[Blog] 2k6 goblinů
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Seriozne. Treba ti skreti jsem nadsen, kdybysbudelal treba dalsi mutace a variace ras a "povolani" tak to rozhodne budu kvitovat...
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Batáta je super, pouziju ji v dalsi kampani, kdy skreti a trolove se zivinjen temahle bramborama z okraje sopky, lde jsou ve vyhnanstvi a ted jako rudy had tahnou planinou na mesta jihu...
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Jsou luxusni zive vidim hlavniho postmistra z ankmonkporlu jak ma katalog a hleda, ktery druh je pan Dragojević
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Klasické strašidlo z Vodníků a hastrmanů se ve tvém pojetí změnilo na hustokrutopřísného bosse na tomto hexu. Dobrá práce. Zajímavé je tvoje pojetí jeho práce s dušemi.
Takováto monstra používáš běžně?
Takováto monstra používáš běžně?
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Jaké to bylo, co se stalo, a jak to dopadlo?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Táákže.
Volné nedělní odpoledne, parta lidí, kteří chtějí zkusit nějaký dungeon a moje prázdná hlava v sobotu večer. Tak jsem se použil to první, co jsem na netu našel, bylo to zajímavé a relativně low-lewel.
Nedělní ráno se neslo v duchu aplikování pravidel DrD2 na bytosti vyplavené mořem a pár dalších příprav. Slezli jsme se a začal jsem klasicky. Rozcestím, ne kterém se postavy potkaly.
Pak byla procházka k pláži s prvním encounterem-banda žoldáků s truhlou zlata. Následovala procházka po pláži-banda hastrmanů pokukujících z dálky a krabi obléhající boudu. Byli tři a padli ve dvou kolech. Odměna v podobě lektvaru se dostavila brzo a následoval kraken.
Nágu myslím obešli otroky neosvobodili a vlezli dovnitř. U té studánky se zrodila u nás legendární hláška:
"Nelez tam, ty nevidíš PJův obličej? Určitě nemá nic připravené a zabije nás."
Procrawlili se pár místnostmi až k srdci, tam otroky měnící se vrybájy proměnili v sushi a šli dál do trůního sálu. Tam s e zrovna král z hlubin domlouval se starostou a nějak se z toho vykcali a když chlapci zjistili, že tsm není poklad, zdejchli we z hexu.
Volné nedělní odpoledne, parta lidí, kteří chtějí zkusit nějaký dungeon a moje prázdná hlava v sobotu večer. Tak jsem se použil to první, co jsem na netu našel, bylo to zajímavé a relativně low-lewel.
Nedělní ráno se neslo v duchu aplikování pravidel DrD2 na bytosti vyplavené mořem a pár dalších příprav. Slezli jsme se a začal jsem klasicky. Rozcestím, ne kterém se postavy potkaly.
Pak byla procházka k pláži s prvním encounterem-banda žoldáků s truhlou zlata. Následovala procházka po pláži-banda hastrmanů pokukujících z dálky a krabi obléhající boudu. Byli tři a padli ve dvou kolech. Odměna v podobě lektvaru se dostavila brzo a následoval kraken.
Nágu myslím obešli otroky neosvobodili a vlezli dovnitř. U té studánky se zrodila u nás legendární hláška:
"Nelez tam, ty nevidíš PJův obličej? Určitě nemá nic připravené a zabije nás."
Procrawlili se pár místnostmi až k srdci, tam otroky měnící se vrybájy proměnili v sushi a šli dál do trůního sálu. Tam s e zrovna král z hlubin domlouval se starostou a nějak se z toho vykcali a když chlapci zjistili, že tsm není poklad, zdejchli we z hexu.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Díky moc, Quentine, je to super!
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host