Loviště Lesní pevnost aneb jak to vidí vlci

Převedení naše krásné zemičky do světa temnoty, světa World of Darkness.
Uživatelský avatar
Izarias
Příspěvky: 1106
Registrován: 10. 2. 2006, 23:54
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Loviště Lesní pevnost aneb jak to vidí vlci

Příspěvek od Izarias » 26. 1. 2007, 23:23

Rozhodl jsem se trochu zapracovat a provést menší diferenciaci. V tomto prkně budeme řešit hlavně vlkodlaky a svět duchů neboli Hisil.

Co se týče White Wolfů, ve své nekonečné dobrotě nám poskytli jednu zajímavou lóži. Lóže Kletby (nebo kruh Kletby) je specifikum naší země a všichni její členové jsou prokletí.

Dál už to vypadá, že budeme muset pracovat sami. A první, co musíme udělat, je to, že se rozhodneme pro jednu ze tří možností:

1) Převaha Čistých
2) Převaha Zavržených
3) Vesměs rovnováha


Poměr vlkodlaků na obyvatelstvo je asi 1: 13 000, pokud jsou tedy mé propočty správné. Z toho poměr Čisté kmeny versus Měsíční kmeny jsou celosvětově asi 8:5. Ale jsou místa, kde převažují Zavržení, a místa, kde je to naopak.
provokatér, básník a nadšený překladatel začátečník

Uživatelský avatar
Izarias
Příspěvky: 1106
Registrován: 10. 2. 2006, 23:54
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Izarias » 26. 1. 2007, 23:27

"Ty zasraný pražský smečky nevěděj jaký maj štěstí. Vůbec si nevážej toho, že maj široká teritoria jen pro sebe, čoklové blbý. Patří jim prostor vod Sudet na severu po Šumavské lesy dole. Horama perfektně chráněná oblast a ty hovada se spolu hádaj vo to špinavý stověžatý město. A v tom duchu se to nese skoro všude.
Podívej, nejsem proti, když si smečky vobčas lezou do zelí. Udržuje to instinkty v pohotovosti a když nejseš schopnej si udržet svoje území, tak na něj nemáš právo. Ale tohle překračuje meze. Vod známýho sem slyšel, že v Praze už přišlo pár vlkodlaků vo kejhák z rukou vlastních bratrů a to se naší Máti na měsíci určitě líbit nebude. Neříkám, že by si spolu smečky neměly vyříkat svý problémy, ale zatahovat do toho celé kmeny? Tam už to dospělo do takovýho stádia, že proti sobě vytáhli Kostěné stíny s Železnýma pánama a ostatní kmeny jim sloužej jako vobyčejný žoldáci. Buď seš s náma nebo chčiješ proti nám. Ještě před padesáti rokama se byli schopni sejít v hospodě "U Vlčích bratrů" a vyřešit spory mírumilovně, ale teď, možná díky těm americkejm filmům a holejm hlavám, dostaneš po hlavě rovnou dlažební kostkou . Jako by v tý naší republice nebylo dost půdy pro každýho.
Jenže asi ne. V Praze to jsou Kostěné stíny a Železní páni, nebo jak si nadávaj Kostlivci a Železáři. Na jihu vládnou pevnou rukou smečky Psohlavců patřící k Lovcům v temnotách a ostatní kmeny držej pěkně u huby, Krušné hory jsou na tom podobně, ale na severu jejich kmen v průběhu posledních čtyřiceti let ztratil pozici nejsilnějšího kmene a vlády se ujali Bouřňáci.
Jenže na severu byla situace vždycky jiná. Tady se vždycky bojovalo. Na první pohled to tak nevypadá, ale od jaktěživa se tu vede partizánská válka s Čistejma. A vůbec tomu nepomáhá, že velkej duch Jizerek toho má akorát dost. Co já vím, tak nejsilnější zřídlo Na Čihadlech je pořád v rukou Zavržených - má ho pod palcem Vlkohorova smečka, samí Vládci bouře a samotnej Ondřej Vlkohor je mezi místníma skoro legenda, a taky je to pěknej parchant, protože každýho Lovce pošle ze svých hor tom lepším případě s natrženou prdelí v.
No a říční oblasti kolem Vltavy a Labe na tom taky nejsou zrovna nejlíp, tam se to mele všechno dohromady. Prostě přijdeš a bereš, pak přinde někdo silnější a ty mažeš se staženym ocasem.
Ale jednu věc si neuvědomujeme, tyhle ty šarvátky nás stojej hodně sil a pověstný Hanibal je už Ante Portas. Od severu k nám táhnou Čistí, ale to je těm tupejm hlavám v Praze naprosto u prdele. Ty zajímá jen jak se postarat o vlastní píseček.
Jenže kámo, to mi prostě věř, já v tom žiju. Sem furt na cestách a tak vidím věci ve větších souvislostech. Duchové se bouří a ve Stínu se pohybuje něco hodně silnýho. Počet duchovních uprchlíků roste. Města se po nocích hemží krysama. Pražáci usnuli na vavřínech, před třema rokama se jim podařilo rozprášil ty skurvený pavoučice a teď se opájej výtězstvím a mlátěj se mezi sebou. Když sem se tuhle procházel po Praze, cejtil sem zkaženej smrad Ohařů. Chápeš, co ti tu říkám, ve městě operuje Zhouba. A kolem Labe sem viděl cizí značky, to znamená, že Čistý už udělali první krok. Za komunismu sme to tu vyčistili, protože hranice byly fakt chráněný, ale ta doba už je pryč a oni chtěj zpátky.
Dej na má slova, tohle bude hodně krušná doba."

- slova Přízračného vlka Morouse Davida, bývalého Kostěného Stínu z kruhu Poslů
Naposledy upravil(a) Izarias dne 24. 3. 2007, 22:02, celkem upraveno 1 x.
provokatér, básník a nadšený překladatel začátečník

Uživatelský avatar
Izarias
Příspěvky: 1106
Registrován: 10. 2. 2006, 23:54
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Izarias » 26. 1. 2007, 23:32

Další nápady VLKODLACI

Alchymista (Duch města Prahy) - Ve Stínu se objevuje především v historickém centru města, okolo orloje a Zlaté uličky. Je Vtělením stověžatého města. Jde mu jen o jedno: "Město se musí rozrůstat." S vlkodlaky udržuje přísně neutrální vztahy. Ví, že většina z nich na něj prostě nemá.
Má hned několik podob. V té, kterou používá v dnešní době nejčastěji, je to pouliční malíř z Karlova mosti, jeho pokožka je však z tmavého kamene, náhodný pozorovatel by si ho spletl s černochem. Jeho nejznámnější podoba však ukazuje faustovského muže v obleku z 16. století, s bílým plnovousem a nožem u pasu.

Rabín (duch židovské čtvrtě) - Tento duch, který se objevuje hlavně okolo židovské synagogy, je zosobněním útlaku židovské menšiny ve středověku. Z hněvu a utrpení, spojeného s nadějí v boží zásah, vznikla tato bytost, která je zosobněním pomsty. Říká o sobě, že kdysi oživila samotného Golema, ale s největší pravděpodobností je to jen lež.

Panelový chlapeček (zosobnění sídlištní zástavby a moderního věku) - Tento duch v sobě zahrnuje anonimitu moderního způsobu bydlení (rozumněj éry králíkáren z dob komunismu). Jeho tvář postrádá jakékoli rysy, jeho pokožka je z panelu a obléčen je do tepláků a děravého trička, přesto se jendá o poměrně silnou entitu na úrovni jagglinga, kterého živí lhostejnost života na sídlišti.


A teď návrhy na smečky popřípadě lóže/ kruhy. (Jen takové miniaturní nápady, co se honí mou hlavou, třeba je někdo rozvede.)

Kladiva Černobogova (asi smečka) - Jednou za čas musí obětovat život bytosti velikosti minimálně králíka, kterou sami ulovili. Té pak na oltáři rozbijí ve jménu svého totemu hlavu rituálním kladivem.

Synové Radegasta (asi regionální lóže) - Tato lóže uctívá Radegasta, vlčího boha plodnosti, který nosí býčí rohy a chodí po dvou. Jedná se o regionální záležitost z oblasti Moravskoslezských Beskyd.

Oběšenec (smečka) - Svůj totem uctívají tak, že věší obětiny na šibeniční stromy. Pěkně hlava do oprátka a už se houpe. Možné ještě propíchnout oštěpem. Něco na způsob uctívání Odina/ Votana.

Dále možno vytvořit regionální lóži/ kruh pro Bouřkovládce... Perunova pěst. (Nebo se může jednat o nějaký fetiš.)
provokatér, básník a nadšený překladatel začátečník

Uživatelský avatar
Izarias
Příspěvky: 1106
Registrován: 10. 2. 2006, 23:54
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Izarias » 26. 1. 2007, 23:33

Válečníci z metra

Když Karel "Sršeň" Grubner prošel iniciací mezi Pány Železa, rozhodl se, že se nepřidá k žádné zavedené smečce, ale založí si svou vlastní. Trvalo mu celé tři roky než nalezl další dva mladé vlkodlaky, se kterými by založil smečku. Tou dobou již tento Rahu věděl, kde bude ležet střed jejich území. Bylo to tak prosté, až se divil, že to nenapadlo někoho před ním.
Přes počáteční nadšení se však ukázalo, že udržet území v okolí stanice Muzeum, nebude zrovna snadný úkol. Ale Sršeň byl a je příliž tvrdohlavý na to, aby se snadno vzdal. Zuzana "Pometlo" Brdská (Irraka) a Alexander "Medvěd" Kvašněvsky (Elodoth; přezdívku získal díky rozložié postavě) následovali vůdce své smečky bez řečí. Bylo tu území, které nikdo nechtěl a malé neobsazené zřídlo, co víc si mohla začínající smečka přát.
Původně za své území, které bylo vyznačeno především močí, považovali pouze samotnou stanici s obchůdky, ale když se k nim později přidal ještě Mirek "Rakvič" Pařízek (Ithaeur), rozhodli se expandovat do okolí Václaváku.
Smečka Válečníků z metra, jak si skupina okolo Karla "Sršně" Grubnera říká, je jedna z mála smeček, které jsou tvořeny z Pánů Železa i Kostěných Stínů. Pravda, "Železáři" jsou ve smečce tři a jen Rakváč patří ke "Kostěným ksichtům" (jeho tváře jsou opravdu propadlé), ale stačili si už udělat jméno a nekompromisně trestají každého, kdo by je považoval za "nečistou" (rozuměj smíšenou) smečku.
V současné době se jim podařilo obsadil trafiku poblíž jejich zřídla, kde Rakvič nebo Medvěd přes den prodávají časopisy a cigarety a v noci mají klid na provádění rituálů.
Válečníci bydlí společně v jednom bytě na Vinohradské. Není to nic velkého, ale většinou tam stejně spí jen jeden z nich a ostatní si jdou po svých záležitostech. Například Pometlo přes den studuje cestovní ruch a dost se prochází a vyhlíží případné potíže, zatímco Medvěd má kontakty na Rusáky a bezdomovce. Občas prostě stačí nechat bezdomovci láhem rumu zadara a on ti pak vyklopí novinky z ulice.

Členové smečky:
Karel "Sršeň" Grubner - Rahu Pán Železa; alfa smečky (taxikář)
Zuzana "Pometlo" Brdská - Irraka Pán Železa; beta smečky (studentka cestovního ruchu)
Alexander "Medvěd" Kvašněvsky - Elodoth Pán Železa (dříve vyhazovač a boxer, nyní prodává noviny)
Mirek "Rakvič" Pařízek - Ithaeur Kostěné Stíny (prodává noviny, dříve student gymnázia, zajímá se o historii a rád by dělal v muzeu)

Teritorium: Válečníci obsadiliúzemí okolo stanice Muzeum. Všechny ty malé obchůdky, květinářství i veřejné záchodky, ale také parčík u národního muzea a oblast, která leží v bezprostřední blízkosti muzea, považují za své výsostné území (nejsem z Prahy, tak vám přesně neřeknu ulice, kde hranice končí). Jejich pomalá, ale rostoucí expanze se pomalu nelíbí Králům noci, další smečce, která zabrala území v blízkosti Václavského náměstí.
V jednom z výstupů z metra se vytvořilo zřídlo. Rezonuje esencí spěhu a smečka jej využívá jako průchozí bod do Stínu.

Totem: Válečníci následují psího ducha Toulavého žebráka, který jim nakazuje, aby dali nažrat každému toulavému psovi, který na nich bude loudit. Tenhle gaffling vypadá jako středně velké vyhublé psisko rodokmenu pouliční směs, ale dokáže na sebe vzít i podobu bezdomovce s výrazně psími rysy. Smečce pomáhá při stopování napříč ulicemi, a je téměř dokonalý v hledání nouzového žrádla a přístřeší.
provokatér, básník a nadšený překladatel začátečník

Uživatelský avatar
Izarias
Příspěvky: 1106
Registrován: 10. 2. 2006, 23:54
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Izarias » 26. 1. 2007, 23:38

Myslím, že to jsou zatím všechny příspěvky, které k vlkodlakům padli. (Teda nevzpomínám si, že by se k vlkodlakům vyjadřoval i někdo jinej než já.)

Čekám na vaše názory.
provokatér, básník a nadšený překladatel začátečník

smrq
Příspěvky: 1367
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od smrq » 28. 1. 2007, 19:35

izi, mas tu toho hrozne moc, nestiham... :(

za prve, koncept, kdy se v polabi a povltavi (s centrem prahou) melou vsichni se vsema a oteze se prehazujou z ruky do ruky dle toho, kdo je momentalne nejsilnejsi, se mi libi. souhlasim i s tim, ze okolni hory maji pod palcem jednotlive kmeny, ale nerad bych z techto koncin automaticky vystipal ostatni kmeny. to by chtelo nejak osefovat (treba tim, ze tam pocetne zdaleka prevladaji).
rozhodne podporuju myslenku, ze cechy jsou v podstate uzemim zavrzenych, ale ze cisti jsou na postupu (klidne od severu). vse, co se toci kolem tohoto tematu v tom vypraveni morouse davida, se mi libi moc a plne to podporuji.

nejsem ale moc nadseny z toho, ze by se v praze mydlily dva kmeny a ostatni jim jen pricmrdavali v jejich boji. a proc by se mlatily kmeny, nejde u vlku spis o souboje smecek???

k tem poctum vlkodlaku - v pravidlech nekde pisou, kolik jich na pocet lidi pripada?

alchymista, panelovy chlapecek a rabin jsou hezke napady a pouzil bych je.
horsi je to s kladivem cernoboga a syny radegasta. cernobog - to byl buh spise nekde z vychodu, ne? ma to tradici i v cechach? podobne radegast - proc beskydy? jiste, mame tu na radhosti jeho sochu, ale nejsem si jist, zda je prave tato oblast s timto bohem nejak zasadneji spjata oproti ostatnim uzemim v cechach.
ale mozna se pletu a nekdo me tu poucite, jak se veci maji. :)
Radim "Smrk" Trčálek
milec a překladatel WoD systému.

Uživatelský avatar
Izarias
Příspěvky: 1106
Registrován: 10. 2. 2006, 23:54
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Izarias » 28. 1. 2007, 23:55

Vlkodlaci jsou (pokud jsem dobře počítal) v poměru 1 vlkodlak : 13 000 lidí. Jejich koncentrace je rozdělena podle teritorií.


