[blog] Metagame

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Odpovědět

Které logo je lepší?

Varianta 1
3
17%
Varianta 2
11
61%
Varianta 3
4
22%
ani jedna, udělám lepší
0
Žádná hlasování
ani jedna
0
Žádná hlasování
 
Celkem hlasů: 18

Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: [blog] Metagame

Příspěvek od Bajo »

Update!

Klasické DnD - přehled původních "basic" vydáních DnD.
Tři hnědé knížky a bílá krabice - stručný rozbor nejstarší verze ODnD.
Uživatelský avatar
Nossie
Příspěvky: 601
Registrován: 30. 11. 2010, 18:29
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: [blog] Metagame

Příspěvek od Nossie »

a chytře už si to dal i do podpisu, chválím poslušnost 8)
Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: [blog] Metagame

Příspěvek od Bajo »

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [blog] Metagame

Příspěvek od Quentin »

Trochu mi spadla čelist, když jsi odhalil, že za sebou máte už 30 sezení. Taková výdrž! Respekt :wink:

btw omez používání slova "estetika" tak na polovinu :)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: [blog] Metagame

Příspěvek od Bajo »

Jo, taky mi to příjde dost :D , utíká to no. Nevím jestli bych měl takovou výdrž, kdybych musel všechno tvořit :think: a určitě by jsme nehráli v průměru jednou týdně.

Co se estetiky týče, máš pravdu. Dnes jsem si zrovna říkal, jestli to slovo náhodou nenadužívám :)

Jinak, klidně můžete komentovat i přímo pod článkama, taky to jde :wink:
Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: [blog] Metagame

Příspěvek od Bajo »

Zejména pro Quentina: Estetika, estetika, estetika! Půlelfka s laserovýma očima a čtyřruká kudlanka na Marsu. A chapadla!

Jinak ne abyste si zvykali, že budou dva posty denně! :roll: :lol:
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [blog] Metagame

Příspěvek od Quentin »

Začíná to být zajímavé! Jen tak dál.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [blog] Metagame

Příspěvek od Quentin »

Myslíš, že ty tři sezení na jedno dobrodružství jsou akorát? Já se to vždy snažil nacpat do jednoho a buď se to nepovedlo nebo to bylo třeba na 15 hodin. Jenže často, když hru přerušim, tak už se mi k ní nechce vracet.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: [blog] Metagame

Příspěvek od Bajo »

To asi záleží, jak je rozsáhlé. Ale ty klasický TSR a OSR moduly, které mívají kolem 30 - 40 stran, většinou dáme za 3-4, max. 5 (pokud je nějak spletité, jako třeba teď poslední Castle Amber) herních sezení. Herní čas bych řekl že je v průměru 4-5 hodin, což bych řekl že je klasika. Ale jak říkám, dost asi záleží, o jak rozsáhlou záležitost se jedná.

Co se týče vracení, to nevím. Mě to baví a nemám s tím zase tak moc práce, takže pořád pokračujeme $:)
Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: [blog] Metagame

Příspěvek od Bajo »

Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: [blog] Metagame

Příspěvek od Bajo »

Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: [blog] Metagame

Příspěvek od Bajo »

Po jistých peripetiích s počítačem.... update!

ještě ze soboty krátké zamyšlení nad odvracením nemrtvých
a dnes: Umělecký styl původního D&D
Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: [blog] Metagame

Příspěvek od Bajo »

T1: Village of Hommlet - recenze klasického dobrodružství
Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: [blog] Metagame

Příspěvek od Bajo »

C2: Ghost Tower of Inverness - Recenze původního modulu The Ghost Tower of Inverness, vytvořeného jako turnajový modul na Winterconu VIII v Detroitu, roku 1979.
Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: [blog] Metagame

Příspěvek od Bajo »

Pravidla ostříleného „dungeoneera“ - pravidla ostříleného dungeoneera $P
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: smrq a 12 hostů