Re: Ekonomika FP, vynucení aspektu a clifhangery
Napsal: 20. 2. 2015, 14:32
Zlomená ruka je super příklad.
Ve třetině session přijdu ke zlomené ruce. Pár scén na to mi jí ošetřej a tak, takže si to nějak přejmenuju, třeba "ruka v dlaze" nebo tak něco. V třetině následující session jsme ale uprostřed záporákovy pevnosti a scénu za scénou v podstatě v akci - na mě by působilo dost "wtf", kdyby postava co před chvílí měla problém s rukou v dlaze při plížení se ventilací byla najednou bez problému, když o dvě scény pozdějc dojde na hektické lezení po žebříku.
Místo toho to radši z té třetiny protáhnu a počkám třeba do poloviny session, kde jsme už z pevnosti venku (nebo hnijeme v žaláři) a je tam nějaká prodleva u které prostě ten aspekt v klidu zmizne.
Tohle je asi otázka toho jak to chceš hrát, já v tomhle směru to protěžování dramatu nad konzistencí a uvěřitelností prostě úplně nemiluju.
Ve třetině session přijdu ke zlomené ruce. Pár scén na to mi jí ošetřej a tak, takže si to nějak přejmenuju, třeba "ruka v dlaze" nebo tak něco. V třetině následující session jsme ale uprostřed záporákovy pevnosti a scénu za scénou v podstatě v akci - na mě by působilo dost "wtf", kdyby postava co před chvílí měla problém s rukou v dlaze při plížení se ventilací byla najednou bez problému, když o dvě scény pozdějc dojde na hektické lezení po žebříku.
Místo toho to radši z té třetiny protáhnu a počkám třeba do poloviny session, kde jsme už z pevnosti venku (nebo hnijeme v žaláři) a je tam nějaká prodleva u které prostě ten aspekt v klidu zmizne.
Tohle je asi otázka toho jak to chceš hrát, já v tomhle směru to protěžování dramatu nad konzistencí a uvěřitelností prostě úplně nemiluju.