Co se týče těch dvou kmenů v Praze: Prostě se mi líbila myšlenka, kdy jdou proti sobě dva kmeny Zavržených vlkodlaků, místo aby to byla válka "Hodní" (Zavržení) X "Zlým" (Čisté kmeny). Oba kmeny jsou vybrány víceméně náhodně. Předpokládal jsem, že ve velkém městě, jako je Praha, se určitě budou vyskytovat Páni Železa a že jich tam bude hodně. Sice se hlásají k adaptabilitě, ale i ta může být na škodu (a taky je to můj nejoblíbenější kmen). Za jejich protivníky jsem vzal Kostěné Stíny, protože Praha je považována za město se spoustou tajemna a mystiky. Když vezmu v úvahu, že Češi nemají odlišnosti moc v lásce, dalo by se soudit, že se budou tvořit spíše smečky jednoho kmene (i když nemusí), no a společné cíle jsou společné cíle. Některé silnější smečky poskytují část svých území novým smečkám, nejlépe se stejným zaměřením. A teď už jen zbývá vymyslet, jaké budou kmenové zájmy, aby se dostali do konfliktu.
Jinak se takový konflikt samozřejmě řeší opravdu na úrovni smeček a jejich spojenců.


Pozadí tohoto konceptu, jak a proč mě napadl: Chtěl jsem po netu vést (a vedu) kroniku, která je umístěna do Liberce. Proto, ačkoli jsou Čistí vzdálenou hrozbou, přicházejí Spálení a Dravčí králové hlavně z Polska ("je to pro mě blíž než z Vídně :wink: ") a za hranice jejich vlivu jsem vzal jednoduše hranici zalednění v době ledové (pevninský ledovec se zastavil právě o pohraniční hory). Samozřejmě, pokud se podíváme například na vídeňské stránky o vlkodlacích, zjistíme, že tam Čistí momentálně válku vyhrávají, rozdrtili a zatlačili Zavržené do Vídně.



No a co se týče Černobogových kladiv a Radegastovy lóže plodnosti, to jsou jen prvotní střípky nápadů, stejně tak jako Rabín, Panelový chlapeček a Alchymista. $D Stejně by se měli dál rozvést.
provokatér, básník a nadšený překladatel začátečník

Uživatelský avatar
Izarias
Příspěvky: 1106
Registrován: 10. 2. 2006, 23:54
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Izarias » 23. 7. 2007, 13:25

SEVERNÍ ČECHY

Historie

Jizerské hory byly nebezpečným místem, kde docházelo k častým střetům pytláků a lesníků, kde každou zimu zahynul nejeden dřevař a kde sejít z cesty znamenalo, že se již možná nevrátíte.

Ještě do poloviny minulého století byly severní Čechy, především oblast Jizerských a Lužických hor považovány za výsostné území německé skupiny vlkodlaků, která si říkala die Sönne von Eber (Synové kance) z kmene Jägers in der Dunkleheit (narozdíl od Krkonoš, kde se proháněly smečky českých vlkodlaků z kmenů Bouřkovládců a Krvavých spárů). Byli to právě oni, kdo zuřivě chránili své území proti těžbě dřeva a postupujícímu sklářskému průmyslu. Bylo jich však zoufale málo a postupně vymírali, protože během odsunu německého obyvatelstva přišli o většinu svých příbuzných, kterým v žilách kolovala vlčí krev.

Poslední údálostí, která jim doslova vrazila dýku do zad, byl masivní únik uprchlíků ze světa duchů a krutovláda Smrkového mužíka, který rychle nabíral na síle díky smrkovým monokulturám, které na svazích vysázeli skláři.

Smrkový mužíček byl invazivní nenasytný duch, který vedl válku s duchy z bukového zpěvu. Svou osobní válku vyhrával a spirituální ekologie oblasti šla od desíti k pěti. Lovci v temnotách, kteří byli po druhé světové válce oslabeni nejen vynuceným odchodem svých příbuzných, ale také ztrátami na vlastních životech během druhé světové, měli ze začátku co dělat, aby "léčili" alespoň projevy, když už ne samotný zdroj nemoci. Lov spirituálních uprchlíků, kteří neváhali posednout divokou zvěř, je stál nejen mnoho sil, ale také životy jejich druhů. Zprvu si mysleli, že vřavu ve světě duchů způsobuje řádění bouřkových duchů. Když se doslechli o Smrkovém mužíkovi, bylo již téměř pozdě.

Tou dobou již z původních sedmi smeček, které se pohybovali na obou stranách Jizerských hor, zůstaly jen dvě. Srpek Hanz der Fuchbalg (Liščí kožich)vyrazil se svou smečkou Rabenklauen (Havraní drápy)do spirituální divočiny, kde odhalil Mužíkovo slabé místo. Jeho achillovou patou byli duchové kůrožrouta líkového, kterému se nedokázal díky svému původu účině bránit.

Ithaeur z druhá smečka Adolf Eisenhammer (Železné kladivo) však nechtěl o využití tohoto hmyzu ani slyšet, protože se domníval, že by to pro okolní ekosystém znamenalo mnohem větší hrozbu. Přesvědčil vůdce své smečky k frontálnímu útoku na Smrkového mužíka a ... celá smečka byla i s totemem vymazána ze světa.

Fuchsbalgově smečce se mezitím podařílo získat jeden exemplář kůrovce a přemluvit i jeho ducha k pomoci v boji se stromovým duchem. Brouk byl vypuštěn ve hmotném světě během magického rituálu, což mělo umožnit nižšímu duchovi Červenohlavému kůrožroutu vstoupit na území Jizerských hor. Fuchsbalgova smečka však byla přelstěna. Červenohlavý kůrožrout byl členem rodu mnohem silnější bytosti, která využila otevřené cesty a vstoupila do stínového obrazu Jizeských hor. Tímto nedomyšleným zákrokem došlo k události, která je ve hmotném světě známá jako Jizerskohorská kalamita.

Tato kalamita měla za následek znehodonocení jizerských i lužických lesů. Fuchsbalgova smečka sice zareagovala v čas a na bytost známou jako Černá lesní sněť zaútočila a zlikvidovala, ale v boji přišla o svůj totem a většina jejich členů byla natolik zraněna, že následnému útoku smečky Ondřeje Vlkohora nedokázali odolat. Spolu s Havraními drápy zanikla i německá lóže Synové kance.

Novými pány Jizerských hor se tak stali Vládci bouře vedení Vlkohorovou smečkou, která zabrala území kolem jednoho z nejsilnějších zřídel v oblasti - rašeliništi Na Čihadlech.



(pokračování bude následovat)
Naposledy upravil(a) Izarias dne 23. 7. 2007, 16:02, celkem upraveno 1 x.
provokatér, básník a nadšený překladatel začátečník

smrq
Příspěvky: 1367
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od smrq » 23. 7. 2007, 15:26

hezke, fakt se mi to libi.

jen ale nevim, jestli nemam brat jmeno hlavniho zaporaka osobne. :roll: izi, co to sakra ma znamenat?!? jakypak smrkovy muzik?!? tohle je provokace vuci me osobe!!! :>;o) :-)= :D
Radim "Smrk" Trčálek
milec a překladatel WoD systému.

Uživatelský avatar
Izarias
Příspěvky: 1106
Registrován: 10. 2. 2006, 23:54
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Izarias » 23. 7. 2007, 16:05

Také ho můžu pojmenovat Smrkova panenka, jestli ti to udělá větší radost. :wink:
provokatér, básník a nadšený překladatel začátečník

smrq
Příspěvky: 1367
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od smrq » 24. 7. 2007, 19:45

ne, muzik je v pohode. :)
ja narazel na to smrkovy (pac smrq=smrk; tot ma oficialni prezdivka). :D
Radim "Smrk" Trčálek
milec a překladatel WoD systému.

Uživatelský avatar
Izarias
Příspěvky: 1106
Registrován: 10. 2. 2006, 23:54
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Izarias » 25. 7. 2007, 13:43

No kdyby byla v Jizerských horách borová kalamita, pak by to byl borový mužík. :wink:
provokatér, básník a nadšený překladatel začátečník

smrq
Příspěvky: 1367
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od smrq » 27. 7. 2007, 08:53

takze pan borovicka! :D

ne, smrkovy muzik je vazne v pohode. bude to ma nejoblibenejsi postava, koukej se ji poradne venovat!
Radim "Smrk" Trčálek
milec a překladatel WoD systému.

Zamčeno

Zpět na „Svět temnoty - Čechy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host