[2e] Vaše první dojmy z Fate
- lotrando
- Příspěvky: 586
- Registrován: 28. 6. 2007, 09:28
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Definované postavy a místa jsou IMHO opravdu nejdůležitější. V poslední době, i když FATE přímo nehraju, stále častěji zjištuji, že právě způsob popisu vlastní FATE, je ideální pro přípravu.
Prostě se nastřílí postavy s jejich vlastnostmi, zájmy, cíly a schopnostmi. K tomu pár míst, kde by se něco zajímavého mohlo odehrávat. Jen taková náladovka, nic pevně daného.
V sobotu se pokusím tímto způsobem hrát. Systém sice bude GURPS Lite, ale kromě pevně definovaných atributů a pár technických parametrů vybavení na něm nejsmě příliš závislí, takže to zkusím pojmout jako přechod k FATE. Nebo TSoY, který je podobný jen o těch samých věcech mluví z trošku jiného pohledu. A pak, má BDTP , což považuju za nejvtší devizu ale zárověň i úskalí.
Ještě jsem se chtěl zeptat. Kromě tradičního přiřazení aspektů postavám a místům, zkoušeli jste dát aspekt i věci, zbrani apod? Přijde mi to jako zajímavý moment, který může ozvláštnit získaný předmět a tím se obloukem vrátit k tomu co měli hráči rádi v jiných systémech. Zde konkrétně taková lite verze syslení vybavení .... . No já vim že je to fuj, ale na některé hráče co teskní po DrD, nebo d20 by to mohlo zabrat
Prostě se nastřílí postavy s jejich vlastnostmi, zájmy, cíly a schopnostmi. K tomu pár míst, kde by se něco zajímavého mohlo odehrávat. Jen taková náladovka, nic pevně daného.
V sobotu se pokusím tímto způsobem hrát. Systém sice bude GURPS Lite, ale kromě pevně definovaných atributů a pár technických parametrů vybavení na něm nejsmě příliš závislí, takže to zkusím pojmout jako přechod k FATE. Nebo TSoY, který je podobný jen o těch samých věcech mluví z trošku jiného pohledu. A pak, má BDTP , což považuju za nejvtší devizu ale zárověň i úskalí.
Ještě jsem se chtěl zeptat. Kromě tradičního přiřazení aspektů postavám a místům, zkoušeli jste dát aspekt i věci, zbrani apod? Přijde mi to jako zajímavý moment, který může ozvláštnit získaný předmět a tím se obloukem vrátit k tomu co měli hráči rádi v jiných systémech. Zde konkrétně taková lite verze syslení vybavení .... . No já vim že je to fuj, ale na některé hráče co teskní po DrD, nebo d20 by to mohlo zabrat
Petr "Lotrando" Kulda
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
zatim ne, ale urcite na to dojde
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
IMO priradenie aspektov alebo dokonca schopností vybaveniu môže pomôcť aj odlíšiť napríklad jeden meč od druhého - aka Bastard Sword oproti Rapíru (prvý má Sila +2, druhý Rýchlosť +2).
A máš vymaľované
A máš vymaľované
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
- lotrando
- Příspěvky: 586
- Registrován: 28. 6. 2007, 09:28
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem myslel na signature items, aby to zas nesklouzlo k plným vakům vybavení.
Rapír - "rychlý jako blesk" + 2
Bastard - "rudá čepel" +1
Rapír - "rychlý jako blesk" + 2
Bastard - "rudá čepel" +1
Naposledy upravil(a) lotrando dne 27. 11. 2007, 14:43, celkem upraveno 1 x.
Petr "Lotrando" Kulda
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů