslím, že najprv vyjdu Dresden Files (aplikácie FATE 3) a až potom core systém...
Neostáva nič iné, len čakať....
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jak obtizne by mohlo byt predelani SotC do jineho settingu?
Lehce pohrat s tvorbou postavy
system zustava
jiny seznam skillu
a to nejhorsi - novy seznam stuntu
jeste neco proc by to nemelo jit?
Lehce pohrat s tvorbou postavy
system zustava
jiny seznam skillu
a to nejhorsi - novy seznam stuntu
jeste neco proc by to nemelo jit?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Peekay:
Aj ja!
Quentin:
ak nechceš, stunty používať nemusíš IMO. Podľa mňa zbytočne dokážu zväčšiš potrebné obsiahnutie daného systému/prostredia. Kukni sem:
http://evilhat.wikidot.com/stuntless-rules
Aj ja!
Quentin:
ak nechceš, stunty používať nemusíš IMO. Podľa mňa zbytočne dokážu zväčšiš potrebné obsiahnutie daného systému/prostredia. Kukni sem:
http://evilhat.wikidot.com/stuntless-rules
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Joe: diky.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti