[2e] Dají se ve Fate hrát vážné hry?
Za negatívne vyvolanie jeden Fate Point dostane hráč. Ak nechce, aby bol jeho aspekt vyvolaný, môže odmietnuť a Fate Point naopak ponúknuť (čiže stratiť). Takto môže byť negatívne vyvolanie aspektu eskalované viackrát (teda môže hráč trikrát odmietnuť a keď ustúpi Pán Hry, tak hráč 3 Fate pointy stratí...).
Samozrejme je treba dostatočne odmietnutie negatívneho vyvolania zdôvodniť.
Samozrejme je treba dostatočne odmietnutie negatívneho vyvolania zdôvodniť.
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
Hele, Joe, tohle je moje hra a když řikám, že se hraje BEZ FP, tak tim myslim, že se hraje BEZ FP, ok?
(dotaz zněl:
No... popravdě řečeno, vzhledem k tomu že jsem si hráče pro Pavučinu velice pečlivě vybíral, a musím se pocválit, protože jsem rozhodně vybral výborně (Vlasák, Quasit, Sathel, Filip /neni na RPG F/) tak tuhle otázku řešit nemusim - každej si tam svoje aspeky hraje tak jak uzná za vhodné a rozhodně mi nepřipadá, že by to nějak šidili.
Obecně jsem zavedl pravidlo, že když se potkají s nějakou NPC, a zahrají dialog/scénu způsobem, že se trefí do jejího aspektu, tak ho "povinně" odehraju, nicméně u hráčů se tohle děje tak nějak automaticky, aniž bych potřeboval nějaký motivující FP prvek
(dotaz zněl:
)LZJ píše:Sirien napsal(a):
Hrál jsem FATE s FP, hraju FATE bez FP. Zásadní mechanikou nejsou FP, ale aspekty, FP jsou jen taková perlička se kterou si můžeš vyhrát, ale genialita FATE leží v aspektech.
Technický dotaz: Jak se řeší negativní vyvolávání aspektů bez FP? Odměňuje se jinak? Nepoužívá se?
No... popravdě řečeno, vzhledem k tomu že jsem si hráče pro Pavučinu velice pečlivě vybíral, a musím se pocválit, protože jsem rozhodně vybral výborně (Vlasák, Quasit, Sathel, Filip /neni na RPG F/) tak tuhle otázku řešit nemusim - každej si tam svoje aspeky hraje tak jak uzná za vhodné a rozhodně mi nepřipadá, že by to nějak šidili.
Obecně jsem zavedl pravidlo, že když se potkají s nějakou NPC, a zahrají dialog/scénu způsobem, že se trefí do jejího aspektu, tak ho "povinně" odehraju, nicméně u hráčů se tohle děje tak nějak automaticky, aniž bych potřeboval nějaký motivující FP prvek
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů