Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Tvůrčí sekce zabývající se designem, rozborem RPG her, ale i jejich samotnou tvorbou. Zamyšleními nad pravidly a jejich vlivem na hru, způsobem psaní knih, tvorbou ilustrací, atd. V neposlední řadě naše rozpracované projekty.
Odpovědět
Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3328
Registrován: 11. 9. 2004, 11:51
Bydliště: bb [svk] / dublin [irl]
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od crowen » 8. 10. 2018, 16:36

Jerson píše:
8. 10. 2018, 10:39
Ok, tak to nemá smysl dublovat diskusi, tohle téma nechám spát, případné další zájemce odkazuju na d20.
Mozes sem aspon prosim hodit link?

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 16457
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od Jerson » 8. 10. 2018, 16:54


Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 16457
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od Jerson » 14. 12. 2018, 13:08

Má někdo zájem o pravidla pro offline hraní NPC hráči a ovládání minionů? Řeším to pro Omegu, kdy dva hráči vedou cizí organizaci a velí několika NPC, které vysílají na mise, nechávají je zkoumat artefakty, shání další zdroje a dalšími způsoby řídí skupinu "záporáků", abych to nemusel dělat já jakožto GM. má to výhodu, že tahle druhá strana nemá automatické informace o postavách hráčů a jejich plánech, takže nepůsobí jako uměle vytvoření antagonisté.
Pravidla jsou zatím ve vývoji, ale už se pomalu ustavuje první verze.

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 16457
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt Omega - práce na nové verzi 2.0

Příspěvek od Jerson » 8. 4. 2019, 09:31

Pokud někdo nesleduje diskusi na D20 o pravidlech:

Napadlo mě, že mám zbytečně dva systémy pro uplatňování nevýhod či aspektu oponentů a negativní vyvolání aspektů.

Ten první spočívá v tom, že hráči pro daný test přidělím jednu komplikaci navíc, kterou musí eliminovat pomocí svých úspěchů, jinak mu zůstane a projeví se. To se fakticky může podařit jen v polovině případů, když si vytáhne úspěch, pak má výsledek "nula". Tedy bez použití aspektu má výsledek buď "0 / -- (dvě komplikce)". Při použití nějakého aspektu může mít výsledky:
+ / - / ---

Pokud aspekt spálí, tak:
+ / 0 / --

Druhý je jednodušší - prostě se vytáhne karta navíc za aspekt, jen pokud je to úspěch, tak se karta odloží. Takže výsledek je 1 úspěch / 1 komplikace / 2 komplikace, při použití a případném spálení vlastního aspektu postavy by byl možná výsledek jedna z těchto možností:
++ / ++- / + / +- / +- / - / +-- / --

Ta druhá možnost mi přijde pro hráče férovější, že jedna nevýhoda nepřevažuje nad jedním aspektem postavy a výsledek je symetrický.

Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host