Legendy Armandie
-
- Příspěvky: 2514
- Registrován: 8. 8. 2006, 20:06
- Bydliště: Praha
ad1 - jasně, je to celkem slušný, ale... furt je na tom znát, že rpavidla úplně na všechno tam nejsou... já je nepotřebuju, ale kdybych si chtěl zahrát něco opravdu komplexního, tak tady prostě budou lepší věci než homemade LA... jinak teda jsem to netestoval, takže o hratelnosti a vyváženosti vypovídat nemůžu
ad4 - první, co mě napadlo bylo přidat do balíčku o cca třiceti kartách jednu "úspěch" a jednu "neúspěch", který by přebyly jakýkoli čísla - znamenalo by to, že fakt smůlu nebo fakt štěstí můžu čas od času mít, i když číselně na to nestačim, i kdybych si vytáh samý dvojky
založit na kartičování nějakym způsobem celj systém by mohlo bejt dost zajímavý (něco mezi Magic a rpg?) ale uznávám, že by to byl docela zásadní zásah do už existujících pravidel...
ad4 - první, co mě napadlo bylo přidat do balíčku o cca třiceti kartách jednu "úspěch" a jednu "neúspěch", který by přebyly jakýkoli čísla - znamenalo by to, že fakt smůlu nebo fakt štěstí můžu čas od času mít, i když číselně na to nestačim, i kdybych si vytáh samý dvojky
založit na kartičování nějakym způsobem celj systém by mohlo bejt dost zajímavý (něco mezi Magic a rpg?) ale uznávám, že by to byl docela zásadní zásah do už existujících pravidel...
-
- Příspěvky: 1133
- Registrován: 30. 11. 2004, 16:53
- Bydliště: Ostrava
-
- Fórový šašek; Moderátor
- Příspěvky: 4714
- Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
- Bydliště: Bratislava
-
- Příspěvky: 1133
- Registrován: 30. 11. 2004, 16:53
- Bydliště: Ostrava
-
- Fórový šašek; Moderátor
- Příspěvky: 4714
- Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
- Bydliště: Bratislava
-
- Fórový šašek; Moderátor
- Příspěvky: 4714
- Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
- Bydliště: Bratislava
-
- Fórový šašek; Moderátor
- Příspěvky: 4714
- Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
- Bydliště: Bratislava
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: 14. 9. 2003, 13:52
- Bydliště: Chrudim
-
- Fórový šašek; Moderátor
- Příspěvky: 4714
- Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
- Bydliště: Bratislava
Hmmm... ja ich vidím... Sú to PNG, nie je problém v browseri?Pete píše:Zdravím! Proč ty obrázky nefungujou (nebo nevím, jak mají fungovat)?
Kliknu na odkaz a obrázek nikde...
Otvorí sa ti imageshack stránka?
Joe
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: 14. 9. 2003, 13:52
- Bydliště: Chrudim
-
- Příspěvky: 1133
- Registrován: 30. 11. 2004, 16:53
- Bydliště: Ostrava
na http://la.nokturno.net/ najdete novou verzi pravidel, jedná se o trochu více přiomáčkovanou verzi, obohacenou o všeliké poznatky, jež jsem načerpal v uplynulých měsících zejména díky kontaktu s tímto fórem a přilehlými odkazy.
nejedná se rozhodně o verzi definitivní, ale určitě se blíží do stabilního stádia. Ačkoli se může zdát, že se pravidla snaží držet krok s jakýmisi "trendy v rpg", není tomu tak. Veškeré principy byly dlouho promýšleny a k většin principů a mechanik jsme došli citlivou úvahou a testováním. Snad je to na hře znát.
Budu opět velmi vděčný za jakékoli konstruktivní postřehy i kritiku.
nejedná se rozhodně o verzi definitivní, ale určitě se blíží do stabilního stádia. Ačkoli se může zdát, že se pravidla snaží držet krok s jakýmisi "trendy v rpg", není tomu tak. Veškeré principy byly dlouho promýšleny a k většin principů a mechanik jsme došli citlivou úvahou a testováním. Snad je to na hře znát.
Budu opět velmi vděčný za jakékoli konstruktivní postřehy i kritiku.
-
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
Tak jsem si ji stáhl a přečetl - co jsem koukal, zavedl jsi stejnou bodovou náročnost dovedností jako já
Jo, a jako první věc - slovo "narativní" v prvním odstavci mě málem přimělo pravidla zavřít rovnou. A když bych nevěděl co to slovo znamená, tak bych se to v pravidlech nedozvěděl.
A konstruktivně - nějak si neuvědomuju, že bych tam viděl příklad nějaké složitější akce, třeba boje jako takového. Prostě si nemůžu vybavit, že bych si přečetl, jak pravidla použít.
Druhá věc - tahání karet a sčítání je hezké, ale přijde mi to jako obměna házení plus a mínus ve FATE, jen je třeba víc počítat. Víc takových testů na jednu akci se mi jeví jako naprosto nepotřebné.
Jo, a jako první věc - slovo "narativní" v prvním odstavci mě málem přimělo pravidla zavřít rovnou. A když bych nevěděl co to slovo znamená, tak bych se to v pravidlech nedozvěděl.
A konstruktivně - nějak si neuvědomuju, že bych tam viděl příklad nějaké složitější akce, třeba boje jako takového. Prostě si nemůžu vybavit, že bych si přečetl, jak pravidla použít.
Druhá věc - tahání karet a sčítání je hezké, ale přijde mi to jako obměna házení plus a mínus ve FATE, jen je třeba víc počítat. Víc takových testů na jednu akci se mi jeví jako naprosto nepotřebné.
hraju: Ω Projekt Omega
-
- Příspěvky: 1133
- Registrován: 30. 11. 2004, 16:53
- Bydliště: Ostrava
Bodová náročnost dovednosti? Nevím, co máš na mysli...
Za upozornění na slůvko narativní díky, to je ta profesní deformace, přidám tam nějaký opis, ať je to jasné.
Absence příkladů si jsem vědom, jen bych rád udělal nějaké ucelené, dobře popsané, zkrátka ideálně demonstrativní a na to potřebuju víc času.
CO se týče tahání karret, je to velmi rychlé, odvažuju se říct že rychlejší než mnohé kostkové systémy. My jsme ale přešli na systém kostkový s upravenýma kostkama a to je úplně bleskové.
Za upozornění na slůvko narativní díky, to je ta profesní deformace, přidám tam nějaký opis, ať je to jasné.
Absence příkladů si jsem vědom, jen bych rád udělal nějaké ucelené, dobře popsané, zkrátka ideálně demonstrativní a na to potřebuju víc času.
CO se týče tahání karret, je to velmi rychlé, odvažuju se říct že rychlejší než mnohé kostkové systémy. My jsme ale přešli na systém kostkový s upravenýma kostkama a to je úplně bleskové.