Stránka 2 z 2

Re: Ekonomika FP, vynucení aspektu a clifhangery

Napsal: 20. 2. 2015, 14:32
od sirien
Zlomená ruka je super příklad.

Ve třetině session přijdu ke zlomené ruce. Pár scén na to mi jí ošetřej a tak, takže si to nějak přejmenuju, třeba "ruka v dlaze" nebo tak něco. V třetině následující session jsme ale uprostřed záporákovy pevnosti a scénu za scénou v podstatě v akci - na mě by působilo dost "wtf", kdyby postava co před chvílí měla problém s rukou v dlaze při plížení se ventilací byla najednou bez problému, když o dvě scény pozdějc dojde na hektické lezení po žebříku.
Místo toho to radši z té třetiny protáhnu a počkám třeba do poloviny session, kde jsme už z pevnosti venku (nebo hnijeme v žaláři) a je tam nějaká prodleva u které prostě ten aspekt v klidu zmizne.


Tohle je asi otázka toho jak to chceš hrát, já v tomhle směru to protěžování dramatu nad konzistencí a uvěřitelností prostě úplně nemiluju.

Re: Ekonomika FP, vynucení aspektu a clifhangery

Napsal: 20. 2. 2015, 23:08
od Aljen
Presne preto som vybral taky prvoplanovy priklad, aby si napisal jednu zo stran mince kde ot bude dobre vidno.

Chcel som ukazat ze ze nie je len jeden pohlad ale dva. Bud ta nezaujima rozlucka s konsekvenciou a nevadi ti ze sa proste uprostred sesny pocas napatych a naviazanych scen nenapadne vytrati ... alebo ta to trapi a chces to explicitne prezivat a cakat na "dostatocne" dlhu pauzu (kde si ako hrac mozno len vnutorne povies ...ano teraz uz tu dobitu ruku mozem z chlievika charsheetu vymazat).
Oba pristupy su relevantne a platne. Zavislost na konkretnej konsekvencii, hracovi a scenach je znacna ;)