Stránka 4 z 4
Napsal: 30. 11. 2007, 15:32
od Joe
Za negatívne vyvolanie jeden Fate Point dostane hráč. Ak nechce, aby bol jeho aspekt vyvolaný, môže odmietnuť a Fate Point naopak ponúknuť (čiže stratiť). Takto môže byť negatívne vyvolanie aspektu eskalované viackrát (teda môže hráč trikrát odmietnuť a keď ustúpi Pán Hry, tak hráč 3 Fate pointy stratí...).
Samozrejme je treba dostatočne odmietnutie negatívneho vyvolania zdôvodniť.
Napsal: 30. 11. 2007, 16:38
od Goran
Joe: takže FP zůstanou, akorát se jim sebere funkce ovlivňování příběhu?
Napsal: 30. 11. 2007, 16:45
od Joe
Goran píše:Joe: takže FP zůstanou, akorát se jim sebere funkce ovlivňování příběhu?
Eeee... v ktorom kontexte to myslíš? Na negatívne vyvolanie?
Napsal: 30. 11. 2007, 17:42
od sirien
Hele, Joe, tohle je moje hra a když řikám, že se hraje BEZ FP, tak tim myslim, že se hraje
BEZ FP, ok?
(dotaz zněl:
LZJ píše:Sirien napsal(a):
Hrál jsem FATE s FP, hraju FATE bez FP. Zásadní mechanikou nejsou FP, ale aspekty, FP jsou jen taková perlička se kterou si můžeš vyhrát, ale genialita FATE leží v aspektech.
Technický dotaz: Jak se řeší negativní vyvolávání aspektů bez FP? Odměňuje se jinak? Nepoužívá se?
)
No... popravdě řečeno, vzhledem k tomu že jsem si hráče pro Pavučinu velice pečlivě vybíral, a musím se pocválit, protože jsem rozhodně vybral výborně (Vlasák, Quasit, Sathel, Filip /neni na RPG F/) tak tuhle otázku řešit nemusim - každej si tam svoje aspeky hraje tak jak uzná za vhodné a rozhodně mi nepřipadá, že by to nějak šidili.
Obecně jsem zavedl pravidlo, že když se potkají s nějakou NPC, a zahrají dialog/scénu způsobem, že se trefí do jejího aspektu, tak ho "povinně" odehraju, nicméně u hráčů se tohle děje tak nějak automaticky, aniž bych potřeboval nějaký motivující FP prvek
Napsal: 30. 11. 2007, 22:45
od Joe
aaaa-HA!
Prečo mi škriatok skryl to negatívne vyvolanie "bez FP"?
Starnem :>;o)