[Blog] 2k6 goblinů
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Asi ne, ani nevím, co bych si pod tím měl představit.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Bylo tam něco s řádky činů, hody s pomocí těch řádků...
A požadoval to hráč, co chtěl hrát pulpového šermíře, jehož skutky jsou mezi lidem známé.
A požadoval to hráč, co chtěl hrát pulpového šermíře, jehož skutky jsou mezi lidem známé.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
https://2k6goblinu.blogspot.com/2013/07 ... utace.html
??
Ale přiznávám, že jsme to použili jen u téhle jedné postavy
??
Ale přiznávám, že jsme to použili jen u téhle jedné postavy
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Za mě určitě palec nahoru. Docela jsem se zaposlouchal i když se řešila témata, které pravidelný návštěvník RPGf má dávno načtené a povětšinou vyzkoušené v praxi (imho možná proto zde není moc komentářů). Necítil jsem se tedy moc jako cílovka, a proto raději budu hodnotit formu než obsah.
- prvních pár minut byl fail. Sám jsem měl chuť to vypnout. Hodně nervozity, smíchu kterému posluchač nerozumí (protože nemá kde vidět onen vtip, který byl možná jen situační).
- také hodně teorie. Nevím jak jiní, ale mě to docela uklimbalo.
- pak jsem se trochu překonal a střední část mě zaujala. Myslím že to bylo tím přechodem teorie do praxe příkladu s Aragornem. Najednou jsem byl doma, ve známém prostředí kterému rozumím, chápu ho, a můžu oběvovat různé přístupy a styly hraní.
- Tak jsem si pomyslel: "kluci na to kápli! Pochopili že lepší je vysvětlovat různé přístupy na konkrétních příkladech!" Ale neměl jsem pocit že by to bylo dotaženo do konce.
- Posledních 10 minut bylo zase slabších. Tam už jeden dominoval a druhý se nezdárně ujal role "nahrávače". Rekapitulace by IMHO měla být úderné a jasné schrnutí předchozího v pár bodech "aby to, co rozkecáno jest, pochopeno bylo".
- Jedno statické pozadí mě rušilo. Pustil jsem si to při vaření snídaně (no žádné vaření, dělal jsem topinky), ale chybělo mi k tomu nějaké vizuální vyjádření. Opravdu si nemyslím, že je potřeba video záběry na dva lidi co se spolu baví. Ale tak nějak instinktivně jsem očekával, že se obrázky na pozadí budou měnit podle tématu. Třeba když jsem zaregistroval ten přechod do toho kam umístnit Aragorna, tak jsem se instinktivně otočil, jestli tam nenaskočila nějaká tématická ilustrace z Pána Prstenů.
- Dost jsem i tápal v tom kdo je kdo. Chtělo by to nějaké ujednocené intro během kterého by se účastníci krátce představili (Aspoň "Ahoj, já jsem "ten-a-ten" a rád by jsem vám řekl něco na "to a to" téma". / "Ahoj, já jsem "tamten" a chci "ten-a-ten"u vysvětlit různé náhledy na "to a to" téma".).
- Kvalita zvuku mi přišla úplně v pohodě. Oba protagonisté mají dostatečně zvučný a sebevědomí hlas. Dobře se to poslouchá narozdíl od nekterých "zaběhnutých youtuberů, který když promluví, tak je vypínám".
"An army of one man, but the right man for the job!"
―Clone trooper rallying call
―Clone trooper rallying call
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Dík za reakci.
Zkusíme do případných dalších dílů brát v potaz.
Zkusíme do případných dalších dílů brát v potaz.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6644
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Taky jsem chtěl dát pár postřehů, ale bohužel jsem se nedostal k tomu je sepsat. Snad se mi to ještě podaří během víkendu.
Každopádně chci říct, že mi to přijde jako super věc. Ten začátek byl asi trochu nervózní a asi mi dost pomohlo, že znám Quentinův hlas a způsob projevu, ale byl to po dlouhé době (od poslední Almadovy Dračí studny) první audi(ovizu)ální RPG pořad v českém prostředí, který jsem neměl chuť z toho či onoho důvodu po dvou minutách vypnout.
Samozřejmě hlavní problém byla právě roztříštěnost způsobená zřejmě tím, že to byl první pokus a Tobiáš dost možná ani dopředu moc nevěděl, o čem to bude, tak neměl své argumenty či námitky připravené a jednoduše formulované, a stejně tak Vlasta musel reagovat na tyhle námitky až ad hoc. Zkusím se k tomu víc rozepsat, až se dostanu k trochu delšímu shrnutí.
Ale celkově je to strašně fajn, jsem rád, že to vzniklo a doufám, že budete pokračovat.
EDIT: jo, ještě než se rozepíšu: prosím, pojmenujte to minimálně na youtube nějak jako "RPG: Důvěra u stolu" (případně nějak nenápadně přidat klíčová slova do popisu videa) nebo tak nějak, ať se to obejví i lidem, kteří vyhledávají videa/podcasty o RPG v češtině
Každopádně chci říct, že mi to přijde jako super věc. Ten začátek byl asi trochu nervózní a asi mi dost pomohlo, že znám Quentinův hlas a způsob projevu, ale byl to po dlouhé době (od poslední Almadovy Dračí studny) první audi(ovizu)ální RPG pořad v českém prostředí, který jsem neměl chuť z toho či onoho důvodu po dvou minutách vypnout.
