[Blog] 2k6 goblinů

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Odpovědět
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17483
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od York »

Quentin píše: 30. 6. 2020, 12:58 Vojáci lapili tulačku - údajnou čarodějnici - a pro zábavu ji týrali. Než ji ovšem stihli popravit, padli kletbou jejího rubínového poháru. Nyní jsou z nich bezduché zombie a ona je stále uvězněná pod věží.
Jo, tohle je dobrý. K tomu máš ale tenhle popis u poháru:
Kdokoliv se z něj napije, je vyřazen, a pokud zemře, povstane jako umrlec lačnící po krvi.
Takže co se tam vlastně stalo? Vojáci se napili a byli vyřazeni. A pak co, někdo je přišel dorazit? Nebo je dorazila tulačka? To asi ne, když je tam uvězněná.

Nejspíš jsi to zamýšlel tak, že v poháru je smrtící jed, ale napsal jsi místo toho, že to je vyřazující jed. Což nesedí k tomu úvodnímu odstavci.

edit: Taky není jasný, jak dlouho to trvá - já jsem to třeba pochopil tak, že k vyřazení dojde okamžitě.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9342
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

Hmm, jsi asi zmaten mými pravidly.
Vyřazená postava hodinu leží, a pokud ji nikdo neposkytne pomoc, zemře.

Pití si mohli poslat dokola a zkolabovat až za pár minut. Z kontextu by mělo být jasné, že nejdeš k zemi sotva se tvé rty dotknou poháru.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9342
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

Trošku jsem to přepsal, ať není potřeba znalost Grimoáru.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17483
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od York »

Quentin píše: 30. 6. 2020, 13:38 Trošku jsem to přepsal, ať není potřeba znalost Grimoáru.
Odkazy na pravidla Grimoáru jsou tam na více místech, ale tady mě fakt nenapadlo, že to je něco navázanýho na pravidla.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9342
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 21004
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Markus »

Už ti někdo řekl, že umíš kreslit nádherné mapy? :oops: Moc pěkný, včetně toho lepení nálepek při hře.

Ale napadla mě u toho jiná věc - znamená to, že rozjíždíš novou kampaň na novém místě? A jak často vůbec rozjíždíš nové kampaně?
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9342
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

Markus píše: 8. 8. 2020, 11:24 Už ti někdo řekl, že umíš kreslit nádherné mapy? :oops: Moc pěkný, včetně toho lepení nálepek při hře.
Už byly takové náznaky, tak jsem si (tři týdny zpátky) založil instagram, abych si to potvrdil :D
https://www.instagram.com/2d6quentin/

Ale napadla mě u toho jiná věc - znamená to, že rozjíždíš novou kampaň na novém místě? A jak často vůbec rozjíždíš nové kampaně?
Jop.

Většinou nám hra vydrží tak 12 měsíců, ale možná se to protáhne, protože mám teď dvě skupiny a s každou hrajeme jen jednou za 14 dní.

Ne každá kampaň se ovšem povede na první pokus. Někdy dáme dvě, tři sezení a začneme od znovu.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9342
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 21004
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Markus »

Chceš to zrecenzovat? :D
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9342
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

Určitě :)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9342
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

Markus píše: 9. 8. 2020, 23:28Chceš to zrecenzovat? :D
Vyděšen recenzí jsem vyhodil zmínku o štěkajících vlcích, byla asi zbytečná, a doplnil k alchymistovi klíč od laboratoře. Stáhni si to znovu pls :)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 21004
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Markus »

No mě šlo o to, jestli je to "work in progress", zamýšlený třeba po pozdějí vydání v rámci Grimoáru, nebo jestli už to pouštíš do světa stylem "tady to máte". Vím ale, že je to dost fiktivní odlišení. :)

V zásadě můžu nachrlit náhodné postřehy sem do diskuze, nebo se o tom pokusit něco napsat na blog (i když furt nevím, jak se stavit k minidungeonům) a obodovat to. Ptám se hlavně, abych nebodoval něco, co se ještě bude měnit.

Nebo jinak: Myslíš, že už je to zralé pro zadání do databáze? :)
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9342
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

Neslibuju, že se to měnit nebude, ale rozhodně to nemám v plánu.

Ta ilustrace je napevno, než abych ji předělával, radši budu dělat nějaký nový dungeon. Maximálně se pokusím na základě tvé recenze opravit něco v textu.

Jen do vydání v Grimoáru bych asi měl zaplnit zbývající bílé místo - uvažoval jsem zkusit ilustraci toho meče.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 21004
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Markus »

Nemáš těch minidungeonů na blogu víc, že bych je vzal všechny najednou? Matně tuším, že tam byla nějaká chobotnice, možná ještě něco dalšího. :) Mohl bych to prohledat, ale *lenost*, ty to budeš vědět rychleji.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9342
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

Nemám, jen tohle a Strážní věž. Za tu se můžu postavit, tu jsem hrál a je super :D

Kraken, o kterém mluvíš, vyšel kdysi v Drakkaru v rámci nějakých hexů. Tam za kvalitu neručím. Pokud to budeš nějak hodnotit, tak raději každý zvlášť, ať vím, které fungují, a které ne.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 3 hosti