Samozřejmě hlavní problém byla právě roztříštěnost způsobená zřejmě tím, že to byl první pokus a Tobiáš dost možná ani dopředu moc nevěděl, o čem to bude, tak neměl své argumenty či námitky připravené a jednoduše formulované, a stejně tak Vlasta musel reagovat na tyhle námitky až ad hoc. Zkusím se k tomu víc rozepsat, až se dostanu k trochu delšímu shrnutí.
Ale celkově je to strašně fajn, jsem rád, že to vzniklo a doufám, že budete pokračovat.
EDIT: jo, ještě než se rozepíšu: prosím, pojmenujte to minimálně na youtube nějak jako "RPG: Důvěra u stolu" (případně nějak nenápadně přidat klíčová slova do popisu videa) nebo tak nějak, ať se to obejví i lidem, kteří vyhledávají videa/podcasty o RPG v češtině
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Tak je to pouze můj názor žeano. Pokud by jsem měl mít i přímé návrhy co zlepšit, asi by jsem ten seznam obměnil:
- udělejte si scénář o 2-4 bodech které rozeberete, a pokuste se vejít do formátu 20-ti minut. Vykecat se můžete i hodinu, ale pak je dobré to prostříhat.
- za mě se držte těch příkladů a praxe víc než teorie. Umím si představit pár dílů o tom jak čerpat inspiraci z filmů, knih, seriálů atd. které jsou ve všeobecném povědomí. Tím se dá i nahrabat sledovanost... Potěšil by mě třeba podcast typu: "vychází nová sezóna GoT, kde tam DM udělal chybu?". Nebo mixování žánrů: "Jak na baziliška pulzní puškou, a dá se zabít Alien lukem?". Nebo třeba různé návody pro tvorbu NPC, příšer, ras a podobně. Hlavně by se mi prostě líbilo kdyby se veškerá problematika řešila na příkladech.
- nebo třeba rozbor dobrodružství. Jak jej udělat creepy? Jak z toho udělat komedii/parodii? Jak zachovat realističnost? (zde se tomu říká Jerson faktor ). Prostě mluveným slovem vytvořit nějaké dobrodružství a pak brainstormovat jak tu původní myšlenku promítnout do různých žánrů.
- dungeon aby na tebe nevyskočil panter z nočního stolku
- a mé srdíčko by chtělo slyšet i něco o oldschoolu a sandboxu. Jak tahat hráče za ruku, nebo jak jej hodit do jámy lvové.
"An army of one man, but the right man for the job!"
―Clone trooper rallying call
―Clone trooper rallying call
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Na první pokus je to dost dobrý. Určitě v tom pokračujte, časem se to obrousí.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Dneska jsem si to pustil v práci na pozadí a je to hrozně super věc!
Musím říct, že jsem u toho měl hrozně velký problém, protože jsem chtěl naskakovat do debaty. Jak vás znám a takhle jsme u stolu kecali, měl jsem co chvíli chuť vám do toho vstoupit a přidat se. Mělo to tu super atmosféru debat o slezinových večerech a hrozně se mi to líbilo.
Prvních deset sekund nebylo dobrých. Měl jsem chuť s děsem utéct do polí... a to vás znám! Na nováčka to musí působit dost rušivě. Za sebe bych řekl - udělejte profesionálnější úvod do podcastu. Kostky klidně nechat, ty jsou super, pak přivítejte posluchače a představte se (jak už napsal i Vito), aby si lidi mohli přiřadit jméno s hlasem. Vím, že tohle byl jen pokus "pro kamarády", takže to hlásím spíš pro příště, protože to podle mě smysl dělat i dál. Jinak nemám v zásadě výhrad. Moc se mi líbil váš ad hoc způsob... přičemž myslím, že hláška "šukat hráče do ucha" by měla v mluvě běžného občana nahradit "dycky Most".
Jen tak dál!
Musím říct, že jsem u toho měl hrozně velký problém, protože jsem chtěl naskakovat do debaty. Jak vás znám a takhle jsme u stolu kecali, měl jsem co chvíli chuť vám do toho vstoupit a přidat se. Mělo to tu super atmosféru debat o slezinových večerech a hrozně se mi to líbilo.
Prvních deset sekund nebylo dobrých. Měl jsem chuť s děsem utéct do polí... a to vás znám! Na nováčka to musí působit dost rušivě. Za sebe bych řekl - udělejte profesionálnější úvod do podcastu. Kostky klidně nechat, ty jsou super, pak přivítejte posluchače a představte se (jak už napsal i Vito), aby si lidi mohli přiřadit jméno s hlasem. Vím, že tohle byl jen pokus "pro kamarády", takže to hlásím spíš pro příště, protože to podle mě smysl dělat i dál. Jinak nemám v zásadě výhrad. Moc se mi líbil váš ad hoc způsob... přičemž myslím, že hláška "šukat hráče do ucha" by měla v mluvě běžného občana nahradit "dycky Most".
Jen tak dál!
- Vallun
- Příspěvky: 32272
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Jako dobrý, ale Vito to vystihl z velké části...
věcně bych k tomu taky pár poznámek měl, ale to naráří na to, že audio se blbě cituje:)
šukat do ucha z toho dělá PEG 21 bo jak jsou ty zkratky, což není dobře...
Jo a taky by pomohly odlišnější hlasy/projevy
věcně bych k tomu taky pár poznámek měl, ale to naráří na to, že audio se blbě cituje:)
+1Musím říct, že jsem u toho měl hrozně velký problém, protože jsem chtěl naskakovat do debaty.
šukat do ucha z toho dělá PEG 21 bo jak jsou ty zkratky, což není dobře...
Jo a taky by pomohly odlišnější hlasy/projevy
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů